abonnement Unibet Coolblue
pi_184698894
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 16:45 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik zou er iets van maken als onderstaande..

Hee, hoe was je week? Restaurant is gereserveerd! Kan niet wachten je zaterdag weer te zien!

Neutrale vraag en je herinnerd haar aan een eerder gemaakte afspraak. Eigenlijk kan ze geen nee zeggen en laat jij in ieder geval merken dat er geen twijfel mogelijk is dat jullie gaan. En dat kan niet wachten je weer te zien lijkt mij beter dan wil je graag zien.
Hoop voor hem dat ze niet denkt van nahhhhh eigenlijk geen zin maar gratis eten is altijd een pluspunt... Zou zeker als we samen gaan eten wel willen of ze er nog heil in ziet voordat je je portemonnee trekt en volgende week opnieuw niks meer hoort.

Wat trouwens ook wel een signaal is of ze veel aan je vraagt. Ik heb veel chats gehad waar de dames eigenlijk nooit interesse in mij hadden van wat ik op een dag doe, dromen etc. Daar is ook geen date van gekomen.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 20:06:36 #158
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_184699137
Goedenavond iedereen. Even een heads up ter info mededeling voor de posters in deze reeks, het blijft wat rommelig hier en de modjes kunnen ook niet 24/7 alles in de gaten houden. Er blijkt een chronische uitbraak van slowchat in deze reeks te zijn terwijl R&P zelf al twee slowchat reeksen heeft en echt (echt!) geen behoefte heeft aan een derde.

Dus mocht je merken dat je posts relatief vaak uit deze reeks verdwijnen dan kan je er redelijk zeker van zijn dat het jou ook aan gaat. Vanaf nu en voor onbepaalde tijd gelden er in deze reeks strengere maatregelen voor slowchat, inclusief een snellere forum specifieke ban bij het negeren van de moderatie en herhaaldelijk de reeks verstoren met slowchat en offtopic gedrag. Een mogelijkheid om een eventuele forumspecifieke ban te vermijden is heel simpel, hou je aan de regels van de reeks, mocht je het idee hebben dat je het begrijpt maar alsnog verdwijnen je posts dan kan je er vanuit gaan dat je het toch niet helemaal begrepen hebt en kan je het beste je gedrag aanpassen.

Dat was hem, veel plezier verder :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_184700097
Ik probeer verder niet een discussie aan te gaan, maar kunnen jullie dan duidelijk aanmerken wat wel en niet in het topic mag? Ik heb het gevoel dat soms een gesprek gaande is over een thema wat als on topic beschouwd wordt volgens de regels, maar niet volgens de moderators... Dat maakt alles verwarrend...

Mogen we nu wel over Tinder-dingen (datingapps-ervaringen) praten of niet? Vooral als het dan gaat over adviezen, zoals het gesprek hierboven.

Nu ga ik weer braaf on-topic! :@
pi_184700163
Badagent ondertussen 2 weken niet gezien want hij had het te druk en was te ziek (terwijl hij wel tijd had voor andere mensen :') maar goed), nu doet hij moeilijk over afspreken. Ik denk dat toch het einde in zicht is en ik binnenkort Tinder maar weer moet aanzwengelen -O-

Misschien ook niet zo heel erg want ik ben ook klaar met dat moeilijke gedoe, als je iemand wil zien maak je tijd voor diegene.
pi_184700257
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:02 schreef Halimede het volgende:
Badagent ondertussen 2 weken niet gezien want hij had het te druk en was te ziek (terwijl hij wel tijd had voor andere mensen :') maar goed), nu doet hij moeilijk over afspreken. Ik denk dat toch het einde in zicht is en ik binnenkort Tinder maar weer moet aanzwengelen -O-

Misschien ook niet zo heel erg want ik ben ook klaar met dat moeilijke gedoe, als je iemand wil zien maak je tijd voor diegene.
Dat klinkt mooi klote, maar goed dat je er toch redelijk "positief" instaat... Je hebt gelijk, iemand die jou interessant genoeg vindt, zal zeker tijd voor je vrijmaken... next!
pi_184700287
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 17:27 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel je in haar zag.. Al lijkt het wel over, mijn goede dates nodigde ik uit voor een date een week later en die begonnen zelf al van ik kan ook over twee dagen weer bij je langskomen. Maar misschien is dat dan het liefde op het eerste gezicht verhaal?

Als je nog iets wil zou ik het probeer met een grap en kijken hoe zij daar op reageert.
Zelf dus een concreet voorstel gedaan met dag, tijd en locatie. En toen kwam het antwoord al, ben niet toe aan een relatie en vind je leuk als vriend.. -O-
pi_184700359
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:08 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dat klinkt mooi klote, maar goed dat je er toch redelijk "positief" instaat... Je hebt gelijk, iemand die jou interessant genoeg vindt, zal zeker tijd voor je vrijmaken... next!
Nou ja ik vind het wel echt kut want hij was in principe best leuk en ik zag wel een toekomst met hem om eerlijk te zijn, maar ik weet dat er zat andere mensen zijn waarmee ik eventueel een toekomst op zou kunnen bouwen. Ik ben niet desperate genoeg om achter hem aan te gaan lopen.
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:22:07 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_184700446
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik probeer verder niet een discussie aan te gaan, maar kunnen jullie dan duidelijk aanmerken wat wel en niet in het topic mag? Ik heb het gevoel dat soms een gesprek gaande is over een thema wat als on topic beschouwd wordt volgens de regels, maar niet volgens de moderators... Dat maakt alles verwarrend...

Mogen we nu wel over Tinder-dingen (datingapps-ervaringen) praten of niet? Vooral als het dan gaat over adviezen, zoals het gesprek hierboven.

Nu ga ik weer braaf on-topic! :@
Even kort, dating apps bespreken als onderwerp liever niet, iemand je tinderdate noemen en er een verhaal over je date achteraan gooien, geen probleem. En in theorie moet een geintje/uitstapje wel kunnen maar in de praktijk is het moeilijk om hier terug te komen van een zijspoor zeg maar.

Een date staat centraal, niet een hypothetische maar een concrete, vragen over wat iemand zou kunnen doen op een al aankomende date, is tof. Het hebben over wat iemand op een nog niet afgesproken date zou doen, is minder tof. Een heel gesprek over een date is leuk, een reeks posts over hoe het vlees was wat uitloopt op de drama dat veganist is of zo is dat niet.

Dus het gaat over de weg naar een concrete date en het verloop ervan, tot aan relatie of stoppen van het date proces.

Als de modjes er anders over denken mogen ze me corrigeren. ( :@ ).

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 29-01-2019 21:39:41 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_184700451
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 20:06 schreef jogy het volgende:
Goedenavond iedereen. Even een heads up ter info mededeling voor de posters in deze reeks, het blijft wat rommelig hier en de modjes kunnen ook niet 24/7 alles in de gaten houden. Er blijkt een chronische uitbraak van slowchat in deze reeks te zijn terwijl R&P zelf al twee slowchat reeksen heeft en echt (echt!) geen behoefte heeft aan een derde.

Dus mocht je merken dat je posts relatief vaak uit deze reeks verdwijnen dan kan je er redelijk zeker van zijn dat het jou ook aan gaat. Vanaf nu en voor onbepaalde tijd gelden er in deze reeks strengere maatregelen voor slowchat, inclusief een snellere forum specifieke ban bij het negeren van de moderatie en herhaaldelijk de reeks verstoren met slowchat en offtopic gedrag. Een mogelijkheid om een eventuele forumspecifieke ban te vermijden is heel simpel, hou je aan de regels van de reeks, mocht je het idee hebben dat je het begrijpt maar alsnog verdwijnen je posts dan kan je er vanuit gaan dat je het toch niet helemaal begrepen hebt en kan je het beste je gedrag aanpassen.

Dat was hem, veel plezier verder :).
Maar met alle respect hoor maar wat een onvriendelijke mensen zitten er in die SC van R&P, kansloos gewoon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 29 januari 2019 @ 21:23:56 #166
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_184700478
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar met alle respect hoor maar wat een onvriendelijke mensen zitten er in die SC van R&P, kansloos gewoon.
Dan kan je kiezen uit een tiental andere slowchats in andere subfora die FOK! rijk is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_184701053
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan kan je kiezen uit een tiental andere slowchats in andere subfora die FOK! rijk is.
Is goed schatje, waar kan ik jou vinden? Dan ga ik daar chatten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 29 januari 2019 @ 23:49:18 #168
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_184703278
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is goed schatje, waar kan ik jou vinden? Dan ga ik daar chatten.
Nergens. Slowchat :r. Zo, nu weer ontopic.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 30 januari 2019 @ 08:45:03 #169
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184705852
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 21:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar met alle respect hoor maar wat een onvriendelijke mensen zitten er in die SC van R&P, kansloos gewoon.
Inderdaad. Het leuke van dit topic is dat je de date ervaringen van meerdere personen echt langere tijd kunt volgen. En juist de interactie tussen iedereen hier.
Als dat ook al niet meer mag. :'(

Wat is er mis met posten over hoe bepaalde dating apps zijn?

Fok loopt al niet goed en dan moeten de modjes vooral zo gaan doen in de nog goed lopende topics hier. Dat gaat dan ook een stille dood sterven.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184705891
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Inderdaad. Het leuke van dit topic is dat je de date ervaringen van meerdere personen echt langere tijd kunt volgen. En juist de interactie tussen iedereen hier.
Als dat ook al niet meer mag. :'(

Wat is er mis met posten over hoe bepaalde dating apps zijn?

Fok loopt al niet goed en dan moeten de modjes vooral zo gaan doen in de nog goed lopende topics hier. Dat gaat dan ook een stille dood sterven.
Helemaal mee eens.
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 januari 2019 @ 09:52:48 #171
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184706933
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 08:45 schreef MissButterflyy het volgende:

Wat is er mis met posten over hoe bepaalde dating apps zijn?

In principe niks natuurlijk. Maar omdat er 5 users in dit topic zitten die denken dagelijks een quotum te moeten halen van minstens 50 posts, gaat het uiteindelijk nergens meer over en dan worden dat soort dingen verboden.
Er is al zo vaak gewaarschuwd en toch blijft dit kleine groepje de hele dag reageren op niks, niet ter zaken doende bagger, waarmee je een grote groep mensen die hier normaal gesproken mee zou posten wegjaagt. Niemand zit te wachten op users die de hele dag afgeven op elke afwijzing via Tinder, of elke dag de vraag stellen wat ze verkeerd doen omdat ze geen match hebben.

"op hoeveel km swipe jij?" is gewoon vervuiling van een topic en als daar dan 24 mensen op reageren, sneeuwt een daadwerkelijk over een date gaande post onder.

Ik snap oprecht het geklaag over dit beleid niet. Ik snap ook niet wat er onduidelijk aan is. Ik vond het een stuk vervelender dat er allerlei posts verdwenen toen er geen beleid was. Ik zou zeggen, probeer het eens een maand en kijk of het topic beter is.

Er lijkt me weinig mis met een topic dat alleen maar over daten gaat en niet over allerlei randzaken.
Maar goed, dit zal wel weer tegen het zere been van de slowchatters hier zijn.

-edit- ik dacht dat dit het feedbacktopic was. :')
pi_184708997
Hoe is het eigenlijk met jouw date, Krea?

Hier laatst een leuke date gehad en afgesproken elkaar nog eens te zien. Tot dusver is dat er niet van gekomen. Ik heb voorstellen gedaan, maar hij komt niet met een datum over de brug. Hij appt me wel meerdere keren per dag uit zichzelf en zegt dat hij het soms gewoon druk heeft. Ik vind het irritant en begin langzamerhand een “laat maar” te voelen. Aan de andere kant ben ik een ongeduldige control freak, dus is dit misschien ook juist een goede oefening in loslaten en zien waar het heen gaat... ik blijf daten maar irritant vinden 🤨
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 30 januari 2019 @ 12:44:05 #173
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184709490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw date, Krea?

Hier laatst een leuke date gehad en afgesproken elkaar nog eens te zien. Tot dusver is dat er niet van gekomen. Ik heb voorstellen gedaan, maar hij komt niet met een datum over de brug. Hij appt me wel meerdere keren per dag uit zichzelf en zegt dat hij het soms gewoon druk heeft. Ik vind het irritant en begin langzamerhand een “laat maar” te voelen. Aan de andere kant ben ik een ongeduldige control freak, dus is dit misschien ook juist een goede oefening in loslaten en zien waar het heen gaat... ik blijf daten maar irritant vinden 🤨
Precies dit dus, is zoooo irritant. Het is gewoon niet leuk en ik kan zelf bv m’n tijd wel beter besteden.
Heb besloten voorlopig maar even niet te daten en tijd en energie te steken in echt belangrijke zaken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184709579
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw date, Krea?

Hier laatst een leuke date gehad en afgesproken elkaar nog eens te zien. Tot dusver is dat er niet van gekomen. Ik heb voorstellen gedaan, maar hij komt niet met een datum over de brug. Hij appt me wel meerdere keren per dag uit zichzelf en zegt dat hij het soms gewoon druk heeft. Ik vind het irritant en begin langzamerhand een “laat maar” te voelen. Aan de andere kant ben ik een ongeduldige control freak, dus is dit misschien ook juist een goede oefening in loslaten en zien waar het heen gaat... ik blijf daten maar irritant vinden 🤨
Dit had ik inderdaad ook met badagent, heel vervelend. Maar weet je ook wat het is, er zijn zat mensen die een potentiële partner kunnen zijn. Is het dan waard om het te laten proberen te werken met iemand die niet goed bij je past?

Edit: Ondertussen heb ik voor morgen een nieuwe date geregeld met een Tinder match waar ik al een tijdje mee aan het gamen was maar doordat ik "serieus" aan het daten was met badagent is het nooit verder gekomen dan gamen. Overigens staat een goede vriend van hem die wel eens mee gamed ook in de aanbieding mocht er geen klik zijn _O-
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 januari 2019 @ 13:00:19 #175
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184709783
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jouw date, Krea?

ik blijf daten maar irritant vinden 🤨
Dit ongeveer. Na de vijfde of zesde date afgelopen zondag om half twee afgesproken voor dinsdag, want daar had ze zin in. Zou gaan koken en daarna zouden we film kijk bij haar.

Om 21:30 kreeg ik een appje dat ze niet verliefd was, dat ze niet meer wilde afspreken. Verder geen reactie meer op gehad.

Dus. Dat. :').
pi_184709786
Maar is het dan echt over met badagent of is dit meer een poging om de controle terug te krijgen door ook anderen te daten?

En ik weet dus niet of deze man bij me past. Ik vind het best lastig, maar met hem had ik zo’n goede klik dat ik hem wel graag nog een keer wilde zien. Maarja door dit gedoe... vraag me ook af of ik het gewoon moet zeggen of niet. Begin er echt kriegel van te worden. Hij maakt veel afspraken sociaal gezien, dus waarom niet voor volgende week ofzo iets met mij plannen? Hij wilde afspreken als we allebei meer tijd hebben dan een uurtje. Zoiets moet je plannen. Ik heb eigenlijk geen zin in die oppervlakkige kletspraatjes van “hoe was het gisteren?” “Oh ja leuk”.
Sarcasme. Herken het.
pi_184709797
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit ongeveer. Na de vijfde of zesde date afgelopen zondag om half twee afgesproken voor dinsdag, want daar had ze zin in. Zou gaan koken en daarna zouden we film kijk bij haar.

Om 21:30 kreeg ik een appje dat ze niet verliefd was, dat ze niet meer wilde afspreken. Verder geen reactie meer op gehad.

Dus. Dat. :').
_O- het gaat hier dus lekker in dit topic

misschien slaat massaal de winterdip in
pi_184709853
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:00 schreef Spirit82 het volgende:
Maar is het dan echt over met badagent of is dit meer een poging om de controle terug te krijgen door ook anderen te daten?

En ik weet dus niet of deze man bij me past. Ik vind het best lastig, maar met hem had ik zo’n goede klik dat ik hem wel graag nog een keer wilde zien. Maarja door dit gedoe... vraag me ook af of ik het gewoon moet zeggen of niet. Begin er echt kriegel van te worden. Hij maakt veel afspraken sociaal gezien, dus waarom niet voor volgende week ofzo iets met mij plannen? Hij wilde afspreken als we allebei meer tijd hebben dan een uurtje. Zoiets moet je plannen. Ik heb eigenlijk geen zin in die oppervlakkige kletspraatjes van “hoe was het gisteren?” “Oh ja leuk”.
Er is Maandag nog iets voorgevallen, ik heb hem verteld waar ik mee zat en dat ik moeite had met mensen te vertrouwen doordat ik in mijn vorige relatie mishandeld ben. Hij nam dat ik hem niet vertrouwde op als een soort van aanval en reageerde er niet lekker op, heb geprobeerd er verder nog over te hebben maar dat lijkt zinloos. Dus ik denk dat we gewoon geen goeie match zijn en heel anders met dingen om gaan wat als het nu al conflicten veroorzaakt, het later al helemaal niet lekker gaat lopen. Dus ja, voor mij is het in principe echt voorbij, of hij moet in een keer een openbaring hebben :')

Overigens had ik ook écht precies hetzelfde met badagent als waar jij tegen aan loopt. Als je iemand wil zien maak je gewoon tijd voor diegene, als je wel aandacht zoekt maar niet wil afspreken dan lijkt het mij alleen maar ego strelerij.
pi_184709947
He jammer zeg... tja, dingen uitspreken die je niet lekker zitten is wel belangrijk. Ik snap je onzekerheid, vind het zelf ook moeilijk. Moet me echt enorm beheersen om niet alles op de app te knallen naar die man want het levert me eigenlijk best veel stress op. Aan de andere kant... wat schiet ik er mee op? Eigenlijk ben ik er wel klaar mee ook. Het voelt alsof hij me aan het lijntje houdt en daar heb ik ontzettend geen zin in.
Sarcasme. Herken het.
pi_184709978
Dan zou ik er gewoon aan einde aan breien en verder gaan :) je komt vast gauw zat iemand tegen die jou niet aan het lijntje houdt!

Edit: Ik kwam laatst deze image set tegen en vond het wel heel spot-on: https://www.facebook.com/(...)4MDx6C1sM&__tn__=C-R

[ Bericht 58% gewijzigd door Halimede op 30-01-2019 13:18:38 ]
pi_184710255
Inderdaad. We laten ons vaak leiden door angst. Dat is ook het kutte. Ik heb net alles wat me dwars zit zo goed mogelijk naar hem op de app geflikkert. Was er klaar mee. Hij neemt me maar zoals ik ben en deze onzekerheid hoort helaas ook bij me. Ik kan deze stress nu gewoon niet gebruiken. Het kost me letterlijk meer dan het me oplevert, dus we zullen zien hoe hij daar op gaat reageren. Hij heeft het gelezen, dus het is nu even afwachten of het nu over is of dat hij begrip op kan brengen.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 30 januari 2019 @ 14:02:57 #182
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184710935
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit ongeveer. Na de vijfde of zesde date afgelopen zondag om half twee afgesproken voor dinsdag, want daar had ze zin in. Zou gaan koken en daarna zouden we film kijk bij haar.

Om 21:30 kreeg ik een appje dat ze niet verliefd was, dat ze niet meer wilde afspreken. Verder geen reactie meer op gehad.

Dus. Dat. :').
Pffff jammer.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Official ESF Kreviewer woensdag 30 januari 2019 @ 14:12:39 #183
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184711092
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Pffff jammer.
Mja, ik was zelf ook niet onverdeeld positief (er speelden wat dingen bij haar die me niet bevielen), maar ik was vooral verrast door het feit dat ze 's middags voorstelde om af te spreken diezelfde dag ineens alles verbrak. Kennelijk was dat voor haar het moment om na te gaan denken over dingen. En teleurstellend dat het via app gebeurde, dat heb ik nooit zo begrepen van volwassen mensen.

(overigens heb ik haar de volgende dag nog wel gebeld en even wat uitleg gevraagd en toen begreep ik het wel iets beter, maar het blijft vaag)

Nu maar weer eens even niks en opnieuw beginnen.
pi_184711203
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mja, ik was zelf ook niet onverdeeld positief (er speelden wat dingen bij haar die me niet bevielen), maar ik was vooral verrast door het feit dat ze 's middags voorstelde om af te spreken diezelfde dag ineens alles verbrak. Kennelijk was dat voor haar het moment om na te gaan denken over dingen. En teleurstellend dat het via app gebeurde, dat heb ik nooit zo begrepen van volwassen mensen.

(overigens heb ik haar de volgende dag nog wel gebeld en even wat uitleg gevraagd en toen begreep ik het wel iets beter, maar het blijft vaag)

Nu maar weer eens even niks en opnieuw beginnen.
Mij ook wel eens overkomen, dagen vooraf date afgesproken... zou 3e date worden.
Dag ervoor zei ze zelf nog dat ze er zin in had,
's ochtends op de dag van de date kreeg ik een berichtje dat ze het toch niet meer zag zitten.

Geen pijl op te trekken af en toe :P

Mijn date van zondag is trouwens naar voren verplaatst, wordt nu zaterdagmiddag :)
pi_184711415
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:18 schreef Feddd het volgende:

[..]

Mij ook wel eens overkomen, dagen vooraf date afgesproken... zou 3e date worden.
Dag ervoor zei ze zelf nog dat ze er zin in had,
's ochtends op de dag van de date kreeg ik een berichtje dat ze het toch niet meer zag zitten.

Geen pijl op te trekken af en toe :P

Mijn date van zondag is trouwens naar voren verplaatst, wordt nu zaterdagmiddag :)
Ik heb het werkelijk alleen maar op deze manier meegemaakt. Lijkt wel standaard te zijn, eerst afspreken en dan pas nadenken of je wel wil....

Anyway, vandaag maar weer iemand op date vragen, we hebben al een tijdje lekker gekletst. :) Voor de verandering binnen de 40 km hahah
pi_184711545
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 14:18 schreef Feddd het volgende:

[..]

Mij ook wel eens overkomen, dagen vooraf date afgesproken... zou 3e date worden.
Dag ervoor zei ze zelf nog dat ze er zin in had,
's ochtends op de dag van de date kreeg ik een berichtje dat ze het toch niet meer zag zitten.

Geen pijl op te trekken af en toe :P

Mijn date van zondag is trouwens naar voren verplaatst, wordt nu zaterdagmiddag :)
Heb dat ook inderdaad eens meegemaakt :') de avond van tevoren stuurde hij ook nog een kusje (wat ik erg snel vond gaan), en toen ging het in eens toch niet door _O-
pi_184711986
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
Inderdaad. We laten ons vaak leiden door angst. Dat is ook het kutte. Ik heb net alles wat me dwars zit zo goed mogelijk naar hem op de app geflikkert. Was er klaar mee. Hij neemt me maar zoals ik ben en deze onzekerheid hoort helaas ook bij me. Ik kan deze stress nu gewoon niet gebruiken. Het kost me letterlijk meer dan het me oplevert, dus we zullen zien hoe hij daar op gaat reageren. Hij heeft het gelezen, dus het is nu even afwachten of het nu over is of dat hij begrip op kan brengen.
Deze man had je 1 keer gezien toch?
pi_184712143
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Deze man had je 1 keer gezien toch?
Yes, maar we hebben al een aantal weken contact. Ik wil hem dus graag nog een keer zien om te zien of het nog steeds leuk is. Als hij dan aangeeft dit ook te willen, maar steeds geen tijd heeft en niet met een voorstel komt, dan voelt dat als aan het lijntje gehouden worden. Sommige mensen zijn geduldig en wachten dit rustig af. Ik ben helaas niet zo’n persoon. Voor mij is duidelijkheid belangrijk en door de situatie waar ik nu in zit, en waar hij van weet, kan ik er gewoon heel slecht mee om gaan.
Sarcasme. Herken het.
pi_184712172
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Yes, maar we hebben al een aantal weken contact. Ik wil hem dus graag nog een keer zien om te zien of het nog steeds leuk is. Als hij dan aangeeft dit ook te willen, maar steeds geen tijd heeft en niet met een voorstel komt, dan voelt dat als aan het lijntje gehouden worden. Sommige mensen zijn geduldig en wachten dit rustig af. Ik ben helaas niet zo’n persoon. Voor mij is duidelijkheid belangrijk en door de situatie waar ik nu in zit, en waar hij van weet, kan ik er gewoon heel slecht mee om gaan.
Oh je hebt gelijk hoor! Is schijtirritant dit gedrag. Ik ben benieuwd of je een reactie krijgt.
pi_184712212
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Yes, maar we hebben al een aantal weken contact. Ik wil hem dus graag nog een keer zien om te zien of het nog steeds leuk is. Als hij dan aangeeft dit ook te willen, maar steeds geen tijd heeft en niet met een voorstel komt, dan voelt dat als aan het lijntje gehouden worden. Sommige mensen zijn geduldig en wachten dit rustig af. Ik ben helaas niet zo’n persoon. Voor mij is duidelijkheid belangrijk en door de situatie waar ik nu in zit, en waar hij van weet, kan ik er gewoon heel slecht mee om gaan.
Remember, geen tijd = geen prioriteit ;)

Iemand die je leuk vindt maakt tijd voor je.
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:27:01 #191
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184712342
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Remember, geen tijd = geen prioriteit ;)

Iemand die je leuk vindt maakt tijd voor je.
Zo denk ik er dus ook over maar je moet niet weten wat voor antwoorden je dan terug krijgt of als je al antwoord krijgt vaak hoor je ze dan niet meer
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_184712344
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Remember, geen tijd = geen prioriteit ;)

Iemand die je leuk vindt maakt tijd voor je.
Naja zo voel ik dat dus ook. Hoewel ik ook geen afspraken met vrienden of familie af zou zeggen voor een date, als die al gepland stonden.

Hij heeft overigens op mijn appjes gereageerd en op zich wel positief en dat hij me echt graag beter wil leren kennen, maar wel met de side note dat ik hem op deze manier wel weg duw. Naja, door zijn passiviteit duwt hij mij weg, dus het voelt een beetje als een patstelling..
Sarcasme. Herken het.
pi_184712465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Naja zo voel ik dat dus ook. Hoewel ik ook geen afspraken met vrienden of familie af zou zeggen voor een date, als die al gepland stonden.

Hij heeft overigens op mijn appjes gereageerd en op zich wel positief en dat hij me echt graag beter wil leren kennen, maar wel met de side note dat ik hem op deze manier wel weg duw. Naja, door zijn passiviteit duwt hij mij weg, dus het voelt een beetje als een patstelling..
Klinkt niet alsof hij heel enthousiast is.
pi_184712481
Klinkt alsof hij nog aan het aftasten is...
pi_184712482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Naja zo voel ik dat dus ook. Hoewel ik ook geen afspraken met vrienden of familie af zou zeggen voor een date, als die al gepland stonden.

Hij heeft overigens op mijn appjes gereageerd en op zich wel positief en dat hij me echt graag beter wil leren kennen, maar wel met de side note dat ik hem op deze manier wel weg duw. Naja, door zijn passiviteit duwt hij mij weg, dus het voelt een beetje als een patstelling..
Volgens mij waren we dezelfde dude aan het daten :') flapdrol, ik zou gewoon andere mensen gaan daten en deze links laten liggen.
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:37:37 #196
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184712535
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Yes, maar we hebben al een aantal weken contact. Ik wil hem dus graag nog een keer zien om te zien of het nog steeds leuk is. Als hij dan aangeeft dit ook te willen, maar steeds geen tijd heeft en niet met een voorstel komt, dan voelt dat als aan het lijntje gehouden worden. Sommige mensen zijn geduldig en wachten dit rustig af. Ik ben helaas niet zo’n persoon. Voor mij is duidelijkheid belangrijk en door de situatie waar ik nu in zit, en waar hij van weet, kan ik er gewoon heel slecht mee om gaan.
ach ik kom ze niet anders tegen , en het leukste is vaak dan als je de rollen gaat omdraaien dat je dan in eens boze whatapps gaat krijgen , je vind me zeker niet meer leuk want je wil niets met me doen , nee maar maanden je in de stress laten zitten moet ik normaal vinden .. want anders gaat het weer te snel ..... rustig aan is ook bijna standaard wat ik hoor "druk en rustig aan " het lijkt wel of het tegenwoordig standaard zit in gebakken in mensen

echt spontaan is er niet meer bij tegenwoordig , alles moet maar met een proeftijd en geduld ...
Ik zeg vaak het is makkelijker om bij een werkgever binnen te komen dan een relatie aan te gaan met iemand
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_184712555
via Imgflip Meme Generator

Date advies van Marie Kondo
pi_184712748
Naja precies dat. Appen is toch ook anders dan bellen of elkaar zien. Dan heb je de klik en de chemie en de aantrekkingskracht ipv loze tekstberichtjes. Als je elkaar een paar weken niet ziet, zwakt dat eerste enthousiasme toch af. En we waren allebei enthousiast, das het stomme 🤨
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 30 januari 2019 @ 15:59:19 #199
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184712908
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:50 schreef Spirit82 het volgende:
Naja precies dat. Appen is toch ook anders dan bellen of elkaar zien. Dan heb je de klik en de chemie en de aantrekkingskracht ipv loze tekstberichtjes. Als je elkaar een paar weken niet ziet, zwakt dat eerste enthousiasme toch af. En we waren allebei enthousiast, das het stomme 🤨
dat is juist het nadeel dat 99% tegenwoordig alleen maar wil appen , ik krijg er steeds meer een hekel er aan als het alleen maar bij appen blijft , vroeger kon ik het nog wel weken vol houden , maar bij mij is het nu na een week al zo iets van ... hoor ik niets dan schrijf ik niets..
vind appen helemaal niet persoonlijk meer , ( krijg meer het gevoel van o ik heb even niets te doen dus zal hem maar eens aanschrijven erbij als ik een berichtje krijgt ) en het is gratis he ... dus makkelijk tijd vulling
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  woensdag 30 januari 2019 @ 16:42:02 #200
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184713625
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:27 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Naja zo voel ik dat dus ook. Hoewel ik ook geen afspraken met vrienden of familie af zou zeggen voor een date, als die al gepland stonden.

Hij heeft overigens op mijn appjes gereageerd en op zich wel positief en dat hij me echt graag beter wil leren kennen, maar wel met de side note dat ik hem op deze manier wel weg duw. Naja, door zijn passiviteit duwt hij mij weg, dus het voelt een beetje als een patstelling..
Joh, lekker laten gaan. Trek je eigen plan, en mocht hij nog laten horen, prima.
En anders lekker zelf leuke dingen gaan doen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184714173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:37 schreef RAVW het volgende:

[..]

ach ik kom ze niet anders tegen , en het leukste is vaak dan als je de rollen gaat omdraaien dat je dan in eens boze whatapps gaat krijgen , je vind me zeker niet meer leuk want je wil niets met me doen , nee maar maanden je in de stress laten zitten moet ik normaal vinden .. want anders gaat het weer te snel ..... rustig aan is ook bijna standaard wat ik hoor "druk en rustig aan " het lijkt wel of het tegenwoordig standaard zit in gebakken in mensen

echt spontaan is er niet meer bij tegenwoordig , alles moet maar met een proeftijd en geduld ...
Ik zeg vaak het is makkelijker om bij een werkgever binnen te komen dan een relatie aan te gaan met iemand
Ik moest hardop lachen, maar je hebt zeker een punt! Zoveel investeren en uiteindelijk is het resultaat 0..

En wat ik ook merk is dat mensen bang zijn om iets aan te gaan, alles moet vrijblijvend en o wee als je iets meer wil..
pi_184714655
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 15:38 schreef Halimede het volgende:
[ link | afbeelding ]via Imgflip Meme Generator

Date advies van Marie Kondo
_O_
pi_184714786
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 13:23 schreef Spirit82 het volgende:
We laten ons vaak leiden door angst. Dat is ook het kutte
Wat bedoel je precies?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 30 januari 2019 @ 18:08:38 #204
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184715343
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 17:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zoveel investeren en uiteindelijk is het resultaat 0..

Kijk dat is ook een punt , als je dat te vaak gebeurd en jaar in jaar uit en je krijgt er nooit wat voor terug ( zeker als je daar ook nog eens een hoop geld aan uitgeeft.) wat dus achteraf niet hoefde

maar je word als man wel elke keer weggezet met , ik kan een man niet vertrouwen Ex dit Ex dat..
maar ze willen vaak vergeten dat een man ook Exen heeft of nare ervaringen met vrouwen heeft gehad en door het hele gebeuren dat je te vaak heb moeten wachten en geïnvesteerd heb en niets er voor terug heb gekregen , daar gaat je onbewust bij de volgende date toch wat korter in worden , maar dan is het vaak weer van je heb geen geduld of je wil niets doen ...
Nee natuurlijk niet , als ik wat doet word het niet gezien of gewaardeerd , dus ik wil nu wel eens dat een vrouw laat zien of ze mijn energie wel waard is om weer voor all in te gaan
maar dat snappen vrouwen niet , maar wel mijn pik straf geven als ze negatieve ervaringen heb gehad met haar verkeerde mannen keuze ... hallo moet ik daar voor gestraft worden ? om het maar even op een hele grove manier te zeggen / schrijven

ach je moet als man niet zo generaliseren zeggen ze dan , niet alle vrouwen zijn het zelfde , maar moet je eens horen hoe ze zelf over mannen praten ...
zeg dit nou maar niet dan ben je weer denigrerend naar de vrouwen toe
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_184715391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:08 schreef RAVW het volgende:

[..]

Kijk dat is ook een punt , als je dat te vaak gebeurd en jaar in jaar uit en je krijgt er nooit wat voor terug ( zeker als je daar ook nog eens een hoop geld aan uitgeeft.) wat dus achteraf niet hoefde

maar je word als man wel elke keer weggezet met , ik kan een man niet vertrouwen Ex dit Ex dat..
maar ze willen vaak vergeten dat een man ook Exen heeft of nare ervaringen met vrouwen heeft gehad en door het hele gebeuren dat je te vaak heb moeten wachten en geïnvesteerd heb en niets er voor terug heb gekregen , daar gaat je onbewust bij de volgende date toch wat korter in worden , maar dan is het vaak weer van je heb geen geduld of je wil niets doen ...
Nee natuurlijk niet , als ik wat doet word het niet gezien of gewaardeerd , dus ik wil nu wel eens dat een vrouw laat zien of ze mijn energie wel waard is om weer voor all in te gaan
maar dat snappen vrouwen niet , maar wel mijn pik straf geven als ze negatieve ervaringen heb gehad met haar verkeerde mannen keuze ... hallo moet ik daar voor gestraft worden ? om het maar even op een hele grove manier te zeggen / schrijven
Andere vrouwen daten.
  woensdag 30 januari 2019 @ 18:13:00 #206
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184715415
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Andere vrouwen daten.
ik heb ze van alle klassen en soorten wel gehad hoor .. maak je maar geen zorgen ( zelf ook ver buiten Europa ) O+
maar we geven de moet niet op ...
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_184715937
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:13 schreef RAVW het volgende:

[..]

ik heb ze van alle klassen en soorten wel gehad hoor .. maak je maar geen zorgen ( zelf ook ver buiten Europa ) O+
maar we geven de moet niet op ...
Toch kies je daarbinnen niet de pareltjes. Kijk, iedereen loopt wel eens tegen een misser aan. Maar als je zo verzuurde post maakt, dan lijkt het redelijk structureel.
  woensdag 30 januari 2019 @ 18:59:30 #208
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_184715974
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 18:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch kies je daarbinnen niet de pareltjes. Kijk, iedereen loopt wel eens tegen een misser aan. Maar als je zo verzuurde post maakt, dan lijkt het redelijk structureel.
dat is het ook ... helaas kom ik wel heel vaak de vrouwen tegen die , zal niet zeggen verkeerd zijn , maar dat het gewoon steeds niet klikt , vaak wel in het begin maar als je dan als man echt verder wil haken ze gewoon af zonder echt een reden te geven
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_184718202
Mag ik hier melden dat ik morgen een date heb?

[ Bericht % gewijzigd door STING op 30-01-2019 20:35:50 ]
pi_184718317
:o _O_

details! namen,rugnummers!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184718361
Met een leuke dame naar een pretpark O+

Meer zeg ik niet, ha!
pi_184718380
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:36 schreef Faxie het volgende:
Met een leuke dame naar een pretpark O+

Meer zeg ik niet, ha!
Vet!
pi_184718494
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:36 schreef Faxie het volgende:
Met een leuke dame naar een pretpark O+

Meer zeg ik niet, ha!
Veel plezier en succes !
pi_184718533
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:36 schreef Faxie het volgende:
Met een leuke dame naar een pretpark O+

Meer zeg ik niet, ha!
pretparkdate! O+
pi_184718599
Veel plezier Fax!
pi_184718978
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:36 schreef Faxie het volgende:
Met een leuke dame naar een pretpark O+

Meer zeg ik niet, ha!
YEAH O+ O+ O+
-
  woensdag 30 januari 2019 @ 20:58:20 #217
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184719014
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:36 schreef Faxie het volgende:
Met een leuke dame naar een pretpark O+

Meer zeg ik niet, ha!
Het is de efteling
pi_184719096
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:36 schreef Faxie het volgende:
Met een leuke dame naar een pretpark O+

Meer zeg ik niet, ha!
Wel spannend, gelijk de hele dag! Handje vasthouden in de Python :P
pi_184719378
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 20:58 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Het is de efteling
En jij bent de dame?
Ik was trouwens vandaag in de Efteling 😍
  woensdag 30 januari 2019 @ 21:13:27 #220
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_184719511
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:09 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

En jij bent de dame?
Ik was trouwens vandaag in de Efteling 😍
Nee maar elke date is in de efteling

En Efteling O+ Ik had een abonnement.. mooie tijd
pi_184719583
Ondertussen heb ik ook weer een date staan.. nog wel even wachten, volgende week zondag naar het Rijksmuseum :D
pi_184719655
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ondertussen heb ik ook weer een date staan.. nog wel even wachten, volgende week zondag naar het Rijksmuseum :D
Leuk! Ik had een keer een date voorgesteld om naar het Rijksmuseum te gaan.. ze ontweek mijn aanbod heel sneaky. Toen ik haar vroeg voor een andere date, had ze het druk, wilde het rustig aan doen dus kwam het voor haar niet goed uit... Sindsdien nooit meer iets van gehoord.

Maar ik heb vrijdag een date staan :)
  woensdag 30 januari 2019 @ 21:24:52 #223
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184719829
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:13 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Nee maar elke date is in de efteling

En Efteling O+ Ik had een abonnement.. mooie tijd


[ Bericht 14% gewijzigd door Keyos op 30-01-2019 21:36:15 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_184719954
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ondertussen heb ik ook weer een date staan.. nog wel even wachten, volgende week zondag naar het Rijksmuseum :D
Leuk! Waar leren kennen?
pi_184720014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk! Waar leren kennen?
Good 'ol Tinder :P
pi_184720129
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:31 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Good 'ol Tinder :P
NIce! Hoop dat het een leuke date wordt!
pi_184720159
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ondertussen heb ik ook weer een date staan.. nog wel even wachten, volgende week zondag naar het Rijksmuseum :D
Daar doe ik geen dates want dan beland ik denk in meteen een paar straten verderop in de Pc Hooft met een hebberige prinses 😬
  woensdag 30 januari 2019 @ 21:50:39 #228
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184720475
Leuk, allemaal dates. Veel plezier. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184723017
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 21:18 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Leuk! Ik had een keer een date voorgesteld om naar het Rijksmuseum te gaan.. ze ontweek mijn aanbod heel sneaky. Toen ik haar vroeg voor een andere date, had ze het druk, wilde het rustig aan doen dus kwam het voor haar niet goed uit... Sindsdien nooit meer iets van gehoord.

Maar ik heb vrijdag een date staan :)
Nu ook Rijksmuseum vrijdag?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184723235
quote:
5s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nu ook Rijksmuseum vrijdag?
Nope, ik heb vrijdag met een ander meisje een date (eerste date). Ik ga met haar koffie drinken.
pi_184723279
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nope, ik heb vrijdag met een ander meisje een date (eerste date). Ik ga met haar koffie drinken.
Succes bro! Oefen nog ff met een hartje tekenen in je cappuccino, daarna kan het niet meer mis gaan _O_
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184723348
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2019 23:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Succes bro! Oefen nog ff met een hartje tekenen in je cappuccino, daarna kan het niet meer mis gaan _O_
Thanks! :s)
pi_184725055
Pfff, ook maar eens op de digitale datingmarkt begeven. Maar wat een gezeik allemaal zeg. Zit op Tinder en op Lexa. Op Tinder wil niemand een ONS of een FWB. Ik ook niet, maar het valt op dat iedereen hetzelfde zegt. Ook op Lexa. Daar wil iedereen een man die ze kunnen vertrouwen, alles kunnen vertellen en een leuke wandeling in het bos kunnen maken. Ben er eerlijk gezegd al bijna klaar mee. Verzin eens iets origineels
En dan stuur je eens een berichtje aan iemand die je leuk lijkt en waarvan de interesses overeenkomen, hebben ze nog niet eens het fatsoen om terug te reageren. Ben er eerlijk gezegd al weer bijna klaar mee
Het is wat.......
  donderdag 31 januari 2019 @ 07:55:33 #234
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184725133
Ik weet niet wat voor berichtjes je stuurt. En ziet je profiel er leuk uit? Heb je leuke foto’s in je profiel staan, of een leuke tekst?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184725221
Ik heb er vrij normale foto's op staan, gewoon een normale tekst wat ik zoek en wat ik leuk vind. Misschien moet ik eens een nep-account aanmaken als vrouw en kijken hoe de profielen van andere mannen van mijn leeftijd er uit zien
Het is wat.......
pi_184725231
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 08:08 schreef gooddaddy het volgende:
Ik heb er vrij normale foto's op staan, gewoon een normale tekst wat ik zoek en wat ik leuk vind. Misschien moet ik eens een nep-account aanmaken als vrouw en kijken hoe de profielen van andere mannen van mijn leeftijd er uit zien
Je zou met je eigen profiel bij de settings toch ook op mannen moeten kunnen zoeken? Op Tinder kan je dat wijzigen.
pi_184725269
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 08:08 schreef gooddaddy het volgende:
Ik heb er vrij normale foto's op staan, gewoon een normale tekst wat ik zoek en wat ik leuk vind. Misschien moet ik eens een nep-account aanmaken als vrouw en kijken hoe de profielen van andere mannen van mijn leeftijd er uit zien
En dan? Jezelf anders voordoen?

Laat gewoon eens een paar vriendinnen naar jouw profiel kijken. Misschien hebben ze interessante tips?
pi_184725296
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 08:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je zou met je eigen profiel bij de settings toch ook op mannen moeten kunnen zoeken? Op Tinder kan je dat wijzigen.
Klopt, maar dan zie ik mannen die op zoek zijn naar een man. En het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat die profielen anders zijn dan mannen die een vrouw zoeken
Het is wat.......
pi_184725307
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 08:17 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Klopt, maar dan zie ik mannen die op zoek zijn naar een man. En het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat die profielen anders zijn dan mannen die een vrouw zoeken
Bij Tinder geloof ik niet? Maar sowieso heeft het niet zoveel nut omdat je niet weet hoeveel succues zij hebben met hun profiel.
pi_184725841
Zouden jullie daten met iemand die een ander ritme heeft? Onregelmatige diensten terwijl ik juist kantoortijden werk, dus in de avond vrij terwijl de ander vaak avonden en weekenden werkt en doordeweeks vrij is.
  donderdag 31 januari 2019 @ 09:09:04 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184725911
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zouden jullie daten met iemand die een ander ritme heeft? Onregelmatige diensten terwijl ik juist kantoortijden werk, dus in de avond vrij terwijl de ander vaak avonden en weekenden werkt en doordeweeks vrij is.
Ligt eraan of je voldoende tijd voor elkaar kan maken.
pi_184726008
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:02 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Zouden jullie daten met iemand die een ander ritme heeft? Onregelmatige diensten terwijl ik juist kantoortijden werk, dus in de avond vrij terwijl de ander vaak avonden en weekenden werkt en doordeweeks vrij is.
Als je maar genoeg tijd met elkaar door kan brengen hoeft dat geen probleem te zijn. Maar goed, het gaat niet om wat wij een probleem vinden, maar hoe jij erin staat.
pi_184726149
Het meisje stuurde eergister dus ( uithaarzelf!) dat ze donderdag langs wilde komen. Ikzo is geen probleem. Toen als laatste zei ze iets waarna ik dacjt; oke, even kijken of ze blijft doorpraten

Kreeg ik gister avond weliswaar een bericht van haar; ‘ hoe was je dag?’ Nou prima. Een bertje gepraat en wederom viel het gesprek dood, en ze heeft niks meer gezegd of ze vandaag kwam, zoja, hoelaat. :s)

Ik heb er ook geen zin meer in eigenlijk, al dat onzekere gedoe.
Next
pi_184726405
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het meisje stuurde eergister dus ( uithaarzelf!) dat ze donderdag langs wilde komen. Ikzo is geen probleem. Toen als laatste zei ze iets waarna ik dacjt; oke, even kijken of ze blijft doorpraten

Kreeg ik gister avond weliswaar een bericht van haar; ‘ hoe was je dag?’ Nou prima. Een bertje gepraat en wederom viel het gesprek dood, en ze heeft niks meer gezegd of ze vandaag kwam, zoja, hoelaat. :s)

Ik heb er ook geen zin meer in eigenlijk, al dat onzekere gedoe.
Next
Goed zo. Je verdient beter.
pi_184727054
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het meisje stuurde eergister dus ( uithaarzelf!) dat ze donderdag langs wilde komen. Ikzo is geen probleem. Toen als laatste zei ze iets waarna ik dacjt; oke, even kijken of ze blijft doorpraten

Kreeg ik gister avond weliswaar een bericht van haar; ‘ hoe was je dag?’ Nou prima. Een bertje gepraat en wederom viel het gesprek dood, en ze heeft niks meer gezegd of ze vandaag kwam, zoja, hoelaat. :s)

Ik heb er ook geen zin meer in eigenlijk, al dat onzekere gedoe.
Next
Ik snap het niet zo goed... ze stuurt 2 dagen geleden uit zichzelf dat ze vandaag naar jou toe wil komen. Ze stelt het zelf voor en wil zelfs naar jou toe komen. Je laat het gesprek doodbloeden. Ze stuurt gisteren weer uit zichzelf het eerste bericht en weer laat jij het gesprek bewust doodbloeden. En nu vind je het raar dat ze nog geen tijd heeft doorgegeven? Gast... zie ik het nou zo verkeerd of ...????
Sarcasme. Herken het.
pi_184727122
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik snap het niet zo goed... ze stuurt 2 dagen geleden uit zichzelf dat ze vandaag naar jou toe wil komen. Ze stelt het zelf voor en wil zelfs naar jou toe komen. Je laat het gesprek doodbloeden. Ze stuurt gisteren weer uit zichzelf het eerste bericht en weer laat jij het gesprek bewust doodbloeden. En nu vind je het raar dat ze nog geen tijd heeft doorgegeven? Gast... zie ik het nou zo verkeerd of ...????
Het is inderdaad redelijk stuitend.
pi_184727141
Okee, wat de neuk. Badagent update (terwijl ik zo al een date heb staan):
Maandag verteld over mijn issue met mensen vertrouwen, dat viel verkeerd en hij reageerde raar. De week daar voor was hij ziek en de week daar voor had hij het heel druk.

Dinsdag een soort van ruzie gehad waar hij wederom raar reageerde omdat ik vraagtekens zette bij dat hij wel een drankje wilde doen zaterdag, maar dat ik niet kon blijven slapen (hoe kan ik dan thuis komen bitte?). Want Woensdag en Donderdag moest hij voor werk weg en Vrijdag zou hij te moe zijn en dan had hij Zaterdag en Zondag tijd nodig voor klussen. Oké, beetje raar verhaal dus ik vroeg om opheldering, wat in een ruzie uitmondde.

Gisteren nog wel even contact gehad, omdat het in principe voor mij voorbij was maar er waren nog wel dingen die uitgesproken moesten worden en hij heeft nog wat spullen van mij. Hij zou bellen, niet gedaan dus nog even gevraagd of we elkaar nog zouden spreken. Verder met rust gelaten.

Krijg ik vandaag een appje met dat hij het me niet wilde vertellen (maar omdat ik "door ging"...), maar hij is gisteren opgenomen en geopereerd (hij stuurde een foto vanuit zijn ziekenhuisbed) en dat hij vandaag en misschien morgen daar nog ligt en niet kan bellen. Hij heeft verder niet gezegd wat het was.

Dus euh. What? Nu voel ik me wel een beetje lullig dat ik hem stress heb bezorgd, want ik heb het idee dat het griepje geen griepje was en die 2 dagen werk dus 2 dagen ziekenhuis ingeplanned was.
En misschien dat door de ziekenhuis stress van zijn kant hij dus zo raar reageerde de laatste tijd.
Nu weet ik niet zo goed wat ik hier mee aan moet..
pi_184727213
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:40 schreef Halimede het volgende:
Okee, wat de neuk. Badagent update (terwijl ik zo al een date heb staan):
Maandag verteld over mijn issue met mensen vertrouwen, dat viel verkeerd en hij reageerde raar. De week daar voor was hij ziek en de week daar voor had hij het heel druk.

Dinsdag een soort van ruzie gehad waar hij wederom raar reageerde omdat ik vraagtekens zette bij dat hij wel een drankje wilde doen zaterdag, maar dat ik niet kon blijven slapen (hoe kan ik dan thuis komen bitte?). Want Woensdag en Donderdag moest hij voor werk weg en Vrijdag zou hij te moe zijn en dan had hij Zaterdag en Zondag tijd nodig voor klussen. Oké, beetje raar verhaal dus ik vroeg om opheldering, wat in een ruzie uitmondde.

Gisteren nog wel even contact gehad, omdat het in principe voor mij voorbij was maar er waren nog wel dingen die uitgesproken moesten worden en hij heeft nog wat spullen van mij. Hij zou bellen, niet gedaan dus nog even gevraagd of we elkaar nog zouden spreken. Verder met rust gelaten.

Krijg ik vandaag een appje met dat hij het me niet wilde vertellen (maar omdat ik "door ging"...), maar hij is gisteren opgenomen en geopereerd (hij stuurde een foto vanuit zijn ziekenhuisbed) en dat hij vandaag en misschien morgen daar nog ligt en niet kan bellen. Hij heeft verder niet gezegd wat het was.

Dus euh. What? Nu voel ik me wel een beetje lullig dat ik hem stress heb bezorgd, want ik heb het idee dat het griepje geen griepje was en die 2 dagen werk dus 2 dagen ziekenhuis ingeplanned was.
En misschien dat door de ziekenhuis stress van zijn kant hij dus zo raar reageerde de laatste tijd.
Nu weet ik niet zo goed wat ik hier mee aan moet..
Als hij die ziekenhuisopname verzwegen heeft (en het dus niet plotseling is), dan vind ik dat ook wel heel raar hoor.

Maar goed, je moet doen wat je goed lijkt. Je was al klaar met hem. Op basis van ‘zielig’ alsnog een kans geven vind ik geen goed idee. Maar it’s up to you.
  Official ESF Kreviewer donderdag 31 januari 2019 @ 10:50:29 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184727280
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:40 schreef Halimede het volgende:
dat viel verkeerd en hij reageerde raar.

Dinsdag een soort van ruzie gehad

wat in een ruzie uitmondde.

het in principe voor mij voorbij was

Dus euh. What? ziekenhuis.

Nu weet ik niet zo goed wat ik hier mee aan moet..
...dus het loopt voor geen meter, je hebt continu ruzie, je bent er klaar mee. En omdat hij nu in het ziekenhuis ligt, is dat ineens anders?
Misschien begrijp ik er niks van, maar het klinkt alsof je er totaal niet klaar mee bent (ook al zeg je van wel).

Misschien moet je met iemand daten waar je in het begin niet zoveel gedoe mee hebt.
pi_184727301
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 09:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het meisje stuurde eergister dus ( uithaarzelf!) dat ze donderdag langs wilde komen. Ikzo is geen probleem. Toen als laatste zei ze iets waarna ik dacjt; oke, even kijken of ze blijft doorpraten

Kreeg ik gister avond weliswaar een bericht van haar; ‘ hoe was je dag?’ Nou prima. Een bertje gepraat en wederom viel het gesprek dood, en ze heeft niks meer gezegd of ze vandaag kwam, zoja, hoelaat. :s)

Ik heb er ook geen zin meer in eigenlijk, al dat onzekere gedoe.
Next
Nee goh, zij wacht totdat jij de leiding neemt en een tijd/plek voorstelt. Vrouwen zijn passief in dit soort situaties.
Maar wat doe jij? Je legt de bal gewoon weer bij haar neer. Kun je wel 'next' roepen maar jij wordt hier gedumpt.

Post je hele gesprek eens (desnoods geanonimiseerd) dan komt vrij snel naar voren waar het mis ging.
pi_184727307
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als hij die ziekenhuisopname verzwegen heeft (en het dus niet plotseling is), dan vind ik dat ook wel heel raar hoor.

Maar goed, je moet doen wat je goed lijkt. Je was al klaar met hem. Op basis van ‘zielig’ alsnog een kans geven vind ik geen goed idee. Maar it’s up to you.
Dat vind ik ook echt raar, ik dacht eerst dat het iets acuut was, maar het past niet te goed in het verhaal dat het iets was dat hij verzweeg. Misschien heeft hij iets waar hij het niet over wil hebben, of hij wilde dat ik mij geen zorgen maak. Maar ik pik blijkbaar heel goed op wanneer iemand niet eerlijk is of als er iets speelt :')

Ik zou hem niet een kans geven op basis van "zielig", maar eventueel op basis van een verkeerde inschatting wat communicatie betreft. Het kan goed zijn dat hij het wel goed bedoelde, maar het verkeerd heeft aangepakt. Dat overkomt mij ook regelmatig.
pi_184727339
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

...dus het loopt voor geen meter, je hebt continu ruzie, je bent er klaar mee. En omdat hij nu in het ziekenhuis ligt, is dat ineens anders?
Misschien begrijp ik er niks van, maar het klinkt alsof je er totaal niet klaar mee bent (ook al zeg je van wel).

Misschien moet je met iemand daten waar je in het begin niet zoveel gedoe mee hebt.
Ik was er ook klaar mee omdat het zoveel gedoe was inderdaad, en ik heb daar eigenlijk geen zin in. We hebben 2 dagen ruzie gehad omdat hij zo raar reageerde, maar ik heb er ook wel begrip voor dat iemand raar reageert omdat diegene zelf in een stressvolle situatie zit. Alleen had ik graag gehad dat hij er eerlijk over was geweest, dan had ik begrip kunnen tonen voor hoe hij reageerde en dan was het heel anders gegaan.

Ik snap niet helemaal waarom hij daar niet eerlijk over was, er kunnen meerdere redens voor zijn.
Wel ironisch, gezien het Maandag over vertrouwen ging _O-
pi_184727355
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:52 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat vind ik ook echt raar, ik dacht eerst dat het iets acuut was, maar het past niet te goed in het verhaal dat het iets was dat hij verzweeg. Misschien heeft hij iets waar hij het niet over wil hebben, of hij wilde dat ik mij geen zorgen maak. Maar ik pik blijkbaar heel goed op wanneer iemand niet eerlijk is of als er iets speelt :')

Ik zou hem niet een kans geven op basis van "zielig", maar eventueel op basis van een verkeerde inschatting wat communicatie betreft. Het kan goed zijn dat hij het wel goed bedoelde, maar het verkeerd heeft aangepakt. Dat overkomt mij ook regelmatig.
Sorry,

Maar jullie waren al enige tijd aan het daten. Als hij dan dit soort zaken verzwijgt moet jij dat vooral niet goed gaan praten.

Het werkt niet goed. Dat is de conclusie.
  donderdag 31 januari 2019 @ 10:58:26 #254
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184727376
Misschien was het voor een kwaal waar hij zich voor schaamde, maar nu dacht toch er niet onderuit te komen het te zeggen? Tegelijk wilde hij ook niet echt liegen, dus dan maar halve waarheid en gedraai?
pi_184727379
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sorry,

Maar jullie waren al enige tijd aan het daten. Als hij dan dit soort zaken verzwijgt moet jij dat vooral niet goed gaan praten.

Het werkt niet goed. Dat is de conclusie.
Dat is waar. Als ik verder niks van hem hoor dan haal ik ergens volgende week wel mijn spullen bij hem op en is het klaar en ik denk dat ik mijn date van vandaag gewoon door laat gaan.
pi_184727393
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:51 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee goh, zij wacht totdat jij de leiding neemt en een tijd/plek voorstelt. Vrouwen zijn passief in dit soort situaties.
Maar wat doe jij? Je legt de bal gewoon weer bij haar neer. Kun je wel 'next' roepen maar jij wordt hier gedumpt.

Post je hele gesprek eens (desnoods geanonimiseerd) dan komt vrij snel naar voren waar het mis ging.
Ik vroeg als laatst wanneer ze voor mij ging koken, dat las ze en niet gereageerd. En
Als ik
Nu ga vragen hoelaat ze wilt komen loop ik achter haar aan, ik heb de afgelopen 2 keer initatief getoont..

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2019 11:02:39 ]
pi_184727395
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien was het voor een kwaal waar hij zich voor schaamde, maar nu dacht toch er niet onderuit te komen het te zeggen?
Dat is wat ik denk, of omdat hij niet wilde dat ik mij zorgen maakte. Ik weet wel dat hij niet echt iemand is die negatieve dingen deelt en liever in zijn eentje zich er mee bezig houdt.
pi_184727513
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:40 schreef Halimede het volgende:

Dus euh. What? Nu voel ik me wel een beetje lullig dat ik hem stress heb bezorgd, want ik heb het idee dat het griepje geen griepje was en die 2 dagen werk dus 2 dagen ziekenhuis ingeplanned was.
En misschien dat door de ziekenhuis stress van zijn kant hij dus zo raar reageerde de laatste tijd.
Nu weet ik niet zo goed wat ik hier mee aan moet..
Waarom moet jij de daar lullig over voelen? Het is niet dat jij gedachten kan lezen.
En jullie daten al een tijdje dus kan hij zoiets toch best vertellen? Hoeft ie nog niet alle details op tafel te gooien als hij zich daar niet comfortabel bij voelt.
Jou valt hierin niks te verwijten lijkt mij.
pi_184727574
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:59 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat is wat ik denk, of omdat hij niet wilde dat ik mij zorgen maakte. Ik weet wel dat hij niet echt iemand is die negatieve dingen deelt en liever in zijn eentje zich er mee bezig houdt.
Pfoeh wat een dingetje. Ik zou denk ik het gesprek met hem aan gaan, nog een keer. Of proberen voor de gezellig in het zkh langs te gaan, als hij dat wil. Een relatie is wennen, voor beide partijen. Hij heeft het je met een reden niet verteld, dus daar kan hij ook best mee zitten. Ik zou gewoon lekker die date in gaan, want het wordt toch niks :P en daarna nog een poging tot gesprek wagen met badagent. Misschien komen jullie hier wel uit?
Sarcasme. Herken het.
pi_184727580
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:59 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vroeg als laatst wanneer ze voor mij ging koken, dat las ze en niet gereageerd. En
Als ik
Nu ga vragen hoelaat ze wilt komen loop ik achter haar aan, ik heb de afgelopen 2 keer initatief getoont..
Jesus Christ... volgens mij ben je veel te veel aan het analyseren... Vraag gewoon of ze nog wil komen, dan weet je het... Dat gezeur elke keer met die spelletjes, "even niets sturen om te kijken of hij/zij wat stuurt" of "anders loop ik achter haar aan"... Loop lekker achter haar aan, je wil haar toch! Soms is iets veel makkelijker dan het lijkt, mensen!
pi_184727586
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:06 schreef Feddd het volgende:

[..]

Waarom moet jij de daar lullig over voelen? Het is niet dat jij gedachten kan lezen.
En jullie daten al een tijdje dus kan hij zoiets toch best vertellen? Hoeft ie nog niet alle details op tafel te gooien als hij zich daar niet comfortabel bij voelt.
Jou valt hierin niks te verwijten lijkt mij.
Ik voel me lullig omdat het gedeeltelijk ook door mij is geëscaleerd, maar hij had inderdaad best even kunnen vertellen dat hij geopereerd moest worden. Misschien is het ook moeilijk voor hem om toe te geven dat hij er mee zat. Ik weet het niet, ik voel me er wel echt lullig over.
pi_184727627
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Pfoeh wat een dingetje. Ik zou denk ik het gesprek met hem aan gaan, nog een keer. Of proberen voor de gezellig in het zkh langs te gaan, als hij dat wil. Een relatie is wennen, voor beide partijen. Hij heeft het je met een reden niet verteld, dus daar kan hij ook best mee zitten. Ik zou gewoon lekker die date in gaan, want het wordt toch niks :P en daarna nog een poging tot gesprek wagen met badagent. Misschien komen jullie hier wel uit?
Ik denk dat hij niet wil dat ik hem kom bezoeken in het ziekenhuis :')
We waren ook nog niet bij het punt van een relatie trouwens, maar goed. Ik kijk wel of ik nog wat van hem hoor.
pi_184727684
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:12 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet wil dat ik hem kom bezoeken in het ziekenhuis :')
We waren ook nog niet bij het punt van een relatie trouwens, maar goed. Ik kijk wel of ik nog wat van hem hoor.
Mmm ok. Ik dacht dat het al flink aan was. Als ik voor mezelf spreek, zou ik, ook als ik nog aan het daten ben, wel voorstellen om langs te komen. Maarja, zo ben ik. Het is natuurlijk wel heel jammer en pijnlijk dat hij je zo buitensluit, hoewel je nu weer waarom je niet mag blijven slapen enzo. Echt wel een beetje gek dat hij niet gewoon zegt dat hij geopereerd moet worden.
Sarcasme. Herken het.
pi_184727702
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:09 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Jesus Christ... volgens mij ben je veel te veel aan het analyseren... Vraag gewoon of ze nog wil komen, dan weet je het... Dat gezeur elke keer met die spelletjes, "even niets sturen om te kijken of hij/zij wat stuurt" of "anders loop ik achter haar aan"... Loop lekker achter haar aan, je wil haar toch! Soms is iets veel makkelijker dan het lijkt, mensen!
Dan moet het wel van twee kanten komen. Als je echt iets wilt is er niks aan de hand en gaat alles vanzelf. Maar talloze keren iets lezen en niet reageren slaat gewoon nergens op. Dan vraag ik mij ag hoe zij mij ziet zitten
pi_184727763
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mmm ok. Ik dacht dat het al flink aan was. Als ik voor mezelf spreek, zou ik, ook als ik nog aan het daten ben, wel voorstellen om langs te komen. Maarja, zo ben ik. Het is natuurlijk wel heel jammer en pijnlijk dat hij je zo buitensluit, hoewel je nu weer waarom je niet mag blijven slapen enzo. Echt wel een beetje gek dat hij niet gewoon zegt dat hij geopereerd moet worden.
We waren serieus aan het daten, maar ik ben heel voorzichtig met nieuwe relaties aan gaan omdat ik in mijn vorige relatie mishandeld ben. Hij was geloof ik ook nog niet bij het punt aangekomen van relatie, maar het was niet meer scharrelen of iets dergelijks. Ik zou het normaliter ook voorstellen, maar zeker na wat de afgelopen dagen speelde weet ik dat hij liever wat rust heeft. En dat zou ik ook willen in zijn plaats.
pi_184727796
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:16 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dan moet het wel van twee kanten komen. Als je echt iets wilt is er niks aan de hand en gaat alles vanzelf. Maar talloze keren iets lezen en niet reageren slaat gewoon nergens op. Dan vraag ik mij ag hoe zij mij ziet zitten
Dat doe ik ook vaak genoeg. Heeft niks met interesse te maken. Vooral als ik druk ben of even teveel aan mijn hoofd heb, lees ik wel, vind ik het ook fijn, maar reageer ik op een later moment. Of heeft de man in kwestie alweer een nieuw bericht gestuurd. Kan allemaal, zit niks achter verder.
Sarcasme. Herken het.
pi_184728033
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat doe ik ook vaak genoeg. Heeft niks met interesse te maken. Vooral als ik druk ben of even teveel aan mijn hoofd heb, lees ik wel, vind ik het ook fijn, maar reageer ik op een later moment. Of heeft de man in kwestie alweer een nieuw bericht gestuurd. Kan allemaal, zit niks achter verder.
Bgoed, dus gevraagd of ze vandaag nog kwam.

Gelezen, niet gereageerd :') waarom zeg je dan niet dat je later reageert oid.
pi_184728100
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:39 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Bgoed, dus gevraagd of ze vandaag nog kwam.

Gelezen, niet gereageerd :') waarom zeg je dan niet dat je later reageert oid.
jullie spelen nu lekker over en weer hard to get, snap dat dan.

:')

maar serieus jullie maken het elkaar wel erg moeilijk zo. Al zijn er genoeg scenario's te verzinnen waardoor ze gewoon inderdaad het even snel gelezen heeft maar niet instant kon antwoorden.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 31 januari 2019 @ 11:44:26 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184728129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:59 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat is wat ik denk, of omdat hij niet wilde dat ik mij zorgen maakte. Ik weet wel dat hij niet echt iemand is die negatieve dingen deelt en liever in zijn eentje zich er mee bezig houdt.
Het hele probleem met zoiets is dat het niet bevorderlijk is voor jullie band en dat jij straks degene bent die op eieren aan het lopen bent omdat hij met vanalles een probleem heeft of niet durft te vertellen.

Het boeit niet wat het is als iemand niet eerlijk of open is dan is dat gewoon gedoemd te mislukken.
pi_184728171
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:42 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

jullie spelen nu lekker over en weer hard to get, snap dat dan.

:')

maar serieus jullie maken het elkaar wel erg moeilijk zo. Al zijn er genoeg scenario's te verzinnen waardoor ze gewoon inderdaad het even snel gelezen heeft maar niet instant kon antwoorden.
Nah die chick zegt zelf dat ze vandaag komt. Vraagt hij hoelaat dan en dan stopt ze met reageren.
pi_184728435
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah die chick zegt zelf dat ze vandaag komt. Vraagt hij hoelaat dan en dan stopt ze met reageren.
tsja, misschien heeft ze er een goede reden voor. Ik kan het vanaf hier niet zien. Wat ik in elk geval lees is dat de communicatie over en weer nogal problematisch lijkt. Iets met iniatief nemen/weer loslaten, laten doodbloeden.

Ik heb zo'n idee dat we maar de helft van het verhaal meekrijgen dus context en volledigheid in de gesprekken is dan wel handig.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184728565
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:16 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dan moet het wel van twee kanten komen. Als je echt iets wilt is er niks aan de hand en gaat alles vanzelf. Maar talloze keren iets lezen en niet reageren slaat gewoon nergens op. Dan vraag ik mij ag hoe zij mij ziet zitten
Ik denk dat je dan echt die vinkjes uit moet zetten, je zit jezelf alleen maar op te vreten met die kennis...
pi_184728591
quote:
6s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het hele probleem met zoiets is dat het niet bevorderlijk is voor jullie band en dat jij straks degene bent die op eieren aan het lopen bent omdat hij met vanalles een probleem heeft of niet durft te vertellen.

Het boeit niet wat het is als iemand niet eerlijk of open is dan is dat gewoon gedoemd te mislukken.
Nee inderdaad, daar zit ik nu dus ook mee. Als dit daadwerkelijk is hoe hij met dingen om gaat dan is het geloof ik niet een hele goeie match, want ik ben iemand die graag dingen deelt en die communicatie ook echt nodig heeft.
pi_184728635
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 12:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan echt die vinkjes uit moet zetten, je zit jezelf alleen maar op te vreten met die kennis...
Dat is het niet, iedereen die ik ken - en zo ben ik zelf ook- reageert gelijk.

Ik denk gewoon dat ik niet haar prioriteit ben / zij mij leuk vind als andersom. Anders had ze al wel gereageerd of tijd er voo gemaakt

Niemand is té druk namelijk. :') en ik
Loop achter haar aan nu, wat ik juist niet wil

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2019 12:18:48 ]
pi_184728713
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 12:15 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dat is het niet, iedereen die ik ken - en zo ben ik zelf ook- reageert gelijk.

Ik denk gewoon dat ik niet haar prioriteit ben / zij mij leuk vind als andersom. Anders had ze al wel gereageerd of tijd er voo gemaakt

Niemand is té druk namelijk. :') en ik
Loop achter haar aan nu, wat ik juist niet wil
Ik reageer ook niet altijd direct, zelfs niet op mensen die ik leuk vind. Soms heb je het druk.
pi_184728767
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 12:21 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik reageer ook niet altijd direct, zelfs niet op mensen die ik leuk vind. Soms heb je het druk.
Als ik druk ben zit ik niet op mijn telefoon :P
pi_184728793
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 12:25 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Als ik druk ben zit ik niet op mijn telefoon :P
Ik kijk vooral of het iets is wat haast heeft, en als dat niet zo is.. dan wacht je maar even ;) Helemaal overdag als ik aan het werk ben....
pi_184729042
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:09 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Jesus Christ... volgens mij ben je veel te veel aan het analyseren... Vraag gewoon of ze nog wil komen, dan weet je het... Dat gezeur elke keer met die spelletjes, "even niets sturen om te kijken of hij/zij wat stuurt" of "anders loop ik achter haar aan"... Loop lekker achter haar aan, je wil haar toch! Soms is iets veel makkelijker dan het lijkt, mensen!
Je moet weten wanneer je moet stoppen om achter haar aan te lopen. Als je merkt dat jij alles moet doen, of merkt dat jij het gesprek steeds maar moet onderhouden, dan loop je weliswaar achter haar aan, maar dan is dat niet wederzijds.

Ik heb dit laatst nog meegemaakt. Ik wilde op een date met een vrouw, ik stel heel concreet iets voor. Ze ontweek dat vakkundig, en toen ik vroeg wanneer ze wel kon, kwam ze met een smoesje. Toen gingen mijn alarmbellen af. Ik heb haar toen losgelaten. Sindsdien nooit meer iets van gehoord.

Als ik nu haar steeds zou appen, dan zou ik alleen maar in mijn eigen voet schieten. Ik kom dan wanhopig over. Vrouwen voelen dat ;)
pi_184729569
‘ ik ben over een uur bij je’

:o
pi_184729590
Rest
My
Case

Have fun op je date en bedank ons later maar 😂
Sarcasme. Herken het.
pi_184729619
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
‘ ik ben over een uur bij je’

:o
Daar kun je toch ook niks mee... :{
gaat zij er maar vanuit dat jij de hele dag op haar zit te wachten?
pi_184729629
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
‘ ik ben over een uur bij je’

:o
Ervan uitgaande dat ze ook echt komt, have fun!
pi_184729638
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:59 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vroeg als laatst wanneer ze voor mij ging koken, dat las ze en niet gereageerd. En
Als ik
Nu ga vragen hoelaat ze wilt komen loop ik achter haar aan, ik heb de afgelopen 2 keer initatief getoont..
Ja dat is dus wat ik bedoel. Zie je dit niet? Je legt alle keuzes bij haar neer door aan haar te vragen wanneer, hoe laat, etc. Stel gewoon een plek, tijd, en activiteit voor, als ze niet kan of iets dergelijks dan geeft ze dat wel aan.

Als man is het grotendeels jouw taak om de omstandigheden te creeeren om lol te hebben samen, zodat er iets kan ontstaan.

Je toont nu inderdaad initiatief, maar je neemt niet de leiding. Ja, dan wordt het al snel achter haar aan lopen, aangezien zij al minder interesse krijgt door het gebrek aan leiderschap vanuit jouw kant.
pi_184729665
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
‘ ik ben over een uur bij je’

:o
Wat een figuur is dat.
pi_184729685
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
‘ ik ben over een uur bij je’

:o
Je kan bijvoorbeeld meerdere opties geven. Bijvoorbeeld 'ik heb woensdag of donderdag tijd zo rond half 9. We kunnen iets gaan drinken bij cafe X, ik heb gehoord dat het echt awesome is daar'.

Maar ga niet ALLES bij haar neerleggen door te vragen 'wanneer wil je?' Dan kan zij ineens dingen gaan organiseren, dat is jouw taak. Laat zien dat je een vent bent en geef richting aan wat jullie gaan doen, wanneer en waar.
pi_184729697
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
‘ ik ben over een uur bij je’

:o
daar zou ik echt niet blij mee zijn :')
pi_184729713
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:25 schreef Halimede het volgende:

[..]

daar zou ik echt niet blij mee zijn :')
Wat ga je vanavond doen met je date?
pi_184729730
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:24 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je kan bijvoorbeeld meerdere opties geven. Bijvoorbeeld 'ik heb woensdag of donderdag tijd zo rond half 9. We kunnen iets gaan drinken bij cafe X, ik heb gehoord dat het echt awesome is daar'.

Maar ga niet ALLES bij haar neerleggen door te vragen 'wanneer wil je?' Dan kan zij ineens dingen gaan organiseren, dat is jouw taak. Laat zien dat je een vent bent en geef richting aan wat jullie gaan doen, wanneer en waar.
Dit ja. Elk soort woordgebruik waar je expliciet aangeeft dat zij iets moet voorstellen, moet je vermijden. Zo duidelijk en concreet mogelijk zijn in tijd en plaats.
pi_184729753
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:16 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dan moet het wel van twee kanten komen. Als je echt iets wilt is er niks aan de hand en gaat alles vanzelf. Maar talloze keren iets lezen en niet reageren slaat gewoon nergens op. Dan vraag ik mij af hoe zij mij ziet zitten
Wellicht zag ze wel potentie in je, maar heb je die potentie in haar ogen laten zaken middels je acties en de manier waarop je dingen bij haar neerlegt.

Interesse van iemand is veranderlijk, geen constante.
pi_184729767
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 12:10 schreef Halimede het volgende:

[..]

Nee inderdaad, daar zit ik nu dus ook mee. Als dit daadwerkelijk is hoe hij met dingen om gaat dan is het geloof ik niet een hele goeie match, want ik ben iemand die graag dingen deelt en die communicatie ook echt nodig heeft.
Ligt hij zeker te weten in het ziekenhuis? Zou niet de eerste zijn die het als smoes gebruikt of een selfie stuurt die van iedereen kan zijn, hoe triest ook.
pi_184729777
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:20 schreef Feddd het volgende:

[..]

Daar kun je toch ook niks mee... :{
gaat zij er maar vanuit dat jij de hele dag op haar zit te wachten?
Het was een samenvatting van ons gesprek, ze vroeg hoelaat ze welkom was, dus ik zei over een half uur, dus ze zei oke ik oak de tweede bus dan.

Ze blijft ook eten enzo, ben benieuwd :D
pi_184729823
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:30 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Het was een samenvatting van ons gesprek, ze vroeg hoelaat ze welkom was, dus ik zei over een half uur, dus ze zei oke ik oak de tweede bus dan.

Ze blijft ook eten enzo, ben benieuwd :D
Zie je, nergens zorgen om te maken ;)
Have fun!

Ik heb vandaag ook nog maar 2 berichtjes gehad :P
pi_184729853
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:27 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit ja. Elk soort woordgebruik waar je expliciet aangeeft dat zij iets moet voorstellen, moet je vermijden. Zo duidelijk en concreet mogelijk zijn in tijd en plaats.
Zelfde als na een sollicitatiegesprek horen: volgende week hoor je meer. Vraag om duidelijkheid, welke dag, per mail of telefoon antwoord, anders ben je op vrijdagmiddag bekaf van piekeren als je niks hebt gehoord terwijl het ook om 16.59 uur nog meegedeeld kan worden om je met een goed gevoel het weekend in te sturen.
pi_184729859
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:30 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ligt hij zeker te weten in het ziekenhuis? Zou niet de eerste zijn die het als smoes gebruikt of een selfie stuurt die van iedereen kan zijn, hoe triest ook.
Nee, hij is herkenbaar en ik denk niet dat hij voor de gein een infuus heeft laten prikken.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat ga je vanavond doen met je date?
We gaan een film kijken, weet nog niet wat (dat is een surprise)
pi_184730502
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:36 schreef Halimede het volgende:
Nee, hij is herkenbaar en ik denk niet dat hij voor de gein een infuus heeft laten prikken.
Foto hoeft niet recent te zijn natuurlijk... ik heb gekker meegemaakt :D
pi_184730883
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 13:30 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Het was een samenvatting van ons gesprek, ze vroeg hoelaat ze welkom was, dus ik zei over een half uur, dus ze zei oke ik oak de tweede bus dan.

Ze blijft ook eten enzo, ben benieuwd :D
Ah ok :) veel plezier
pi_184731782
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 14:13 schreef alpeko het volgende:

[..]

Foto hoeft niet recent te zijn natuurlijk... ik heb gekker meegemaakt :D
Ik ga er niet van uit, alle stukjes passen goed genoeg dat hij echt in het ziekenhuis ligt. Ik denk wel dat het iets is waar hij zich voor schaamt, omdat hij laatst moeilijk deed over seks. Dus het zal wel iets met zijn nether regions te doen hebben. Misschien heeft hij wel hele erge aambeien waaraan hij geopereerd moest worden _O- dat kan ik dan nog wel door de vingers zien, want ik zou dat ook niet vertellen maar met een stomme smoes komen.

Maar goed, ik ga er niet van uit dat het dat is en in principe is het voor mij ook gedaan (behalve als het wel aambeien zijn).
  donderdag 31 januari 2019 @ 15:45:03 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184731900
Je kan toch gewoon zeggen dat je in het ziekenhuis ligt en een operatie hebt/krijgt, maar niet wilt vertellen hoe en wat precies :?
Geheimzinnig gedoe, vaag gedoe, weg ermee
pi_184732004
Ja, ik snap het ook niet. Misschien dacht hij dat dit makkelijker was.

Maar ik ben een heks en ik merk liegpeuken.
pi_184732051
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 15:39 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik ga er niet van uit, alle stukjes passen goed genoeg dat hij echt in het ziekenhuis ligt. Ik denk wel dat het iets is waar hij zich voor schaamt, omdat hij laatst moeilijk deed over seks. Dus het zal wel iets met zijn nether regions te doen hebben. Misschien heeft hij wel hele erge aambeien waaraan hij geopereerd moest worden _O- dat kan ik dan nog wel door de vingers zien, want ik zou dat ook niet vertellen maar met een stomme smoes komen.

Maar goed, ik ga er niet van uit dat het dat is en in principe is het voor mij ook gedaan (behalve als het wel aambeien zijn).
Lijkt me duidelijk, hij zit nog midden in z'n sexchange transitie ;)
pi_184732158
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien was het voor een kwaal waar hij zich voor schaamde, maar nu dacht toch er niet onderuit te komen het te zeggen? Tegelijk wilde hij ook niet echt liegen, dus dan maar halve waarheid en gedraai?
Liever een kerel met een fistel dan een kerel die een fistel verzwijgt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')