abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184727307
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als hij die ziekenhuisopname verzwegen heeft (en het dus niet plotseling is), dan vind ik dat ook wel heel raar hoor.

Maar goed, je moet doen wat je goed lijkt. Je was al klaar met hem. Op basis van ‘zielig’ alsnog een kans geven vind ik geen goed idee. Maar it’s up to you.
Dat vind ik ook echt raar, ik dacht eerst dat het iets acuut was, maar het past niet te goed in het verhaal dat het iets was dat hij verzweeg. Misschien heeft hij iets waar hij het niet over wil hebben, of hij wilde dat ik mij geen zorgen maak. Maar ik pik blijkbaar heel goed op wanneer iemand niet eerlijk is of als er iets speelt :')

Ik zou hem niet een kans geven op basis van "zielig", maar eventueel op basis van een verkeerde inschatting wat communicatie betreft. Het kan goed zijn dat hij het wel goed bedoelde, maar het verkeerd heeft aangepakt. Dat overkomt mij ook regelmatig.
pi_184727339
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

...dus het loopt voor geen meter, je hebt continu ruzie, je bent er klaar mee. En omdat hij nu in het ziekenhuis ligt, is dat ineens anders?
Misschien begrijp ik er niks van, maar het klinkt alsof je er totaal niet klaar mee bent (ook al zeg je van wel).

Misschien moet je met iemand daten waar je in het begin niet zoveel gedoe mee hebt.
Ik was er ook klaar mee omdat het zoveel gedoe was inderdaad, en ik heb daar eigenlijk geen zin in. We hebben 2 dagen ruzie gehad omdat hij zo raar reageerde, maar ik heb er ook wel begrip voor dat iemand raar reageert omdat diegene zelf in een stressvolle situatie zit. Alleen had ik graag gehad dat hij er eerlijk over was geweest, dan had ik begrip kunnen tonen voor hoe hij reageerde en dan was het heel anders gegaan.

Ik snap niet helemaal waarom hij daar niet eerlijk over was, er kunnen meerdere redens voor zijn.
Wel ironisch, gezien het Maandag over vertrouwen ging _O-
pi_184727355
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:52 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat vind ik ook echt raar, ik dacht eerst dat het iets acuut was, maar het past niet te goed in het verhaal dat het iets was dat hij verzweeg. Misschien heeft hij iets waar hij het niet over wil hebben, of hij wilde dat ik mij geen zorgen maak. Maar ik pik blijkbaar heel goed op wanneer iemand niet eerlijk is of als er iets speelt :')

Ik zou hem niet een kans geven op basis van "zielig", maar eventueel op basis van een verkeerde inschatting wat communicatie betreft. Het kan goed zijn dat hij het wel goed bedoelde, maar het verkeerd heeft aangepakt. Dat overkomt mij ook regelmatig.
Sorry,

Maar jullie waren al enige tijd aan het daten. Als hij dan dit soort zaken verzwijgt moet jij dat vooral niet goed gaan praten.

Het werkt niet goed. Dat is de conclusie.
  donderdag 31 januari 2019 @ 10:58:26 #254
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184727376
Misschien was het voor een kwaal waar hij zich voor schaamde, maar nu dacht toch er niet onderuit te komen het te zeggen? Tegelijk wilde hij ook niet echt liegen, dus dan maar halve waarheid en gedraai?
pi_184727379
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sorry,

Maar jullie waren al enige tijd aan het daten. Als hij dan dit soort zaken verzwijgt moet jij dat vooral niet goed gaan praten.

Het werkt niet goed. Dat is de conclusie.
Dat is waar. Als ik verder niks van hem hoor dan haal ik ergens volgende week wel mijn spullen bij hem op en is het klaar en ik denk dat ik mijn date van vandaag gewoon door laat gaan.
pi_184727393
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:51 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee goh, zij wacht totdat jij de leiding neemt en een tijd/plek voorstelt. Vrouwen zijn passief in dit soort situaties.
Maar wat doe jij? Je legt de bal gewoon weer bij haar neer. Kun je wel 'next' roepen maar jij wordt hier gedumpt.

Post je hele gesprek eens (desnoods geanonimiseerd) dan komt vrij snel naar voren waar het mis ging.
Ik vroeg als laatst wanneer ze voor mij ging koken, dat las ze en niet gereageerd. En
Als ik
Nu ga vragen hoelaat ze wilt komen loop ik achter haar aan, ik heb de afgelopen 2 keer initatief getoont..
Op zondag 25 augustus 2013 13:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mannen die niet huilen bij de Lion King zijn geen mannen
pi_184727395
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien was het voor een kwaal waar hij zich voor schaamde, maar nu dacht toch er niet onderuit te komen het te zeggen?
Dat is wat ik denk, of omdat hij niet wilde dat ik mij zorgen maakte. Ik weet wel dat hij niet echt iemand is die negatieve dingen deelt en liever in zijn eentje zich er mee bezig houdt.
pi_184727513
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:40 schreef Halimede het volgende:

Dus euh. What? Nu voel ik me wel een beetje lullig dat ik hem stress heb bezorgd, want ik heb het idee dat het griepje geen griepje was en die 2 dagen werk dus 2 dagen ziekenhuis ingeplanned was.
En misschien dat door de ziekenhuis stress van zijn kant hij dus zo raar reageerde de laatste tijd.
Nu weet ik niet zo goed wat ik hier mee aan moet..
Waarom moet jij de daar lullig over voelen? Het is niet dat jij gedachten kan lezen.
En jullie daten al een tijdje dus kan hij zoiets toch best vertellen? Hoeft ie nog niet alle details op tafel te gooien als hij zich daar niet comfortabel bij voelt.
Jou valt hierin niks te verwijten lijkt mij.
pi_184727574
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:59 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat is wat ik denk, of omdat hij niet wilde dat ik mij zorgen maakte. Ik weet wel dat hij niet echt iemand is die negatieve dingen deelt en liever in zijn eentje zich er mee bezig houdt.
Pfoeh wat een dingetje. Ik zou denk ik het gesprek met hem aan gaan, nog een keer. Of proberen voor de gezellig in het zkh langs te gaan, als hij dat wil. Een relatie is wennen, voor beide partijen. Hij heeft het je met een reden niet verteld, dus daar kan hij ook best mee zitten. Ik zou gewoon lekker die date in gaan, want het wordt toch niks :P en daarna nog een poging tot gesprek wagen met badagent. Misschien komen jullie hier wel uit?
Sarcasme. Herken het.
pi_184727580
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:59 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik vroeg als laatst wanneer ze voor mij ging koken, dat las ze en niet gereageerd. En
Als ik
Nu ga vragen hoelaat ze wilt komen loop ik achter haar aan, ik heb de afgelopen 2 keer initatief getoont..
Jesus Christ... volgens mij ben je veel te veel aan het analyseren... Vraag gewoon of ze nog wil komen, dan weet je het... Dat gezeur elke keer met die spelletjes, "even niets sturen om te kijken of hij/zij wat stuurt" of "anders loop ik achter haar aan"... Loop lekker achter haar aan, je wil haar toch! Soms is iets veel makkelijker dan het lijkt, mensen!
pi_184727586
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:06 schreef Feddd het volgende:

[..]

Waarom moet jij de daar lullig over voelen? Het is niet dat jij gedachten kan lezen.
En jullie daten al een tijdje dus kan hij zoiets toch best vertellen? Hoeft ie nog niet alle details op tafel te gooien als hij zich daar niet comfortabel bij voelt.
Jou valt hierin niks te verwijten lijkt mij.
Ik voel me lullig omdat het gedeeltelijk ook door mij is geëscaleerd, maar hij had inderdaad best even kunnen vertellen dat hij geopereerd moest worden. Misschien is het ook moeilijk voor hem om toe te geven dat hij er mee zat. Ik weet het niet, ik voel me er wel echt lullig over.
pi_184727627
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Pfoeh wat een dingetje. Ik zou denk ik het gesprek met hem aan gaan, nog een keer. Of proberen voor de gezellig in het zkh langs te gaan, als hij dat wil. Een relatie is wennen, voor beide partijen. Hij heeft het je met een reden niet verteld, dus daar kan hij ook best mee zitten. Ik zou gewoon lekker die date in gaan, want het wordt toch niks :P en daarna nog een poging tot gesprek wagen met badagent. Misschien komen jullie hier wel uit?
Ik denk dat hij niet wil dat ik hem kom bezoeken in het ziekenhuis :')
We waren ook nog niet bij het punt van een relatie trouwens, maar goed. Ik kijk wel of ik nog wat van hem hoor.
pi_184727684
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:12 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet wil dat ik hem kom bezoeken in het ziekenhuis :')
We waren ook nog niet bij het punt van een relatie trouwens, maar goed. Ik kijk wel of ik nog wat van hem hoor.
Mmm ok. Ik dacht dat het al flink aan was. Als ik voor mezelf spreek, zou ik, ook als ik nog aan het daten ben, wel voorstellen om langs te komen. Maarja, zo ben ik. Het is natuurlijk wel heel jammer en pijnlijk dat hij je zo buitensluit, hoewel je nu weer waarom je niet mag blijven slapen enzo. Echt wel een beetje gek dat hij niet gewoon zegt dat hij geopereerd moet worden.
Sarcasme. Herken het.
pi_184727702
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:09 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Jesus Christ... volgens mij ben je veel te veel aan het analyseren... Vraag gewoon of ze nog wil komen, dan weet je het... Dat gezeur elke keer met die spelletjes, "even niets sturen om te kijken of hij/zij wat stuurt" of "anders loop ik achter haar aan"... Loop lekker achter haar aan, je wil haar toch! Soms is iets veel makkelijker dan het lijkt, mensen!
Dan moet het wel van twee kanten komen. Als je echt iets wilt is er niks aan de hand en gaat alles vanzelf. Maar talloze keren iets lezen en niet reageren slaat gewoon nergens op. Dan vraag ik mij ag hoe zij mij ziet zitten
pi_184727763
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mmm ok. Ik dacht dat het al flink aan was. Als ik voor mezelf spreek, zou ik, ook als ik nog aan het daten ben, wel voorstellen om langs te komen. Maarja, zo ben ik. Het is natuurlijk wel heel jammer en pijnlijk dat hij je zo buitensluit, hoewel je nu weer waarom je niet mag blijven slapen enzo. Echt wel een beetje gek dat hij niet gewoon zegt dat hij geopereerd moet worden.
We waren serieus aan het daten, maar ik ben heel voorzichtig met nieuwe relaties aan gaan omdat ik in mijn vorige relatie mishandeld ben. Hij was geloof ik ook nog niet bij het punt aangekomen van relatie, maar het was niet meer scharrelen of iets dergelijks. Ik zou het normaliter ook voorstellen, maar zeker na wat de afgelopen dagen speelde weet ik dat hij liever wat rust heeft. En dat zou ik ook willen in zijn plaats.
pi_184727796
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:16 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dan moet het wel van twee kanten komen. Als je echt iets wilt is er niks aan de hand en gaat alles vanzelf. Maar talloze keren iets lezen en niet reageren slaat gewoon nergens op. Dan vraag ik mij ag hoe zij mij ziet zitten
Dat doe ik ook vaak genoeg. Heeft niks met interesse te maken. Vooral als ik druk ben of even teveel aan mijn hoofd heb, lees ik wel, vind ik het ook fijn, maar reageer ik op een later moment. Of heeft de man in kwestie alweer een nieuw bericht gestuurd. Kan allemaal, zit niks achter verder.
Sarcasme. Herken het.
pi_184728033
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat doe ik ook vaak genoeg. Heeft niks met interesse te maken. Vooral als ik druk ben of even teveel aan mijn hoofd heb, lees ik wel, vind ik het ook fijn, maar reageer ik op een later moment. Of heeft de man in kwestie alweer een nieuw bericht gestuurd. Kan allemaal, zit niks achter verder.
Bgoed, dus gevraagd of ze vandaag nog kwam.

Gelezen, niet gereageerd :') waarom zeg je dan niet dat je later reageert oid.
pi_184728100
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:39 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Bgoed, dus gevraagd of ze vandaag nog kwam.

Gelezen, niet gereageerd :') waarom zeg je dan niet dat je later reageert oid.
jullie spelen nu lekker over en weer hard to get, snap dat dan.

:')

maar serieus jullie maken het elkaar wel erg moeilijk zo. Al zijn er genoeg scenario's te verzinnen waardoor ze gewoon inderdaad het even snel gelezen heeft maar niet instant kon antwoorden.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 31 januari 2019 @ 11:44:26 #269
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_184728129
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 10:59 schreef Halimede het volgende:

[..]

Het hele probleem met zoiets is dat het niet bevorderlijk is voor jullie band en dat jij straks degene bent die op eieren aan het lopen bent omdat hij met vanalles een probleem heeft of niet durft te vertellen.

Het boeit niet wat het is als iemand niet eerlijk of open is dan is dat gewoon gedoemd te mislukken.
I know exactly what I'll do with the advice that you gave.
Watch me throw it all away.
pi_184728171
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:42 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

jullie spelen nu lekker over en weer hard to get, snap dat dan.

:')

maar serieus jullie maken het elkaar wel erg moeilijk zo. Al zijn er genoeg scenario's te verzinnen waardoor ze gewoon inderdaad het even snel gelezen heeft maar niet instant kon antwoorden.
Nah die chick zegt zelf dat ze vandaag komt. Vraagt hij hoelaat dan en dan stopt ze met reageren.
pi_184728435
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah die chick zegt zelf dat ze vandaag komt. Vraagt hij hoelaat dan en dan stopt ze met reageren.
tsja, misschien heeft ze er een goede reden voor. Ik kan het vanaf hier niet zien. Wat ik in elk geval lees is dat de communicatie over en weer nogal problematisch lijkt. Iets met iniatief nemen/weer loslaten, laten doodbloeden.

Ik heb zo'n idee dat we maar de helft van het verhaal meekrijgen dus context en volledigheid in de gesprekken is dan wel handig.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_184728565
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:16 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan echt die vinkjes uit moet zetten, je zit jezelf alleen maar op te vreten met die kennis...
pi_184728591
quote:
6s.gif Op donderdag 31 januari 2019 11:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het hele probleem met zoiets is dat het niet bevorderlijk is voor jullie band en dat jij straks degene bent die op eieren aan het lopen bent omdat hij met vanalles een probleem heeft of niet durft te vertellen.

Het boeit niet wat het is als iemand niet eerlijk of open is dan is dat gewoon gedoemd te mislukken.
Nee inderdaad, daar zit ik nu dus ook mee. Als dit daadwerkelijk is hoe hij met dingen om gaat dan is het geloof ik niet een hele goeie match, want ik ben iemand die graag dingen deelt en die communicatie ook echt nodig heeft.
pi_184728635
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2019 12:07 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan echt die vinkjes uit moet zetten, je zit jezelf alleen maar op te vreten met die kennis...
Dat is het niet, iedereen die ik ken - en zo ben ik zelf ook- reageert gelijk.

Ik denk gewoon dat ik niet haar prioriteit ben / zij mij leuk vind als andersom. Anders had ze al wel gereageerd of tijd er voo gemaakt

Niemand is té druk namelijk. :') en ik
Loop achter haar aan nu, wat ik juist niet wil
pi_184728713
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2019 12:15 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dat is het niet, iedereen die ik ken - en zo ben ik zelf ook- reageert gelijk.

Ik denk gewoon dat ik niet haar prioriteit ben / zij mij leuk vind als andersom. Anders had ze al wel gereageerd of tijd er voo gemaakt

Niemand is té druk namelijk. :') en ik
Loop achter haar aan nu, wat ik juist niet wil
Ik reageer ook niet altijd direct, zelfs niet op mensen die ik leuk vind. Soms heb je het druk.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')