Ik weet niet wat ik bedenkelijker vind, dat gesnuffel of het feit dat je plaatjes van 50plusser.nl afhaalt.quote:
Gieren.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:34 schreef ijs_beer het volgende:
of het feit dat je plaatjes van 50plusser.nl afhaalt.
50minner.nl bestaat niet.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:34 schreef ijs_beer het volgende:
at je plaatjes van 50plusser.nl afhaalt.
Dit is de eerste foto met Duncan, als ik google op 'kekke foto duncan'.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:45 schreef ijs_beer het volgende:
Zijn niet wat kekke foto's van Duncan? Hebben we weer iets om Dave mee zoet te houden.
krijg ik op een bepaalde post die ik vond via de 'kekke' zoekopdracht.quote:Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Hij heeft sowieso wel een leuk koppiequote:Op woensdag 23 januari 2019 17:53 schreef Dave het volgende:
Daar heeft ie in ieder geval wel het begin van die 'scheve grijns', die ik wel sexy vind.
Snapt iemand wat ik bedoel? Of gaan we allemaal voor 'de wenkbrauw'?
Niet eens zo zeer sexy, maar aantrekkelijk. En hij heeft een lieve, symphatieke uitstraling vind ik. Zo komt hij ook overquote:Op woensdag 23 januari 2019 17:53 schreef Dave het volgende:
Daar heeft ie in ieder geval wel het begin van die 'scheve grijns', die ik wel sexy vind.
Snapt iemand wat ik bedoel? Of gaan we allemaal voor 'de wenkbrauw'?
quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:12 schreef Fred_B het volgende:
Dus die Wouter Hardy produceert het lied?
Dat klinkt op zich wel als een goed duo: Laurence & Hardy.
JIj hebt teveel vertrouwen in AVROTROS volgens mijquote:Op woensdag 23 januari 2019 16:36 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Klopt, is ook zo. En heb er vertrouwen in dat het heel goed gaat zijn allemaal. Ook de clip, AVROTROS zal vast niet weer de blauwe clip fout maken
Oost-Europese kop.quote:Op woensdag 23 januari 2019 17:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit is de eerste foto met Duncan, als ik google op 'kekke foto duncan'.
[ afbeelding ]
Ik denk een ballad, maar dan wel inderdaad met elektronische invloeden. (of hoe je dat ook goed zegt)quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:33 schreef ato het volgende:
Denken jullie dat het iets van elektrisch, dance of een ballad wordt?
Ik hoop elektrisch of dance.
Inderdaad, dit jaar is de kleur rood.quote:Op woensdag 23 januari 2019 16:36 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ook de clip, AVROTROS zal vast niet weer de blauwe clip fout maken
Oh ja elektronische invloedenquote:Op woensdag 23 januari 2019 18:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk een ballad, maar dan wel inderdaad met elektronische invloeden. (of hoe je dat ook goed zegt)
quote:Op woensdag 23 januari 2019 18:12 schreef Fred_B het volgende:
Dus die Wouter Hardy produceert het lied?
Dat klinkt op zich wel als een goed duo: Laurence & Hardy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |