Link doet het nietquote:Op woensdag 3 april 2019 00:27 schreef kikoooooo het volgende:
Dit zijn trouwens fantastische cases. Mijn broer heeft een originele Apple en ik kan geen enkel verschil ontdekken met deze:
¤ 1,19 25% Off | Luxury Have LOGO Original Case For iPhone 8 6 Plus 5 5S SE Phone Cover for Apple iPhone 7 6s Plus X XS XS MAX XR Silicone Case
https://s.click.aliexpress.com/e/b9ZcjZx7
quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hangt van je eigen gebruik af. Net zoals elk ander smartphone. Laat je het perongeluk meteen vallen dan kan het stuk gaan ja. Maar dat geldt net zo min voor je huidige smartphone.
Omdat vouwen stress in materiaal veroorzaakt.quote:
Geen idee waarom niet. Nu wel?quote:
Er zit wel zo'n goedkoop kwetsbaar glas in omdat harder glas niet kan buigen. Zou er wel vanuit gaan dat er bij de materiaalkeuze over is nagedacht en dat normaal vouwen zich niet noemenswaardig op de levensduur uitwerkt. Beetje een stoel waar je niet op mag zitten andersquote:Op woensdag 3 april 2019 08:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Omdat vouwen stress in materiaal veroorzaakt.
Nee nog niet, ik kom op de algemene alie site uit. Ik heb er al veel besteld maar het is steeds net niks.quote:Op woensdag 3 april 2019 19:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Geen idee waarom niet. Nu wel?
¤ 1,19 25% Off | Luxury Have LOGO Original Case For iPhone 8 6 Plus 5 5S SE Phone Cover for Apple iPhone 7 6s Plus X XS XS MAX XR Silicone Case
https://s.click.aliexpress.com/e/bCtjrhcl
Nog een pogingquote:Op woensdag 3 april 2019 19:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik kom op de algemene alie site uit. Ik heb er al veel besteld maar het is steeds net niks.
Thanks, zie geen logo maar okéquote:Op woensdag 3 april 2019 20:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nog een poging![]()
https://nl.aliexpress.com/item/-/32983035380.html
Nee dat logo mag dus niet. Maar die staat er gewoon op. Inclusief ‘originele’ verpakking.quote:Op woensdag 3 april 2019 20:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Thanks, zie geen logo maar oké![]()
Blauwe en rode besteld
We zullen zien, het zal me zeer verbazen als het jarenlang goed blijft functionerenquote:Op woensdag 3 april 2019 19:53 schreef XL het volgende:
[..]
Er zit wel zo'n goedkoop kwetsbaar glas in omdat harder glas niet kan buigen. Zou er wel vanuit gaan dat er bij de materiaalkeuze over is nagedacht en dat normaal vouwen zich niet noemenswaardig op de levensduur uitwerkt. Beetje een stoel waar je niet op mag zitten anders
Als Apple niet gaat meedoen blijft dit sowieso voor altijd een nichequote:Op woensdag 3 april 2019 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We zullen zien, het zal me zeer verbazen als het jarenlang goed blijft functioneren
?quote:Op woensdag 3 april 2019 20:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zeg je nu dat zo'n case een Apple logo heeft?
Je zegt dat die case een logo heeft, bedoel je daarmee het Apple logo?quote:
Jaquote:Op donderdag 4 april 2019 11:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je zegt dat die case een logo heeft, bedoel je daarmee het Apple logo?
Dat is wel lame dan eigenlijk.quote:
Lightroom cc is erg goedquote:Op donderdag 4 april 2019 19:27 schreef M1stral het volgende:
Iemand nog een goede suggestie voor een app die genomen foto’s kan spiegelen. Bij voorkeur een die opgenomen kan worden in het menuutje dat verschijnt wanneer je een foto wilt bewerken (Drie puntjes - Meer, je vind er o.a. markeren)
Als je dat niet wilt of kunt betalen neem je gewoon een ander hoesje maar geen namaak lijkt me.quote:Op donderdag 4 april 2019 21:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lame is 40 euro betalen voor exact hetzelfde hoesje.
Als je het merk niet wilt of kunt betalen dan neem je toch gewoon een merkloos ding? Dat bedoel ik meer. Heb zelf ook het meest cheap ass hoesje dat is er is maar daar staat geen appeltje op.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een hoesje met kleding vergelijken is ook best stom. Een kunststof hoesje zal echt niet anders aanvoelen of een andere kwaliteit hebben dat het prijsverschil zou kunnen rechtvaardigen. Wat je wel hebt bij kleding of andere producten. Maar het logo van een ander bedrijf gebruiken is natuurlijk een inbreuk op het intellectueel eigendomsrecht.
De discussie die jij aanhaalde ging over de kwaliteit. Althans dat insinueer je ermee. En dat zal met een hoesje, vooral als het over kunststof gaat, niet het geval zijn. Dat ze het logo van een ander bedrijf erop gebruiken is natuurlijk niet toegestaan en fout, maar dat stond al vermeldt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 12:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je het merk niet wilt of kunt betalen dan neem je toch gewoon een merkloos ding? Dat bedoel ik meer. Heb zelf ook het meest cheap ass hoesje dat is er is maar daar staat geen appeltje op.
Niemand?quote:Op dinsdag 2 april 2019 17:28 schreef Gary_Oak het volgende:
Vraagje over Siri. Als ik mijn EarPods (de bedrade oortjes dus) in heb, op het middelste knopje druk en in de microfoon van het draadje zeg: "Hey Siri, bel Jantje", gebeurt er niets. Ga ik met mijn hand in mijn broekzak, druk ik op de aan-en-uit-knop en zeg ik weer hetzelfde, wordt Jantje wel gebeld. Is dit normaal of is er een instelling die ik kan veranderen, waardoor het middelste knopje van de EarPods hetzelfde doet als de aan-en-uitknop van de iPhone?
En dat is relevant in een iPhone-topic... waarom?quote:Op donderdag 18 april 2019 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Vouwtelefoon eerste issues
https://www.telegraaf.nl/(...)oon-vertoont-barsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |