Hoezo? De eerste reviews geven toch stuk voor stuk aan dat het wel op de markt beschikbaar is/komt, maar dat het er vooral om lijkt te gaan de eerste te zijn. Flinke nadelen in beperkte eerste hands on sessies.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Apple begint nu toch echt wel achter te lopen.
Inderdaad, zeggen dat Apple achterloopt nu er twee fabrikanten opvouwbare smartphones hebben uitgebracht is vergelijkbaar met zeggen dat Apple achterliep toen ze in 1999 nog geen MP3-speler hadden uitgebracht en andere bedrijven wel. Of dat ze in 2011 nog geen telefoon met vingerafdrukscanner hadden uitgebracht maar Motorola wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:11 schreef XL het volgende:
[..]
Hoezo? De eerste reviews geven toch stuk voor stuk aan dat het wel op de markt beschikbaar is/komt, maar dat het er vooral om lijkt te gaan de eerste te zijn. Flinke nadelen in beperkte eerste hands on sessies.
Apple heeft patenten hiervoor al jaren op zak. Als ze besluiten ermee op de markt te komen kun je er vanuit gaan dat ze het wel professioneel doen en er wel klaar voor zijn.
Jep, de goedkope mp3 spelers die voor record verkopen van aaa batterijen verantwoordelijk waren, kan me ze nog goed herinneren.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Inderdaad, zeggen dat Apple achterloopt nu er twee fabrikanten opvouwbare smartphones hebben uitgebracht is vergelijkbaar met zeggen dat Apple achterliep toen ze in 1999 nog geen MP3-speler hadden uitgebracht en andere bedrijven wel. Of dat ze in 2011 nog geen telefoon met vingerafdrukscanner hadden uitgebracht maar Motorola wel.
Apple staat erom bekend dat ze meestal niet de eerste zijn die een bepaalde techniek implementeert, maar wacht totdat ze die techniek dusdanig goed hebben ontwikkeld dat het goed functioneert met zo weinig mogelijk compromissen. Dat hebben ze gedaan met de muziekspeler, de tablet, de telefoon, 3G in mobiele apparaten, 4G in mobiele apparaten, vingerafdrukscanners in mobiele apparaten...
Ik ben er van overtuigd dat ze dat nu ook doen
iPhone heeft ook veel te danken aan Nokia, met name omdat software schrijven in Symbian een lastig iets was. Microsoft is veel te lang door gegaan met hun pocketpc versie welke qua gebruik een ramp was. Overigens moeten we niet vergeten dat de eerste iPhone ook een redelijk gedrocht was naar huidige maatstaven.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, de goedkope mp3 spelers die voor record verkopen van aaa batterijen verantwoordelijk waren, kan me ze nog goed herinneren.
Apple kwam met de iPod en werden van een niche computer fabrikant tot een enorm groot electronica bedrijf.
Nokia was oppermachtig en BlackBerry de high end fabrikant. De markt was verdeeld, oeps, daar kwam de iPhone.
De huidige maatstaven, sure, maar dat is natuurlijk helemaal niet logisch. Als je kijkt naar de concurrentie in 2007, is ‘t juist een enorm verfijnd concept voor die tijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 04:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
iPhone heeft ook veel te danken aan Nokia, met name omdat software schrijven in Symbian een lastig iets was. Microsoft is veel te lang door gegaan met hun pocketpc versie welke qua gebruik een ramp was. Overigens moeten we niet vergeten dat de eerste iPhone ook een redelijk gedrocht was naar huidige maatstaven.
Al geprobeerd?quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zat hieraan te denken https://m.louis.nl/artike(...)-tube-75-ml/10004015 en een microvezel doekje. Is dat voldoende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het echt helemaal niks..quote:
Zeiden we over de tablets ooit ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks..En ik hoop ook niet dat Apple die kant op gaat. Het is vooral gimmicky op deze eerste generaties foldable phones. En ik zie me dat ding nog niet gebruiken in de toekomst.
Ik heb mijn SE al 50 keer laten vallen en vrijdag kwam er voor het eerst een dikke barst in. Even een betere hoes kopen dan maar.quote:Op maandag 1 april 2019 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag voor het eerst mijn iPhone X laten vallen, dan ben je wel verdomd blij dat het ding in een case zit. Gelukkig 0 beschadigingen.
Helemaal mee eens. Wat heb je aan die extra schermruimte? Het heeft alleen maar nadelen: extra handelingen, onnodig dik/zwaar. Het handige een smartphone is juist de handzaamheid en die help je hiermee om zeep.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks..En ik hoop ook niet dat Apple die kant op gaat. Het is vooral gimmicky op deze eerste generaties foldable phones. En ik zie me dat ding nog niet gebruiken in de toekomst.
Ik had hetzelfde met mijn iPhone 8 dit weekend.quote:Op maandag 1 april 2019 19:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag voor het eerst mijn iPhone X laten vallen, dan ben je wel verdomd blij dat het ding in een case zit. Gelukkig 0 beschadigingen.
Of een nieuwe smartphone. De SE is wel heel erg verouderdquote:Op maandag 1 april 2019 19:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb mijn SE al 50 keer laten vallen en vrijdag kwam er voor het eerst een dikke barst in. Even een betere hoes kopen dan maar.
Heb er net een nieuw scherm in laten zetten. Heb hem nog maar een jaar en wil er eigenlijk meer dan 2 jaar mee doen. En zo verouderd is hij niet vind ik, draait nog gewoon de laatste iOS. Heel af en toe merk je dat sommige apps meer op het grotere scherm zijn ontworpen, al heb ik daar weinig last van.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Of een nieuwe smartphone. De SE is wel heel erg verouderd.
Als jij er blij mee bent is het prima toch. Ik zou zelf nooit meer een 4 inch smartphone kunnen gebruiken. Voor mij is hoe groter het scherm hoe beter. Maar Apple vraagt veel te veel voor de max dus houd ik het bij de X. En als de foldable smartphones ook in prijs dalen en beter zijn uitgewerkt, dan wissel ik het zo in voor mijn "gewone" smartphone.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb er net een nieuw scherm in laten zetten. Heb hem nog maar een jaar en wil er eigenlijk meer dan 2 jaar mee doen. En zo verouderd is hij niet vind ik, draait nog gewoon de laatste iOS. Heel af en toe merk je dat sommige apps meer op het grotere scherm zijn ontworpen, al heb ik daar weinig last van.
Vond zelf de overgang van 4 naar 4,7 wat groot. Nog steeds trouwens. Zal bij de volgende telefoon waarschijnlijk wel overstag moeten waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als jij er blij mee bent is het prima toch. Ik zou zelf nooit meer een 4 inch smartphone kunnen gebruiken. Voor mij is hoe groter het scherm hoe beter. Maar Apple vraagt veel te veel voor de max dus houd ik het bij de X. En als de foldable smartphones ook in prijs dalen en beter zijn uitgewerkt, dan wissel ik het zo in voor mijn "gewone" smartphone.
Dat is toch met alles zo? Kan me goed herinneren hoe de Apple gebruikers bijna niet konden geloven dat Android richting de > 5inch smartphones ging en dat men dat veels te groot vond. En nu heb je zelfs een Apple toestel dat 6.5 inch is. Vaak ziet men met nieuwe technologie niet in waarvoor het dient maar zodra men het gebruikt blijkt het toch handig te zijn. Dat heb je nu ook met foldable devices, de afkeer dat er nog bij sommige is, maar later zie je ook deze groep overstag gaan en het toch geweldig te vinden.quote:Op maandag 1 april 2019 22:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat heb je aan die extra schermruimte? Het heeft alleen maar nadelen: extra handelingen, onnodig dik/zwaar. Het handige een smartphone is juist de handzaamheid en die help je hiermee om zeep.
[..]
Ik had hetzelfde met mijn iPhone 8 dit weekend.Op een klein krasje op het hoesje na niks te zien.
Denk alleen niet dat het scherm erg lang mee gaat,quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is toch met alles zo? Kan me goed herinneren hoe de Apple gebruikers bijna niet konden geloven dat Android richting de > 5inch smartphones ging en dat men dat veels te groot vond. En nu heb je zelfs een Apple toestel dat 6.5 inch is. Vaak ziet men met nieuwe technologie niet in waarvoor het dient maar zodra men het gebruikt blijkt het toch handig te zijn. Dat heb je nu ook met foldable devices, de afkeer dat er nog bij sommige is, maar later zie je ook deze groep overstag gaan en het toch geweldig te vinden.
Dit is gewoon super tof om te hebben. En lomp is het zeker niet.
Hangt van je eigen gebruik af. Net zoals elk ander smartphone. Laat je het perongeluk meteen vallen dan kan het stuk gaan ja. Maar dat geldt net zo min voor je huidige smartphone.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat het scherm erg lang mee gaat,
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat het scherm erg lang mee gaat,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |