FaceID is top maar ik kan maar 1 extra uiterlijk configureren. Ik draag soms een bril en soms niet dus dat zijn mijn 2 instellingen voor FaceID.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:00 schreef TRON2.0 het volgende:
Net een iPhone X 256 GB gehaald. Dat OLED-scherm. Ben nu ook helemaal om met Face ID
Nou ja, het is met afstand het stukje technologie dat ik het meest gebruik. Daar wil ik best wel wat voor betalen.quote:Op zondag 24 februari 2019 14:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit of space grey.
Maar ik deel de mening dat 1200 vragen voor je topmodel gewoon idioot is, zeker aangezien die standaard al jaren tussen de 600 en 800 zat, wat al duur zat is.
Face id werk bij mij met en zonder bril, ook met een zonnebrilquote:Op zondag 24 februari 2019 15:18 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
FaceID is top maar ik kan maar 1 extra uiterlijk configureren. Ik draag soms een bril en soms niet dus dat zijn mijn 2 instellingen voor FaceID.
Gisteren droeg ik een zonnebril, dan werkt FaceID weer niet.. Best onhandig.
Idd, zonnebril, volle bak in de zon, vrieskou, maakt allemaal niet uit.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Face id werk bij mij met en zonder bril, ook met een zonnebril
Hier werkt t gewoon prima met zonnebril zonder met bril te configureren(Xs, geen idee of faceid dan anders werkt?)quote:Op zondag 24 februari 2019 15:18 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
FaceID is top maar ik kan maar 1 extra uiterlijk configureren. Ik draag soms een bril en soms niet dus dat zijn mijn 2 instellingen voor FaceID.
Ik heb, net als met Touch ID, ook de max aantal gezichten in laten scannen zonder accessoires. Net met zonnebril ook geen probleem hier.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:18 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
General - accesibility - display accomodations - auto brightnessquote:Op zondag 24 februari 2019 16:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar kan ik instellen dat de helderheid van het scherm zich niet automatisch aanpast?
Gezien de toch wel tegenvallende verkopen vooral een speeltje voor de nog rijkere onder ons, wat een gek er voor geeft...quote:Op zondag 24 februari 2019 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom niet, genoeg mensen die het gewoon kopen.
Apple is geen liefdadigheidsinstelling.
Absoluut, maar tevens ook niet het punt: price brackets zijn er met een logica, apple heeft altijd hun eigen topmodel in de 600-800 range gezeten. Tot de X, waarna het anderhalf keer zo duur werd.quote:Op zondag 24 februari 2019 15:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nou ja, het is met afstand het stukje technologie dat ik het meest gebruik. Daar wil ik best wel wat voor betalen.
Is ook precies wat ze willen uitstralen naar mijn idee.quote:Op zondag 24 februari 2019 17:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gezien de toch wel tegenvallende verkopen vooral een speeltje voor de nog rijkere onder ons, wat een gek er voor geeft...
Groot gedeelte gaat toch voor de zinnigere prijzen zo lijkt het.
Kan, maar gezien de concurrentie niet de meest handige stap. Jarenlang was dat wel het tegengeluid, dat het goedkoper kon en mocht, maar de gemiddelde android op dit niveau zit ook in die 600-800 vijver inmiddels. Moet je dan achter blijven lopen voor de hoge prijs?quote:Op zondag 24 februari 2019 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is ook precies wat ze willen uitstralen naar mijn idee.
Je vingerafdruk is gemakkelijker te Copieeren dan je gezicht. Verder is het zeer comfortabel, de gezichtsherkenning op de iPhone. Ik was er zeer snel aan gewend en zou niet meer terug willen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:55 schreef RickoKun het volgende:
The fuck boeit het in godsnaam dat je met je koo je ohone kan unlocken terwijl dit ook met je vingerafdruk (wat vele malen veiliger is) kan?
Ik print sneller een foto uit van je smoelwerk dan een scan van je vingerafdruk, of werkt dat niet zo gemakkelijk?quote:Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je vingerafdruk is gemakkelijker te Copieeren dan je gezicht. Verder is het zeer comfortabel, de gezichtsherkenning op de iPhone. Ik was er zeer snel aan gewend en zou niet meer terug willen.
quote:Op zondag 24 februari 2019 19:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik print sneller een foto uit van je smoelwerk dan een scan van je vingerafdruk, of werkt dat niet zo gemakkelijk?
Zo werkt dat natuurlijk niet héquote:Op zondag 24 februari 2019 19:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik print sneller een foto uit van je smoelwerk dan een scan van je vingerafdruk, of werkt dat niet zo gemakkelijk?
Ja? Dus je kan niet zomaar een kopie van je gezicht voor de camera van je telefoon houden?quote:Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt er dus een sterke mening over zonder enig idee te hebben waar je het over hebt.
echt het werkt super. Ik heb deze winterweekjes gemerkt dat het vooral op de fiets een uitkomst is. Met handschoenen aan.quote:Op zondag 24 februari 2019 19:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zondag 24 februari 2019 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
echt het werkt super. Ik heb deze winterweekjes gemerkt dat het vooral op de fiets een uitkomst is. Met handschoenen aan.
Misschien moet ik maar eens FaceID opnieuw instellen dan..quote:Op zondag 24 februari 2019 16:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hier werkt t gewoon prima met zonnebril zonder met bril te configureren(Xs, geen idee of faceid dan anders werkt?)
Zo veel poep en madness in deze post, ongelofelijkquote:Op zondag 24 februari 2019 19:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja? Dus je kan niet zomaar een kopie van je gezicht voor de camera van je telefoon houden?
Dat gezegd hebbende, maakt alsnog geen knakker uit of je met je bakkes een seconde voor je telefoon moet staan of je een seconde met je vinger op de knop moet zitten.
Ga je straks 1600 euro betalen voor een irisscan?
Binnen een dag ben je daar wel aan gewend.quote:Op zondag 24 februari 2019 20:25 schreef trein2000 het volgende:
Nou hij is binnen hoor, eerste indruk: wat een groot geval.
Ik had hier voor een SE...quote:Op maandag 25 februari 2019 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Binnen een dag ben je daar wel aan gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |