abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games dinsdag 22 januari 2019 @ 22:51:10 #1
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_184562921




De iPhone is een smartphone van het Amerikaanse technologiebedrijf Apple. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, gamen, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en verscheidene applicaties te downloaden en te gebruiken, voor van alles en nog wat.



iOS 12 werd aangekondigd tijdens ontwikkelaarsconferentie WWDC 2018. Dit zijn de belangrijkste punten van IOS 12 in het kort.

# iOS 12 werd op 4 juni aangekondigd tijdens WWDC 2018.
# iOS 12 downloaden kan vanaf 17 september 2018.
# Nadruk ligt op performance en meer controle voor gebruikers.
# Bevat verbeterde notificaties en Niet Storen.
# Memoji, nieuwe Animoji en leuke camera-effecten.
# FaceTime met groepen tot 32 personen.

Meer informatie



quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_184563068
Mogelijk een nieuwe iPod, iPad Mini en goedkope iPad binnen een paar maanden, voor de rest gaat het niet veel worden voor de software presentatie in juni.
SOONY
  Redactie Games dinsdag 22 januari 2019 @ 23:58:01 #3
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_184564251
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:58 schreef DKUp het volgende:
Mogelijk een nieuwe iPod, iPad Mini en goedkope iPad binnen een paar maanden, voor de rest gaat het niet veel worden voor de software presentatie in juni.
Ja, precies wat ik zeg. Niks nieuws onder de zon.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 23 januari 2019 @ 21:53:12 #4
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_184582349
Voor het eerst sinds de iPhone 3s gekozen voor aan ander merk telefoon dan Apple... Het is een Huawei Mate 20 pro geworden.
  donderdag 24 januari 2019 @ 13:09:18 #5
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_184591411
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 21:53 schreef Sunri5e het volgende:
Voor het eerst sinds de iPhone 3s gekozen voor aan ander merk telefoon dan Apple... Het is een Huawei Mate 20 pro geworden.
Gefeliciteerd. Een sticker?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_184591838
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 21:53 schreef Sunri5e het volgende:
Voor het eerst sinds de iPhone 3s gekozen voor aan ander merk telefoon dan Apple... Het is een Huawei Mate 20 pro geworden.
Bedankt namens Xi Jinping, die weet nu zelfs je schoenmaat.

ontopic: Denken jullie dat er nu nog ooit een SE2 komt ofniet? Ik ben nog steeds blij met mn SE maar die is inmiddels ook al weer wat jaartjes oud.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_184591885
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Bedankt namens Xi Jinping, die weet nu zelfs je schoenmaat.

ontopic: Denken jullie dat er nu nog ooit een SE2 komt ofniet? Ik ben nog steeds blij met mn SE maar die is inmiddels ook al weer wat jaartjes oud.
Werkt die nog een beetje fatsoenlijk? :)
  Redactie Games donderdag 24 januari 2019 @ 14:18:18 #8
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_184592556
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

ontopic: Denken jullie dat er nu nog ooit een SE2 komt ofniet? Ik ben nog steeds blij met mn SE maar die is inmiddels ook al weer wat jaartjes oud.
Verbaasd me eigenlijk dat het nog niet gebeurd is. Ik had em anders als werktelefoon aangeschaft (gezien het budget wat ik van m'n werkgever kreeg)

Ik denk nog steeds dat Apple er een goeie zet mee zou doen, als ze een geüpdate versie uitbrengen met hetzelfde 4" formaat met een marktprijs van onder de ¤549,-

Genoeg mensen die nog steeds een kleine telefoon willen hebben en het is ondertussen een nichemarkt geworden, omdat die formaten voor smartphones er nog amper zijn.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_184593429
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 13:39 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Werkt die nog een beetje fatsoenlijk? :)
Yes, ik ben er nog steeds zeer over te spreken, hij heeft tot nu toe sowieso alle updates nog gehad en werkt nog steeds snel.

quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:18 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Verbaasd me eigenlijk dat het nog niet gebeurd is. Ik had em anders als werktelefoon aangeschaft (gezien het budget wat ik van m'n werkgever kreeg)

Ik denk nog steeds dat Apple er een goeie zet mee zou doen, als ze een geüpdate versie uitbrengen met hetzelfde 4" formaat met een marktprijs van onder de ¤549,-

Genoeg mensen die nog steeds een kleine telefoon willen hebben en het is ondertussen een nichemarkt geworden, omdat die formaten voor smartphones er nog amper zijn.
Precies ja, al mag die van mij ook best high-end worden en wat duurder als het formaat maar ongeveer hetzelfde blijft of eventueel naar de 4,3 of max 4,5 inch gaat.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 25 januari 2019 @ 21:03:09 #10
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_184620597
Iemand ervaring met het importeren / kopen van een iphone Xr / Xs uit China waar je twee SIM-kaarten in kan steken?
(dus niet één nanoSIM + één eSIM)
Burnt to the core but not broken
  zaterdag 26 januari 2019 @ 22:28:17 #11
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184643194
Zo, blauwe 64GB XR binnen *O* Onwijs lang getwijfeld tussen rood en blauw en vond ze allebei even mooi, maar uiteindelijk past blauw het beste bij m'n Apple Watch (blauw bandje) en in de Apple Store trok blauw me het meeste aan, dus goede beslissing denk ik. Erg grote upgrade van de 7. Face ID is nu al een groot genot, ik had altijd issues met vingerafdrukken. :') Scherm is prachtig!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184647867
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo, blauwe 64GB XR binnen *O* Onwijs lang getwijfeld tussen rood en blauw en vond ze allebei even mooi, maar uiteindelijk past blauw het beste bij m'n Apple Watch (blauw bandje) en in de Apple Store trok blauw me het meeste aan, dus goede beslissing denk ik. Erg grote upgrade van de 7. Face ID is nu al een groot genot, ik had altijd issues met vingerafdrukken. :') Scherm is prachtig!
Ik ben ook van de iPhone 7 geüpgrade naar de XR O+
Ik vond de XS wel érg duur en omdat ik toch bang ben dat AMOLED nog niet zodanig is doorontwikkeld dat burn-in over een jaar of twee onvermijdelijk is voel ik me veel prettiger bij het LCD van de XR.

Net als bij m’n iPhone 7 heb ik nu weer AppleCare+ aangeschaft. Bij m’n iPhone 7 heb ik dat uiteindelijk niet nodig gehad, maar door de glazen achterkant en de reparatiekosten als dat kapot gaat voel ik me daar wel een heel stuk geruster bij. Ook daar was ik blij dat ik voor de XR gegaan was, want voor de XS betaal je 230 euro voor AppleCare+ i.p.v. de 170 die het voor de XR kost, en dan wordt het plaatje wel heel erg duur.

Formaat was weer even wennen, ondanks dat ik in mijn Android-tijd ook liep met phablets zoals de OG Samsung Galaxy Note, de Note II en de OnePlus One. Daarna ben ik kleiner gegaan, met eerst een iPhone 6 en toen de SE, en nu gaat het weer de grotere kant op :+

De batterijduur van de XR is geweldig, though, en ik ben een héle grote fan van Face ID (had ik niet verwacht) en het full-body display. 3D Touch mis ik ook niet eigenlijk, ik gebruikte dat vooral om bij de ING app mijn banksaldo te checken :)
pi_184649069
Na een paar maanden ben ik nog steeds tevreden met mijn XR.
Misschien wel spijt dat ik geen Blauw heb genomen. Maar ach Zwart of Grijs is ook altijd goed :7
SOONY
  zondag 27 januari 2019 @ 10:57:48 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184649222
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 08:36 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik ben ook van de iPhone 7 geüpgrade naar de XR O+
Ik vond de XS wel érg duur en omdat ik toch bang ben dat AMOLED nog niet zodanig is doorontwikkeld dat burn-in over een jaar of twee onvermijdelijk is voel ik me veel prettiger bij het LCD van de XR.

Net als bij m’n iPhone 7 heb ik nu weer AppleCare+ aangeschaft. Bij m’n iPhone 7 heb ik dat uiteindelijk niet nodig gehad, maar door de glazen achterkant en de reparatiekosten als dat kapot gaat voel ik me daar wel een heel stuk geruster bij. Ook daar was ik blij dat ik voor de XR gegaan was, want voor de XS betaal je 230 euro voor AppleCare+ i.p.v. de 170 die het voor de XR kost, en dan wordt het plaatje wel heel erg duur.

Formaat was weer even wennen, ondanks dat ik in mijn Android-tijd ook liep met phablets zoals de OG Samsung Galaxy Note, de Note II en de OnePlus One. Daarna ben ik kleiner gegaan, met eerst een iPhone 6 en toen de SE, en nu gaat het weer de grotere kant op :+

De batterijduur van de XR is geweldig, though, en ik ben een héle grote fan van Face ID (had ik niet verwacht) en het full-body display. 3D Touch mis ik ook niet eigenlijk, ik gebruikte dat vooral om bij de ING app mijn banksaldo te checken :)
Plus dat je bij OLED kans kan hebben dat het scherm je hoofdpijn of eye strain geeft. Bij heel weinig mensen maar hoor, maar ik heb vrij gevoelige ogen, dus wou die gok verder ook niet nemen. En inderdaad ook wat jij zegt. En ik snap echt niet waarom mensen zeiken om dit scherm. Echt super tevreden.

Eens met batterij! Gister eerst opgeladen en toen alle installaties gedaan (en syncs)...nu nog steeds 87 procent. Impressive.

Fijn dat hij zo bevalt, ook bij jou DK!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184668318
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 08:36 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik ben ook van de iPhone 7 geüpgrade naar de XR O+
Ik vond de XS wel érg duur en omdat ik toch bang ben dat AMOLED nog niet zodanig is doorontwikkeld dat burn-in over een jaar of twee onvermijdelijk is voel ik me veel prettiger bij het LCD van de XR.

Net als bij m’n iPhone 7 heb ik nu weer AppleCare+ aangeschaft. Bij m’n iPhone 7 heb ik dat uiteindelijk niet nodig gehad, maar door de glazen achterkant en de reparatiekosten als dat kapot gaat voel ik me daar wel een heel stuk geruster bij. Ook daar was ik blij dat ik voor de XR gegaan was, want voor de XS betaal je 230 euro voor AppleCare+ i.p.v. de 170 die het voor de XR kost, en dan wordt het plaatje wel heel erg duur.

Formaat was weer even wennen, ondanks dat ik in mijn Android-tijd ook liep met phablets zoals de OG Samsung Galaxy Note, de Note II en de OnePlus One. Daarna ben ik kleiner gegaan, met eerst een iPhone 6 en toen de SE, en nu gaat het weer de grotere kant op :+

De batterijduur van de XR is geweldig, though, en ik ben een héle grote fan van Face ID (had ik niet verwacht) en het full-body display. 3D Touch mis ik ook niet eigenlijk, ik gebruikte dat vooral om bij de ING app mijn banksaldo te checken :)
Ik kan in Maart verlengen. Ik hoop dat dan de prijzen iets gedaald zijn van de XS en de XR, maar daar heb ik een hard hoofd in. Ik ben er ook nog niet uit of ik de XS of XR ga halen.

Ik neig naar de XR ivm de batterij.
pi_184689632
Last van een spammer op FaceTime..
Ik krijg aldoor oproepen van een Amerikaans nummer.
Neem ik op dan zie ik een Indiër met een headset die mij volledig negeert.
Neem ik niet op dan zie ik later de melding dat de oproep beantwoord is op een ander device terwijl de iPad thuis ligt en er niemand thuis is.
Vreemd, ik snap niet waarom iemand dit doet.
pi_184692133
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2019 11:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Last van een spammer op FaceTime..
Ik krijg aldoor oproepen van een Amerikaans nummer.
Neem ik op dan zie ik een Indiër met een headset die mij volledig negeert.
Neem ik niet op dan zie ik later de melding dat de oproep beantwoord is op een ander device terwijl de iPad thuis ligt en er niemand thuis is.
Vreemd, ik snap niet waarom iemand dit doet.
Kijk maar uit:

https://www.nu.nl/mobiel/(...)aar-afluisteren.html
  vrijdag 1 februari 2019 @ 20:07:39 #18
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_184759176
Weet iemand hier toevallig wat een beetje een goeie site om een apple product te verkopen? Sobby ziet er wel goed uit heeft iemand daar ervaring mee?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 20:12:31 #19
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184759264
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand hier toevallig wat een beetje een goeie site om een apple product te verkopen? Sobby ziet er wel goed uit heeft iemand daar ervaring mee?
Tijdje geleden was er hier een user die het aanraadde. Volgens Google is het een betrouwbare zaak ook. Ben zelf ook van plan om mn oude 7 daar te verkopen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184759424
quote:
Hmm heb het nummer maar geblokkeerd, vreemde gewaarwording ook zo midden in de nacht.
  vrijdag 1 februari 2019 @ 20:25:49 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_184759544
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 22:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo, blauwe 64GB XR binnen *O* Onwijs lang getwijfeld tussen rood en blauw en vond ze allebei even mooi, maar uiteindelijk past blauw het beste bij m'n Apple Watch (blauw bandje) en in de Apple Store trok blauw me het meeste aan, dus goede beslissing denk ik. Erg grote upgrade van de 7. Face ID is nu al een groot genot, ik had altijd issues met vingerafdrukken. :') Scherm is prachtig!
Ik heb de 8, maar vraag me af of de Xr voldoende upgrade is. :)
  vrijdag 1 februari 2019 @ 20:27:53 #22
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_184759582
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 20:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Tijdje geleden was er hier een user die het aanraadde. Volgens Google is het een betrouwbare zaak ook. Ben zelf ook van plan om mn oude 7 daar te verkopen.
Maar eens kijken, niet echt heel duidelijk of ik het zelfde device bedoel als sobby, anders wel een mooie prijs.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 februari 2019 @ 20:30:35 #23
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184759649
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 20:25 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik heb de 8, maar vraag me af of de Xr voldoende upgrade is. :)
Gok van wel eigenlijk, maar dat kan je zelf het beste bepalen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_184798036
Telefoon weer op een harde vloer laten kletteren :D
De screenprotector is weliswaar stuk maar het scherm is helemaal in orde :D
Goede koop dus van 1 euro op Aliexpress :P
pi_184804625
Vanavond mn 7 gewisseld voor een Xs. Blij mee :Y
pi_184805677
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2019 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Telefoon weer op een harde vloer laten kletteren :D
De screenprotector is weliswaar stuk maar het scherm is helemaal in orde :D
Goede koop dus van 1 euro op Aliexpress :P
Linkje van je protector? :D
pi_184808081
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 23:30 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Linkje van je protector? :D
Kijken of het werkt hoor:


¤ 0,67 31% Off | Heyytle Tempered Glass Screen Protector Film For iPhone XR XS MAX X 8 7 6 6S Plus 5 5S 5C SE Protective 9H 2.5D Glass Ultra-thin
https://s.click.aliexpress.com/e/hVegf20
pi_184809771
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand hier toevallig wat een beetje een goeie site om een apple product te verkopen? Sobby ziet er wel goed uit heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb eigenlijk nooit verkeerde ervaringen gehad met Marktplaats en Tweakers. Zelfs op Marktplaats had ik geen last van onzinbiedingen toen ik mijn iPhone 7 daar verkocht, en uiteindelijk is 'ie opgehaald geworden door een mevrouw die een paar minuten van mij vandaan woonde.

YMMV, natuurlijk, maar de meest bekende paden zijn echt prima vind ik :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 20:25 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik heb de 8, maar vraag me af of de Xr voldoende upgrade is. :)
Wat snelheid betreft zal 't reuze meevallen, want de iPhone 8 heeft natuurlijk dezelfde A11 chip als de iPhone X en dat is méér dan voldoende om iOS nog een paar jaar prima snel te blijven gebruiken. Dat is de A10 in de iPhone 7 eigenlijk ook, maar ik wilde eigenlijk heel graag een full-body scherm omdat het ontwerp van de iPhone 7/8 inmiddels toch een beetje gedateerd oogt.

Dus wat dat betreft voelt de XR ongetwijfeld als een échte nieuwe iPhone aan, maar qua prestaties en fotokwaliteit zul je niet heel veel verschil merken. Accuduur trouwens wel; de accu van de XR gaat echt waanzinnig lang mee, dus als je je telefoon veel gebruikt en je telefoon regelmatig gedurende de dag op moet laden zul je daar ook heel blij van worden.
  maandag 4 februari 2019 @ 09:54:36 #29
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_184810582
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2019 20:25 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik heb de 8, maar vraag me af of de Xr voldoende upgrade is. :)
Waarom niet langer mee doen? Voorheen wou ik ook altijd z.s.m weer een nieuwe telefoon maar zolang die nog gewoon de updates krijgt stap ik nog niet over.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 4 februari 2019 @ 11:20:31 #30
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_184811708
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2019 08:30 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit verkeerde ervaringen gehad met Marktplaats en Tweakers. Zelfs op Marktplaats had ik geen last van onzinbiedingen toen ik mijn iPhone 7 daar verkocht, en uiteindelijk is 'ie opgehaald geworden door een mevrouw die een paar minuten van mij vandaan woonde.

YMMV, natuurlijk, maar de meest bekende paden zijn echt prima vind ik :)

[..]

Wat snelheid betreft zal 't reuze meevallen, want de iPhone 8 heeft natuurlijk dezelfde A11 chip als de iPhone X en dat is méér dan voldoende om iOS nog een paar jaar prima snel te blijven gebruiken. Dat is de A10 in de iPhone 7 eigenlijk ook, maar ik wilde eigenlijk heel graag een full-body scherm omdat het ontwerp van de iPhone 7/8 inmiddels toch een beetje gedateerd oogt.

Dus wat dat betreft voelt de XR ongetwijfeld als een échte nieuwe iPhone aan, maar qua prestaties en fotokwaliteit zul je niet heel veel verschil merken. Accuduur trouwens wel; de accu van de XR gaat echt waanzinnig lang mee, dus als je je telefoon veel gebruikt en je telefoon regelmatig gedurende de dag op moet laden zul je daar ook heel blij van worden.
Vind de XR echt veel sneller aan voelen dan een 7/8 tbh. Foto’s komen er ook heel wat mooier uit imo.

Dus wat dat betreft kan ik sowieso aanraden om zelf even in de winkel te vergelijken. Iedereen zal het verschil in kwaliteit anders beschrijven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 4 februari 2019 @ 14:14:14 #31
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_184815176
Flitsmeister nu te gebruiken via Apple CarPlay.
Burnt to the core but not broken
pi_184849448
Flitsmeister in CarPlay :r. Van top naar de aller matigste app ooit :N
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 6 februari 2019 @ 08:14:39 #33
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_184849529
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 08:06 schreef kikoooooo het volgende:
Flitsmeister in CarPlay :r. Van top naar de aller matigste app ooit :N
Hoezo?
pi_184849981
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 08:14 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat Flitsmeister geen navigatie app is. En dat nu wel geworden is.

Het hele overzicht is weg, zoals voorheen keurig op je telefoon stond.
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:54:55 #35
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_184863624
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 09:54 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Waarom niet langer mee doen? Voorheen wou ik ook altijd z.s.m weer een nieuwe telefoon maar zolang die nog gewoon de updates krijgt stap ik nog niet over.
Goed punt, maar zoals jij zei toch de drang om weer een nieuwe telefoon te hebben. Die heb ik nog steeds, al is het minder dan vroeger. :')
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:56:34 #36
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_184863661
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 09:06 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Omdat Flitsmeister geen navigatie app is. En dat nu wel geworden is.

Het hele overzicht is weg, zoals voorheen keurig op je telefoon stond.
Zolang je de meldingen krijgt is het prima toch? Ik mis dat ook een beetje, maar het is geen big deal.
pi_184869812
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:56 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zolang je de meldingen krijgt is het prima toch? Ik mis dat ook een beetje, maar het is geen big deal.
Ik vind t wel een big deal. Hield van het overzicht en vooruit kunnen kijken.

En CarPlay is een inferieur systeem imo. Echt Apple onwaardig.
pi_184873970
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:54 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Goed punt, maar zoals jij zei toch de drang om weer een nieuwe telefoon te hebben. Die heb ik nog steeds, al is het minder dan vroeger. :')
Iets nieuws is ook wel leuk natuurlijk maar ''vroeger'' waren de telefoons echt heel anders na 2 jaar voor mn gevoel en nu is het gewoon min of meer hetzelfde alleen weer wat sneller.

Ik heb dat nu trouwens met de iPad Pro, heb de 1e en die is nog perfect maar toch wil ik wel de nieuwe.. maar gelukkig nog kunnen weerstaan :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_184918837
Sinds vandaag een vervanger voor mijn 6S+ 64GB: Gele XR 128GB. Goede upgrade!
Iemand een aanrader voor een goed en subtiel hoesje?
Nee.
pi_184918909
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:06 schreef Dimitri_ het volgende:
Sinds vandaag een vervanger voor mijn 6S+ 64GB: Gele XR 128GB. Goede upgrade!
Iemand een aanrader voor een goed en subtiel hoesje?
Vraagje: heb je gebruik gemaakt van de inwisselactie van Apple?
pi_184919274
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:10 schreef elby1988 het volgende:

[..]

Vraagje: heb je gebruik gemaakt van de inwisselactie van Apple?
Nope, wat houdt die inwisselactie in dan?
Nee.
pi_184919353
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:27 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Nope, wat houdt die inwisselactie in dan?
https://www.apple.com/

Samenvattend: afhankelijk van inleverde telefoon krijg je korting. Echter lijkt het alsof je soms beter op marktplaats kan verkopen..
pi_184919420
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:30 schreef elby1988 het volgende:

[..]

https://www.apple.com/

Samenvattend: afhankelijk van inleverde telefoon krijg je korting. Echter lijkt het alsof je soms beter op marktplaats kan verkopen..
Zojuist even gedaan, zou er nog ¤128,- voor krijgen. Dan verkoop ik hem liever via Fok! ofzo. Heb paar maanden geleden nog accu en luidspreker laten vervangen dus telefoon kan nog prima een tijdje mee.

En als hij geen ¤128 meer opbrengt op Fok! maak ik er liever iemand blij mee dan dat ik hem aan Apple verkoop. :')
Nee.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 februari 2019 @ 18:06:45 #44
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_184920064
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:30 schreef elby1988 het volgende:

Echter lijkt het alsof je soms beter op marktplaats kan verkopen..
soms???
bij dat soort inruil-acties krijg je er altijd minder voor terug dan wanneer je je foon particulier verkoopt.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 12 februari 2019 @ 10:40:55 #45
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184969431
Hoe kan ik zien welke Wi-Fi-netwerken er allemaal op mijn iPhone zijn opgeslagen?
pi_184969860
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 10:40 schreef Gary_Oak het volgende:
Hoe kan ik zien welke Wi-Fi-netwerken er allemaal op mijn iPhone zijn opgeslagen?
quote:
Het is niet mogelijk om de geschiedenis van alle verbonden wifi-netwerken te bekijken op een iPhone of iPad. Wel kun je in één keer alle verbinden vergeten via Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel netwerkinstellingen.
  dinsdag 12 februari 2019 @ 21:21:31 #47
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_184981481
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 11:13 schreef Droathoah het volgende:

[..]


[..]

Man, man, man. :')
pi_184991994
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:06 schreef Tokus het volgende:

[..]

soms???
bij dat soort inruil-acties krijg je er altijd minder voor terug dan wanneer je je foon particulier verkoopt.
Minder geld en vaak ook minder sores, ik verkoop ze ook nooit meer particulier,
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_185029334
Ik merk dat de Google app nog steeds niet is geoptimaliseerd voor de iPhone XR en XS Max 😤
Heel vervelend... andere Google apps zoals Chrome, Docs en Translate zijn wel netjes geoptimaliseerd.

Voor Facebook en Messenger heeft 't ook een hele tijd geduurd, maar je zou toch wel verwachten dat grote bedrijven hun apps na 4 maanden wel goed bijgewerkt hebben? En gezien het feit dat ze het meerendeel van hun apps al hebben bijgewerkt, is het apart dat ze voor die andere app niet eenzelfde versie van Xcode gebruiken om alles te compilen.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 15 februari 2019 @ 13:17:14 #50
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_185029435
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 21:21 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Man, man, man. :')
Hoe zit dat op Android?
  vrijdag 15 februari 2019 @ 13:19:52 #51
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_185029498
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 13:17 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hoe zit dat op Android?
Instellingen-Wifi-opgeslagen netwerken.
Feyenoord!!! * Barça
pi_185196793
Dag 5C en hallo 7 :D de 5C was mijn eerste liefde binnen de wereld van ios maar begon nu wel erg traag te worden en foto's bij enige schemering waren welhaast onbruikbaar.
Wat een verademing die 7, blijf de 5C gebruiken voor podcasts in bed.


Met dit hoesje voor de 7 gaat hij hopelijk nog jaren mee.
https://www.amac.nl/thule-atmos-x4-iphone-7-8
  zaterdag 23 februari 2019 @ 19:24:12 #53
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185197865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Dag 5C en hallo 7 :D de 5C was mijn eerste liefde binnen de wereld van ios maar begon nu wel erg traag te worden en foto's bij enige schemering waren welhaast onbruikbaar.
Wat een verademing die 7, blijf de 5C gebruiken voor podcasts in bed.


Met dit hoesje voor de 7 gaat hij hopelijk nog jaren mee.
https://www.amac.nl/thule-atmos-x4-iphone-7-8
Prima toestel! Veel plezier ermee!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 23 februari 2019 @ 19:41:44 #54
408813 crew  trein2000
pi_185198267
Ook hier maar even. Wat zijn de prijzen toch debiel tegenwoordig. Ik MOEST een nieuwe iPhone hebben. Maar 1200 euro voor het vlaggenschip :') die is het dus niet geworden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 24 februari 2019 @ 09:43:22 #55
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_185208093
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:41 schreef trein2000 het volgende:
Ook hier maar even. Wat zijn de prijzen toch debiel tegenwoordig. Ik MOEST een nieuwe iPhone hebben. Maar 1200 euro voor het vlaggenschip :') die is het dus niet geworden.
Nieuwe vlaggenschip van Samsung over de 2000
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 24 februari 2019 @ 09:54:57 #56
408813 crew  trein2000
pi_185208214
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 09:43 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Nieuwe vlaggenschip van Samsung over de 2000
Ja dus? Ik kijk niet naar Samsung (die koop ik toch niet ;) ) maar gewoon oo zichzelf, 1200 euro voor een smartphone :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 24 februari 2019 @ 10:05:26 #57
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_185208321
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 18:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Dag 5C en hallo 7 :D de 5C was mijn eerste liefde binnen de wereld van ios maar begon nu wel erg traag te worden en foto's bij enige schemering waren welhaast onbruikbaar.
Wat een verademing die 7, blijf de 5C gebruiken voor podcasts in bed.


Met dit hoesje voor de 7 gaat hij hopelijk nog jaren mee.
https://www.amac.nl/thule-atmos-x4-iphone-7-8
De iPhone 7 is een nagenoeg perfect toestel. Nu maar hopen dat het toestel nog jaren iOS updates krijgt.

Ik heb zelf begin deze maand een iPhone 8 gekocht. Ook prima. Super snel, goede camera, mooi scherm. De X-lijn is voor mij vooral veel te groot en zwaar, en daarnaast ook gewoon te duur.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 24 februari 2019 @ 10:09:58 #58
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185208391
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 09:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ja dus? Ik kijk niet naar Samsung (die koop ik toch niet ;) ) maar gewoon oo zichzelf, 1200 euro voor een smartphone :')
Als ik ga shoppen voor een nieuwe Audi klaag ik ook niet dat de S8 Hatseflats met W12 motor zo veel kost
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 24 februari 2019 @ 10:21:03 #59
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185208534
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 19:41 schreef trein2000 het volgende:
Ook hier maar even. Wat zijn de prijzen toch debiel tegenwoordig. Ik MOEST een nieuwe iPhone hebben. Maar 1200 euro voor het vlaggenschip :') die is het dus niet geworden.
Eens wel. XR kan ik overigens aanraden. Stuk goedkoper, maar wel een geweldig toestel.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 24 februari 2019 @ 10:28:27 #60
408813 crew  trein2000
pi_185208630
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 10:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Eens wel. XR kan ik overigens aanraden. Stuk goedkoper, maar wel een geweldig toestel.
Die heb ik ook besteld, ben benieuwd!
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 24 februari 2019 @ 10:44:17 #61
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185208875
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 10:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die heb ik ook besteld, ben benieuwd!
Leuk! Welke kleur?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 24 februari 2019 @ 10:45:03 #62
408813 crew  trein2000
pi_185208888
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 10:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Leuk! Welke kleur?
Gewoon zwart...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 24 februari 2019 @ 10:46:43 #63
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_185208910
Zwart _O_
Enige juiste kleur voor telefoons :7
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 24 februari 2019 @ 10:47:43 #64
408813 crew  trein2000
pi_185208924
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2019 10:46 schreef Faux. het volgende:
Zwart _O_
Enige juiste kleur voor telefoons :7
Deze man snapt _O_
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 24 februari 2019 @ 11:22:16 #65
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185209363
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2019 10:46 schreef Faux. het volgende:
Zwart _O_
Enige juiste kleur voor telefoons :7
Best blij met m’n blauwe hier, enorm mooie kleur. Zwart vind ik dan weer saai en je ziet er alles op. Vond blauw en rood het mooist :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 24 februari 2019 @ 11:40:50 #66
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_185209584
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Best blij met m’n blauwe hier, enorm mooie kleur. Zwart vind ik dan weer saai en je ziet er alles op. Vond blauw en rood het mooist :P
Zolang het maar niet wit of goud is vind ik alles best :P

Had een tijdje lang een oranje telefoon omdat de zwarte uitverkocht was. Oerlelijk, maar na een tijdje raakte ik er gehecht aan :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 24 februari 2019 @ 11:44:57 #67
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_185209639
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:40 schreef Faux. het volgende:

[..]

Zolang het maar niet wit of goud is vind ik alles best :P

Had een tijdje lang een oranje telefoon omdat de zwarte uitverkocht was. Oerlelijk, maar na een tijdje raakte ik er gehecht aan :@
Ga je mond spoelen. De iPhone X zilver (wat gewoon wit is) is super mooi :). Had in december een splinternieuwe gekocht voor ¤645 en nog steeds super tevreden mee na jaren Android gebruikt te hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 24 februari 2019 @ 11:48:27 #68
408813 crew  trein2000
pi_185209681
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Best blij met m’n blauwe hier, enorm mooie kleur. Zwart vind ik dan weer saai en je ziet er alles op. Vond blauw en rood het mooist :P
Daar hebben ze hoesjes voor uitgevonden...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 24 februari 2019 @ 11:48:31 #69
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_185209684
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen. De iPhone X zilver (wat gewoon wit is) is super mooi :). Had in december een splinternieuwe gekocht voor ¤645 en nog steeds super tevreden mee na jaren Android gebruikt te hebben.
Vind zilver wel iets anders dan spierwit hoor :@
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_185210085
Ik heb een nieuwe iPhone van de zaak gekregen (6S), maar er is wat mis gegaan tijdens het importeren.

Ik heb nu allemaal dubbele contactpersonen (van 100 naar 400 contacten gegaan). :') Weet iemand hoe je die kunt verwijderen?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2019 12:17:57 ]
  zondag 24 februari 2019 @ 14:24:56 #71
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_185212805
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2019 10:46 schreef Faux. het volgende:
Zwart _O_
Enige juiste kleur voor telefoons :7
Dit of space grey.

Maar ik deel de mening dat 1200 vragen voor je topmodel gewoon idioot is, zeker aangezien die standaard al jaren tussen de 600 en 800 zat, wat al duur zat is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 24 februari 2019 @ 14:27:17 #72
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185212837
Godver ;(

Vorige week nieuwe batterij in mijn 6S laten stoppen.

Eergisteren mijn beeldscherm per ongeluk stuk gemaakt. Laten vallen. Had toevallig die week ervoor (het zwaar beschadigde) opplakglaasplaatje verwijderd :')

Nu heb ik een beetje een ingebrand scherm (vooral in een hoek plus verkleuringen) ;(
Zal ook wel weer 100 eu kosten bij een Turk :(
  zondag 24 februari 2019 @ 14:56:15 #73
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185213383
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 11:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Daar hebben ze hoesjes voor uitgevonden...
Klopt. Maar voor de verandering vond ik een ander kleurtje wel leuk, gebruik hem ook soms zonder hoesje. Bij deze heb ik een doorzichtig hoesje.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185213501
Net de laatste iPhone X 256 GB gehaald bij Media Markt. Dat OLED-scherm. Ben nu ook helemaal om met Face ID _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door TRON2.0 op 24-02-2019 16:30:10 ]
  Moderator zondag 24 februari 2019 @ 15:00:49 #75
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_185213512
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 14:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dit of space grey.

Maar ik deel de mening dat 1200 vragen voor je topmodel gewoon idioot is, zeker aangezien die standaard al jaren tussen de 600 en 800 zat, wat al duur zat is.
Waarom niet, genoeg mensen die het gewoon kopen.

Apple is geen liefdadigheidsinstelling.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_185213906
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 15:00 schreef TRON2.0 het volgende:
Net een iPhone X 256 GB gehaald. Dat OLED-scherm. Ben nu ook helemaal om met Face ID _O_
FaceID is top maar ik kan maar 1 extra uiterlijk configureren. Ik draag soms een bril en soms niet dus dat zijn mijn 2 instellingen voor FaceID.
Gisteren droeg ik een zonnebril, dan werkt FaceID weer niet.. Best onhandig.
Nee.
  zondag 24 februari 2019 @ 15:32:52 #77
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_185214115
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 14:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dit of space grey.

Maar ik deel de mening dat 1200 vragen voor je topmodel gewoon idioot is, zeker aangezien die standaard al jaren tussen de 600 en 800 zat, wat al duur zat is.
Nou ja, het is met afstand het stukje technologie dat ik het meest gebruik. Daar wil ik best wel wat voor betalen.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 24 februari 2019 @ 15:59:42 #78
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185214903
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2019 15:18 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

FaceID is top maar ik kan maar 1 extra uiterlijk configureren. Ik draag soms een bril en soms niet dus dat zijn mijn 2 instellingen voor FaceID.
Gisteren droeg ik een zonnebril, dan werkt FaceID weer niet.. Best onhandig.
Face id werk bij mij met en zonder bril, ook met een zonnebril
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185214996
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Face id werk bij mij met en zonder bril, ook met een zonnebril
Idd, zonnebril, volle bak in de zon, vrieskou, maakt allemaal niet uit.
sig verwijderd door FA
pi_185215068
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2019 15:18 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

FaceID is top maar ik kan maar 1 extra uiterlijk configureren. Ik draag soms een bril en soms niet dus dat zijn mijn 2 instellingen voor FaceID.
Gisteren droeg ik een zonnebril, dan werkt FaceID weer niet.. Best onhandig.
Hier werkt t gewoon prima met zonnebril zonder met bril te configureren(Xs, geen idee of faceid dan anders werkt?)
pi_185215445
Waar kan ik instellen dat de helderheid van het scherm zich niet automatisch aanpast?
pi_185215658
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2019 15:18 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

FaceID is top maar ik kan maar 1 extra uiterlijk configureren. Ik draag soms een bril en soms niet dus dat zijn mijn 2 instellingen voor FaceID.
Gisteren droeg ik een zonnebril, dan werkt FaceID weer niet.. Best onhandig.
Ik heb, net als met Touch ID, ook de max aantal gezichten in laten scannen zonder accessoires. Net met zonnebril ook geen probleem hier.
  zondag 24 februari 2019 @ 17:08:41 #83
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185216464
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 16:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar kan ik instellen dat de helderheid van het scherm zich niet automatisch aanpast?
General - accesibility - display accomodations - auto brightness :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 24 februari 2019 @ 17:30:14 #84
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_185216922
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2019 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Waarom niet, genoeg mensen die het gewoon kopen.

Apple is geen liefdadigheidsinstelling.
Gezien de toch wel tegenvallende verkopen vooral een speeltje voor de nog rijkere onder ons, wat een gek er voor geeft...

Groot gedeelte gaat toch voor de zinnigere prijzen zo lijkt het.
quote:
11s.gif Op zondag 24 februari 2019 15:32 schreef Faux. het volgende:

[..]

Nou ja, het is met afstand het stukje technologie dat ik het meest gebruik. Daar wil ik best wel wat voor betalen.
Absoluut, maar tevens ook niet het punt: price brackets zijn er met een logica, apple heeft altijd hun eigen topmodel in de 600-800 range gezeten. Tot de X, waarna het anderhalf keer zo duur werd.

Dan kan het meest gebruikte stuk techniek zijn, maar dit is gewoon winst maximaliseren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator zondag 24 februari 2019 @ 17:44:17 #85
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_185217247
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 17:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Gezien de toch wel tegenvallende verkopen vooral een speeltje voor de nog rijkere onder ons, wat een gek er voor geeft...

Groot gedeelte gaat toch voor de zinnigere prijzen zo lijkt het.

Is ook precies wat ze willen uitstralen naar mijn idee.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  zondag 24 februari 2019 @ 18:29:07 #86
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_185218239
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Is ook precies wat ze willen uitstralen naar mijn idee.
Kan, maar gezien de concurrentie niet de meest handige stap. Jarenlang was dat wel het tegengeluid, dat het goedkoper kon en mocht, maar de gemiddelde android op dit niveau zit ook in die 600-800 vijver inmiddels. Moet je dan achter blijven lopen voor de hoge prijs?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 24 februari 2019 @ 18:55:03 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185218862
The fuck boeit het in godsnaam dat je met je koo je ohone kan unlocken terwijl dit ook met je vingerafdruk (wat vele malen veiliger is) kan?
  zondag 24 februari 2019 @ 18:58:46 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185218952
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 18:55 schreef RickoKun het volgende:
The fuck boeit het in godsnaam dat je met je koo je ohone kan unlocken terwijl dit ook met je vingerafdruk (wat vele malen veiliger is) kan?
Je vingerafdruk is gemakkelijker te Copieeren dan je gezicht. Verder is het zeer comfortabel, de gezichtsherkenning op de iPhone. Ik was er zeer snel aan gewend en zou niet meer terug willen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 24 februari 2019 @ 19:01:15 #89
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185219022
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je vingerafdruk is gemakkelijker te Copieeren dan je gezicht. Verder is het zeer comfortabel, de gezichtsherkenning op de iPhone. Ik was er zeer snel aan gewend en zou niet meer terug willen.
Ik print sneller een foto uit van je smoelwerk dan een scan van je vingerafdruk, of werkt dat niet zo gemakkelijk?
  zondag 24 februari 2019 @ 19:02:26 #90
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185219058
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik print sneller een foto uit van je smoelwerk dan een scan van je vingerafdruk, of werkt dat niet zo gemakkelijk?
_O- :')
Je hebt er dus een sterke mening over zonder enig idee te hebben waar je het over hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 24 februari 2019 @ 19:04:16 #91
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_185219106
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik print sneller een foto uit van je smoelwerk dan een scan van je vingerafdruk, of werkt dat niet zo gemakkelijk?
Zo werkt dat natuurlijk niet hé :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 24 februari 2019 @ 19:05:14 #92
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185219131
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

_O- :')
Je hebt er dus een sterke mening over zonder enig idee te hebben waar je het over hebt.
Ja? Dus je kan niet zomaar een kopie van je gezicht voor de camera van je telefoon houden?

Dat gezegd hebbende, maakt alsnog geen knakker uit of je met je bakkes een seconde voor je telefoon moet staan of je een seconde met je vinger op de knop moet zitten.

Ga je straks 1600 euro betalen voor een irisscan?
  Moderator zondag 24 februari 2019 @ 19:48:07 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_185220279
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik print sneller een foto uit van je smoelwerk dan een scan van je vingerafdruk, of werkt dat niet zo gemakkelijk?
echt het werkt super. Ik heb deze winterweekjes gemerkt dat het vooral op de fiets een uitkomst is. Met handschoenen aan.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 24 februari 2019 @ 20:25:35 #94
408813 crew  trein2000
pi_185221443
Nou hij is binnen hoor, eerste indruk: wat een groot geval.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 25 februari 2019 @ 06:35:41 #95
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185228201
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:48 schreef Renesite het volgende:

[..]

echt het werkt super. Ik heb deze winterweekjes gemerkt dat het vooral op de fiets een uitkomst is. Met handschoenen aan.
Daar had ik nog niet aan gedacht :@
pi_185230182
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 16:05 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hier werkt t gewoon prima met zonnebril zonder met bril te configureren(Xs, geen idee of faceid dan anders werkt?)
Misschien moet ik maar eens FaceID opnieuw instellen dan.. :')
Nee.
pi_185231809
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 19:05 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ja? Dus je kan niet zomaar een kopie van je gezicht voor de camera van je telefoon houden?

Dat gezegd hebbende, maakt alsnog geen knakker uit of je met je bakkes een seconde voor je telefoon moet staan of je een seconde met je vinger op de knop moet zitten.

Ga je straks 1600 euro betalen voor een irisscan?
Zo veel poep en madness in deze post, ongelofelijk :D
pi_185233892
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 20:25 schreef trein2000 het volgende:
Nou hij is binnen hoor, eerste indruk: wat een groot geval.
Binnen een dag ben je daar wel aan gewend.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 25 februari 2019 @ 13:32:28 #99
408813 crew  trein2000
pi_185234342
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 13:08 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Binnen een dag ben je daar wel aan gewend.
Ik had hier voor een SE...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_185236483
eigenlijk Ipad vraag, maargoed zelfde idee.

Die fingerprint werkt bij mij echt bijna nooit?
Hebben jullie dat ook? Te vette vingers mss?

Het is niet stuk want soms werkt het namelijk wel. Doe ik wat verkeerd met de initiële scan ofzo?
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')