abonnement Unibet Coolblue
pi_184569193
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nog nooit gezien eerlijk gezegd, apart in een samenleving waarvan 90% toch blank zou moeten zijn.
Misschien je blik wat verbreden.
  woensdag 23 januari 2019 @ 11:19:44 #77
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_184569217
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 08:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)andelaar-spijkenisse

En nu zit hij te janken bij zijn moeder op schoot. De held...
Het blijkt toch anders in elkaar te zitten.

quote:
Afgelopen vrijdag heeft er een mishandeling plaatsgevonden in Spijkenisse. Nu staat mijn zoon op de foto samen met zijn vriendinnetje als dader/omstander. Wat echter niet te zien is dat ze hulp zijn gaan halen, maar zelf niet durfde in te grijpen. De persoon waar ze aangeklopt hebben heeft de politie ws. niet gebeld. Mijn zoon heeft samen met zijn vriendinnetje, Tommy thuisgebracht en zijn gezicht helpen schoonmaken. Ze hebben contact met hem gehouden. Hij heeft zichzelf vanochtend, toen ik nog niet wist dat hij erbij was geweest, al gemeld bij de politie die hem hebben bedankt voor zijn hulp aan het slachtoffer.
Alleen daar dit alles wordt mijn zoon bedreigd met de dood. Anoniem (lekkere helden) gebeld en voor van alles uitgemaakt.
Zelfs ik krijg berichten van mensen die ik maar vaag ken die hele fijne teksten sturen over MIJN kind.
IK BEN ZO SUPER TROTS OP RYAN WANT HIJ HEEFT ZIJN VRIENDJE WEL DEGELIJK GEHOLPEN EN NIET ALLEEN STAAN KIJKEN.
pi_184569292
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:19 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het blijkt toch anders in elkaar te zitten.

[..]

over welke van de 16 gaat dit dan?
pi_184569306
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Misschien je blik wat verbreden.
Tja zulke dingen zijn van alle tijden alleen bepaalde groepen zijn wel oververtegenwoordigd en is ook het geweld intenser.
pi_184569347
quote:
2s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:19 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Het blijkt toch anders in elkaar te zitten.

[..]

Triest wel. Tokkie Nederland wil die jongen alweer publiekelijk lynchen terwijl ze dus niet eens weten hoe het allemaal precies zit.
pi_184569376
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:25 schreef tupper het volgende:

[..]

Tja zulke dingen zijn van alle tijden alleen bepaalde groepen zijn wel oververtegenwoordigd en is ook het geweld intenser.
Ligt puur aan de omgeving. Kijk je hier in deze regio zullen het voornamelijk blanke kut jochies zijn die dit soort dingen flikken.
pi_184569424
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ligt puur aan de omgeving. Kijk je hier in deze regio zullen het voornamelijk blanke kut jochies zijn die dit soort dingen flikken.
Dan toch opmerkelijk dat ik de meeste incidenten met die andere groep heb meegemaakt.

Nu woon ik weer in een dorp en het is toch veel fijner wonen hier (alleen uitgaan/activiteiten mis ik)
pi_184569903
Wat zegt Tommie zelf?
pi_184569934
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 10:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Show ff love boys. Ok dan.
Deze jongen trekt gewoon op met multiculti. Een Diederik uit het Gooi zegt zoiets niet.
Ook in het Gooi praten ze al zo. -O-
pi_184569949
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Misschien je blik wat verbreden.
Nou op de scholen maakte dat allochtonen tuig de dienst uit. En met stappen zag ik wel eens wat ruzie maar een groep tegen één iemand die op de grond lag zag ik alleen maar bij bepaalde gasten. Wat niet wil zeggen dat het niet gebeurd he, maar heb het zelf in de praktijk nog nooit gezien i.t.t. die andere groep, daar heb ik helaas genoeg van gezien.
  Moderator woensdag 23 januari 2019 @ 12:12:42 #86
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_184570215
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 10:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een filmpje van Tommy gezien waarin hij iedereen bedankte. Hij ziet er nog best fris en fruitig uit moet ik zeggen na zo afgetakeld te zijn.
Link?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:14:16 #87
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184570237
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ligt puur aan de omgeving. Kijk je hier in deze regio zullen het voornamelijk blanke kut jochies zijn die dit soort dingen flikken.
Ja en als er geen jongens zijn zijn het vooral blanke kut meisjes die het flikken. :') Zijn er geen meisjes, dan zijn het die vieze kut hamsters die de buurt terroriseren.
pi_184570265
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja en als er geen jongens zijn zijn het vooral blanke kut meisjes die het flikken. :') Zijn er geen meisjes, dan zijn het die vieze kut hamsters die de buurt terroriseren.
Geen idee wat je hier probeert te zeggen.
pi_184570271
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Misschien je blik wat verbreden.
Ik kom zelf uit een boerendorp en ik ga hier echt niet beweren dat er hier nooit vechtpartijen waren. Wel degelijk natuurlijk. Maar in mijn ervaring(N=1) was dat altijd in gelijke partijen en hield het op zo gauw een van beiden zich gewonnen gaf.

Oh hoe anders waren de ervaringen toen ik in de stad(Almelo) naar school ging. Groepjes allochtonen(m.n. Turken) die op een soort rooftocht waren en je maar verkeerd aan hoefde te kijken voor een enorm pak slaag.

Op de voetbal soortgelijke ervaringen. Nou moet ik toegeven dat ON(ligt naast het Heracles-stadion) eigenlijk weinig met problematiek te maken had. Maar bij andere verenigingen die voornamelijk uit Turken bestonden was het altijd feest. Spugen zo gauw je de poort binnen kwam. Een wedstrijd lang schoppen en intimideren en als klap op de vuurpijl de jongens die daartegen in opstand kwamen opwachten als ze de kleedkamers uit kwamen. M.n. bij Luctor was de problematiek groot. Gelukkig nooit tegen Rijssen Vooruit(mocro's) hoeven voetballen want dat schijnt een overtreffende trap te zijn. Worden nu nog geregeld teams van uit de competitie genomen.

Uitgaansleven idem dito. Heb me vanwege dit alles maar vooral in de boerendisco's bewogen, waar ook geregeld opstootjes waren(tieners en drank). Het gericht opzoeken en opjagen in kuddes van jongens die toevallig een verkeerde blik richting zijkant dansvloer wierpen heb ik echter alleen bij de mocro's gezien. De Turken kwamen(gelukkig) niet of nauwelijks buiten Almelo, al heb ik daar ook zat slechte verhalen over gehoord van mensen die daar wel eens gingen stappen.
pi_184570360
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:16 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit een boerendorp en ik ga hier echt niet beweren dat er hier nooit vechtpartijen waren. Wel degelijk natuurlijk. Maar in mijn ervaring(N=1) was dat altijd in gelijke partijen en hield het op zo gauw een van beiden zich gewonnen gaf.

Oh hoe anders waren de ervaringen toen ik in de stad(Almelo) naar school ging. Groepjes allochtonen(m.n. Turken) die op een soort rooftocht waren en je maar verkeerd aan hoefde te kijken voor een enorm pak slaag.

Op de voetbal soortgelijke ervaringen. Nou moet ik toegeven dat ON(ligt naast het Heracles-stadion) eigenlijk weinig met problematiek te maken had. Maar bij andere verenigingen die voornamelijk uit Turken bestonden was het altijd feest. Spugen zo gauw je de poort binnen kwam. Een wedstrijd lang schoppen en intimideren en als klap op de vuurpijl de jongens die daartegen in opstand kwamen opwachten als ze de kleedkamers uit kwamen. M.n. bij Luctor was de problematiek groot. Gelukkig nooit tegen Rijssen Vooruit(mocro's) hoeven voetballen want dat schijnt een overtreffende trap te zijn. Worden nu nog geregeld teams van uit de competitie genomen.

Uitgaansleven idem dito. Heb me vanwege dit alles maar vooral in de boerendisco's bewogen, waar ook geregeld opstootjes waren(tieners en drank). Het gericht opzoeken en opjagen in kuddes van jongens die toevallig een verkeerde blik richting zijkant dansvloer wierpen heb ik echter alleen bij de mocro's gezien. De Turken kwamen(gelukkig) niet of nauwelijks buiten Almelo, al heb ik daar ook zat slechte verhalen over gehoord van mensen die daar wel eens gingen stappen.
Ik kom uit de buurt van Almelo, en wat Almelo betreft geloof ik je direct. Echter, in dat dorpje uit de buurt van Almelo waar ik vandaan kom was ik zelf slachtoffer van zo'n groep teringlijers. Gebeurde regelmatig, niet alleen bij mij.
pi_184570384
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Link?
Site van Hart van Nederland.
pi_184570447
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:16 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit een boerendorp en ik ga hier echt niet beweren dat er hier nooit vechtpartijen waren. Wel degelijk natuurlijk. Maar in mijn ervaring(N=1) was dat altijd in gelijke partijen en hield het op zo gauw een van beiden zich gewonnen gaf.

Oh hoe anders waren de ervaringen toen ik in de stad(Almelo) naar school ging. Groepjes allochtonen(m.n. Turken) die op een soort rooftocht waren en je maar verkeerd aan hoefde te kijken voor een enorm pak slaag.

Op de voetbal soortgelijke ervaringen. Nou moet ik toegeven dat ON(ligt naast het Heracles-stadion) eigenlijk weinig met problematiek te maken had. Maar bij andere verenigingen die voornamelijk uit Turken bestonden was het altijd feest. Spugen zo gauw je de poort binnen kwam. Een wedstrijd lang schoppen en intimideren en als klap op de vuurpijl de jongens die daartegen in opstand kwamen opwachten als ze de kleedkamers uit kwamen. M.n. bij Luctor was de problematiek groot. Gelukkig nooit tegen Rijssen Vooruit(mocro's) hoeven voetballen want dat schijnt een overtreffende trap te zijn. Worden nu nog geregeld teams van uit de competitie genomen.

Uitgaansleven idem dito. Heb me vanwege dit alles maar vooral in de boerendisco's bewogen, waar ook geregeld opstootjes waren(tieners en drank). Het gericht opzoeken en opjagen in kuddes van jongens die toevallig een verkeerde blik richting zijkant dansvloer wierpen heb ik echter alleen bij de mocro's gezien. De Turken kwamen(gelukkig) niet of nauwelijks buiten Almelo, al heb ik daar ook zat slechte verhalen over gehoord van mensen die daar wel eens gingen stappen.
Byas in reutem, mooie tijden waren dat ;)

En dat van die turkenclubs/marokkanenclubs klopt.
Waren altijd schoppartijen en vaak moest je zonder te douchen snel naar de auto's. En je moest je tassen mee nemen naar het veld. Toen wij later meer een 3e helft team waren gingen wij al niet meer naar die wedstrijden heen.
pi_184570514
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:16 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit een boerendorp en ik ga hier echt niet beweren dat er hier nooit vechtpartijen waren. Wel degelijk natuurlijk. Maar in mijn ervaring(N=1) was dat altijd in gelijke partijen en hield het op zo gauw een van beiden zich gewonnen gaf.

Oh hoe anders waren de ervaringen toen ik in de stad(Almelo) naar school ging. Groepjes allochtonen(m.n. Turken) die op een soort rooftocht waren en je maar verkeerd aan hoefde te kijken voor een enorm pak slaag.

Op de voetbal soortgelijke ervaringen. Nou moet ik toegeven dat ON(ligt naast het Heracles-stadion) eigenlijk weinig met problematiek te maken had. Maar bij andere verenigingen die voornamelijk uit Turken bestonden was het altijd feest. Spugen zo gauw je de poort binnen kwam. Een wedstrijd lang schoppen en intimideren en als klap op de vuurpijl de jongens die daartegen in opstand kwamen opwachten als ze de kleedkamers uit kwamen. M.n. bij Luctor was de problematiek groot. Gelukkig nooit tegen Rijssen Vooruit(mocro's) hoeven voetballen want dat schijnt een overtreffende trap te zijn. Worden nu nog geregeld teams van uit de competitie genomen.

Uitgaansleven idem dito. Heb me vanwege dit alles maar vooral in de boerendisco's bewogen, waar ook geregeld opstootjes waren(tieners en drank). Het gericht opzoeken en opjagen in kuddes van jongens die toevallig een verkeerde blik richting zijkant dansvloer wierpen heb ik echter alleen bij de mocro's gezien. De Turken kwamen(gelukkig) niet of nauwelijks buiten Almelo, al heb ik daar ook zat slechte verhalen over gehoord van mensen die daar wel eens gingen stappen.
Ik ben van mening dat er ook een hoop gaande is in boerendorpen, maar dat dat meer achter gesloten deuren blijft. Drugsgebruik bijvoorbeeld.
pi_184570677
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat er ook een hoop gaande is in boerendorpen, maar dat dat meer achter gesloten deuren blijft. Drugsgebruik bijvoorbeeld.
Drugsgebruik blijft hier echt niet achter gesloten deuren. Het is een bekend probleem, iedereen weet ook wie de gebruikers zijn, ze wonen hier in een soort achteraf-flatjes waar je je kinderen uit de buurt houdt. Weinig overlast van omdat ze voornamelijk in hun flats liggen dood te gaan. Maar leuk is anders natuurlijk.
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:54:41 #95
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_184571015
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:27 schreef tupper het volgende:

[..]

Byas in reutem, mooie tijden waren dat ;)

En dat van die turkenclubs/marokkanenclubs klopt.
Waren altijd schoppartijen en vaak moest je zonder te douchen snel naar de auto's. En je moest je tassen mee nemen naar het veld. Toen wij later meer een 3e helft team waren gingen wij al niet meer naar die wedstrijden heen.
In elke grote stad heb je minstens 1 en vaak wel 2 van dat soort clubs met een slechte naam waar niemand graag heen gaat. Vaker wel dan niet op verpauperde accommodaties en eens in de zoveel tijd komt er weer nieuws naar buiten dat ze enorme betalingsachterstanden hebben. Echt kansloos.
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:01:10 #96
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184572366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:27 schreef tupper het volgende:

[..]

Byas in reutem, mooie tijden waren dat ;)

En dat van die turkenclubs/marokkanenclubs klopt.
Waren altijd schoppartijen en vaak moest je zonder te douchen snel naar de auto's. En je moest je tassen mee nemen naar het veld. Toen wij later meer een 3e helft team waren gingen wij al niet meer naar die wedstrijden heen.
Zelfde ervaringen met dit soort fijne teams. Aantal keren goed uit de hand gelopen.
De wedstrijden die uit de hand zijn gelopen waren ook altijd tegen tegenstanders met overwegend Marokkaanse/ Turkse jongens.

Gewoon niet leuk om tegen te spelen. Ze intimideren, schelden, schoppen, spugen enz enz. Nou vind ik dat nog niet eens zo erg. Kan daar wel mee omgaan. Maar owee als je zelf eens wat uitdeelt. Dan is de wereld te klein.
Je bent overigens ook op voorhand als een racist bij die gasten. Een varken.....

Dit jaar wederom een dergelijk team bij ons in de competitie. En ja hoor, al weer 2 wedstrijden van dit team gestaakt.

Bij wedstrijden tegen blanke teams gebeurd er natuurlijk ook wel eens wat. Maar daar is het uitdelen en incasseren. Bij de overwegend allochtonen teams is het alleen uitdelen.
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:15:48 #97
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_184572665
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:01 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Zelfde ervaringen met dit soort fijne teams. Aantal keren goed uit de hand gelopen.
De wedstrijden die uit de hand zijn gelopen waren ook altijd tegen tegenstanders met overwegend Marokkaanse/ Turkse jongens.

Gewoon niet leuk om tegen te spelen. Ze intimideren, schelden, schoppen, spugen enz enz. Nou vind ik dat nog niet eens zo erg. Kan daar wel mee omgaan. Maar owee als je zelf eens wat uitdeelt. Dan is de wereld te klein.
Je bent overigens ook op voorhand als een racist bij die gasten. Een varken.....

Dit jaar wederom een dergelijk team bij ons in de competitie. En ja hoor, al weer 2 wedstrijden van dit team gestaakt.

Bij wedstrijden tegen blanke teams gebeurd er natuurlijk ook wel eens wat. Maar daar is het uitdelen en incasseren. Bij de overwegend allochtonen teams is het alleen uitdelen.
Ik heb altijd in een gemengde team gespeeld en wanneer de tegenstander overwegend witten waren dan zochten de witten (wanneer ze uiteraard thuis speelden, want scheids hebben ze altijd mee) altijd de provocatie op door hele vieze overtredingen te maken, smerige scheldwoorden te gebruiken etc. Dus kortom ga nou aub niet de zielige witte uithangen, want als jij jullie walgelijke streken gaat ontkennen dan verdien jullie die trappen en klappen. Wij speelden altijd liever tegen een multiculturele/Turkse/Donkere enof Marokkaanse teams dan dat de tegenstander uit witten bestonden. Gadverdamme, bijna alleen maar negatieve ervaringen
Schijt aan iedereen
  Moderator woensdag 23 januari 2019 @ 14:18:28 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184572726
voetbal :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:24:49 #99
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184572850
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:15 schreef Deadre het volgende:

[..]

Ik heb altijd in een gemengde team gespeeld en wanneer de tegenstander overwegend witten waren dan zochten de witten (wanneer ze uiteraard thuis speelden, want scheids hebben ze altijd mee) altijd de provocatie op door hele vieze overtredingen te maken, smerige scheldwoorden te gebruiken etc. Dus kortom ga nou aub niet de zielige witte uithangen, want als jij jullie walgelijke streken gaat ontkennen dan verdien jullie die trappen en klappen. Wij speelden altijd liever tegen een multiculturele/Turkse/Donkere enof Marokkaanse teams dan dat de tegenstander uit witten bestonden. Gadverdamme, bijna alleen maar negatieve ervaringen
Dat kan.
Mijn reactie is gebaseerd op mijn persoonlijke ervaringen.

quote:
als jij jullie walgelijke streken gaat ontkennen dan verdien jullie die trappen en klappen.
Ontkennen? Wie wat waar? Quote even waar ik iets ontken
  woensdag 23 januari 2019 @ 14:25:16 #100
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_184572864
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:18 schreef sp3c het volgende:
voetbal :')
Mod ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')