ik wist niet dat de maan in Gelderland zo snel ondergingquote:
Nee, ik weet dat het verwarrend is, maar dit filmpje is versneld. Dus het gaat in het echt allemaal stukken langzamer. Maar dan zou het filmpje uren duren, en daar zit niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik wist niet dat de maan in Gelderland zo snel onderging
Een van de momenten dat ik baal dat ik niet vroeg op staquote:
ow, wat kunnen ze tegenwoordig toch veel dingen hèquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:38 schreef I. het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat het verwarrend is, maar dit filmpje is versneld. Dus het gaat in het echt allemaal stukken langzamer. Maar dan zou het filmpje uren duren, en daar zit niemand op te wachten.
Hahaha.
Ik had heel graag met m'n camera naar het Drents Friese Wold willen gaan, maarja.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een van de momenten dat ik baal dat ik niet vroeg op sta
Drents Friese wold.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ik had heel graag met m'n camera naar het Drents Friese wold willen gaan, maarja.
Nou, zeg dat wel hè.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow, wat kunnen ze tegenwoordig toch veel dingen hè
Ik moest toen al mijn warme nest uit en ben wel blij dat ik hem nog gezien heb.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:40 schreef naatje_1 het volgende:
ik was toen wakker maar had geen zin om mijn warme bed te verlaten
Nationaal park. Daar ben ik vorig jaar heen gegaan om foto's te maken. En 's nachts is het daar mooi donker, dus kan je net zulk soort foto's maken als in dat filmpje.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drents Friese wold.
Ik voel me nu echt een randstedeling.
Even googlen
Ik kan geen .JPG bestand vinden, maar de website heeft al een mooie fotoquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:44 schreef I. het volgende:
[..]
Nationaal park. Daar ben ik vorig jaar heen gegaan om foto's te maken. En 's nachts is het daar mooi donker, dus kan je net zulk soort foto's maken als in dat filmpje.
Het is daar echt supermooi.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
volgens mij heb ik nog in drents friese wold gewandeld
Jaaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan geen .JPG bestand vinden, maar de website heeft al een mooie foto
https://res.cloudinary.co(...)se-Wold-NAMO70227%20(2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:48 schreef I. het volgende:
Foto's die ik daar geschoten heb;iamiiamiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 23:48 schreef I. het volgende:
Foto's die ik daar geschoten heb;Mooi, vooral die derde en vijfde. Schiet je er ook wel eens een hertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |