Lijkt me wel zo'n type hoor. Niemand in de buurt die voor hem kan gaan staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet gaat hij wel zittend plassen
Dat geloof ik dus niet... ziet nu in dat Jessy alles goed doet de rest alles foutquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:01 schreef snetje het volgende:
Mike wil gewoon geen trap ...nu kunnen ze nog lekker de ladder omhoog trekken ...lekker privé...
Hij zit er al langer dan een maandquote:
jessie heeft al een aantal keren publiekelijk sneren gegeven naar jens. negatief doen, kleineren.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:03 schreef sjampoeh het volgende:
maar jens is ook flauw van jessie denk ik ?
die is ook neergesabeld vandaag door hem
Mehquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij zit er al langer dan een maand
Christelquote:
ja dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:04 schreef cashew42 het volgende:
[..]
jessie heeft al een aantal keren publiekelijk sneren gegeven naar jens. negatief doen, kleineren.
ook achter zijn rug om.
Hij ging gewoon zuigen met die trap en z'n vrije uurtjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Moos is een zuiger van de bovenste plank![]()
[ afbeelding ]
Té lang ja, denk maar zo dat hij bij de stemming van maart genoeg stemmen krijgtquote:
Waarom trekken ze dan steeds die ladder omhoog? Kunnen ze dan toch gewoon zo laten staan...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet... ziet nu in dat Jessy alles goed doet de rest alles fout
Ik heb ze nog niet een keer die ladder omhoog zien trekken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Waarom trekken ze dan steeds die ladder omhoog? Kunnen ze dan toch gewoon zo laten staan...
Niemand CHristel heeft het achter haar rugquote:
Nooit gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Waarom trekken ze dan steeds die ladder omhoog? Kunnen ze dan toch gewoon zo laten staan...
Wat Jessie achter iemands rug om???? Neeeeee, dat meen je niet!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:04 schreef cashew42 het volgende:
[..]
jessie heeft al een aantal keren publiekelijk sneren gegeven naar jens. negatief doen, kleineren.
ook achter zijn rug om.
Ik ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jens is gewoon een opportunist 1e klas. Die kiest per dag uit met wie hij het eens is.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:08 schreef Mylene het volgende:
Wat is Jens aan het slijmen bij Mike zeg.
Hij wil ook vast bij Mike op schoot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel..quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet een keer die ladder omhoog zien trekken.
Ik heb toch nog liever Mike dan Jessie hoor. Hooghartig kwalletje.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nee Mieke zeurt alleen maar achter iemands rug om wat ze niet goed doen.
ik niet hoorquote:
ik liever Jessie heb Mike nooit gemogenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb toch nog liever Mike dan Jessie hoor. Hooghartig kwalletje.
En niemand die ff z'n slakje uit z'n broek haaltquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo'n type hoor. Niemand in de buurt die voor hem kan gaan staan.
Ik ook. Het is kiezen tussen twee kwaden, maar dan ga ik voor Jessie. Bovendien denk ik echt dat hij met een opdracht terug is gekomen en dat hij die rol geweldig speelt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik liever Jessie heb Mike nooit gemogen
Ik had ook genoeg op te merken op Mike, maar Jessie de verschrikkelijkste persoon in Utopia. Hoe hij mensen behandelt,quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Gelukkig lult Jessie nooit over anderen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
Brenda, brandon, hiske en merel vinden dat ze niet weten wat ze hebben aan mike. En dat mike niet te vertrouwen is omdat hij alles door luld van iedereen en dat Mike alles toen over Jessie wat ze in vertrouwen had verteld aan Mike, heeft door geluld aan de rest van de inwoners.
Tuurlijk wel maar als je iets in vertrouwen wordt verteld hoor je dat niet door te kletsen en dat heeft hij dus gedaanquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Gelukkig lult Jessie nooit over anderen.
Heeft hij ook gedaan bij de vriendin van Jeffrey die nu zwanger is. Weet ff niet meer hoe ze heet.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
Brenda, brandon, hiske en merel vinden dat ze niet weten wat ze hebben aan mike. En dat mike niet te vertrouwen is omdat hij alles door lult van iedereen en dat Mike alles toen over Jessie wat ze in vertrouwen had verteld aan Mike, heeft door geluld aan de rest van de inwoners.
Jessie ookquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:17 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Heeft hij ook gedaan bij de vriendin van Jeffrey die nu zwanger is. Weet ff niet meer hoe ze heet.
Helemaal eens, ze moeten me alleen niet opsluiten met Jessie , ik zou horendol wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dus zo ziet de vrouwelijke judas er uitquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel kwam even kijken hoe het met Jessie gaat![]()
[ afbeelding ]
Uitkijken dus wie er bij hem in de buurt woont..quote:
Of gaan plotteren, werk genoeg en klagende klanten ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:03 schreef Mylene het volgende:
Jessie had ook Erik kunnen helpen met atelier bouwen Christel![]()
.
en gaat Mike die ook bedrukken?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Meik heeft al 32 petjes verkocht!
Geen idee.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en gaat Mike die ook bedrukken?
Haal ze er ff uit danquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
Brandon heeft nieuwe batterijen...............
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:20 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 wil slijmen bij Jessie, want Jessie heeft commentaar en praat over iedereen, behalve over mij en dat wil ik graag zo houden. - A3.
Jessie heeft totaal geen last van eigen dunk stinkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanmiddag zei Jessie tegen Shelly dat hij en Adriaan Utopia zijn.
Ik wik eigk niet klagen en negatief doen hier, maar als ik Franny zie of hoor ben ik weg.quote:
Daarom ben ik blij dat ik COS!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik wik eigk niet klagen en negatief doen hier, maar als ik Franny zie of hoor ben ik weg.
Dit heb ik zelden gehad bij een RLS.
Oh wat heerlijk, bijna bekende Nederlanders!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:30 schreef DKUp het volgende:
Reumz gaat een programma presenteren en Vlinder werkt bij Shownieuws.
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:30 schreef DKUp het volgende:
Als wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:30 schreef DKUp het volgende:
Mag op Zaterdag komen praten over Utopia.quote:
Ik heb ook nog maar één stream. Best genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik COS!![]()
Zodra ik Franny lees, of Hiske ben ik foetsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |