Lijkt me wel zo'n type hoor. Niemand in de buurt die voor hem kan gaan staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet gaat hij wel zittend plassen
Dat geloof ik dus niet... ziet nu in dat Jessy alles goed doet de rest alles foutquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:01 schreef snetje het volgende:
Mike wil gewoon geen trap ...nu kunnen ze nog lekker de ladder omhoog trekken ...lekker privé...
Hij zit er al langer dan een maandquote:
jessie heeft al een aantal keren publiekelijk sneren gegeven naar jens. negatief doen, kleineren.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:03 schreef sjampoeh het volgende:
maar jens is ook flauw van jessie denk ik ?
die is ook neergesabeld vandaag door hem
Mehquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij zit er al langer dan een maand
Christelquote:
ja dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:04 schreef cashew42 het volgende:
[..]
jessie heeft al een aantal keren publiekelijk sneren gegeven naar jens. negatief doen, kleineren.
ook achter zijn rug om.
Hij ging gewoon zuigen met die trap en z'n vrije uurtjes.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Moos is een zuiger van de bovenste plank![]()
[ afbeelding ]
Té lang ja, denk maar zo dat hij bij de stemming van maart genoeg stemmen krijgtquote:
Waarom trekken ze dan steeds die ladder omhoog? Kunnen ze dan toch gewoon zo laten staan...quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet... ziet nu in dat Jessy alles goed doet de rest alles fout
Ik heb ze nog niet een keer die ladder omhoog zien trekken.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Waarom trekken ze dan steeds die ladder omhoog? Kunnen ze dan toch gewoon zo laten staan...
Niemand CHristel heeft het achter haar rugquote:
Nooit gezienquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Waarom trekken ze dan steeds die ladder omhoog? Kunnen ze dan toch gewoon zo laten staan...
Wat Jessie achter iemands rug om???? Neeeeee, dat meen je niet!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:04 schreef cashew42 het volgende:
[..]
jessie heeft al een aantal keren publiekelijk sneren gegeven naar jens. negatief doen, kleineren.
ook achter zijn rug om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |