quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:00 schreef Mylene het volgende:
Mike toont eindelijk een keer zijn ballen![]()
.
Wie weet gaat hij wel zittend plassenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:00 schreef Dotteke het volgende:
En Jessie zit tegen zijn sekte leden zielig te doen
Ik bied mijn handen aan![]()
Hij doet helemaal niets met zijn handen alleen zijn pieletje vasthouden als hij zeiken moet
Wie wel daar? Lekker boeiendquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:01 schreef Ranah het volgende:
[..]en kletst nog steeds onnavolgbaar uit zijn nek
nee Mieke zeurt alleen maar achter iemands rug om wat ze niet goed doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 18:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hoor en zie mike niet de andere utopianen te commanderen...
Daar lijkt het wel verdacht veel op jaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:01 schreef snetje het volgende:
Mike wil gewoon geen trap ...nu kunnen ze nog lekker de ladder omhoog trekken ...lekker privé...
Heerlijk, ik hou ervan!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:01 schreef Ranah het volgende:
[..]en kletst nog steeds onnavolgbaar uit zijn nek
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:00 schreef Dotteke het volgende:
En Jessie zit tegen zijn sekte leden zielig te doen
Ik bied mijn handen aan![]()
Hij doet helemaal niets met zijn handen alleen zijn pieletje vasthouden als hij zeiken moet
<Met deze kou vermoed ik het wel, blijft niets van overquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet gaat hij wel zittend plassen
Helpen met koken, zei ik al.Dan helpt hij de groep.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:01 schreef Angelique61 het volgende:
Jessy heeft een paar handjes vrij, hij zit al uren te lullen had ze laten wapperen in die tijd
Ja Jessie doet het zelfdequote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nee Mieke zeurt alleen maar achter iemands rug om wat ze niet goed doen.
niet om aan te zien. volger adriaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:02 schreef sjampoeh het volgende:
a3 glundert helemaal als hij over jess praat
dat was toen john er was zeker heel erg duidelijkquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
nee Mieke zeurt alleen maar achter iemands rug om wat ze niet goed doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |