Jessie ookquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:17 schreef georgeclooney-lover het volgende:
[..]
Heeft hij ook gedaan bij de vriendin van Jeffrey die nu zwanger is. Weet ff niet meer hoe ze heet.
Helemaal eens, ze moeten me alleen niet opsluiten met Jessie , ik zou horendol wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:12 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik liever Jessie heb Mike nooit gemogen
dus zo ziet de vrouwelijke judas er uitquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel kwam even kijken hoe het met Jessie gaat![]()
[ afbeelding ]
Uitkijken dus wie er bij hem in de buurt woont..quote:
Of gaan plotteren, werk genoeg en klagende klanten ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:03 schreef Mylene het volgende:
Jessie had ook Erik kunnen helpen met atelier bouwen Christel![]()
.
en gaat Mike die ook bedrukken?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:21 schreef Bestweldonker het volgende:
Meik heeft al 32 petjes verkocht!
Geen idee.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:24 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en gaat Mike die ook bedrukken?
Haal ze er ff uit danquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:26 schreef Bestweldonker het volgende:
Brandon heeft nieuwe batterijen...............
quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:20 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 wil slijmen bij Jessie, want Jessie heeft commentaar en praat over iedereen, behalve over mij en dat wil ik graag zo houden. - A3.
Jessie heeft totaal geen last van eigen dunk stinkt.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanmiddag zei Jessie tegen Shelly dat hij en Adriaan Utopia zijn.
Ik wik eigk niet klagen en negatief doen hier, maar als ik Franny zie of hoor ben ik weg.quote:
Daarom ben ik blij dat ik COS!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:29 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik wik eigk niet klagen en negatief doen hier, maar als ik Franny zie of hoor ben ik weg.
Dit heb ik zelden gehad bij een RLS.
Oh wat heerlijk, bijna bekende Nederlanders!quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:30 schreef DKUp het volgende:
Reumz gaat een programma presenteren en Vlinder werkt bij Shownieuws.
tuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:30 schreef DKUp het volgende:
Als wat?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:30 schreef DKUp het volgende:
Mag op Zaterdag komen praten over Utopia.quote:
Ik heb ook nog maar één stream. Best genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 19:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik COS!![]()
Zodra ik Franny lees, of Hiske ben ik foetsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |