ik dacht vandaag nog aan je, ik kreeg een bestelling uit Japan binnen en het pakketje had Japans krantenpapier als opvulling. Heb het bewaard voor je, er staat o.a. sportnieuws in en een receptquote:
Oh ik zal mijn geluid eens aanzetten is dadelijk makkelijkerquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ben er klaar voor
Is wel handig jaquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ik zal mijn geluid eens aanzetten is dadelijk makkelijker
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ben er klaar voor
Heb jij dan alle verzoekjes die in gedaan heb, gemist?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ik zal mijn geluid eens aanzetten is dadelijk makkelijker
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij dan alle verzoekjes die in gedaan heb, gemist?
Ik keek op het rooster, ik zie broertje staan. Jij mag mijn Philips Hue lichten gaan besturen met je deuntjes zoquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik keek op het rooster, ik zie broertje staan. Jij mag mijn Philips Hue lichten gaan besturen met je deuntjes zo![]()
Philips Hue in de computerkamer/logeerkamer en massagekamer. Hopelijk snel in de woonkamer. Toch maar mijn Hue uitgebreid
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik keek op het rooster, ik zie broertje staan. Jij mag mijn Philips Hue lichten gaan besturen met je deuntjes zo![]()
Philips Hue in de computerkamer/logeerkamer en massagekamer. Hopelijk snel in de woonkamer. Toch maar mijn Hue uitgebreid
Asahi Shinbun of euhh... "die andere"?quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dacht vandaag nog aan je, ik kreeg een bestelling uit Japan binnen en het pakketje had Japans krantenpapier als opvulling. Heb het bewaard voor je, er staat o.a. sportnieuws in en een recept
Viel mee hoor.quote:
#herkenbaarquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:58 schreef Nizno het volgende:
oke vraagje, waarom is het zo moeilijk om een verpakking mergpijpjes open te maken en dan gewoon 1 te eten en de rest terug te leggen en te laten liggen ook vooral..... ?
omdat ze lekker zijnquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:58 schreef Nizno het volgende:
oke vraagje, waarom is het zo moeilijk om een verpakking mergpijpjes open te maken en dan gewoon 1 te eten en de rest terug te leggen en te laten liggen ook vooral..... ?
Omdat mergpijpjes gewoon te lekker zijn om het er bij een te houden. Gok ikquote:Op woensdag 23 januari 2019 19:58 schreef Nizno het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2019 19:58 schreef Nizno het volgende:
ik moet volgens mij gewoon koekjes kopen die ik minder lekker vindt zodat ik ze weg kan leggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |