dit dusquote:Op maandag 21 januari 2019 16:27 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij heeft Schiphol om 1400 uur de bulk van de sneeuw alweer gehad
Naja, bulk.. 1 centimeter dan
Precies. Eigenlijk zou hier gewoon een boete op moeten staan wegens wanprestatie.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:34 schreef Zelva het volgende:
Schandalig weer. Voor amper 2 centimeter verwachte sneeuw.
Is niets anders dan misbruik maken van de situatie om de punctualiteitscijfers kunstmatig hoog te houden.
Dat valt wel mee, als je netwerken elders hebt dan zijn het vaak lange stukken spoor en weinig gewissel waar het geaccepteerd is dat treinen weleens een half uur of een uur later komen, wat voor reden er dan ook is, men gaat naar de restauratie voor een kop koffie en praat wat over de dag en legt zich bij de vertraging neer.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:39 schreef BeriBeri het volgende:
Nederland weer in de bocht, 3 centimeter sneeuw en alles loopt vast
In Nederland hoor je ook nooit iets over de reden van de verstoring behalve wat vage algemeenheden die alles kunnen betekenen.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:46 schreef Beathoven het volgende:
Dat de trein vertraging heeft omdat er bladeren liggen of sneeuw, of dat er iemand is verongelukt is hoor je in vele landen niet.
,,De trein naar X komt over 20 minuten binnen", meer hoef je niet te weten.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
In Nederland hoor je ook nooit iets over de reden van de verstoring behalve wat vage algemeenheden die alles kunnen betekenen.
Precies dat bedoel ik. Als ik zou weten wat er aan de hand is kan ik ongeveer inschatten hoe lang het gaat duren en of het de moeite waard is om te wachten of ander vervoer te regelen. Maar nee, bij de NS is alles hallelujah en mag je vooral niet weten dat er problemen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
,,De trein naar X komt over 20 minuten binnen", meer hoef je niet te weten.
Zelfs over vertraging mag niet meer gesproken worden. Niet positief genoeg, past niet binnen de hallelujahwereld van NS.
Mijn klacht ging niet zozeer over de NS maar over het gekeuvel over het feit dat vertraging met of zonder reden een irritatie vormt en zo veelvoudig wordt besproken dat het net zoiets als gelul over het weer is. Hier, in het nieuws, op het werk etc.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
,,De trein naar X komt over 20 minuten binnen", meer hoef je niet te weten.
Zelfs over vertraging mag niet meer gesproken worden. Niet positief genoeg, past niet binnen de hallelujahwereld van NS.
Ik godzijdank niet meer. Ik sta nog liever 3 uur in de file.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ach wie reist er nu nog met de trein.
Ik weleens. En ik vind vertraging gewoon horen bij staal op staal waarbij je met redelijke snelheden en veel wissels door de elementen en seizoenen gaat. Het is niet het perfecte vervoersmiddel maar het heeft zn voordelen ook.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ach wie reist er nu nog met de trein.
En je reist niet meer met de trein? Je lijkt mijn buurman wel die nooit met de trein reist maar mij kan vertellen dat het altijd kut isquote:Op maandag 21 januari 2019 18:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik. Als ik zou weten wat er aan de hand is kan ik ongeveer inschatten hoe lang het gaat duren en of het de moeite waard is om te wachten of ander vervoer te regelen. Maar nee, bij de NS is alles hallelujah en mag je vooral niet weten dat er problemen zijn.
In Noorwegen rijdt 89.5% van de treinen op tijd. In Nederland rijdt 93.5% van de treinen op tijd.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:16 schreef JannekeC5 het volgende:
Waarom is dit nodig om te vermelden, een soort van indekken van de NS, is helemaal niet nodig, gewoon volgens het normale schema rijden... Een beetje sneeuw, regen en of storm mag nooit zoveel invloed hebben, ga eens op stage in skandinavië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |