Oh dat is een goed tekenquote:Op maandag 21 januari 2019 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb goed geslapen vannacht trouwens. Jullie hadden een goede invloed.
Straks moet ik slayenquote:Op maandag 21 januari 2019 09:35 schreef Aoibhin het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd Benny!![]()
En ook veel succes ato met je presentatie! SLAY!
Succes Ato!quote:
Goed om te horenquote:Op maandag 21 januari 2019 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
Succes! Dat gaat je lukkenquote:
quote:Op maandag 21 januari 2019 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2019 09:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil Jogy bedanken dat ik op z'n teen mocht staan tijdens het sjoelen omdat ik space nodig heb voor standje dorstige giraffe.quote:Op maandag 21 januari 2019 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil Jogy nogmaals bedanken voor het meewerken aan mijn persoonlijk doel om niet laatste te worden met het sjoelen.
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goed om te horenMaar betekend dus wel dat wij slaapverwekkend zijn
Neeeeeee jullie waren niet slaapverwekkend! Door jullie had ik een voldane dag en hoefde ik 's nachts niet meer te piekeren.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Neeeeeee jullie waren niet slaapverwekkend! Door jullie had ik een voldane dag en hoefde ik 's nachts niet meer te piekeren.![]()
Limoncello helpt sowieso altijd! Tegen álles!quote:Of Greys heeft stiekem iets in die limoncello gedaan
Ben ik toch maar blij dat ik de limoncello heb overgeslagen.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Neeeeeee jullie waren niet slaapverwekkend! Door jullie had ik een voldane dag en hoefde ik 's nachts niet meer te piekeren.![]()
Of Greys heeft stiekem iets in die limoncello gedaan
Succes!quote:
Het was een slechte sjoelbak, ik mocht niet ingooien, aardstralen en dingenquote:Op maandag 21 januari 2019 01:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil Jogy nogmaals bedanken voor het meewerken aan mijn persoonlijk doel om niet laatste te worden met het sjoelen.
Hoe is het met je teen?quote:Op maandag 21 januari 2019 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Het was een slechte sjoelbak, ik mocht niet ingooien, aardstralen en dingen.
Maar graag gedaan.
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar graag gedaan.
Het was een complot tegen jouquote:Op maandag 21 januari 2019 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar graag gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |