Onze vrind Jogy was vanavond gewoon een lieve man die zachtjes in je oor fluisterde en iedereen een fijn gevoel gafquote:Op maandag 21 januari 2019 01:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al moet ik hem eigenlijk ook bedanken, want hij zat in mijn groepje en door zijn falen viel ik in contrast toch wel mee, en is mijn sjoelontmaagding minder awkward geworden dan het had kunnen zijn
Hm. Vooruit danquote:Op maandag 21 januari 2019 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat deed ik begin deze avond ook even, maar ben weer wakker geworden
Dank, jij ook zoquote:
En die hebben we ook nodig! Maar was inderdaad een leuke gast; moedigde ook goed aanquote:Op maandag 21 januari 2019 01:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onze vrind Jogy was vanavond gewoon een lieve man die zachtjes in je oor fluisterde en iedereen een fijn gevoel gaf
Iddquote:Op maandag 21 januari 2019 01:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En die hebben we ook nodig! Maar was inderdaad een leuke gast; moedigde ook goed aan
Derde. Was vorig jaar ook al bij de kroeg van Henk, maar dat was alleen met ESF'ers. Daarna ook bij EIC, ook met ESF'ers.quote:Op maandag 21 januari 2019 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd
Was het ook je eerste FOK!meet?
Ah, dan heb je de vuurdoop al wel gehadquote:Op maandag 21 januari 2019 01:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Derde. Was vorig jaar ook al bij de kroeg van Henk, maar dat was alleen met ESF'ers. Daarna ook bij EIC, ook met ESF'ers.
Dit was wel mijn eerste FOK!meet met niet-ESF'ers
Mild?quote:Op maandag 21 januari 2019 01:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah, dan heb je de vuurdoop al wel gehadDeze was vrij mild vond ik
De komende ESF halve-finale meet is er weer animo voor het hotel om de hoek en ik begreep dat wij min-of-meer verplicht waren om er te zijn_! Ga jij ook dan?
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 21 januari 2019 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, goeie cover.
Ahum... Ik wil Moira nog even bedanken voor het meewerken aan mijn persoonlijk doel om op 1 punt na net niet eerste te worden met het sjoelen.
Er worden nog wel eens private lichaamsdelen geroepen wanneer de emoties oplopen en de tap heeft wel eens harder gewerkt met dito uitwerkingquote:Op maandag 21 januari 2019 01:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mild?Wat gebeurt er anders? Slaan jullie elkaar in met sjoelstenen? Sjoelen jullie met elkaars lichamen?
Ja, Yvonne deelde me dat tijdens het sjoelen ook al mee; dat er een ESF meet komt tijdens de halve finale. Vond het al gek dat het hier niet gemeld was, want wist van niksUiteraard ben ik daar bij!
Dat vind ik niet zo schokkend hoor; ga volgende keer lekker je gang.quote:Op maandag 21 januari 2019 01:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er worden nog wel eens private lichaamsdelen geroepen wanneer de emoties oplopen en de tap heeft wel eens harder gewerkt met dito uitwerkingDe ESF halve finale is altijd wel legendarisch. Paar keer niet geweest omdat Groningen, maar kan niet nog een keer over slaan. Vooral omdat het tot laat duurt en het heel gezellig is, is een prima excuus om in de buurt te slapen
quote:Op maandag 21 januari 2019 01:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo schokkend hoor; ga volgende keer lekker je gang.Je hebt mij duidelijk niet horen vloeken tijdens het sjoelen
![]()
ESF halve finale verslagen klonken inderdaad altijd legendarisch achterafIk wil het zeker een keer meemaken
quote:Op maandag 21 januari 2019 01:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mild?Wat gebeurt er anders? Slaan jullie elkaar in met sjoelstenen? Sjoelen jullie met elkaars lichamen?
Ja, Yvonne deelde me dat tijdens het sjoelen ook al mee; dat er een ESF meet komt tijdens de halve finale. Vond het al gek dat het hier niet gemeld was, want wist van niksUiteraard ben ik daar bij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |