De gang is er een beetje uit ja. Vroeger toen we nog 7 delen in een nacht volbaggerden...quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:04 schreef Nibb-it het volgende:
» Er is al 46 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Waarom dan nog een horlogequote:Op zondag 11 augustus 2019 21:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarbij heeft iedere joker tegenwoordig een phone op de man.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 14:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
De gang is er een beetje uit ja. Vroeger toen we nog 7 delen in een nacht volbaggerden...
Ik een paar maanden geleden in Polen (Tobruq Legacy) ernstig op zoek naar Bouke-p... Niet gevonden...quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:55 schreef Bouke-p het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik nog wat langer bij de KL blijf. Nog steeds reservist, maar dan als verbindelaar ipv Natres.
Was jij niet he-le-maal klaar met de KL en de Natres?quote:Op zondag 27 oktober 2019 20:55 schreef Bouke-p het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik nog wat langer bij de KL blijf. Nog steeds reservist, maar dan als verbindelaar ipv Natres.
klopt, vooral met de Natres. Daar zal je me echt nooit meer vindenquote:Op maandag 28 oktober 2019 11:42 schreef Awsom het volgende:
[..]
Was jij niet he-le-maal klaar met de KL en de Natres?
Nee, maar ook nooit echt gelezen ofzo...quote:Op maandag 4 november 2019 15:04 schreef detaris het volgende:
Heeft iemand hier zich met succes afgemeld voor Sterker?
De baggerbode
Die fout heb ik zaterdag gemaaktquote:Op maandag 4 november 2019 16:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, maar ook nooit echt gelezen ofzo...
kun je je daar ook voor afmelden? Waar kun je dat doen?quote:Op maandag 4 november 2019 15:04 schreef detaris het volgende:
Heeft iemand hier zich met succes afgemeld voor Sterker?
De baggerbode
Dat was de vraag. Ik las laatst iets op intranet erover in kader van AVG.quote:Op maandag 4 november 2019 18:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
kun je je daar ook voor afmelden? Waar kun je dat doen?
Kun je dat niet in PS doen ergens bij delen van je adres vwb correspondentie oid?quote:Op maandag 4 november 2019 19:41 schreef detaris het volgende:
[..]
Dat was de vraag. Ik las laatst iets op intranet erover in kader van AVG.
Is er geen aparte Sterker! module in Selfservice?quote:Op maandag 4 november 2019 20:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kun je dat niet in PS doen ergens bij delen van je adres vwb correspondentie oid?
Gezien de "fighters first" behaalde resultaten uit het verleden zullen de Natres en VeVa er ondertussen wel mee rondlopen ja...quote:Op zondag 17 november 2019 14:12 schreef Awsom het volgende:
Loopt iedereen hier al met die nieuwe peppie camo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |