Je kunt vooral een vraag stellen, namelijk: wat doen zij om te zorgen dat hij zich meer op z'n gemak gaat voelen daar? Het is namelijk hun werk om met kleine kinderen en alles wat daarbij komt kijken om te gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 18:17 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Sorry ik moet even spuien. Ik ben het kdv een beetje zat vandaag. Casper is met 8 maand gewisseld naar de locatie in ons dorp (toen was er plek), daarvoor zat hij tijdelijk in een ander dorp en daar ging het altijd goed. Hier hebben ze altijd wel weer wat. Vandaag was ook weer niks goed. Hij slaapt niet goed, hij drinkt niet wanneer ze hem water aanbieden, hij heeft er moeite mee wanneer de leidsters tussen ruimtes heen en weer lopen en andere kinderen hebben last van hem als hij huilt. Ja heel vervelend maar wat kunnen wij hiermee als hij daar is en wij werken
. We hebben maar 1 kdv (en basisschool) in ons dorp en geen gastouders, nu zit hij eigenlijk bij veel toekomstige klasgenoten in de groep. Heel veel meer opties hebben we niet maar ik begin dit ook wel zat te worden zo
![]()
Jullie nog tips?
Ik moest hier stiekem wel hard om lachenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:33 schreef Adrian4 het volgende:Afgelopen vrijdag: "Willem is heel lief geweest. Kevin niet. Kevin is op een baby gaan zitten"...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn (voor het eerst sinds met z'n drieën) een paar dagen/nachten zonder mijn echtgenoot en dat is wel een beetje gek..
Mijm, eet smakelijk!
Edit, update slaapkontje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door minilot op 31-01-2019 20:03:20 ]Let me see you stripped down to the bone
-slik-quote:Op donderdag 31 januari 2019 20:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[ afbeelding ]
Right in the feels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |