fijne verjaardag alvast
 fijne verjaardag alvast   

Hopelijk morgen twee fris en fruitige peuters bij jullie in huis! Wat krijgt ze voor haar verjaardag?
 Hopelijk morgen twee fris en fruitige peuters bij jullie in huis! Wat krijgt ze voor haar verjaardag?

Hopelijk is ze weer een beetje opgeknapt!
 Hopelijk is ze weer een beetje opgeknapt!

Dat bakje zou bij ons binnen 3 sec. omgegooid zijn want hij wil ook altijd overal de onderkant van inspecteren
 Dat bakje zou bij ons binnen 3 sec. omgegooid zijn want hij wil ook altijd overal de onderkant van inspecteren   

Hier ook, dus heb het de eerste paar minuten vastgehouden tot -ie voldoende geobsedeerd was door zijn vingers in het spul.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:30 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Haha wat creatief mini!Dat bakje zou bij ons binnen 3 sec. omgegooid zijn want hij wil ook altijd overal de onderkant van inspecteren

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...nu tevreden smullende vogels in de achtertuin. Let me see you stripped down to the bone
Let me see you stripped down to the bone

Goed voor de weerstand!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:32 schreef Messina het volgende:
En dan in de speeltuin denken: Oh, dat is dat lekkere eetbare zand van mama...

Ze heeft jog niet wcht door wat er is, maar geniet wel van de cadeaus.
 Ze heeft jog niet wcht door wat er is, maar geniet wel van de cadeaus.  Ik zal vanavond nog eens wat foto's plaatsen.
 Ik zal vanavond nog eens wat foto's plaatsen.  

Geniaal!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:03 schreef minilot het volgende:
Tip: crackers + keukenmachine = succesvol eetbaar zand
[ afbeelding ]
*wroetwroet*

. Casper is met 8 maand gewisseld naar de locatie in ons dorp (toen was er plek), daarvoor zat hij tijdelijk in een ander dorp en daar ging het altijd goed. Hier hebben ze altijd wel weer wat. Vandaag was ook weer niks goed. Hij slaapt niet goed, hij drinkt niet wanneer ze hem water aanbieden, hij heeft er moeite mee wanneer de leidsters tussen ruimtes heen en weer lopen en andere kinderen hebben last van hem als hij huilt. Ja heel vervelend maar wat kunnen wij hiermee als hij daar is en wij werken
. Casper is met 8 maand gewisseld naar de locatie in ons dorp (toen was er plek), daarvoor zat hij tijdelijk in een ander dorp en daar ging het altijd goed. Hier hebben ze altijd wel weer wat. Vandaag was ook weer niks goed. Hij slaapt niet goed, hij drinkt niet wanneer ze hem water aanbieden, hij heeft er moeite mee wanneer de leidsters tussen ruimtes heen en weer lopen en andere kinderen hebben last van hem als hij huilt. Ja heel vervelend maar wat kunnen wij hiermee als hij daar is en wij werken   . We hebben maar 1 kdv (en basisschool) in ons dorp en geen gastouders, nu zit hij eigenlijk bij veel toekomstige klasgenoten in de groep. Heel veel meer opties hebben we niet maar ik begin dit ook wel zat te worden zo
. We hebben maar 1 kdv (en basisschool) in ons dorp en geen gastouders, nu zit hij eigenlijk bij veel toekomstige klasgenoten in de groep. Heel veel meer opties hebben we niet maar ik begin dit ook wel zat te worden zo   
  ).
).  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |