DeNk AaN dE kINdErEN.quote:Op maandag 21 januari 2019 21:40 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens vind ik wel dat je als ATP gewoon een keer moet zeggen: racketsmash = DQ. Lijkt me niet zo ingewikkeld. Kijken hoe vaak verwende nesten als Zverev, die als ze 3x een bal over het net kunnen slaan compleet gepamperd worden door hun omgeving en al hun materiaal gesponsord krijgen, het dan nog doen. Medvedev was vanmiddag op een gegeven moment ook op z'n Kiki Bertens elk punt met z'n racket aan het stuiteren. Lekker voorbeeld geef je dan aan jeugd die zit te kijken.
En Daphne Deckers die vind me lekker nu zit ze aan mijn tennisracketquote:Op maandag 21 januari 2019 23:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Wim is opgegroeid met het tennisracket
jaquote:Op dinsdag 22 januari 2019 06:44 schreef superniger het volgende:
Wisten jullie dat Collins een Nederlandse coach heeft?
/s
lol neequote:Op dinsdag 22 januari 2019 06:48 schreef superniger het volgende:
Hier had Kiki Bertens kunnen staan.
Wisten jullie dat hulkenberg Nederlands spreekt?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 06:44 schreef superniger het volgende:
Wisten jullie dat Collins een Nederlandse coach heeft?
/s
Barty en Pavluchenkova er nog in. Laat wel zien dat ze geen makkelijke loting had de afgelopen toernooien.quote:
Naja barty kwam ze in de halve finale tegen. Maar het zegt genoeg over dat Kiki gewoon goed aan het spelen wasquote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Barty en Pavluchenkova er nog in. Laat wel zien dat ze geen makkelijke loting had de afgelopen toernooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |