Jamie is sowieso een beetje een aparte jongen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik weet even niet waar Jamie mee bezig was idd.
Hoe hij telkens zijn arm om iedereen heen heeft, ga weg zeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jamie is sowieso een beetje een aparte jongen.
Is allemaal niet zo schokkendquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
9 drankjes![]()
1 voor Rick![]()
Niels het verdachtst
1 voor Rikquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:59 schreef Redefine het volgende:
Negen drankjes, omdat de kandidaten zo kort na de executie nog met negen man in hoofd zit.
nopequote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:58 schreef jcdragon het volgende:
Wie luistert naar de podcast? Is het de moeite waard?
Wel eenvoudig zo om je punten te behoudenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:49 schreef superniger het volgende:
Hoe zit het nu met de app? Moeten we dan tijdens aflevering 4 punten inzetten?
Ik nietquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:58 schreef jcdragon het volgende:
Wie luistert naar de podcast? Is het de moeite waard?
Zeker. Maar het shot zelf was vreemd, anders. Dus ik denk achteraf geschoten.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat shot van die buis die in de struiken werd gegooid lijkt mij vrijwel zeker los opgenomen. Als je kijkt naar de manier waarop dat geschoten is, waarbij het ook wel extra opvalt als er een camera vol bovenop staat. Maar ze hebben die buis echt ver weg gevonden, dus die is wel echt daar neergelegd.
Dat, plus zijn blikken en overdreven juichen etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe hij telkens zijn arm om iedereen heen heeft, ga weg zeg.
ik vermoed dat je gewoon dubbel kans op kwijtraken hebt. dus gewoon voor 8.30 moeten invullen.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wel eenvoudig zo om je punten te behouden
Als je zo een buis zo hard laat vallen, valt het wel op.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zeker. Maar het shot zelf was vreemd, anders. Dus ik denk achteraf geschoten.
Dat zeg ik toch ookquote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:00 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zeker. Maar het shot zelf was vreemd, anders. Dus ik denk achteraf geschoten.
Ik heb nog even een edit gemaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:01 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Als je zo een buis zo hard laat vallen, valt het wel op.
Nee, je zet elke aflevering gewoon punten in op degene die jij verdenkt als Mol.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:49 schreef superniger het volgende:
Hoe zit het nu met de app? Moeten we dan tijdens aflevering 4 punten inzetten?
Hoe vul ik nu de nieuwe prono in? Extra vermelding van deze exit en dan het rijtje voor aflevering 4?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:01 schreef Moira. het volgende:
Ondanks dat ik volmondig durf te zeggen dat ik geen flauw idee heb wie de Mol is, kom ik toch mijn Nielstunnel telkens niet uit
Het is voor mij nu 50% Niels, 30% Merel, 20% Sarah denk ik.
Maar dat Niels en Merel landelijk zo verdacht zijn laat me dan juist weer denken dat ze ‘t níét zijn
2 afvallersquote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe vul ik nu de nieuwe prono in? Extra vermelding van deze exit en dan het rijtje voor aflevering 4?
Ja ik zat ook al te denken dat we dat ff aan PatriQue83 moeten vragen hoe hij dat zelf fijn vindt (hij is degene die dat bijhoudt).quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe vul ik nu de nieuwe prono in? Extra vermelding van deze exit en dan het rijtje voor aflevering 4?
Lijkt me niet, er was immers een rood lichtquote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:03 schreef Drekkoning het volgende:
Ik vond die overdreven vrolijke reactie juist erop wijzen dat ze beiden de lift uit stapten.
Maar we zullen zien
Maar dat is onlogisch want een had een rood licht/schermquote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:03 schreef Drekkoning het volgende:
Ik vond die overdreven vrolijke reactie juist erop wijzen dat ze beiden de lift uit stapten.
Maar we zullen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |