Nou, wat tof.. Hij is ook helemaal niet gevonden..quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:48 schreef Redefine het volgende:
Het enige toffe aan de aflevering, is dus dat de mol een buis heeft weg gegooid. Dat is toch wel erg gedurfd, want het is niet iets kleins wat je achter je rug kunt doen.
Hoe heet de kleding van een bakker?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:48 schreef Redefine het volgende:
Het enige toffe aan de aflevering, is dus dat de mol een buis heeft weg gegooid. Dat is toch wel erg gedurfd, want het is niet iets kleins wat je achter je rug kunt doen.
en jenga is geen spuitzakquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe heet de kleding van een bakker?
EEN BUIS.![]()
Nou, dat is nog wel een nadere analyse waard. Al kan het zijn dat het shot dat wij gezien hebben achteraf is geschoten.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:48 schreef Redefine het volgende:
Merel en Sarah zie ik dat niet doen, want het valt op als een van hun opeens weg is. Ik denk dat Sinan, Rick Paul en Nielson hiervoor op de juiste plek zaten. Robèrt gaat die buis er niet uithalen als hij de andere zelf weggegooid heeft...quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:48 schreef Redefine het volgende:
Dat krijtje van AM maakte ook heel weinig uit voor die opdracht. Maar het was wel erg tof dat ze dat deed (verder was ze wel een hele slechte mol en irritant mens). Het gaat er hier om dat iemand dus met zo'n grote buis behoorlijk in het zicht van de kandidaten, dat is heel erg gedurfd.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, wat tof.. Hij is ook helemaal niet gevonden..
Ik vond dat helemaal niet tof. En het haalde ook niks uit want er was nog een krijtje.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat krijtje van AM maakte ook heel weinig uit voor die opdracht. Maar het was wel erg tof dat ze dat deed (verder was ze wel een hele slechte mol en irritant mens). Het gaat er hier om dat iemand dus met zo'n grote buis behoorlijk in het zicht van de kandidaten, dat is heel erg gedurfd.
Nielson was wel oprecht verbaasd en verontwaardigd dat er iemand met 'zijn' buizen ervandoor was gegaan. En daarmee hem de schuld in de schoenen te schuiven. Ik vond zijn reactie wel oprecht (plus dat hij bij de bioscoop als eerste naar buiten liep, voor 250 euro.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:51 schreef eborn het volgende:
[..]
Merel en Sarah zie ik dat niet doen, want het valt op als een van hun opeens weg is. Ik denk dat Sinan, Rick Paul en Nielson hiervoor op de juiste plek zaten. Robèrt gaat die buis er niet uithalen als hij de andere zelf weggegooid heeft...
Ik denk ook dat zij er uit ligt, ze is ook bij aanvang van WiDM op vakantie gegaan “om even weg te zijn van de gekte die er omheen is” en ze is sinds een paar dagen alweer terug dus ik verwachtte dat ze niet lang in het spel zou blijven.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:52 schreef TLC het volgende:
Robert had ook n joker ingezet, Nikki had er geen, dus de kans is sowieso groter dat Nikki eruit ligt
Dat shot van die buis die in de struiken werd gegooid lijkt mij vrijwel zeker los opgenomen. Als je kijkt naar de manier waarop dat geschoten is, waarbij het ook wel extra opvalt als er een camera vol bovenop staat. Maar ze hebben die buis echt ver weg gevonden, dus die is wel echt daar neergelegd.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, dat is nog wel een nadere analyse waard. Al kan het zijn dat het shot dat wij gezien hebben achteraf is geschoten.
Kloptquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:54 schreef Nizno het volgende:
huh merel zei toch express 30 minuten zei ze in de biecht?
hebben ze dat van moltalk dan allemaal gemist?quote:
Dat is een goede manier om ernaar te kijken ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:51 schreef eborn het volgende:
[..]
Merel en Sarah zie ik dat niet doen, want het valt op als een van hun opeens weg is. Ik denk dat Sinan, Rick Paul en Nielson hiervoor op de juiste plek zaten. Robèrt gaat die buis er niet uithalen als hij de andere zelf weggegooid heeft...
Moltalk is geen oprechte zoektocht.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben ze dat van moltalk dan allemaal gemist?
Dus iemand die iets gaat doen waarop de kans dat je gepakt wordt is niet gedurfdquote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond dat helemaal niet tof. En het haalde ook niks uit want er was nog een krijtje.
Met die buis ook. 5 meter verderop en haalde niks uit.
Ik weet even niet waar Jamie mee bezig was idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:54 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Interessanter is wie die vraag opwerpt. Hoezo ga je dat in de groep vragen?
Prima smoes voor te bedenken hoor..quote:Op zaterdag 19 januari 2019 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus iemand die iets gaat doen waarop de kans dat je gepakt wordt is niet gedurfd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |