Dat heb ik zeker ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:01 schreef up7 het volgende:
Je hebt je eigen interpretaties over homo-zijn en wat het betekent om als homo geboren te worden.
Nee dat doen de volgelingen wel, homogeweld is wereldwijd een enorm probleem, van kleine pesterijen tot vervolging, foltering en moord, en hoe meer er benadrukt wordt dat échte christenen dat niet mogen accepteren, hoe zij zich gesterkt voelen in hun acties.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:19 schreef Geytenbeekje het volgende:
Het is echt niet zo dat predikanten nu met een hooivork naar gayclbs gaan om hun in elkaar te rammen.
Maar tegen de klippen op blijven mekkeren dat gelovigen echt niet meer mogen dan gelovigen is daarentegen prima?quote:Op zondag 20 januari 2019 22:18 schreef sp3c het volgende:
eens, als je van alles wat er in de bijbel staat kiest om die paar regels over homosexualiteit uit te vergroten dan doe je het er gewoon om hoor dan moet je je ook niet achter de predikant zijn rok gaan zitten verschuilen
dat doet niemandquote:Op zondag 20 januari 2019 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar tegen de klippen op blijven mekkeren dat gelovigen echt niet meer mogen dan gelovigen is daarentegen prima?
Jazeker wel. Beetje jammer wel ook..quote:
nou nu bevestig je alleen maar dat je inderdaad niet goed hebt gelezen en te snel reageerde ... as usualquote:Op zondag 20 januari 2019 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker wel. Beetje jammer wel ook..
Je zet alleen jezelf voor schut.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou nu bevestig je alleen maar dat je inderdaad niet goed hebt gelezen en te snel reageerde ... as usual
de vraag (wat mogen ongelovigen wel wat ongelovigen niet mogen) is gesteld ja, de stelling (gelovigen mogen echt niet meer dan ongelovigen) is nog niet langs gekomen bij mijn weten
dus nee, dat doet echt helemaal niemand
Je hebt al tig x antwoord gehad.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:32 schreef sp3c het volgende:
al denk ik dat de stelling wel klopt
maar dat weet ik dus niet zeker, vandaar de vragen
Dat je Whiskers2009 hier verwijt niet goed te lezen is wel enigszins hilarisch.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:32 schreef sp3c het volgende:
al denk ik dat de stelling wel klopt
maar dat weet ik dus niet zeker, vandaar de vragen
Whiskers2009. Met een grote Wquote:Op zondag 20 januari 2019 22:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat je whiskers2009 hier verwijt niet goed te lezen is wel enigszins hilarisch.
Ik ga braaf van mijn nachtrust genieten, dus de popcornwaardige content moet vanaf nu van elders komen..quote:Op zondag 20 januari 2019 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
Ik pak maar weer eens de popcorn er bij.
Maar wie gaat er nu dan met Molurus op predikanten bashen?quote:Op zondag 20 januari 2019 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga braaf van mijn nachtrust genieten, dus de popcornwaardige content moet vanaf nu van elders komen..
mogelijk maar wat ze zegt klopt simpelweg niet dus of ze heeft het niet goed gelezen of ze doet alsof, echt veel andere opties zie ik nietquote:Op zondag 20 januari 2019 22:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat je whiskers2009 hier verwijt niet goed te lezen is wel enigszins hilarisch.
Of je let ff op: ik gaf Molurus ongelijkquote:Op zondag 20 januari 2019 22:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nu dan met Molurus op predikanten bashen?
Gast..quote:Op zondag 20 januari 2019 22:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
mogelijk maar wat ze zegt klopt simpelweg niet dus of ze heeft het niet goed gelezen of ze doet alsof, echt veel andere opties zie ik niet
ik vroeg Elfletterig op de man af wat hij denkt niet te mogen zeggen wat gelovigen wel mogen zeggen
dat is niet hetzelfde als nou Elf je mag alles zeggen wat gelovigen mogen zeggen
ze heeft niet goed gelezen
Ik heb meer problemen met politici en volksvertegenwoordigers. Predikanten moeten maar zien wat ze doen, zolang ze maar niet aanbellen.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar wie gaat er nu dan met Molurus op predikanten bashen?
je hebt niet goed gelezen en je toonhoogte is nog steeds matigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |