Plottwist wel.quote:Op zondag 20 januari 2019 16:02 schreef Ciclon het volgende:
Zou toch wat zijn als die vader alles heeft verzonnen en dat kind zelf heeft omgebracht..
Smal tenger jochie dat telkens gaat spartelen als hij vast komt te zitten kan best ver doorschieten lijkt mij. Ligt ook een beetje aan de kleding. als die van gladde kunstvezels is. Nou dat wil wel glijden hoor.quote:Op zondag 20 januari 2019 14:49 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nee, die van mij doet zn armen dan niet omhoog maar gaat heel hard gillen. Maar goed. Ik zie mijn kind ook echt niet in een gat van 25 cm 110 meter vallen. Hij zou dan echt klem komen te zitten ergens. 25 cm is echt maar klein..
Ik vind er niets grappigs aan.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het is toch de grap van de eeuw als die jongen daar helemaal niet zit....
Het valt wel op hoe weinig of geen aandacht hiervoor is in de reguliere media in NL.
Ik vind de verslaggeving sowieso kut. Je pleurt daar toch effe een live stream met telelens neer. Zitten we goddomme vanaf 3 voetbalvelden afstand naar niks te kijkenquote:Op zondag 20 januari 2019 17:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Het valt wel op hoe weinig of geen aandacht hiervoor is in de reguliere media in NL.
Tja, wat moet men er verder over zeggen, behalve dat het allemaal erg moeilijk gaat?quote:Op zondag 20 januari 2019 17:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Denk je ? Dat is dat joch dus weg.quote:Op zondag 20 januari 2019 17:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik denk dat er nog wel minimaal 24 uur overheen gaat eer ze hem mogelijk vinden. Ze moeten nog een stuk boren (wat weer tegenzat vanwege een stuk rots), en dan gaan een stel mijnwerkers nog 4 meter met de hand moeten graven. Het zal me ten zeerste verbazen als dat dan voorspoedig gaat; die mijnwerkers zullen ook wel rots oid tegenkomen, waardoor ze misschien nog wel weer een nieuw gat moeten gaan boren aan de andere kant van de put.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:08 schreef Hexagon het volgende:
Hebben ze dat joch nou nog niet?
Als hij een kans had gehad is die nu wel verkeken.
BNW is de andere kant op. Je kan het gek vinden, maar het kindje ligt er kennelijk wel.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:56 schreef ZarB het volgende:
Ik blijf het zo sterk vinden dat iemand in zo'n smalle put kan vallen, binnen no time enorm ver gezakt is en er vervolgens allemaal puin op is gevallen waardoor alle omstanders niets meer van het jongetje konden zien.
Wat ik tevens vreemd vond was dat er in eerste instantie werd gezegd dat de enige getuige een neefje van 1.5 was. Toen kwamen de twijfels in de media vanwege de doorsnede van de punt en dat het bijna alleen mogelijk is als het kind er met de armen omhoog in gevallen zou zijn. Een paar dagen later meldt vader dat zowel hij als een nicht gezien hebben dat hij met zijn handen in de lucht de put in viel/sprong.
En daarbij: als je dat ziet dan ren je er toch direct heen en dan kan het toch bijna niet zo zijn dat ie al 110 meter gezakt is én een dikke laag puin erop ligt. In luttele seconden?
Ruimte voor enige twijfel moet er gewoon zijn. Ook hier.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:15 schreef illusions het volgende:
[..]
BNW is de andere kant op. Je kan het gek vinden, maar het kindje ligt er kennelijk wel.
En het moet gewoon allemaal erg voorzichtig gebeuren ..... je moet er toch niet aan denken dat het kindje beschadigd raakt door het boren ....quote:Op zondag 20 januari 2019 18:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel minimaal 24 uur overheen gaat eer ze hem mogelijk vinden. Ze moeten nog een stuk boren (wat weer tegenzat vanwege een stuk rots), en dan gaan een stel mijnwerkers nog 4 meter met de hand moeten graven. Het zal me ten zeerste verbazen als dat dan voorspoedig gaat; die mijnwerkers zullen ook wel rots oid tegenkomen, waardoor ze misschien nog wel weer een nieuw gat moeten gaan boren aan de andere kant van de put.
Is daar ook bewijs voor dan?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:15 schreef illusions het volgende:
[..]
BNW is de andere kant op. Je kan het gek vinden, maar het kindje ligt er kennelijk wel.
Gelijk naar de aluhoedjes verwijzen als je wat vragen hebt? Neu..quote:Op zondag 20 januari 2019 19:15 schreef illusions het volgende:
[..]
ze hebben toch haren gevonden in dat gat waardoor er kennelijk genoeg bewijs is om door te graven?quote:
quote:Op de foto, in het bezit van de krant El Mundo, is te zien hoe Julen een zakje chips eet terwijl hij in een greppel zit vlakbij de 110 meter diepe put. Hij draagt een rood-marineblauw trainingspak en slofjes. Een familielid maakte het kiekje vorige week zondag omstreeks 14 uur bij het buitenhuisje in bergdorp Totalán dat Julens ouders aan het verbouwen zijn.
Houtvuurtje
Julens vader José was op dat moment bezig een vuurtje te stoken waarop hij een een grote pan paella wilde bereiden. Moeder Vicky hield hun zoontje in de gaten. Tot haar mobieltje overging en ze hem overliet aan de goede zorgen van haar echtgenoot. Die verloor Julen enkele seconden uit het oog toen hij zich concentreerde op het houtvuur.
Fatale seconden want toen de vader weer in de richting van zijn zoontje keek, zag hij hem een meter of tien verderop in de aarde verdwijnen. Geschokt rende José naar de bewuste plek, waar hij tot zijn ontsteltenis constateerde dat er beweging zat in de grote steen die de put had afgedekt. Daardoor kwam het gat eronder vrij te liggen.
tja, of dat nou heel erg overtuigend is? Ik zou ook het zekere voor het zekere hebben genomen: bij twijfel gewoon graven.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben toch haren gevonden in dat gat waardoor er kennelijk genoeg bewijs is om door te graven?
Staat toch nergens dat dat allemal binnen de 5 seconden gebeurde? Dat van dat neefje heb ik ook gelezen, maar zonder vermelding van waar dat dan weer net vandaan kwam. Als je je zoontje in een put ziet vallen die maar net zo breed is als hij, dan lijkt het me totaal niet onlogisch dat die wel meteen een meter of 2 diep zit... ik weet niet hoe lang jouw armen zijn, maar bij mij houdt het ergens voor 1m toch al wel op denk ik. Heb je dat filmpje van in de put gezien? Zo heel ruw is het nu ook weer niet. dat je echt heel de tijd strop zit.quote:Op zondag 20 januari 2019 18:56 schreef ZarB het volgende:
Ik blijf het zo sterk vinden dat iemand in zo'n smalle put kan vallen, binnen no time enorm ver gezakt is en er vervolgens allemaal puin op is gevallen waardoor alle omstanders niets meer van het jongetje konden zien.
Wat ik tevens vreemd vond was dat er in eerste instantie werd gezegd dat de enige getuige een neefje van 1.5 was. Toen kwamen de twijfels in de media vanwege de doorsnede van de punt en dat het bijna alleen mogelijk is als het kind er met de armen omhoog in gevallen zou zijn. Een paar dagen later meldt vader dat zowel hij als een nicht gezien hebben dat hij met zijn handen in de lucht de put in viel/sprong.
En daarbij: als je dat ziet dan ren je er toch direct heen en dan kan het toch bijna niet zo zijn dat ie al 110 meter gezakt is én een dikke laag puin erop ligt. In luttele seconden?
Als vader het zag gebeuren is hij er direct heen gerend dus hoe lang kan dat duren..quote:Op zondag 20 januari 2019 20:16 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Staat toch nergens dat dat allemal binnen de 5 seconden gebeurde? Dat van dat neefje heb ik ook gelezen, maar zonder vermelding van waar dat dan weer net vandaan kwam. Als je je zoontje in een put ziet vallen die maar net zo breed is als hij, dan lijkt het me totaal niet onlogisch dat die wel meteen een meter of 2 diep zit... ik weet niet hoe lang jouw armen zijn, maar bij mij houdt het ergens voor 1m toch al wel op denk ik. Heb je dat filmpje van in de put gezien? Zo heel ruw is het nu ook weer niet. dat je echt heel de tijd strop zit.
Wat ik denk is dat het kindje die modder/steenprop heeft veroorzaakt (er komt wel heel wat zand ed. mee naar beneden als je 70m langs een wand "schraapt") en zelf ook de basis is van die prop. Maw, volgens mij zit hij echt net onder die prop vastgekneld en is er dan wat materiaal (hoeft maar 10cm te zijn toch, als ze het niet weg krijgen?) op hem neergekomen.
Betekent toch niet dat hij gelijk 3 kilometer naar beneden is gevallen?quote:Op zondag 20 januari 2019 20:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als vader het zag gebeuren is hij er direct heen gerend dus hoe lang kan dat duren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |