en wetter is in spaniequote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die fitness bal te maken ?
Pyreneeën alleen maar.quote:
awwwquote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik train de kat om een killer te worden![]()
[ afbeelding ]
Zijn kat mag wel in de leer gaan bij mijn killerparkiet.quote:
cursus fladderenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn kat mag wel in de leer gaan bij mijn killerparkiet.
Dan komt zijn ware aard weer naar boven.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:55 schreef Deisyy het volgende:
Als Mario boos wordt gaat hij Duits praten
Waarom niet?quote:
Veeg jij je kont af met koffie?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, de koffie voorraad is weer aangevuld, en ik kan voorlopig ook weer met een gerust hart schijten.
Nee, dat doe ik met die twee dozijn pleerollen die ik ook meteen gekocht heb, ik was namelijk bij de Aldi, en dat is mijn koffie en pleepapier leverancier waar ik dus eens per 6 weken even langs ga.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veeg jij je kont af met koffie?
Aldi, lidl en de action heb ik helaas niet in de buurt zitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik met die twee dozijn pleerollen die ik ook meteen gekocht heb, ik was namelijk bij de Aldi, en dat is mijn koffie en pleepapier leverancier waar ik dus eens per 6 weken even langs ga.
Voor de Aldi 1,6 km fietsen en de Lidl 2 km, en die laatste is bergop.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aldi, lidl en de action heb ik helaas niet in de buurt zitten.
Moet in ringen?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Badeend kan jij mij helpen met een UI
Ja hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Badeend kan jij mij helpen met een UI
Gewoon omdat het in het hele binnenland van Spanje regelmatig sneeuwt in de wintermaanden,.. Meer dan er bij ons valtquote:
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ook gedaan hoor, denk je wel niet danMaar Mazaru heeft die gedaan
Ben nooit kwaadquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Ik zelden, hou er ook niet van, want als ik het eenmaal word beloofd het ook zelden veel goeds.quote:
Nee, ik af en toe wel eens maar is van korte duur tenzij iemand mij echt boos maaktquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zelden, hou er ook niet van, want als ik het eenmaal word beloofd het ook zelden veel goeds.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, ik af en toe wel eens maar is van korte duur tenzij iemand mij echt boos maakt
Als het maar lekker is, zit wel verschil in qua merk enz. Had laatst een die was heel dik nauwelijks smeerbaarquote:
Ik bedoelde ook echt boos.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, ik af en toe wel eens maar is van korte duur tenzij iemand mij echt boos maakt
Zoietsquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook echt boos.
Maar dan moet je ver gaan, of aan mij komen terwijl ik dat niet wil.
Als ik echt boos ben dan ben ik er meestal ook helemaal klaar mee, op enkele uitzonderingen na die ik uiteindelijk toch weer vergeef, maar dat betreft alleen bloedverwanten, en ook die kunnen uiteindelijk over de grens gaan, duurt alleen langer.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan kan dagen boos zijn op degene, en dan blijf je ook boos tot dat degene het goed maakt?
.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik prima zelf
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb hem al, maar heel erg bedankt
Denk wel aan je hart, probeer zulk gedrag zoveel mogelijk te negeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was net nog boos op een eikel in een auto lekker dikke middelvinger uitsteken
Ja daag.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb hem al, maar heel erg bedankt
Welk stadje zit je ?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:02 schreef drakin het volgende:
Gister had iemand een bus poedersuiker over dit stadje geleegd
Kijk maar uit voor lawines.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:02 schreef drakin het volgende:
Gister had iemand een bus poedersuiker over dit stadje geleegd
liwwaddenquote:
Ik ben voor de veiligheid binnen geblevenquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben voor de veiligheid binnen gebleven
nou moest ik vandaag wel de deur uit, hopelijk overleef ik de reisquote:
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben voor de veiligheid binnen gebleven
gister welquote:
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden.quote:
ik wil jou ook niet dood vinden hierquote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
quote:
Die is ook alweer een tijdje vermistquote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Optiefschnee, noemde onze leider dat.
Vanmiddag was ze er om een uur of 4, toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die is ook alweer een tijdje vermist
Hier in het Vliegenbos is ook wel eens gevonden, 2x geloof ik zover als ik weet...quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was in december voor een stukkie wat ik schreef, voor het eerst aan de Zuider IJdijk. Toen ik daar rondliep leek me dat al de ideale plek als je een lijk zou moeten dumpen.
Vandaag bleek dat ik niet de enige ben die er zo over dacht.
Dat zijn stukjes stad waar je in het donker niet graag komt.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier in het Vliegenbos is ook wel eens gevonden, 2x geloof ik zover als ik weet...![]()
het is niet het IJ, maar er zit er vlakbij... ik wandel daar ook niet zo graag
yup...quote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zijn stukjes stad waar je in het donker niet graag komt.
Dat red ik niet eens 5x per dagquote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:58 schreef chufi het volgende:
Voor de regelmatige eters onder ons..
https://www.spanjevandaag(...)ag-gerust-in-spanje/
Toen ik voor de tweede keer aan die Suider Ijdijk kwam stond er ook gewoon midden op de weg een caravan vol met zooi (autobanden, plastic) die gedumpt was. Ik vind dat wel grappig om te zien maar ik zou daar 's avonds niet graag komen. De mensen die daar in dijkhuisjes of woonboten wonen zullen 's avonds ook niet zo gauw de deur opendoen als er onverwacht wordt aangebeld, denk ikquote:
Dan sowieso wel ja, maar lukt ook niet elke dag eigenlijks..quote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik niet![]()
misschien als je héle klein beetjes eet? dan wel denk ik
ja... ik doe sowieso de deur open 's avonds laat hieroquote:Op zaterdag 19 januari 2019 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik voor de tweede keer aan die Suider Ijdijk kwam stond er ook gewoon midden op de weg een caravan vol met zooi (autobanden, plastic) die gedumpt was. Ik vind dat wel grappig om te zien maar ik zou daar 's avonds niet graag komen. De mensen die daar in dijkhuisjes of woonboten wonen zullen 's avonds ook niet zo gauw de deur opendoen als er onverwacht wordt aangebeld, denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |