Ben nooit kwaadquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Ik zelden, hou er ook niet van, want als ik het eenmaal word beloofd het ook zelden veel goeds.quote:
Nee, ik af en toe wel eens maar is van korte duur tenzij iemand mij echt boos maaktquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zelden, hou er ook niet van, want als ik het eenmaal word beloofd het ook zelden veel goeds.
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, ik af en toe wel eens maar is van korte duur tenzij iemand mij echt boos maakt
Als het maar lekker is, zit wel verschil in qua merk enz. Had laatst een die was heel dik nauwelijks smeerbaarquote:
Ik bedoelde ook echt boos.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, ik af en toe wel eens maar is van korte duur tenzij iemand mij echt boos maakt
Zoietsquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook echt boos.
Maar dan moet je ver gaan, of aan mij komen terwijl ik dat niet wil.
Als ik echt boos ben dan ben ik er meestal ook helemaal klaar mee, op enkele uitzonderingen na die ik uiteindelijk toch weer vergeef, maar dat betreft alleen bloedverwanten, en ook die kunnen uiteindelijk over de grens gaan, duurt alleen langer.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan kan dagen boos zijn op degene, en dan blijf je ook boos tot dat degene het goed maakt?
.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik prima zelf
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb hem al, maar heel erg bedankt
Denk wel aan je hart, probeer zulk gedrag zoveel mogelijk te negeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was net nog boos op een eikel in een auto lekker dikke middelvinger uitsteken
Ja daag.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb hem al, maar heel erg bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |