abonnement Unibet Coolblue
pi_184490010
pi_184490015
Nog even volhouden QS! Hij kan niet op vrijdagavond al naar je toe komen zodat je meer uren samen hebt??

Veel plezier Hestia met je films!
pi_184490123
Kan best inderdaad. Maar hij doet het weinig. Voor de katten, t huishouden, enzovoorts. Hij is ook altijd welkom. Maar een beetje vastgeroest in zijn single bestaanspatronen denk ik _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184490149
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:17 schreef quickstepster het volgende:
Kan best inderdaad. Maar hij doet het weinig. Voor de katten, t huishouden, enzovoorts. Hij is ook altijd welkom. Maar een beetje vastgeroest in zijn single bestaanspatronen denk ik _O-
Dat is ook wel even schakelen lijkt me :)


Maar nu nog maar heel eventjes geduld voor je!
pi_184490380
Jaaa, bijna klefbektijd *;
Gek? kan je dat eten?
pi_184493198
Hestia.....vermaak je je een beetje met je filmmarathon?
pi_184493964
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hestia.....vermaak je je een beetje met je filmmarathon?
Ja, inmiddels 2 van de 5 gekeken ^O^
Helpt alleen niet mee dat vanaf film 2 een personage zit met dezelfde voornaam als vriendlief _O-
Ik mis hem echt wel ontzettend nu hoor, al 22 uur geen contact. Hij houdt het jammer genoeg goed vol dus :@
pi_184494213
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:23 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja, inmiddels 2 van de 5 gekeken ^O^
Helpt alleen niet mee dat vanaf film 2 een personage zit met dezelfde voornaam als vriendlief _O-
Ik mis hem echt wel ontzettend nu hoor, al 22 uur geen contact. Hij houdt het jammer genoeg goed vol dus :@
Lekker bezig!

Maar lijkt me inderdaad onwijs moeilijk zo zonder berichtjes......dikke knuffel voor jou!
pi_184494290
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Lekker bezig!

Maar lijkt me inderdaad onwijs moeilijk zo zonder berichtjes......dikke knuffel voor jou!
Dankjewel :*
Ja ik denk dat ik na dit weekend in het Guiness book of records sta met het meest iemand missen :@
Zo apart wat liefde dan met je doet he. 4 maand terug zat ik ook gewoon elk weekend op de bank zonder berichtjes van iemand te krijgen. Nouja alleen maar goed teken dat ik hem zo mis, anders was het ook niet goed geweest *;
pi_184494315
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:50 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankjewel :*
Ja ik denk dat ik na dit weekend in het Guiness book of records sta met het meest iemand missen :@
Zo apart wat liefde dan met je doet he. 4 maand terug zat ik ook gewoon elk weekend op de bank zonder berichtjes van iemand te krijgen. Nouja alleen maar goed teken dat ik hem zo mis, anders was het ook niet goed geweest *;
Ja precies.......hoe gauw je ook went aan iemand in je leven....
pi_184494405
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja precies.......hoe gauw je ook went aan iemand in je leven....
Ja idd echt bizar. Nouja tijd voor film 3 *O*
Hou jij de boel een beetje in de gaten hier intussen? ;)
pi_184494945
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:58 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja idd echt bizar. Nouja tijd voor film 3 *O*
Hou jij de boel een beetje in de gaten hier intussen? ;)
Ha ha ja hoor, komt goed :)
pi_184496063
Pffttt nou heb hem net zelf toch maar een berichtje gestuurd dat ik hem zo mis en hoop dat hij het naar zn zin heeft. Kon het echt niet meer laten :@
Ook al geeft hij geen antwoord, ben ik het wel ff kwijt ;)
pi_184496075
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 18:29 schreef _Hestia_ het volgende:
Pffttt nou heb hem net zelf toch maar een berichtje gestuurd dat ik hem zo mis en hoop dat hij het naar zn zin heeft. Kon het echt niet meer laten :@
Niets mis mee toch :)
Als je een relatie hebt moet je ook een beetje rekening met elkaar houden
pi_184496424
Hopelijk reageert hij toch even Hestia!
pi_184497434
Ik heb m'n vriendin net een foto gestuurd van mijn twee braadworsten die ik als avondeten gegeten heb.
pi_184497450
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:49 schreef Restyler het volgende:
Ik heb m'n vriendin net een foto gestuurd van mijn twee braadworsten die ik als avondeten gegeten heb.
Mocht ze niet bij jou komen eten? :)
pi_184497475
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Mocht ze niet bij jou komen eten? :)
Heb vanmiddag haar vriendinnenclubje ontmoet. Ze had vandaag een vriendinnen dagje, maar zei dat ik wel even mee mocht komen om kennis te maken met iedereen. Toen zijn hun uit eten gegaan en ben ik naar huis gegaan om te eten. :P
pi_184497502
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:52 schreef Restyler het volgende:

[..]

Heb vanmiddag haar vriendinnenclubje ontmoet. Ze had vandaag een vriendinnen dagje, maar zei dat ik wel even mee mocht komen om kennis te maken met iedereen. Toen zijn hun uit eten gegaan en ben ik naar huis gegaan om te eten. :P
Oh ben je goedgekeurd door de meiden?
pi_184497530
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh ben je goedgekeurd door de meiden?
Denk het wel. Hadden het in ieder geval wel gezellig. :)
pi_184497539
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 19:55 schreef Restyler het volgende:

[..]

Denk het wel. Hadden het in ieder geval wel gezellig. :)
Mooi zo ^O^ !

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2019 19:57:05 ]
pi_184502203
Nog 1 film te gaan. Kwam erachter dat ik deel 4 nooit gezien heb :o
Is uit 2011 en dat was een nogal lastig jaar voor me toen. Dus niet zoals bij anderen naar bios geweest en dvd zat nog in verpakking blijkbaar :@

Niks van vriendlief gehoord, hij heeft berichtje niet eens gelezen. Ik doe het hem niet na zo lang zonder telefoon. Geen bericht was goed bericht zei hij van te voren maar oh men wat zal ik blij zijn als hij morgen weer thuis en bereikbaar is *;
pi_184502249
Heeft hij dan z'n telefoon echt uitgezet?? Het lijkt me echt zo moeilijk voor je dit, vind het knap dat je je zo sterk houdt!
pi_184502378
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heeft hij dan z'n telefoon echt uitgezet?? Het lijkt me echt zo moeilijk voor je dit, vind het knap dat je je zo sterk houdt!
Dankjewel :* Nee hij staat niet uit want wel 2 vinkjes. Maar denk dat hij hem in kluisje heeft gelegd ofzo. Het is voor mij iig wel een goede les om met gevoelens om te gaan en toch mn eigen ding te blijven doen. En nou maar hopen dat het idd echt een goede investering is geweest voor hem en hij tot rust is gekomen en er weer tegen aankan. En dan maar hopen dat we snel dat weekendje samen weg gaan *;
pi_184502425
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:47 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankjewel :* Nee hij staat niet uit want wel 2 vinkjes. Maar denk dat hij hem in kluisje heeft gelegd ofzo. Het is voor mij iig wel een goede les om met gevoelens om te gaan en toch mn eigen ding te blijven doen. En nou maar hopen dat het idd echt een goede investering is geweest voor hem en hij tot rust is gekomen en er weer tegen aankan. En dan maar hopen dat we snel dat weekendje samen weg gaan *;
Ik zal voor jullie duimen! :*
pi_184502457
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik zal voor jullie duimen! :*
Lief :*

Slaap lekker alvast :z
pi_184502879
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 22:47 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankjewel :* Nee hij staat niet uit want wel 2 vinkjes. Maar denk dat hij hem in kluisje heeft gelegd ofzo. Het is voor mij iig wel een goede les om met gevoelens om te gaan en toch mn eigen ding te blijven doen. En nou maar hopen dat het idd echt een goede investering is geweest voor hem en hij tot rust is gekomen en er weer tegen aankan. En dan maar hopen dat we snel dat weekendje samen weg gaan *;
Maar je hoeft jezelf niet voor hem weg te cijferen he
Goed dat ie dit nodig heeft, maar misschien heb jij meer nodig
Dan kan het geen kwaad om de volgende keer een compromis te sluiten, bijvoorbeeld 1 berichtje per dag voor het slapen gaan
pi_184504206
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 23:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar je hoeft jezelf niet voor hem weg te cijferen he
Goed dat ie dit nodig heeft, maar misschien heb jij meer nodig
Dan kan het geen kwaad om de volgende keer een compromis te sluiten, bijvoorbeeld 1 berichtje per dag voor het slapen gaan
Ja daar had ik idd ook al over nagedacht, dan toch iig een goedemorgen en welterusten berichtje ofzo.
  zondag 20 januari 2019 @ 08:12:18 #29
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184506387
Goedemorgen.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184507492
Mogguh c_/
pi_184507920
Goedemorgen :W
pi_184508039
Morning :W
Zometeen even een kort rondje door de plaatselijke dierentuin
pi_184508066
Gezellig Sarabi! Hier schijnt een fijn zonnetje, maar m'n telefoon geeft min 5 aan...... brrrr!


Beetje kunnen slapen Hestia?
pi_184508181
Veel plezier Sarabi!
Cinderella ja dankzij mn slaapmedicatie gelukkig wel :)
Hij heeft alleen niet gezegd hoe laat hij weer thuis verwacht te zijn en of hij dan ook nog ff hier langs komt of dat hij morgenavond gewoon komt.

Zo eerst maar WIDM terugkijken en de voetbal is weer begonnen, dus wel genoeg afleiding ook al zit hij constant in mn hoofd.
Filmmarathon was wel echt leuk gisteren, nooit eerder gedaan. Dus dat kan ik van mijn lijst afstrepen :D
pi_184508361
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:45 schreef _Hestia_ het volgende:
Veel plezier Sarabi!
Cinderella ja dankzij mn slaapmedicatie gelukkig wel :)
Hij heeft alleen niet gezegd hoe laat hij weer thuis verwacht te zijn en of hij dan ook nog ff hier langs komt of dat hij morgenavond gewoon komt.

Zo eerst maar WIDM terugkijken en de voetbal is weer begonnen, dus wel genoeg afleiding ook al zit hij constant in mn hoofd.
Filmmarathon was wel echt leuk gisteren, nooit eerder gedaan. Dus dat kan ik van mijn lijst afstrepen :D
Filmmarathon klinkt goed inderdaad! WIDM is spannend!! Hopelijk laat hij gauw wat van zich horen vandaag.....
pi_184508522
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 10:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Filmmarathon klinkt goed inderdaad! WIDM is spannend!! Hopelijk laat hij gauw wat van zich horen vandaag.....
Dankje, ik hoop het ook! Vandaag ook 3 maand samen *;
Wat ga jij doen vandaag? :)
pi_184508584
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:04 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankje, ik hoop het ook! Vandaag ook 3 maand samen *;
Wat ga jij doen vandaag? :)
Lekker binnen blijven bij de warme kachel :)! Ben gisteren begonnen aan een Videolandserie die wel interessant is dus die maar lekker verder kijken.

Drie maanden alweer *;
pi_184508783
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Lekker binnen blijven bij de warme kachel :)! Ben gisteren begonnen aan een Videolandserie die wel interessant is dus die maar lekker verder kijken.

Drie maanden alweer *;
Klinkt als een goed plan ja! Ik keek altijd Nieuwe Buren maar die is nu ook alleen maar daar te zien. Jammer! Welke ben jij aan begonnen dan? :)
pi_184508876
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:19 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Klinkt als een goed plan ja! Ik keek altijd Nieuwe Buren maar die is nu ook alleen maar daar te zien. Jammer! Welke ben jij aan begonnen dan? :)
A million little things......over een vriendengroep die allerlei dramatische dingen meemaken en er toch weer steeds voor elkaar zijn.....

Nieuwe buren komt binnenkort weer op Videoland, ben wel blij met m'n abonnement :)
pi_184509948
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 11:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

A million little things......over een vriendengroep die allerlei dramatische dingen meemaken en er toch weer steeds voor elkaar zijn.....

Nieuwe buren komt binnenkort weer op Videoland, ben wel blij met m'n abonnement :)
Ah dat klinkt wel goed! Ja ik heb ook al Netflix dus wordt beetje duur dan. Echt jammer dat tegenwoordig zo versplinterd is allemaal ;(

Ik heb een appje van vriendlief dat het goed gelukt is en dat hij mij ook mist ❤❤❤😘😘
Maar hij is nu weer offline dus geen idee of hij al thuis is of nog daar. Maar iig een teken van leven gehad *;
pi_184511365
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 12:23 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ah dat klinkt wel goed! Ja ik heb ook al Netflix dus wordt beetje duur dan. Echt jammer dat tegenwoordig zo versplinterd is allemaal ;(

Ik heb een appje van vriendlief dat het goed gelukt is en dat hij mij ook mist ❤❤❤😘😘
Maar hij is nu weer offline dus geen idee of hij al thuis is of nog daar. Maar iig een teken van leven gehad *;
Oh fijn dat hij even geappt heeft! O+
pi_184516422
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 13:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh fijn dat hij even geappt heeft! O+
Jaaa en nu is hij terug en appte hij meteen plaatje van "schat ik hou van je en ik laat je nooit meer gaan" en dat het volgende weekendje weg lekker samen wordt etc *;
Hoe moeilijk ik het ook heb gehad op sommige momenten, ik heb het overleefd *O*
Soms is het alleen maar goed om elkaar even de vrijheid te geven als dat goed is voor de ander en daardoor ook weer voor jezelf *;
Want het heeft hem ook wel echt veel moeite gekost hoor zonder telefoon ;)
pi_184516900
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 18:36 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Jaaa en nu is hij terug en appte hij meteen plaatje van "schat ik hou van je en ik laat je nooit meer gaan" en dat het volgende weekendje weg lekker samen wordt etc *;
Hoe moeilijk ik het ook heb gehad op sommige momenten, ik heb het overleefd *O*
Soms is het alleen maar goed om elkaar even de vrijheid te geven als dat goed is voor de ander en daardoor ook weer voor jezelf *;
Want het heeft hem ook wel echt veel moeite gekost hoor zonder telefoon ;)
Dus deze investering heeft goed uitgepakt....dat is echt heerlijk voor jullie! :* *;

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2019 19:38:55 ]
pi_184518424
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dus deze investering heeft goed uitgepakt....dat is echt heerlijk voor jullie! :* *;
Ja we hebben nog niet besproken verder wat ik in DM had gezegd (dat is beter voor als we elkaar weer zien ipv via app), maar de rust heeft hem iig goed gedaan *;

Quickstepster hoe was het etentje en je verdere klefweekend? O+
pi_184518740
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:06 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Quickstepster hoe was het etentje en je verdere klefweekend? O+
Haai, daar ben ik weer! Etentje was prima geslaagd, schoonvader vond alles heel lekker en schoonmoeder bijna alles. Verjaardag van schoonzussen was ook leuk!

En het kleffen was verder heerlijk O+ hij is vandaag ook blijven eten en is net pas weg. Het word steeds normaler, in de zin van, dat we bijna verwachten dat de ander er gewoon is. Ook al zien we elkaar alleen in het weekend. De standaard is samen, niet alleen *; En zelfs gewoon de afwas of koken is niet vervelend met zijn tweeën. Ik ben echt zo gek op hem *;
Gek? kan je dat eten?
pi_184518940
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:18 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Haai, daar ben ik weer! Etentje was prima geslaagd, schoonvader vond alles heel lekker en schoonmoeder bijna alles. Verjaardag van schoonzussen was ook leuk!

En het kleffen was verder heerlijk O+ hij is vandaag ook blijven eten en is net pas weg. Het word steeds normaler, in de zin van, dat we bijna verwachten dat de ander er gewoon is. Ook al zien we elkaar alleen in het weekend. De standaard is samen, niet alleen *; En zelfs gewoon de afwas of koken is niet vervelend met zijn tweeën. Ik ben echt zo gek op hem *;
Wauw wat heerlijk om te lezen allemaal *; Echt zo fijn dat jullie dit gevoel al zo snel hebben en het al zo vertrouwd voelt samen O+
pi_184519041
Ja joh, dit is zo heerlijk. Eerlijk, heb nog nooit zo'n volwassen, verantwoordelijke en tegelijkertijd heerlijke gekke man ontmoet O+

Volgende week ook een lang weekend bij hem, van vrijdag begin van de middag tot zondagavond *O* En hij zei ook nog dat hij mij ook maar een setje sleutels moet geven, dat dat wel erg praktisch is O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184519482
Dat klinkt goed QS!

Wat een heerlijke liefde in dit topic! O+ *;
pi_184520204
Inderdaad, zoveel liefde O+ Hestia, ik hoop dat je snel meer hoort en lekker van je lief kan genieten :*
Gek? kan je dat eten?
pi_184521157
Inderdaad wel echt de tijd nemen Hestia.....maar komt vast goed!!

Potjedikkie......6,4 bij Weet ik veel......valt me toch tegen.... :)
pi_184524175
Krijg de indruk dat mijn ouders hem ook tof vinden :)
Ga waarschijnlijk komende week ook zijn ouders ontmoeten, hoort er allemaal bij in de beginperiode haha
pi_184525674
Goeiemorgen!

Leuk Rokstarr, dat hoort er inderdaad bij!

En die 6,4, is dat met een meespeelapp ofzo? :)
Gek? kan je dat eten?
pi_184526271
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 06:05 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen!

Leuk Rokstarr, dat hoort er inderdaad bij!

En die 6,4, is dat met een meespeelapp ofzo? :)
Dat spel komt op tv zondagavond, je kunt met een app meespelen tijdens de uitzending :)


Leuk RokStarr O+


Brrrr.....ik vind het maar koud........
pi_184526304
Het is heel koud ja! Heb m'n handschoenen aan, maar mijn handen doen alsnog pijn (eczeem). Hopelijk na morgen weer even wat minder koud!

Hebben jullie de bloedmaan nog bekeken vannacht/vanochtend vroeg?
Gek? kan je dat eten?
pi_184526317
Zag die maan vanmorgen deels weer helderder worden vanmorgen, was wel mooi!

Oei pijnlijk QS, herkenbaar probleem trouwens.....
pi_184526600
Jammer dat het herkenbaar is :*

Maar leuk dat je nog wat van de maan hebt meegekregen!
Gek? kan je dat eten?
pi_184526608
Tja......heb het al zo lang.....al heb ik het vooral op m'n hoofdhuid.....dus warme muts op zometeen onderweg :)
pi_184526650
Ik heb helaas ook al 15+ jaar last ervan. Het is blaasjes eczeem, en nog steeds geen echte remedie gevonden. Zit tussen mijn vingers, echt een rotplek.

Ga nu dode zee producten testen, zwemmen in zee heeft altijd verlichting gegeven. Fingers crossed! :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184528581
Goedemorgen :W
Ik dacht ik zet geen wekker voor die bloedmaan want vriendlief appt toch altijd rond 6 uur. Maar door weekendje weg sliep hij nou zo goed dat hij pas kwart voor 7 appte. Dus heb alleen nog klein stukje verduistering gezien, maar hij was niet rood meer toen. Gelukkig bestaat Twitter/Insta _O-

Vervelend van die eczeem CD en QS. Hopelijk werken die dode zee producten, ik duim voor je ^O^
pi_184528759
Jammer dat he hem gemist hebt, maar doorslapen is ook wel heel lekker O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184530063
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 08:27 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb helaas ook al 15+ jaar last ervan. Het is blaasjes eczeem, en nog steeds geen echte remedie gevonden. Zit tussen mijn vingers, echt een rotplek.

Ga nu dode zee producten testen, zwemmen in zee heeft altijd verlichting gegeven. Fingers crossed! :+
Waar haal jij die dode zee producten dan als ik vragen mag??

Foei, wat was het koud vanmorgen (min 9!!).....maar het zonnetje voelt wel fijn!
pi_184530117
Ja doorslapen was ook lekker O+

Rode bloedmaan, lekker zonnetje, ik ben totaal niet somber en heb niks met blue monday wat het vandaag is. Maar voor de grap vandaag dus maar deze kleren aan en daar een foto van online gezet met #bluemonday _O-

pi_184530219
De Tuinen, of zoals het nu heet, Holland & Barrett. Ze hebben een hele vette crème met dode zeezout en ik koop ook los het zout voor handbadjes (theelepel in een bakje warm water en 10 minuutjes poedelen, daarna goed afdrogen en insmeren). Deze week 50% korting op alles met dode zeezout trouwens!

Daarnaast ook eindelijk gezwicht voor stomme huishoud handschoenen tijdens de afwas. :@

Hestia, die kleren zijn wel humor _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184530285
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 12:46 schreef quickstepster het volgende:
De Tuinen, of zoals het nu heet, Holland & Barrett. Ze hebben een hele vette crème met dode zeezout en ik koop ook los het zout voor handbadjes (theelepel in een bakje warm water en 10 minuutjes poedelen, daarna goed afdrogen en insmeren). Deze week 50% korting op alles met dode zeezout trouwens!

Daarnaast ook eindelijk gezwicht voor stomme huishoud handschoenen tijdens de afwas. :@

Hestia, die kleren zijn wel humor _O-
Thnxxxx! Even zoeken waar die winkel precies zit :)


Humor Hestia :D :D! Ben ook niet somber genoeg voor blue monday, maar wel bijzonder dat dit nu alledrie (volle maan, bloedmaan en blue monday) samen valt :) :)!
pi_184532662
Zit door het hele land geloof ik :)

Ik heb ook geen blue monday. Gelukkig maar! O+
Gek? kan je dat eten?
  maandag 21 januari 2019 @ 15:18:25 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184532960
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 08:27 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb helaas ook al 15+ jaar last ervan. Het is blaasjes eczeem, en nog steeds geen echte remedie gevonden. Zit tussen mijn vingers, echt een rotplek.

Ga nu dode zee producten testen, zwemmen in zee heeft altijd verlichting gegeven. Fingers crossed! :+
Blaasjes eczeem is een reactie op iets anders, veelal voetschimmel. Dus misschien daar eens in verdiepen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184533939
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:02 schreef quickstepster het volgende:
Zit door het hele land geloof ik :)

Ik heb ook geen blue monday. Gelukkig maar! O+
Ja woon in een vrij grote stad dus we hebben er hier vast wel eentje.....alleen even opzoeken waar precies :)
pi_184535022
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Blaasjes eczeem is een reactie op iets anders, veelal voetschimmel. Dus misschien daar eens in verdiepen?
Helaas geen schimmel hier, bij mij is het een chronisch eczeem dat getriggerd word door stress of contactallergie. Maar dank voor het meedenken! O+

Hoe is het met jouw geklefbek? Nog steeds lekker bezig? *;
Gek? kan je dat eten?
pi_184535229
Voor mij is dat ook QS........stress kan ik nog wel enigszins vermijden, maar er áltijd op letten wat ik gebruik en of ik er wel tegen kan......


Vanmiddag zoonlief maar even extra geknuffeld....hij was vanmorgen naar de crematie geweest van de vader van een schoolvriend, die man was net zo oud als ik :{ :{ ....
pi_184535302
Ik ben allergisch voor veel metalen, maar daar sta ik ook niet altijd bij stil. Heb vermoedelijk eens een uitbraak gehad door in de bus een afgebladderde ijzeren stang vast te houden toen ik een half uur moest staan. Tja...

En extra knuffel voor je zoon, je wil er echt niet aan herinnerd worden dat je familie sterfelijk is :'(
Gek? kan je dat eten?
pi_184535396
Ja precies dat......ik vind sommige shampoos heel fijn, maar voor ik die kleine lettertjes heb uitgeplozen of ik er tegen kan......

Helaas hebben we al vaker meegemaakt dat dierbaren sterfelijk zijn.....dank voor je knuffel :*

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2019 17:14:40 ]
  maandag 21 januari 2019 @ 18:09:35 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184536379
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:56 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Helaas geen schimmel hier, bij mij is het een chronisch eczeem dat getriggerd word door stress of contactallergie. Maar dank voor het meedenken! O+

Hoe is het met jouw geklefbek? Nog steeds lekker bezig? *;
Hmm, ik heb hetzelfde namelijk en de huisarts gaf bij mij aan dat dit type eczeem altijd daardoor komt :). Raar!

Haha jazeker, vandaag om 5 uur gegeten zodat we samen konden eten voor ‘ie naar Beverwijk moest. En vannacht kruipt hij weer lekker naast me. Slapen eigenlijk altijd samen! En de eerste minivakantie (buiten weekendjes weg) staat gepland - Barcelona in april.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184536440
Het komt idd vaak voor, maar ik ben ook preventief voor schimmels behandeld en dat haalt niets uit. Helaas, dat zou wss wel makkelijker zijn.

En wat heerlijk klef O+ iedere nacht samen, zou er bijna jaloers van worden *; en heerlijk, die minivakantie in het vooruitzicht! ;) ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_184536460
Dat klinkt gezellig Debsterr! O+
  maandag 21 januari 2019 @ 18:15:43 #75
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184536492
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:12 schreef quickstepster het volgende:
Het komt idd vaak voor, maar ik ben ook preventief voor schimmels behandeld en dat haalt niets uit. Helaas, dat zou wss wel makkelijker zijn.

En wat heerlijk klef O+ iedere nacht samen, zou er bijna jaloers van worden *; en heerlijk, die minivakantie in het vooruitzicht! ;) ;)
Inderdaad! Erg vervelend dat je er zo’n last van hebt. Ik weet hoe naar die plekken kunnen voelen.

Hihi, klef he? Maar het is echt heerlijk, ook de rust dat we beiden ons eigen ding kunnen doen, we zien elkaar uiteindelijk toch wel weer.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184536664
Heerlijk, die rust! Durven jullie ook al een beetje na te denken over de toekomst, of is dat nog ver weg? ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_184536740
Ik geloof dat goudbekkie einde verhaal is.

Maar goed nieuwe matches.

1 op tinder. Die vind ik niet zo heel leuk als die echt fucking lief. Maar ook iets te aanwezig. En nu net 1 op bumble die er wel leuk uitziet qua persoon.
  maandag 21 januari 2019 @ 18:30:33 #78
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184536758
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:25 schreef quickstepster het volgende:
Heerlijk, die rust! Durven jullie ook al een beetje na te denken over de toekomst, of is dat nog ver weg? ;)
In zekere zin wel, samenwonen is geen taboe woord. Maar merk wel dat hij wat meer tijd nodig heeft dan ik - en dat is prima natuurlijk. Denk eerlijk gezegd wel dat als we zo doorgaan, het er na de zomervakantie wel eens van kan komen. Maar dat is pas eind augustus/begin september. En hangt ook erg af van hoe het hem afgaat als ZZP’er, denk dat hij zich daarin eerst wel wil “bewijzen” zeg maar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184536779
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik geloof dat goudbekkie einde verhaal is.

Maar goed nieuwe matches.

1 op tinder. Die vind ik niet zo heel leuk als die echt fucking lief. Maar ook iets te aanwezig. En nu net 1 op bumble die er wel leuk uitziet qua persoon.
Jammer van goudbekkie, maar misschien wel beter?


Maar succes met je nieuwe matches!
pi_184536991
Helaas voor goudbekkie dan Yasmin, zijn verlies hoor :*

En tof Debsterr O+ het hoeft niet meteen, maar dat je er beide open voor staat is wel heel fijn natuurlijk!
Wij hebben het er wel eens grappend over. Iets te vroeg om er serieus over na te denken nog :+
Gek? kan je dat eten?
  maandag 21 januari 2019 @ 19:01:19 #81
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184537550
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:40 schreef quickstepster het volgende:
Helaas voor goudbekkie dan Yasmin, zijn verlies hoor :*

En tof Debsterr O+ het hoeft niet meteen, maar dat je er beide open voor staat is wel heel fijn natuurlijk!
Wij hebben het er wel eens grappend over. Iets te vroeg om er serieus over na te denken nog :+
Haha nou precies dat, al ben ik soms ook wel heel pragmatisch: we slapen altijd samen, als de planning het toelaat eten we samen, soms van ellende weten we niet meer welke kleding waar ligt... aan de andere kant, ik zit net een jaar in mijn eigen appartement, hoop geld in gestoken ook, en laten we eerst maar wat andere “hobbels” overwinnen. Langer dan 3 nachten samen weg, half jaar verkering, de eerste ECHTE ruzie, dat soort gedoe :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 21 januari 2019 @ 19:01:42 #82
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184537565
Yasmin, jammer, wat ging er mis?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184537594
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:01 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha nou precies dat, al ben ik soms ook wel heel pragmatisch: we slapen altijd samen, als de planning het toelaat eten we samen, soms van ellende weten we niet meer welke kleding waar ligt... aan de andere kant, ik zit net een jaar in mijn eigen appartement, hoop geld in gestoken ook, en laten we eerst maar wat andere “hobbels” overwinnen. Langer dan 3 nachten samen weg, half jaar verkering, de eerste ECHTE ruzie, dat soort gedoe :P.
Wonen jullie dan ver van elkaar? Of kun je onderweg naar werk of weer naar huis nog weleens wat ophalen als je het toch nodig hebt? :)
pi_184537644
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:01 schreef Debsterr het volgende:
Yasmin, jammer, wat ging er mis?
Uhm ja weet het niet precies. Hij is op vakantie of inmiddels weer terug. Weet ik niet. Maar hij is met een meisje. En op een gegeven moment werd er een iets te gezellige foto op insta geplaatst en weer weg gehaald... Dus dat viel mij op. Ik heb daar een opmerking op gemaakt. Vond die niet tof was jaloers. Later bood die nog excuses aan. Heb na paar dagen gereageerd dat het niet jaloers was bedoeld als dat het overkwam. En gevraagd of ik hem nog zie als die terug is. Geen reactie. na paar dagen nog een smiley gestuurd ook geen reactie.

Nu lijkt het als je die insta van die chick volgt ook wel echt alsof het een stel is. :p
  maandag 21 januari 2019 @ 19:06:04 #85
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184537668
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wonen jullie dan ver van elkaar? Of kun je onderweg naar werk of weer naar huis nog weleens wat ophalen als je het toch nodig hebt? :)
Haha nee 3 minuten met de fiets :P. Dus missende kleding is zeker geen ramp. Meeste gedoe vind ik nu dat ik twijfel om een 2e basis make-up set aan te schaffen en dat de katten ‘s ochtends nog eten moeten als ik daar slaap. Maar hij voert ze dan meestal, zodat ik direct naar kantoor kan vanaf zijn appartement.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 21 januari 2019 @ 19:06:57 #86
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184537686
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhm ja weet het niet precies. Hij is op vakantie of inmiddels weer terug. Weet ik niet. Maar hij is met een meisje. En op een gegeven moment werd er een iets te gezellige foto op insta geplaatst en weer weg gehaald... Dus dat viel mij op. Ik heb daar een opmerking op gemaakt. Vond die niet tof was jaloers. Later bood die nog excuses aan. Heb na paar dagen gereageerd dat het niet jaloers was bedoeld als dat het overkwam. En gevraagd of ik hem nog zie als die terug is. Geen reactie. na paar dagen nog een smiley gestuurd ook geen reactie.

Nu lijkt het als je die insta van die chick volgt ook wel echt alsof het een stel is. :p
Hmm, klinkt alsof hij een beetje moeite had met kiezen. Jammer!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184537701
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Uhm ja weet het niet precies. Hij is op vakantie of inmiddels weer terug. Weet ik niet. Maar hij is met een meisje. En op een gegeven moment werd er een iets te gezellige foto op insta geplaatst en weer weg gehaald... Dus dat viel mij op. Ik heb daar een opmerking op gemaakt. Vond die niet tof was jaloers. Later bood die nog excuses aan. Heb na paar dagen gereageerd dat het niet jaloers was bedoeld als dat het overkwam. En gevraagd of ik hem nog zie als die terug is. Geen reactie. na paar dagen nog een smiley gestuurd ook geen reactie.

Nu lijkt het als je die insta van die chick volgt ook wel echt alsof het een stel is. :p
Even heel kort door de bocht misschien.....maar ik vind hem gewoon te laf dat hij niet eerlijk tegen jou durft te zeggen dat hij haar nu momenteel interessanter vind dan jou.....
pi_184537725
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha nee 3 minuten met de fiets :P. Dus missende kleding is zeker geen ramp. Meeste gedoe vind ik nu dat ik twijfel om een 2e basis make-up set aan te schaffen en dat de katten ‘s ochtends nog eten moeten als ik daar slaap. Maar hij voert ze dan meestal, zodat ik direct naar kantoor kan vanaf zijn appartement.
Dat klinkt eigenlijk al als samenwonen....alleen nog kiezen welk huis :)
pi_184537732
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Even heel kort door de bocht misschien.....maar ik vind hem gewoon te laf dat hij niet eerlijk tegen jou durft te zeggen dat hij haar nu momenteel interessanter vind dan jou.....
Ja das die toch ook :P Nogmaals weet het niet zeker maar goed die fotos die ik heb gezien zo staan stelletjes op de foto. Die zie je overigens niet bij hem. Bij hem lijkt het net alsof hij alleen op vakantie is. En sowieso fotos plaatsen en weer weg halen is gewoon verdacht.

Dus dat maakt mij dan boos en wil ik verhaal halen :p
  maandag 21 januari 2019 @ 19:09:39 #90
545 dop
:copyright: dop
pi_184537748
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Even heel kort door de bocht misschien.....maar ik vind hem gewoon te laf dat hij niet eerlijk tegen jou durft te zeggen dat hij haar nu momenteel interessanter vind dan jou.....
dat is een aanname. Je weet niet hoe het zit.
Dat hij laf is klopt wel :)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184537754
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Even heel kort door de bocht misschien.....maar ik vind hem gewoon te laf dat hij niet eerlijk tegen jou durft te zeggen dat hij haar nu momenteel interessanter vind dan jou.....
Zo'n soort ben je beter kwijt dan rijk
pi_184537762
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja das die toch ook :P Nogmaals weet het niet zeker maar goed die fotos die ik heb gezien zo staan stelletjes op de foto. Die zie je overigens niet bij hem. Bij hem lijkt het net alsof hij alleen op vakantie is. En sowieso fotos plaatsen en weer weg halen is gewoon verdacht.

Dus dat maakt mij dan boos en wil ik verhaal halen :p
Snap je gevoel! Maar ben bang dat je daar alleen jezelf mee hebt en hem totaal niet....maar ik ken dat gevoel en dat is echt ***!!!
pi_184537794
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:09 schreef dop het volgende:

[..]

dat is een aanname. Je weet niet hoe het zit.
Dat hij laf is klopt wel :)
Daarom ook 'kort door de bocht' :)
pi_184537799
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:09 schreef dop het volgende:

[..]

dat is een aanname. Je weet niet hoe het zit.
Dat hij laf is klopt wel :)
Nee alles is nu een aanname :P misschien is die gewoon vergeten te reageren :')
  maandag 21 januari 2019 @ 19:11:53 #95
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184537808
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat klinkt eigenlijk al als samenwonen....alleen nog kiezen welk huis :)
Haha gedeeltelijk wel ja. Maar goed, bij samenwonen komt ook wel een veel groter inzicht in elkaar financien, interieur keuzes en compromissen, nu is het wel echt nog zijn/mijn thuis. En wil ook geen dingen overhaasten (al geloven mensen dat nooit zo met ons tempo haha)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 21 januari 2019 @ 19:12:57 #96
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184537834
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee alles is nu een aanname :P misschien is die gewoon vergeten te reageren :')
Niet weer goed praten Yasmin _O- het is geen truiman ;)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184537859
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:11 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha gedeeltelijk wel ja. Maar goed, bij samenwonen komt ook wel een veel groter inzicht in elkaar financien, interieur keuzes en compromissen, nu is het wel echt nog zijn/mijn thuis. En wil ook geen dingen overhaasten (al geloven mensen dat nooit zo met ons tempo haha)
Ha ha gelijk heb je hoor, alles op z'n tijd!
pi_184537868
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niet weer goed praten Yasmin _O- het is geen truiman ;)!
Nee die was ook zo laf. Al vond ik dat minder erg dan deze. Maar mijn opmerking was ook een grapje :P
  maandag 21 januari 2019 @ 19:17:07 #99
545 dop
:copyright: dop
pi_184537930
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee alles is nu een aanname :P misschien is die gewoon vergeten te reageren :')
ik denk dat zijn verontwaardiging over vertrouwen wel echt was.
Maar stel dat hij nu toch weer gevoelens voor zijn ex heeft. Dan is het best ingewikkeld om dat nu nog eerlijk tegen jou te zeggen.
Maar kan nog 10 andere dingen zijn. Hij zit duidelijk ingewikkeld in elkaar.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184537968
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:17 schreef dop het volgende:

[..]

ik denk dat zijn verontwaardiging over vertrouwen wel echt was.
Maar stel dat hij nu toch weer gevoelens voor zijn ex heeft. Dan is het best ingewikkeld om dat nu nog eerlijk tegen jou te zeggen.
Maar kan nog 10 andere dingen zijn. Hij zit duidelijk ingewikkeld in elkaar.
Waarom is dat ingewikkeld?
pi_184537969
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:17 schreef dop het volgende:

[..]

ik denk dat zijn verontwaardiging over vertrouwen wel echt was.
Maar stel dat hij nu toch weer gevoelens voor zijn ex heeft. Dan is het best ingewikkeld om dat nu nog eerlijk tegen jou te zeggen.
Maar kan nog 10 andere dingen zijn. Hij zit duidelijk ingewikkeld in elkaar.
Was ook niet tof om dat te zeggen nee:P Maar goed wees gewoon eerlijk. Niet zo moeilijk.
  maandag 21 januari 2019 @ 19:21:56 #102
545 dop
:copyright: dop
pi_184538047
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Waarom is dat ingewikkeld?
als je eerst boos word omdat iemand jaloers lijkt? En je achteraf toch ook wat gedoe had met je eigen gevoelens. Boosheid niet helemaal terecht.
En dat moet je dan eerlijk opbiechten, waar mee je ook gelijk weet dat je de ander kwetst. Mwhaaa
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184538089
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:21 schreef dop het volgende:

[..]

als je eerst boos word omdat iemand jaloers lijkt? En je achteraf toch ook wat gedoe had met je eigen gevoelens. Boosheid niet helemaal terecht.
En dat moet je dan eerlijk opbiechten, waar mee je ook gelijk weet dat je de ander kwetst. Mwhaaa
Je bedoeld de excuses?
  maandag 21 januari 2019 @ 19:23:46 #104
545 dop
:copyright: dop
pi_184538096
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Was ook niet tof om dat te zeggen nee:P Maar goed wees gewoon eerlijk. Niet zo moeilijk.
beetje flauw wat ik nu ga doen:
Wees eens eerlijk Yasmin vertel hem dat het pijn doet.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184538112
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:21 schreef dop het volgende:

[..]

als je eerst boos word omdat iemand jaloers lijkt? En je achteraf toch ook wat gedoe had met je eigen gevoelens. Boosheid niet helemaal terecht.
En dat moet je dan eerlijk opbiechten, waar mee je ook gelijk weet dat je de ander kwetst. Mwhaaa
Ja en? Yasmin zou zich dan wel kwetsbaar opstellen en hij hoeft dat niet te doen?
pi_184538120
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:23 schreef dop het volgende:

[..]

beetje flauw wat ik nu ga doen:
Wees eens eerlijk Yasmin vertel hem dat het pijn doet.
Ja mijn ego zit in de weg :P

Fuck die jongen leek zo oprecht als ik met hem was. Hoe kan iemand dit spelen. :?
  maandag 21 januari 2019 @ 19:24:53 #107
545 dop
:copyright: dop
pi_184538125
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je bedoeld de excuses?
aanname dat hij toch gevoelens heeft voor ex.
Dat opbiechten.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184538131
Ik wil hem ook echt laten weten hoe ik mij voel. Echt :P
pi_184538136
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:24 schreef dop het volgende:

[..]

aanname dat hij toch gevoelens heeft voor ex.
Dat opbiechten.
Oh ja nou ja zou niemand verbazen toch? Je gaat met je fucking ex op vakantie :P
  maandag 21 januari 2019 @ 19:27:24 #110
545 dop
:copyright: dop
pi_184538177
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja mijn ego zit in de weg :P

Fuck die jongen leek zo oprecht als ik met hem was. Hoe kan iemand dit spelen. :?
denk niet dat het spel is.
Hij zal je heus wel leuk vinden. Maar hoe gaat hij met Zijn eigen gedoe om dat is het probleem vaak.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184538178
Andere strategie was een vrolijk berichtje sturen :p
pi_184538219
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:11 schreef Debsterr het volgende:

Haha gedeeltelijk wel ja. Maar goed, bij samenwonen komt ook wel een veel groter inzicht in elkaar financien, interieur keuzes en compromissen, nu is het wel echt nog zijn/mijn thuis. En wil ook geen dingen overhaasten (al geloven mensen dat nooit zo met ons tempo haha)
Gewoon lekker je eigen tempo aanhouden dan O+ zolang jullie er maar happy mee zijn!

Ik zou bijvoorbeeld bij voorkeur geen drie jaar ofzo willen wachten. We wonen best een eindje uit elkaar. Als t goed gaat, gaat t goed. Wie weet waar we over een jaar zijn :)
Gek? kan je dat eten?
  maandag 21 januari 2019 @ 19:29:31 #113
545 dop
:copyright: dop
pi_184538223
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik wil hem ook echt laten weten hoe ik mij voel. Echt :P
als je echt behoefte hebt om boos te zijn, moet je daar ook ruimte voor maken.
Dat mag er ook zijn. Kun je niet altijd weg toveren door maar eerlijk en oprecht te zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184538243
Yasmin, die eikel is je tijd/boosheid/verdriet/noem maar op echt niet waard. Lekker laten gaan die etterbak. Boos zijn prima, maar ik zou echt geen contact meer zoeken.
Gek? kan je dat eten?
pi_184538375
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:30 schreef quickstepster het volgende:
Yasmin, die eikel is je tijd/boosheid/verdriet/noem maar op echt niet waard. Lekker laten gaan die etterbak. Boos zijn prima, maar ik zou echt geen contact meer zoeken.
Ik twijfel :P
pi_184538405
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik twijfel :P
Gewoon hier lekker mopperen Yasmin, wij slepen je er wel doorheen!
pi_184538706
Hoe kom je aan een date? NOu versier een meisje.

NEIN mag niet.

Datingtopic :') :')
pi_184538849
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe kom je aan een date? NOu versier een meisje.

NEIN mag niet.

Datingtopic :') :')
Maar echt hè.......
pi_184538870
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gewoon hier lekker mopperen Yasmin, wij slepen je er wel doorheen!
Ach ja met de tijd zal het gevoel gewoon verdwijnen en dan later denk je terug waar the fuck heb ik mij druk om gemaakt. Zon kneus. Had na truiman al de gedachte van hoe ik ga ik weer een leuk iemand vinden. Is toch gelukt. Maar het wantrouwen in daten zal wel blijven.
pi_184538873
Oh, gedoe? Ik volg het niet meer, was een poosje geleden alleen nog maar op elkaar hakken |:(
Gek? kan je dat eten?
pi_184538909
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 19:53 schreef quickstepster het volgende:
Oh, gedoe? Ik volg het niet meer, was een poosje geleden alleen nog maar op elkaar hakken |:(
Het is nu wel rustiger, maar moderaten is een vak apart.... :)

Yasmin: welkom bij de club.....heb ook niet makkelijk meer vertrouwen....
pi_184539032
Ik blijf duimen dat er ook een lief, leuk, eerlijk en volwassen exemplaar jullie leven inwandeld en blijft O+ O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184539070
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:00 schreef quickstepster het volgende:
Ik blijf duimen dat er ook een lief, leuk, eerlijk en volwassen exemplaar jullie leven inwandeld en blijft O+ O+
Ja vooral eerlijk.
pi_184539097
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:00 schreef quickstepster het volgende:
Ik blijf duimen dat er ook een lief, leuk, eerlijk en volwassen exemplaar jullie leven inwandeld en blijft O+ O+
Lief O+ !
pi_184539157
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Lief O+ !
Ben ik soms wel :*
Gek? kan je dat eten?
pi_184539455
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:05 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Ben ik soms wel :*
Volgens mij wel vaker dan soms :)
pi_184539555
Dankjewel :@
Gek? kan je dat eten?
  maandag 21 januari 2019 @ 20:32:12 #128
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184539887
Avond, zo jullie gaan hard opeens. Blue monday perikelen?
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184539907
Juist niet! Vooral veel liefde :s)
Gek? kan je dat eten?
pi_184540069
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:32 schreef pitebuell85 het volgende:
Avond, zo jullie gaan hard opeens. Blue monday perikelen?
Waarom is het toch steeds zo'n issue of een topic wel/niet snel vol is.... :)
pi_184540950
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:06 schreef dop het volgende:

[..]

vooral blijven denken dat het aan de houding ligt.
Hoef je als fok ook niet in eigen boezem te kijken.
Hoeveel rel en bagger users zie jij in het topic?

Ik denk dat 99% serieus is maar inmiddels geen idee meer heeft wat nu wel en niet mag.
Gaat niks worden joh :p
  maandag 21 januari 2019 @ 21:16:07 #132
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184540993
Datingtopic? Bak ellende naar mijn mening.
Oude user in een nieuw jasje.
  maandag 21 januari 2019 @ 21:16:52 #133
545 dop
:copyright: dop
pi_184541013
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gaat niks worden joh :p
ben bang dat je gelijk hebt.
Ze weten zelf echt niet wat ze willen.
Blijkbaar moeten er een paar huilenbalken gelukkig worden gemaakt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184541029
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:16 schreef pitebuell85 het volgende:
Datingtopic? Bak ellende naar mijn mening.
Ik lees er soms best serieuze reacties eigenlijk.....
pi_184541042
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:16 schreef dop het volgende:

[..]

ben bang dat je gelijk hebt.
Ze weten zelf echt niet wat ze willen.
Blijkbaar moeten er een paar huilenbalken gelukkig worden gemaakt.
Als je gewoon volgens de OP post is het niet goed.

Vragen hoe je het beste een date kan regelen met een chick is niet ontopic. ...
  maandag 21 januari 2019 @ 21:22:29 #136
545 dop
:copyright: dop
pi_184541110
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je gewoon volgens de OP post is het niet goed.

Vragen hoe je het beste een date kan regelen met een chick is niet ontopic. ...
nog even en we hebben een OP met alleen maar kruisjes wat vooral niet mag
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184541120
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:22 schreef dop het volgende:

[..]

nog even en we hebben een OP met allee maar kruisjes wat vooral niet mag
Niet leuk......
  maandag 21 januari 2019 @ 21:32:08 #138
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184541322
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik lees er soms best serieuze reacties eigenlijk.....
Ik zeg ook niet dat er geen serieuze reacties zijn, maar er lopen ook een aantal te zieken en te zaniken naar mij idee, en dan ook nog mods die met een rigoreuze bezem rondgaan, zelfs in FB gaat het al los.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184541336
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:32 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er geen serieuze reacties zijn, maar er lopen ook een aantal te zieken en te zaniken naar mij idee, en dan ook nog mods die met een rigoreuze bezem rondgaan, zelfs in FB gaat het al los.
Het gaat ook soms echt te rigoureus door de mods....
pi_184541700
Daar hou ik me maar wijselijk buiten :+

Wat denken jullie trouwens? Morgen heel Nederland ontregeld en hysterisch voor 2 sneeuwvlokken, of gaan we serieus wat hinder krijgen?
Gek? kan je dat eten?
pi_184541743
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 21:50 schreef quickstepster het volgende:
Daar hou ik me maar wijselijk buiten :+

Wat denken jullie trouwens? Morgen heel Nederland ontregeld en hysterisch voor 2 sneeuwvlokken, of gaan we serieus wat hinder krijgen?
Ik hoop vooral voor mij en m'n trouwe kameraad de fiets dat het niet gaat ijzelen.....
pi_184542758
Ik zal voor je duimen!

Ik werk thuis. Denk dat het prima meevalt met het weer, maar dat de hysterie voor veel vertraging en gedoe gaat zorgen :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184542811
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 22:35 schreef quickstepster het volgende:
Ik zal voor je duimen!

Ik werk thuis. Denk dat het prima meevalt met het weer, maar dat de hysterie voor veel vertraging en gedoe gaat zorgen :+
Dankjewel! Zoonlief moet woensdag weer met de trein naar school.....op hoop van zegen.....lekker als je thuis kan werken!


Hestia is deze avond trouwens aan het klefbekken met vriendlief??
pi_184545691
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 22:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dankjewel! Zoonlief moet woensdag weer met de trein naar school.....op hoop van zegen.....lekker als je thuis kan werken!


Hestia is deze avond trouwens aan het klefbekken met vriendlief??
Nee helaas niet. Hij moest zn racefiets voor onderhoud wegbrengen. Ik ben naar yoga geweest en had hem om half 8 (voor yoga dus) al slaap lekker geappt voor het geval dat hij weer vroeg zn tel weg zou leggen. Maar berichtje heeft hij niet gelezen en hij heeft geen slaap lekker geappt. Dus nou lig ik nog steeds wakker want ik had gistermiddag al een heftige middag gehad bij cursus en nu maak ik me toch zorgen :{

Dus hopelijk appt hij straks wel gewoon goedemorgen. Geen idee of er iets aan de hand is maar als hij gewoon bewust niet meer op tel heeft gekeken toch maar afspreken dat hij iig wel gewoon voor het slapen nog even appt. Ik heb dat toch nodig :@
pi_184545826
Nou niks aan de hand, gewoon toch weer dat hij zn tel aan de kant had gelegd en niet online wil "moeten" zijn. Nu heel gesprek wel over dat ik dan dus allemaal doemscenario's bedenk en ik er onzeker van word en helemaal als ik al niet lekker in mn vel zit en we elkaar al een tijdje niet gezien hebben. Maar dan zegt hij wel dat hij me ook mist en hij dat in zn hart voelt en niet in zn telefoon. En dat hij het juist kan omdat het goed tussen ons zit. En dat ik moet onthouden dat ik voor hem goed genoeg ben en hij me neemt zoals ik ben en ik hem ook met alles wat er bij hoort en dat dat juist onze kracht is *;
En dat hij ook echt wel even onrustig is in het begin als hij tel weglegt, maar dat het hem juist kracht oplevert. Wil zelf ook wel minder online zijn, maar bij mij is het niet alleen telefoonverslaving maar ook "liefdesverslaving".

Ik ben ook 2 boeken aan het lezen nu, verslaafd aan liefde en bevrijd van liefde. Gaat over patronen die je ontwikkeld hebt en hoe je dan in liefdesrelatie op zoek gaat naar bevestiging etc. Moet gewoon leren dat uit mezelf te halen en mezelf goed genoeg te vinden ipv constant bevestiging bij anderen te zoeken en dat het evengoed nooit genoeg is en ik onzeker blijf...

Nu alleen de grote vraag of ik nog 2 uurtjes ga slapen of maar nacht doorhaal. Moet om 10 uur interview doen, dus komt weer lekker uit :{

/liefdagboek

[ Bericht 17% gewijzigd door _Hestia_ op 22-01-2019 06:29:12 ]
  dinsdag 22 januari 2019 @ 06:30:01 #146
545 dop
:copyright: dop
pi_184545978
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 05:32 schreef _Hestia_ het volgende:

Ik ben ook 2 boeken aan het lezen nu, verslaafd aan liefde en bevrijd van liefde. Gaat over patronen die je ontwikkeld hebt en hoe je dan in liefdesrelatie op zoek gaat naar bevestiging etc. Moet gewoon leren dat uit mezelf te halen en mezelf goed genoeg te vinden ipv constant bevestiging bij anderen te zoeken en dat het evengoed nooit genoeg is en ik onzeker blijf...
Hannah Cuppen, Is ook een goede schrijfster over dit onderwerp. Als je interesse hebt in boeken hier over.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184545989
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 06:30 schreef dop het volgende:

[..]

Hannah Cuppen, Is ook een goede schrijfster over dit onderwerp. Als je interesse hebt in boeken hier over.
Thnx, zal eens kijken dan in de bieb. Want zeker interesse in dit onderwerp dus, valt nog veel te leren ;)
  dinsdag 22 januari 2019 @ 06:42:30 #148
545 dop
:copyright: dop
pi_184546039
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 06:31 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Thnx, zal eens kijken dan in de bieb. Want zeker interesse in dit onderwerp dus, valt nog veel te leren ;)
onderwerp is bij haar meestal verlatingsangstangst of bindingsangst.
"Liefdes bang" is denk de eerste titel om te lezen. Ze geeft ook cursussen/training over het onderwerp.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 22-01-2019 09:41:04 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_184546197
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 03:19 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Nee helaas niet. Hij moest zn racefiets voor onderhoud wegbrengen. Ik ben naar yoga geweest en had hem om half 8 (voor yoga dus) al slaap lekker geappt voor het geval dat hij weer vroeg zn tel weg zou leggen. Maar berichtje heeft hij niet gelezen en hij heeft geen slaap lekker geappt. Dus nou lig ik nog steeds wakker want ik had gistermiddag al een heftige middag gehad bij cursus en nu maak ik me toch zorgen :{

Dus hopelijk appt hij straks wel gewoon goedemorgen. Geen idee of er iets aan de hand is maar als hij gewoon bewust niet meer op tel heeft gekeken toch maar afspreken dat hij iig wel gewoon voor het slapen nog even appt. Ik heb dat toch nodig :@
Ik vind het ook niet echt netjes van hem
Zeker niet na zo'n weekend

Zou er zeker even wat over afspreken :Y
pi_184546240
Wat balen Hestia. Hoop dat je vandaag een beetje goed doorkomt op zo weinig slaap... Hopelijk kunnrn de boeken ook iets voor je doen!

En verder: goeiemorgen allemaal O+
Gek? kan je dat eten?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 07:12:25 #151
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184546269
Hallo
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184546273
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 05:32 schreef _Hestia_ het volgende:
en hij dat in zn hart voelt en niet in zn telefoon.
Dit klinkt natuurlijk heel leuk maar werkt dat in een relatie waar in je elkaar al heel weinig ziet?
Waarom dan expres afstand nemen van het enige communicatiemiddel dat jullie (vaak) hebben?
pi_184546431
Goedemorgen!


Blijf het toch ook wel vreemd vinden van hem Hestia.....hoop dat jullie betere afspraken over kunt maken waar jullie je allebei goed bij voelen!
pi_184546958
Good Morning. De lucht is bizar mooi jongens.
pi_184546980
Inderdaad, alles is roze en paars en half donker O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184547004
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:35 schreef quickstepster het volgende:
Inderdaad, alles is roze en paars en half donker O+
Ja mooi mooi !

Ik heb vandaag een sluitdienst. Normaal maakte ik het rooster en gaf mezelf geen sluit. Maar die is mij nu afgepakt door de baas. HIj mag het rooster hebben ook. Vrijdag hebben wij een teammeeting. Ik kijk er nu al naar uit :P
pi_184547017
Teammeeting? Dus jij en je baas? :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184547025
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 08:39 schreef quickstepster het volgende:
Teammeeting? Dus jij en je baas? :+
:D

Zo lijkt het bijna wel he ;P

Nee we zijn met 7 geloof ik.
  dinsdag 22 januari 2019 @ 08:41:46 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184547041
Hestia, eerlijk gezegd klinkt het alsof jij je nu heel erg aan het conformeren bent aan zijn wensen. En ik wil niet zeggen dat hij zich dan maar helemaal moet aanpassen, daarnaast mag je zeker ook wat sterker op jezelf worden denk ik, maar een relatie is wel compromissen sluiten soms.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184547053
Ik zou trouwens misshien toch maar gaan proberen te bellen ipv appen. Dat wachten op een appje kan echt dodelijk zijn
pi_184547661
Ik heb toch nog even 1.5 uur geslapen, dat scheelt toch wel. En ik ga het er als hij hier is toch maar over hebben of we niet een compromis kunnen sluiten dat hij iig 's ochtends en voor het slapen iig ff wat stuurt om aan mijn behoefte tegemoet te komen. Hoeven we niet meteen een uur te appen, maar dat ik iig wel even iets hoor. Want ik snap best wel dat het hem rust geeft als hij minder op zn telefoon zit, het is wel ons enige contact dat appen de meeste tijd. Als ik hem nou 3x in de week zag was het anders. Maar nu is het ook alweer bijna een week geleden dat ik hem gezien heb en toen was het ook maar 1 uurtje vorige week. Dus anders raak ik gewoon een beetje de verbinding kwijt, letterlijk en figuurlijk dus ;)
Dus mag idd ook wel wat meer voor mijn behoeftes opkomen.
pi_184547691
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:26 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb toch nog even 1.5 uur geslapen, dat scheelt toch wel. En ik ga het er als hij hier is toch maar over hebben of we niet een compromis kunnen sluiten dat hij iig 's ochtends en voor het slapen iig ff wat stuurt om aan mijn behoefte tegemoet te komen. Hoeven we niet meteen een uur te appen, maar dat ik iig wel even iets hoor. Want ik snap best wel dat het hem rust geeft als hij minder op zn telefoon zit, het is wel ons enige contact dat appen de meeste tijd. Als ik hem nou 3x in de week zag was het anders. Maar nu is het ook alweer bijna een week geleden dat ik hem gezien heb en toen was het ook maar 1 uurtje vorige week. Dus anders raak ik gewoon een beetje de verbinding kwijt, letterlijk en figuurlijk dus ;)
Hoe lang blijft dat zo doorgaan dan dat jullie elkaar zo weinig zien? 1 uur per week?
pi_184547814
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 09:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe lang blijft dat zo doorgaan dan dat jullie elkaar zo weinig zien? 1 uur per week?
Nouja meestal wel iets vaker/langer, maar nu omdat hij weekend weg ging tijdens weekend dat hij geen kids had lukte dus niet meer. Hadden hoop dat het tot halverwege volgende maand zou duren maar gaat toch weer niet door. Dus toch weer in onzekerheid. Maar daar moeten we het dus ook nog over hebben van de week of hij daar toch iets op bedacht heeft tijdens zn weekendje weg.
pi_184549159
Goed dat je het gaat bespreken Hestia!

Hier is het net begonnen met sneeuwen, maar op sommige plekken ligt schijnbaar al bijna 10cm...

En ik heb een grote yay. Werk van vriend organiseerd een citytrip. Partners mogen allemaal mee O+ En we zijn dan ook een half jaar samen, dus extra leuk *;
Gek? kan je dat eten?
pi_184549238
Wat gaaf van die citytrip QS!
pi_184549699
Wat leuk Quickstepster! *O* *;

Interview was leuk (zetten iemand 1x in de maand in het zonnetje voor zijn/haar werk), goed om er even uit te zijn. Hier komt de sneeuw pas vanaf een uur of 1, maar kan nu lekker binnen blijven verder.
Nu alleen nog proberen wakker te blijven dus anders slaap ik vannacht ook weer niet.

6 jaar geleden sneeuwde het blijkbaar ook vandaag, toen had ik dit plaatje op FB gepost _O-

  dinsdag 22 januari 2019 @ 11:41:29 #167
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184549796
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 10:57 schreef quickstepster het volgende:
Goed dat je het gaat bespreken Hestia!

Hier is het net begonnen met sneeuwen, maar op sommige plekken ligt schijnbaar al bijna 10cm...

En ik heb een grote yay. Werk van vriend organiseerd een citytrip. Partners mogen allemaal mee O+ En we zijn dan ook een half jaar samen, dus extra leuk *;
Hoe lang zijn jullie nu eigenlijk samen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184549830
Ongeveer 2,5 maand ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_184549833
Ik heb iemand die dat plaatje ook altijd post als het sneeuwt
Niets mis mee maar vervolgens plaatst ze aan het eind van de dag ook foto's van de sneeuw....
En dat dan echt elke keer als het sneeuwt :D
  dinsdag 22 januari 2019 @ 11:44:37 #170
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184549848
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:43 schreef quickstepster het volgende:
Ongeveer 2,5 maand ;)
Aah, nog helemaal fresh dus O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184549881
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Aah, nog helemaal fresh dus O+.
Yes! Dat er nog steeds mensen nu achterkomen, dat je nog iedere keer iets nieuws hoort als je even kletst. Heerlijk O+

En Sarabi, das irritant zeg!
Gek? kan je dat eten?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 11:52:21 #172
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184549959
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:47 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Yes! Dat er nog steeds mensen nu achterkomen, dat je nog iedere keer iets nieuws hoort als je even kletst. Heerlijk O+

En Sarabi, das irritant zeg!
Heerlijk he? Ik heb gisteravond vriendinnen van hem uit Lissabon ontvangen omdat ze daar zouden slapen en hij een afspraak had, dus zelf geen sleutel kon overhandigen enzo. Dus dan heb je weer een nieuw iemand om mee te kletsen over je lief en dat is zo leuk. Blijkbaar hadden beide dames hem nog een berichtje gestuurd dat ik een keeper ben :@ O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184549969
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:43 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb iemand die dat plaatje ook altijd post als het sneeuwt
Niets mis mee maar vervolgens plaatst ze aan het eind van de dag ook foto's van de sneeuw....
En dat dan echt elke keer als het sneeuwt :D
Oh dat is wel irritant dan ja :D
pi_184550034
Zal ik even melden dan dat het hier sneeuwt :+

Hestia,echt goed voor jezelf opkomen hoor....heel eerlijk heb ik er geen fijn gevoel bij over hoe hij in jullie relatie staat....maar ik ken jullie natuurlijk niet echt....

Gaaf QS die citytrip!
pi_184550074
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:


Hestia,echt goed voor jezelf opkomen hoor....heel eerlijk heb ik er geen fijn gevoel bij over hoe hij in jullie relatie staat....maar ik ken jullie natuurlijk niet echt....

Vond het tot nu toe goed klinken maar krijg er nu ook een vervelend gevoel bij :Y

Beetje van niet zeuren maar klaar liggen als ik er zin in heb (beetje overdreven gesteld he).
pi_184550076
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Heerlijk he? Ik heb gisteravond vriendinnen van hem uit Lissabon ontvangen omdat ze daar zouden slapen en hij een afspraak had, dus zelf geen sleutel kon overhandigen enzo. Dus dan heb je weer een nieuw iemand om mee te kletsen over je lief en dat is zo leuk. Blijkbaar hadden beide dames hem nog een berichtje gestuurd dat ik een keeper ben :@ O+.
Jaaa! Dat is heerlijk! Vooral als je goedgekeurd bent ;)

Volgende week komen alle broers met aanhang hier, en ze zijn zo leuk als familie O+ En dat ik daar nu al bijhoor is zo tof :@ heb ook echt een leuke familie erbij gekregen zo!
Gek? kan je dat eten?
  dinsdag 22 januari 2019 @ 12:02:45 #177
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184550133
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 11:59 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Jaaa! Dat is heerlijk! Vooral als je goedgekeurd bent ;)

Volgende week komen alle broers met aanhang hier, en ze zijn zo leuk als familie O+ En dat ik daar nu al bijhoor is zo tof :@ heb ook echt een leuke familie erbij gekregen zo!
Dat is fijn ja, als de familie ook leuk is :Y.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184550209
Das een hele mooie bonus O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184551747
Dat klinkt super leuk QS en Debsterr!


Dikke knuffel voor jou Hestia :*


Pffft......fietstocht door de sneeuw overleefd.....
pi_184552783
Ohja weet niet meer wat ik er allemaal over verteld heb, maar ben ook goedgekeurd door de vriendinnengroep van m'n vriendin.

Was toen al op tijd weg gegaan, omdat ik niet zeker wist of ze het wel leuk vonden dat ik bij hun meidendag was. Zegt m'n vriendin de volgende dag dat ze hadden gezegd dat ik wel weer terug mocht komen voor het avondeten, gezellig samen. Uiteindelijk heeft m'n vriendin dat niet gedaan (mij uitnodigen voor het avondeten) omdat ik zelf al avondeten had gemaakt tegen die tijd en omdat het praktisch niet handig was (nog een persoon erbij). :)
pi_184552815
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 14:27 schreef Restyler het volgende:
Ohja weet niet meer wat ik er allemaal over verteld heb, maar ben ook goedgekeurd door de vriendinnengroep van m'n vriendin.

Was toen al op tijd weg gegaan, omdat ik niet zeker wist of ze het wel leuk vonden dat ik bij hun meidendag was. Zegt m'n vriendin de volgende dag dat ze hadden gezegd dat ik wel weer terug mocht komen voor het avondeten, gezellig samen. Uiteindelijk heeft m'n vriendin dat niet gedaan (mij uitnodigen voor het avondeten) omdat ik zelf al avondeten had gemaakt tegen die tijd en omdat het praktisch niet handig was (nog een persoon erbij). :)
Wel leuk dat je bent goedgekeurd, volgende keer maar rekening houden met dat avondeten dan :)!
pi_184553235
Goedgekeurd worden is altijd fijn ja O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184553308
Zeg.....kan iemand die sneeuw ook weer uitzetten nu.......ben er alweer klaar mee hoor...... :+
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:29:52 #184
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184554016
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 14:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zeg.....kan iemand die sneeuw ook weer uitzetten nu.......ben er alweer klaar mee hoor...... :+
Zo de auto in... van Venlo naar Eindhoven. Feest! Maar ik hoef geen boodschappen te doen, want die doet O+ al.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184554072
Dat geluk heb je dan O+

Ik hoef er gelukkig ook niet door. Morgen pas weer! Succes met reizen! :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_184554166
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zo de auto in... van Venlo naar Eindhoven. Feest! Maar ik hoef geen boodschappen te doen, want die doet O+ al.
Doe voorzichtig!
  dinsdag 22 januari 2019 @ 15:39:04 #187
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184554196
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Doe voorzichtig!
Ja ik ga zo rijden, dan is het nog wat licht.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184554220
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja ik ga zo rijden, dan is het nog wat licht.
Verstandig!
pi_184554251
Rond 16:50 richting huis, dan eerst direct boodschappen doen, dan eten en afwassen, dan sporten en daarna kan ik pas lekker binnen blijven zitten.

:'( :'( :'( :'(
pi_184554275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:41 schreef Restyler het volgende:
Rond 16:50 richting huis, dan eerst direct boodschappen doen, dan eten en afwassen, dan sporten en daarna kan ik pas lekker binnen blijven zitten.

:'( :'( :'( :'(
Succes dan maar :)
pi_184554350
Jij ook succes Restyler, hier is de sneeuw nu op gelukkig.

Ik ben aan het bedenken wat een leuke stad/hotel zou zijn voor een nachtje samen weg, bereisbaar met OV. Hebben jullie goeie ervaringen ergens? O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184554368
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:47 schreef quickstepster het volgende:
Jij ook succes Restyler, hier is de sneeuw nu op gelukkig.

Ik ben aan het bedenken wat een leuke stad/hotel zou zijn voor een nachtje samen weg, bereisbaar met OV. Hebben jullie goeie ervaringen ergens? O+
Ik vond Den Bosch erg leuk O+ hotel zou ik even moet opzoeken. Was midden in de stad, ideaal.
pi_184554408
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:47 schreef quickstepster het volgende:
Jij ook succes Restyler, hier is de sneeuw nu op gelukkig.

Ik ben aan het bedenken wat een leuke stad/hotel zou zijn voor een nachtje samen weg, bereisbaar met OV. Hebben jullie goeie ervaringen ergens? O+
Ligt eraan wat je dat weekend wil doen? Shoppen, museum, dierentuin......of juist even wat rust, wandelen, fietsen?
pi_184554444
Wij gaan binnenkort naar een Welness Resort in Drenthe. Misschien een idee. :)
pi_184554620
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je dat weekend wil doen? Shoppen, museum, dierentuin......of juist even wat rust, wandelen, fietsen?
Goeie vraag Cinderella!

Museum/dierentuin/oid en wat wandelen. Wellness of shoppen zijn we allebei niet van. Liefst geen zakelijk hotel, beetje sfeer en romantiek mag best :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184554641
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:59 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Goeie vraag Cinderella!

Museum/dierentuin/oid en wat wandelen. Wellness of shoppen zijn we allebei niet van. Liefst geen zakelijk hotel, beetje sfeer en romantiek mag best :+
Richting Limburg heb je veel 'kasteeltjes' waar je kan overnachten
pi_184554655
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 15:59 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Goeie vraag Cinderella!

Museum/dierentuin/oid en wat wandelen. Wellness of shoppen zijn we allebei niet van. Liefst geen zakelijk hotel, beetje sfeer en romantiek mag best :+
Dan zou ik op de Veluwe gaan zoeken.....weet zo geen hotel daar, maar ideale omgeving voor jullie activiteiten :)
pi_184554827
Goeie opties O+ ik dacht zelf misschien aan Leiden. Heb ik iig weer wat uitzoek opties voor vanavond :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_184554842
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:13 schreef quickstepster het volgende:
Goeie opties O+ ik dacht zelf misschien aan Leiden. Heb ik iig weer wat uitzoek opties voor vanavond :Y
Lekker voorpret *O*
pi_184554915
Ja O+ stiekeme voorpret ook nog! Ik twijfel nog tussen alles zelf regelen en verrassen, of hem de keus geven uit een paar leuke opties :@
Gek? kan je dat eten?
pi_184554943
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:18 schreef quickstepster het volgende:
Ja O+ stiekeme voorpret ook nog! Ik twijfel nog tussen alles zelf regelen en verrassen, of hem de keus geven uit een paar leuke opties :@
Oeh....dilemma....... :)
pi_184556878
Knuffel terug Cinderella :*
Restyler mooi dat je goedgekeurd bent door haar vriendinnengroep ^O^
Quickstepster hier op de Veluwe is het erg mooi. Heb zelf een keer in een Bilderberg hotel in Garderen gezeten en wij zijn toen wel 1 dagje naar de sauna geweest en andere dag fietstocht gemaakt. Verder vond ik Haarlem en Den Bosch ook erg leuke steden O+
Ik deed met mn ex altijd paar opties geven, maar is lastig om in te schatten of jouw vriend verrast wilt worden of liever uit opties kiest. Iig veel plezier met de voorpret *O*
pi_184557043
O+ dankjewel! Ik zal hem eens tussen neus en lippen door peilen van het weekend.

Nu eerst een dekentje opzoeken, want man, wat is het koud!
Gek? kan je dat eten?
pi_184557176
Vind het nu juist echt minder koud dan afgelopen dagen......ligt wel aardig laagje sneeuw nu.......
pi_184557347
Hier is het ook wel aardig wit. Ik heb een verrekijker gekocht en vanmiddag vanuit mn luie stoel met mn benen op de verwarming vogels gespot in de sneeuw. Was echt zo grappig om te zien _O-

Denk dat ik zo gewoon in bed ga liggen met mn laptop en electrische deken aan. Liefst ging ik nu al slapen, maar is wel erg vroeg :@
pi_184557451
Lekker een elektrische deken! Ik ga sowieso vanavond daten met de nieuwe McDreamy en die nieuwe ziekenhuisserie die erna komt is ook al 'vervelend' om naar te kijken O+
pi_184557537
Haha, Cinderella en d'r dokters O+ en lekker van je deken genieten Hestia!

Net nog een inval gehad voor een hotel: in Scheveningen! Daar zit t circustheater, Sea Life, wandelen over 't strand. O+ zoveel opties!
Gek? kan je dat eten?
pi_184557634
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:42 schreef quickstepster het volgende:
Haha, Cinderella en d'r dokters O+ en lekker van je deken genieten Hestia!

Net nog een inval gehad voor een hotel: in Scheveningen! Daar zit t circustheater, Sea Life, wandelen over 't strand. O+ zoveel opties!
Bij gebrek aan echte dates :)


Met je lief naar the Lion King *;
pi_184557660
Haha veel plezier met je dokters Cinderella *;
Den Haag/Scheveningen is idd ook leuk Quickstepster!
pi_184557669
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 18:48 schreef _Hestia_ het volgende:
Haha veel plezier met je dokters Cinderella *;
Den Haag/Scheveningen is idd ook leuk Quickstepster!
O+
pi_184557898
Inderdaad! O+ Dan zouden we bijvoorbeeld zaterdag heen kunnen, Lion King middagvoorstelling en daarna ergens uit eten. Nachtje daar, op zondag Sea life en het strand meepakken als we willen en weer naar huis O+ zoiets. Klinkt ook wel heel goed *;
Gek? kan je dat eten?
pi_184557918
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:01 schreef quickstepster het volgende:
Inderdaad! O+ Dan zouden we bijvoorbeeld zaterdag heen kunnen, Lion King middagvoorstelling en daarna ergens uit eten. Nachtje daar, op zondag Sea life en het strand meepakken als we willen en weer naar huis O+ zoiets. Klinkt ook wel heel goed *;
Ik wil best mee om jullie tassen te sjouwen hoor.... :6
pi_184558364
Haha, ja, dat zou wel verwennen ten top zijn niet? O+ Maar ik vind het zelf net zo leuk, effectief sleep ik hem mee naar dingen die ik zelf graag doe _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184558390
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:23 schreef quickstepster het volgende:
Haha, ja, dat zou wel verwennen ten top zijn niet? O+ Maar ik vind het zelf net zo leuk, effectief sleep ik hem mee naar dingen die ik zelf graag doe _O-
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met 'opvoeden' :D :D
pi_184558454
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:23 schreef quickstepster het volgende:
Haha, ja, dat zou wel verwennen ten top zijn niet? O+ Maar ik vind het zelf net zo leuk, effectief sleep ik hem mee naar dingen die ik zelf graag doe _O-
Haha ideaal toch _O-
Klinkt idd als een goed plan O+
pi_184558591
Nu even bedenken wanneer... En of ik hem inlicht of hem alleen op laat draven op t station in z'n woonplaats en hem vanaf daar meesleep :+ lastig!
Gek? kan je dat eten?
pi_184558624
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:36 schreef quickstepster het volgende:
Nu even bedenken wanneer... En of ik hem inlicht of hem alleen op laat draven op t station in z'n woonplaats en hem vanaf daar meesleep :+ lastig!
Wat zou je zelf willen als hij dit zou regelen?
pi_184558895
Lastig! Ik zou beide leuk vinden. Maar ik denk dat ik het hem gewoon vraag. Wil ook niet dat hij zich overvallen/bezwaard voelt :@
Gek? kan je dat eten?
pi_184558983
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:54 schreef quickstepster het volgende:
Lastig! Ik zou beide leuk vinden. Maar ik denk dat ik het hem gewoon vraag. Wil ook niet dat hij zich overvallen/bezwaard voelt :@
Dan sleep je hem mee naar dingen die hij echt niet leuk vind misschien.....lijkt me ook niet handig inderdaad......
pi_184559005
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 16:18 schreef quickstepster het volgende:
Ja O+ stiekeme voorpret ook nog! Ik twijfel nog tussen alles zelf regelen en verrassen, of hem de keus geven uit een paar leuke opties :@
Dat weekendje Drenthe heeft m'n vriendin helemaal geregeld. We hebben wel ongeveer dezelfde interesses en zolang ik samen met haar ben maakt het me niet zo veel uit waar we zitten. :)

Edit.
We hebben wel eerst overlegd dat we we zouden gaan trouwens, niet dat ze ineens kwam en zei: "oke we gaan naar een wellness".
pi_184559176
Ik ben niet bang dat hij die dingen niet leuk vind hoor O+ we zouden ons beiden meer dan prima vermaken!

Het is meer dat hij er soms moeite mee heeft als er (wat meer) geld aan hem gespendeerd word. Als ik dit regel wil ik niet dat hij zich er vervelend bij voelt of denkt dat hij me iets schuldig is ofzo. :@
Gek? kan je dat eten?
pi_184559500
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:08 schreef quickstepster het volgende:
Ik ben niet bang dat hij die dingen niet leuk vind hoor O+ we zouden ons beiden meer dan prima vermaken!

Het is meer dat hij er soms moeite mee heeft als er (wat meer) geld aan hem gespendeerd word. Als ik dit regel wil ik niet dat hij zich er vervelend bij voelt of denkt dat hij me iets schuldig is ofzo. :@
Ja snap ik.....dan beter even overleggen inderdaad, maar komt vast goed!


Fijn om te lezen Restyler hoe lief jullie voor elkaar zijn O+
  dinsdag 22 januari 2019 @ 20:25:42 #223
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184559587
1 cm sneeuw en het hele land ligt plat, geweldig land....
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184560019
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:25 schreef pitebuell85 het volgende:
1 cm sneeuw en het hele land ligt plat, geweldig land....
Valt wel mee toch?
pi_184560701
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?
Op het nieuws meldde ze de zwaarste avondspits ooit...... :+
  dinsdag 22 januari 2019 @ 22:00:19 #226
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_184561805
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?
Die Russen rijden met hun trein door een halve meter sneeuw, hier hebben we met 2 blaadjes al vierkante wielen.

Maar het levert wel mooie plaatjes op, mag van mij nog wel wat meer vallen, denkt m'n baas alleen wat anders over.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_184561855
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 22:00 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Die Russen rijden met hun trein door een halve meter sneeuw, hier hebben we met 2 blaadjes al vierkante wielen.

Maar het levert wel mooie plaatjes op, mag van mij nog wel wat meer vallen, denkt m'n baas alleen wat anders over.
Mijn baas schuift vanuit z'n auto achter z'n bureau en weet zeker dat het echt prima te fietsen is voor z'n medewerkers door de hele stad heen.....glijdend over de sneeuw...... :6
pi_184566259
Goeiemorgen allemaal, doe voorzichtig in de sneeuw :*
Gek? kan je dat eten?
pi_184566448
Mogguh.......jij ook QS! Niks geen zin in om door die sneeuw te ploegen....... :6
pi_184566724
Hier nergens last van gelukkig. Sneeuw is niet glad en de bus deed het ook gewoon ^O^
Gek? kan je dat eten?
pi_184566995
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 20:25 schreef pitebuell85 het volgende:
1 cm sneeuw en het hele land ligt plat, geweldig land....
Wat raar dat de infrastructuur van een land niet berekend is op sneeuw voor die twee dagen in het jaar dat het sneeuwt. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_184567118
En het word steeds drukker op de weg natuurlijk. Dus het aantal km's file ook, terwijl er procentueel weinig is veranderd :)

Cinderella, ik test die Dode zeezout producten nu een paar dagen en ben tevreden! Ze drogen de blaasjes snel uit zonder mijn huid mee uit te drogen. Dus ze versnellen mijn heelproces best wel. Nu even kijken wat het doet in het droge stadium :Y
Gek? kan je dat eten?
pi_184567179
Goedemorgen :W
Fijn dat die producten werken QS!
Ik moet nu op de fiets naar cursus, normaal 20 min fietsen. Ga nu vast gewoon ruim half uur van te voren weg.
Succes allemaal vandaag :*
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:29:19 #234
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184570478
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:36 schreef quickstepster het volgende:
Nu even bedenken wanneer... En of ik hem inlicht of hem alleen op laat draven op t station in z'n woonplaats en hem vanaf daar meesleep :+ lastig!
Verrassingen zijn op zich heel leuk, maar ik weet zelf toch altijd liever waar ik aan toe ben :P mijn verjaardags/kerstcadeau bestond uit een aantal kaartjes met daarop hints wat ik moest meenemen, welke adressen we langskomen en that's it. Gelukkig heeft 'ie uiteindelijk toch verteld dat we komend weekend een heerlijke dag sauna doen, dan hotelovernachting en volgende dag wandelen/museum/what ever we zin in hebben.

Ik heb hem gisteren maar ingelicht dat hij niet alleen is op zijn verjaardag in februari. Hij reist voor werk naar Dublin en ik voeg me het laatste weekend bij hem. Maar hij zou dus alleen zijn op zijn verjaardag, nu heb ik een ticket geboekt om op en neer te vliegen voor een dag :D. Zou alleen lullig zijn als hij belangrijke afspraken plant en die niet verzet krijgt als ik het pas kort vooraf vertel. Dus nu gisterenavond maar vast verteld en hij vond het echt superleuk O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184570832
Wat lief Debsterr, van jullie beiden O+ ik ga het hem ook gewoon voorleggen, samen voorpret hebben is veel leuker!
En alvast veel plezier gewenst met je verjaardagscadeau! *;
Gek? kan je dat eten?
pi_184571675
Wat superleuk allebei O+
Fietsen in de sneeuw overleefd, goed gepraat en zelfs gehuild bij cursus :@
Bij het tuincentrum 2 voedersilo's voor op het raam gehaald, dus die net opgeplakt. Als de vogels het even in hun groepsapp zetten dat er hier eten te halen valt kan ik misschien van het weekend wel meedoen aan die tuinvogeltelling :D
pi_184572058
Hier ook fietsen weer overleefd......ben er wel klaar mee hoor met die sneeuw.......


Groepsapp voor vogels :D :D

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2019 13:50:18 ]
pi_184572693
Groepsapp voor vogels _O- zouden ze niet eerder Twitter hebben? O-)

Ik vind de sneeuw nog wel leuk, vrees alleen voor het vastvriezen van de lichtgedooide sneeuw. Dat word vervelend!
Gek? kan je dat eten?
pi_184572704
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:16 schreef quickstepster het volgende:
Groepsapp voor vogels _O- zouden ze niet eerder Twitter hebben? O-)


:D
pi_184572796
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:16 schreef quickstepster het volgende:
Groepsapp voor vogels _O- zouden ze niet eerder Twitter hebben? O-)

Oh ja duh _O-
pi_184572937
Whahaha heerlijk dit _O- _O- !!!
pi_184573041


Ziet er wel leuk uit zo :)
Kan niet wachten tot het voorjaar is en ik het weer vol kan zetten met planten. Een buuf heeft bakken aan de muur gemaakt, dus wil vragen of ze dat bij mij ook wil doen. En dan ook gewoon bakken over de reling ^O^
pi_184573163
Gezellig balkonnetje!
pi_184573254
Ja kun je echt prima zitten. Niet heel groot dus, maar wel een heerlijk plekje met veel zon O+
Ik heb ook nog een ander balkon maar daar zit ik nooit omdat je dan aan drukke weg zit en daar alleen 's ochtends zon is.
pi_184573417
Lekker plekje O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184573456
Heb ooit in een flat met balkon gewoond waar niet eens een stoel op pastte :)
pi_184573998
Oh dat schiet niet op nee. Dit is 2x1m. Vorige huis had ik 2x2m, paste ook gewoon een tafel op.
Toen ik op kamers woonde had ik een dakterras. Alleen woonde tegen de kerk aan en de toren nam alle zon weg. Dus dat was wel jammer. Maar woonde in Deventer en vlak aan de IJssel, dus ging ik daar maar lekker aan de kant zitten :)
pi_184574104
Leuk balkon Hestia :)
pi_184574107
Oh zonde van die kerktoren dan als je een écht dakterras hebt!
pi_184574449
Mijn werkgever blijft mij elke dag verbazen :')

We hebben a.s. vrijdag een teammeeting op zijn initatief. Dus nu komt die ineens dat die alleen met de fulltimers wil zitten. Dus ik zeg van hoezo? Je hebt de rest nu toch ook al uitgenodigt?

" ja maar ze hebben mij gezegd dat ze het nut er niet van inzien als parttimer omdat ze toch over niks meebeslissen'

Ik denk nog van dat kunnen ze nooit gezegd hebben. Heb de parttimers geappt. Hebben ze ook niet gezegd. Waar kan iemand allemaal over liegen?
pi_184574660
Echt wat een raar figuur is die baas van jou Yasmin :|W
pi_184574698
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:57 schreef _Hestia_ het volgende:
Echt wat een raar figuur is die baas van jou Yasmin :|W
Elke dag weer iets nieuws en het zijn ook van die kleine dingen waarvan je nou denkt hoezo moet je daar over liegen?
pi_184574724
Ik haat de winter en dan wordt het de komende twee dagen ook nog -14 graden 's nachts. :'( :'(
pi_184574728
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn werkgever blijft mij elke dag verbazen :')

We hebben a.s. vrijdag een teammeeting op zijn initatief. Dus nu komt die ineens dat die alleen met de fulltimers wil zitten. Dus ik zeg van hoezo? Je hebt de rest nu toch ook al uitgenodigt?

" ja maar ze hebben mij gezegd dat ze het nut er niet van inzien als parttimer omdat ze toch over niks meebeslissen'

Ik denk nog van dat kunnen ze nooit gezegd hebben. Heb de parttimers geappt. Hebben ze ook niet gezegd. Waar kan iemand allemaal over liegen?
Wat een rare man...... :? :?
pi_184574736
HIj belde mij een keer op mijn vrije dag of ik iets wilde halen wat op dat moment nodig was. Hij was onderweg ergens aan de andere kant van het land maar als ik niet kon zou die wel terug komen. Dus ik zo van doe niet zo gek, ik haal dat wel.

Dus ik haal dat spul en breng het naar werk. Hoor ik dat die net 2 minuten geleden is vertrokken :')
pi_184574755
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Wat een rare man...... :? :?
ja het lijkt wel een dwangmatig iets ofzo :p
pi_184574775
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ja het lijkt wel een dwangmatig iets ofzo :p
Ja heel apart....
pi_184574823
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja heel apart....
Toen ik vorig jaar op vakantie was heeft die een ex collega beloofd dat die de manager zou worden. Dus ik kom terug. die ex collega verbaast. Zegt tegen mij dat hij manager wordt. Ik zo uhmmm geloof het niet... Weken daarna is die collega pissed op mij dat ik dus weer terug ben.

Er was nooit sprake dat ik niet terug zou komen. :D :D
pi_184574854
Dan zou ik juist met al die andere collega's naar die meeting gaan......of denken die niet hetzelfde als jij?
pi_184574887
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dan zou ik juist met al die andere collega's naar die meeting gaan......of denken die niet hetzelfde als jij?
Jawel. ze wilde ook gaan omdat ze eigenlijk wel willen zeggen wat hun dwars zit. En nu ineens eigenlijk zonder dat zij het weten heeft die besloten dat die partimers niet meer hoeven te komen.

Het was een teammeeting met als afsluiter een borrel. Ongeacht hoeveel uur je werkt hoor je toch bij het team.
pi_184574919
Dus ze vroegen aan mij of et nou doorging. Ik zeg van nou mijn feestje is het niet dus wacht maar totdat hij zegt dat het niet doorgaat.
pi_184574927
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jawel. ze wilde ook gaan omdat ze eigenlijk wel willen zeggen wat hun dwars zit. En nu ineens eigenlijk zonder dat zij het weten heeft die besloten dat die partimers niet meer hoeven te komen.

Het was een teammeeting met als afsluiter een borrel. Ongeacht hoeveel uur je werkt hoor je toch bij het team.

Gewoon gaan allemaal, samen sta je sterk tegenover hem :) !
pi_184574953
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gewoon gaan allemaal, samen sta je sterk tegenover hem :) !
Maar er is ook nog geen tijd afgesproken dus hij kan er nog wel onderuit.

Maar vreemd is het wel allemaal. :P En ook dan om zoiets liegen.
pi_184574979
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar er is ook nog geen tijd afgesproken dus hij kan er nog wel onderuit.

Maar vreemd is het wel allemaal. :P En ook dan om zoiets liegen.
Hoe hou je het nog vol....... :)
pi_184575004
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Hoe hou je het nog vol....... :)
Ja geen geld :P Bedacht wel dat we misschien zon vaststellingsovereenkomst kunnen doen waarbij ik recht op ww hou. Hij heeft ook al tegen andere gezegd dat die van de fulltimers afwilt dus.
pi_184575281
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja geen geld :P Bedacht wel dat we misschien zon vaststellingsovereenkomst kunnen doen waarbij ik recht op ww hou. Hij heeft ook al tegen andere gezegd dat die van de fulltimers afwilt dus.
Dat zou ik goed uitzoeken inderdaad.....wie weet wat er zo mogelijk is......het lijkt me niet dat je op deze manier werken nog lang volhoudt.......
pi_184576914
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat zou ik goed uitzoeken inderdaad.....wie weet wat er zo mogelijk is......het lijkt me niet dat je op deze manier werken nog lang volhoudt.......
Nee :P

Had gelezen dat als ik dit zelf voorstel ik mijn recht op ww al verspil. Maar goed denk niet dat hij er wat mee verliest of het hem wat kost
pi_184576951
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 18:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee :P

Had gelezen dat als ik dit zelf voorstel ik mijn recht op ww al verspil. Maar goed denk niet dat hij er wat mee verliest of het hem wat kost
Heb daar echt te weinig verstand van, maar een gesprek aanvragen bij het UWV kan nooit kwaad lijkt me toch?
pi_184578212
Leuke match.. Maar volgens mij wil die alleen sex.
pi_184578638
quote:
8s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Leuke match.. Maar volgens mij wil die alleen sex.
Goed je best doen, misschien is dit anders
pi_184578675
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:24 schreef MCH het volgende:

[..]

Goed je best doen, misschien is dit anders
Hoe mijn best doen.
pi_184578681
Tis een Ghanees.
pi_184578688
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe mijn best doen.
Dat er een relatie uit groeit
pi_184578698
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:27 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat er een relatie uit groeit
nah die hoop ik wel opgegeven. _O-
pi_184578727
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe mijn best doen.
Deze date een kans geven :) .....op neutraal terrein afspreken, je hebt gauw genoeg in de gaten wat hij wil.....maar misschien oordeel je nu al te vlug?
pi_184578758
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Deze date een kans geven :) .....op neutraal terrein afspreken, je hebt gauw genoeg in de gaten wat hij wil.....maar misschien oordeel je nu al te vlug?
Laat ik eerst maar kijken of die een normaal gesprekn kan voeren :P
pi_184578770
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Laat ik eerst maar kijken of die een normaal gesprekn kan voeren :P
Succes :) !
pi_184578785
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis een Ghanees.
Pas op dat je niet gescammed wordt
pi_184578808
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:30 schreef MCH het volgende:

[..]

Pas op dat je niet gescammed wordt
Goede idd.
pi_184579489
Jeetje....echt? Wat een vertrouwen in de mensheid...... :)

QS kunnen jouw katten naar buiten? Cliënt waar ik vandaag werkte heeft een kat die normaal graag even door de tuin snuffelt, maar nu niet eens in de buurt van de achterdeur komt....laat staan één pootje buiten de deur steekt :D :D
pi_184579539
Ik heb een afgezet balkon waar ze op mogen, maar daar ligt niets. Had wat sneeuw voor ze meegenomen van beneden, dat vonden ze prachtig, maar ik betwijfel dat ze erdoor zouden lopen :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184579629
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 19:59 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb een afgezet balkon waar ze op mogen, maar daar ligt niets. Had wat sneeuw voor ze meegenomen van beneden, dat vonden ze prachtig, maar ik betwijfel dat ze erdoor zouden lopen :+
Denk dat ze dat toch een beetje te koud vinden? Zag dan weer wel hele blije hondjes vandaag door de sneeuw rennen, grappig gezicht!
pi_184580003
Te koud, te nat, stom, vreemd, eng :+ een bakje is prima, maar meer niet! Honden vinden het inderdaad vaak leuker.

Ik heb ondertussen m'n midweekse mismomentje (dat zijn veel m's :s) ). Ondanks een hoop voorpret voor vanalles. Wil knuffelen en kletsen en tegen hem aan in slaap vallen. *; Pokkeafstand :@
Gek? kan je dat eten?
pi_184580057
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 20:17 schreef quickstepster het volgende:
Te koud, te nat, stom, vreemd, eng :+ een bakje is prima, maar meer niet! Honden vinden het inderdaad vaak leuker.

Ik heb ondertussen m'n midweekse mismomentje (dat zijn veel m's :s) ). Ondanks een hoop voorpret voor vanalles. Wil knuffelen en kletsen en tegen hem aan in slaap vallen. *; Pokkeafstand :@
Afstand is zeker balen.....het is ook te ver om één extra nachtje samen te slapen ivm werk?
pi_184580577
Hem bij mij zou zo kunnen, dan heeft hij alleen 20-30 min meer reistijd. Ik bij hem red ik niet, dat kan alleen als ik bij hem "thuiswerk", maar dat kan opzich ook wel.

Dus het is wat mij betreft zeker een optie. Het is alleen nog niet in die mate besproken. We zijn natuurlijk nog niet zo lang samen dus ik weet ook nog niet goed wat zijn behoefte daarin is. Ik zou het wel heel fijn vinden :@
Gek? kan je dat eten?
pi_184580619
* _Hestia_ is trots op haarzelf *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QS, knuffel voor jouw midweeksemismomentje :*

[ Bericht 27% gewijzigd door _Hestia_ op 23-01-2019 22:38:07 ]
pi_184580833
QS: alles op z'n tijd natuurlijk dus voor nu ook een dikke knuffel van mij :*


Wat fijn Hestia!!Trots op jou!
pi_184580920
Goed gedaan Hestia :* Fijn dat alles goed uitgesproken is!

En inderdaad, alles op zijn tijd. Er is ook nog geen aanleiding geweest om doordeweeks te logeren. Als die er komt kunnen we meteen eens kijken hoe het voelt O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184580993
Dat is ook wel spannend.....in het weekend heb je de tijd, maar doordeweeks ben je gebonden aan verplichtingen...dat is echt even uitproberen hoe dat gaat!!

Hoop oprecht dat het goed blijft gaan Hestia *;
pi_184581166
Daar heb je gelijk in, dat voelt misschien ook wel een stuk serieuzer _O-

Maar hij weet in ieder geval dat hij altijd welkom is. En das het belangrijkste O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184581203
Dat is fijn :) !
pi_184582145
Dankjulliewel, zeker fijn *;
Dat we deze gesprekken kunnen voeren worden we ook alleen maar sterker van.

QS, dat is idd het belangrijkste, dat hij dat weet. Maar als hij zelf ook al over sleutels begon dan zitten jullie wel op 1 lijn volgens mij :)

Vannacht wordt het -12 hier zeggen ze :o Mn electrische deken maar de hele nacht aanhouden denk ik :P
pi_184582158
Ik slaap al een week met een kruikje in bed :@ :@
pi_184583737
Ondanks dat ik POEPIE verkouden ben, is m'n vriendin vanavond even langs gekomen. Was een gezellige avond. :)
pi_184586598
Goeiemorgen liefjes, niemand vastgevroren in bed? :*
Gek? kan je dat eten?
pi_184586665
Goedemorgen :W
Ik heb heerlijk geslapen met mn electrische deken de hele nacht op standje 3 :)

Fijn Restyler dat je zo'n gezellige avond hebt gehad ^O^
pi_184587027
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 06:06 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen liefjes, niemand vastgevroren in bed? :*
In bed niet.....maar onder die dekens vandaan moeten komen was echt een uitdaging......brrrrr!


Beterschap Restyler!
pi_184587339
En toch hè. Ik zal wel gek zijn. Maar met een goeie winterjas, handschoenen en mn koptelefoon als oorwarmer vond ik het niet heel koud O+
Gek? kan je dat eten?
  donderdag 24 januari 2019 @ 09:34:47 #299
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184588140
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2019 06:06 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen liefjes, niemand vastgevroren in bed? :*
Gister dubbel dekbed erin gedaan... ik vond het te warm :@. Maar ja, die koukleum naast me had het nodig
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184589546
_O- fijn, die koukleumen!
Gek? kan je dat eten?
  donderdag 24 januari 2019 @ 13:09:26 #301
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_184591413
Koukleumen :X :X
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')