Dat spel komt op tv zondagavond, je kunt met een app meespelen tijdens de uitzendingquote:Op maandag 21 januari 2019 06:05 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen!
Leuk Rokstarr, dat hoort er inderdaad bij!
En die 6,4, is dat met een meespeelapp ofzo?
Waar haal jij die dode zee producten dan als ik vragen mag??quote:Op maandag 21 januari 2019 08:27 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb helaas ook al 15+ jaar last ervan. Het is blaasjes eczeem, en nog steeds geen echte remedie gevonden. Zit tussen mijn vingers, echt een rotplek.
Ga nu dode zee producten testen, zwemmen in zee heeft altijd verlichting gegeven. Fingers crossed!
Thnxxxx! Even zoeken waar die winkel precies zitquote:Op maandag 21 januari 2019 12:46 schreef quickstepster het volgende:
De Tuinen, of zoals het nu heet, Holland & Barrett. Ze hebben een hele vette crème met dode zeezout en ik koop ook los het zout voor handbadjes (theelepel in een bakje warm water en 10 minuutjes poedelen, daarna goed afdrogen en insmeren). Deze week 50% korting op alles met dode zeezout trouwens!
Daarnaast ook eindelijk gezwicht voor stomme huishoud handschoenen tijdens de afwas.
Hestia, die kleren zijn wel humor![]()
Blaasjes eczeem is een reactie op iets anders, veelal voetschimmel. Dus misschien daar eens in verdiepen?quote:Op maandag 21 januari 2019 08:27 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb helaas ook al 15+ jaar last ervan. Het is blaasjes eczeem, en nog steeds geen echte remedie gevonden. Zit tussen mijn vingers, echt een rotplek.
Ga nu dode zee producten testen, zwemmen in zee heeft altijd verlichting gegeven. Fingers crossed!
Ja woon in een vrij grote stad dus we hebben er hier vast wel eentje.....alleen even opzoeken waar preciesquote:Op maandag 21 januari 2019 15:02 schreef quickstepster het volgende:
Zit door het hele land geloof ik![]()
Ik heb ook geen blue monday. Gelukkig maar!
Helaas geen schimmel hier, bij mij is het een chronisch eczeem dat getriggerd word door stress of contactallergie. Maar dank voor het meedenken!quote:Op maandag 21 januari 2019 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blaasjes eczeem is een reactie op iets anders, veelal voetschimmel. Dus misschien daar eens in verdiepen?
Hmm, ik heb hetzelfde namelijk en de huisarts gaf bij mij aan dat dit type eczeem altijd daardoor komtquote:Op maandag 21 januari 2019 16:56 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Helaas geen schimmel hier, bij mij is het een chronisch eczeem dat getriggerd word door stress of contactallergie. Maar dank voor het meedenken!![]()
Hoe is het met jouw geklefbek? Nog steeds lekker bezig?
Inderdaad! Erg vervelend dat je er zo’n last van hebt. Ik weet hoe naar die plekken kunnen voelen.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:12 schreef quickstepster het volgende:
Het komt idd vaak voor, maar ik ben ook preventief voor schimmels behandeld en dat haalt niets uit. Helaas, dat zou wss wel makkelijker zijn.
En wat heerlijk klefiedere nacht samen, zou er bijna jaloers van worden
en heerlijk, die minivakantie in het vooruitzicht!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |