abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184524175
registreer om deze reclame te verbergen
Krijg de indruk dat mijn ouders hem ook tof vinden :)
Ga waarschijnlijk komende week ook zijn ouders ontmoeten, hoort er allemaal bij in de beginperiode haha
pi_184525674
Goeiemorgen!

Leuk Rokstarr, dat hoort er inderdaad bij!

En die 6,4, is dat met een meespeelapp ofzo? :)
Gek? kan je dat eten?
pi_184526271
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 06:05 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen!

Leuk Rokstarr, dat hoort er inderdaad bij!

En die 6,4, is dat met een meespeelapp ofzo? :)
Dat spel komt op tv zondagavond, je kunt met een app meespelen tijdens de uitzending :)

Leuk RokStarr O+

Brrrr.....ik vind het maar koud........
pi_184526304
Het is heel koud ja! Heb m'n handschoenen aan, maar mijn handen doen alsnog pijn (eczeem). Hopelijk na morgen weer even wat minder koud!

Hebben jullie de bloedmaan nog bekeken vannacht/vanochtend vroeg?
Gek? kan je dat eten?
pi_184526317
Zag die maan vanmorgen deels weer helderder worden vanmorgen, was wel mooi!

Oei pijnlijk QS, herkenbaar probleem trouwens.....
pi_184526600
Jammer dat het herkenbaar is :*

Maar leuk dat je nog wat van de maan hebt meegekregen!
Gek? kan je dat eten?
pi_184526608
Tja......heb het al zo lang.....al heb ik het vooral op m'n hoofdhuid.....dus warme muts op zometeen onderweg :)
pi_184526650
Ik heb helaas ook al 15+ jaar last ervan. Het is blaasjes eczeem, en nog steeds geen echte remedie gevonden. Zit tussen mijn vingers, echt een rotplek.

Ga nu dode zee producten testen, zwemmen in zee heeft altijd verlichting gegeven. Fingers crossed! :+
Gek? kan je dat eten?
pi_184528581
Goedemorgen :W
Ik dacht ik zet geen wekker voor die bloedmaan want vriendlief appt toch altijd rond 6 uur. Maar door weekendje weg sliep hij nou zo goed dat hij pas kwart voor 7 appte. Dus heb alleen nog klein stukje verduistering gezien, maar hij was niet rood meer toen. Gelukkig bestaat Twitter/Insta _O-

Vervelend van die eczeem CD en QS. Hopelijk werken die dode zee producten, ik duim voor je ^O^
pi_184528759
Jammer dat he hem gemist hebt, maar doorslapen is ook wel heel lekker O+
Gek? kan je dat eten?
pi_184530063
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 08:27 schreef quickstepster het volgende:
Ik heb helaas ook al 15+ jaar last ervan. Het is blaasjes eczeem, en nog steeds geen echte remedie gevonden. Zit tussen mijn vingers, echt een rotplek.

Ga nu dode zee producten testen, zwemmen in zee heeft altijd verlichting gegeven. Fingers crossed! :+
Waar haal jij die dode zee producten dan als ik vragen mag??

Foei, wat was het koud vanmorgen (min 9!!).....maar het zonnetje voelt wel fijn!
pi_184530117
Ja doorslapen was ook lekker O+

Rode bloedmaan, lekker zonnetje, ik ben totaal niet somber en heb niks met blue monday wat het vandaag is. Maar voor de grap vandaag dus maar deze kleren aan en daar een foto van online gezet met #bluemonday _O-

2d10e4c3de5059a9162c6ea99ee7016d.jpg
pi_184530219
De Tuinen, of zoals het nu heet, Holland & Barrett. Ze hebben een hele vette crme met dode zeezout en ik koop ook los het zout voor handbadjes (theelepel in een bakje warm water en 10 minuutjes poedelen, daarna goed afdrogen en insmeren). Deze week 50% korting op alles met dode zeezout trouwens!

Daarnaast ook eindelijk gezwicht voor stomme huishoud handschoenen tijdens de afwas. :@

Hestia, die kleren zijn wel humor _O-
Gek? kan je dat eten?
pi_184530285
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 12:46 schreef quickstepster het volgende:
De Tuinen, of zoals het nu heet, Holland & Barrett. Ze hebben een hele vette crme met dode zeezout en ik koop ook los het zout voor handbadjes (theelepel in een bakje warm water en 10 minuutjes poedelen, daarna goed afdrogen en insmeren). Deze week 50% korting op alles met dode zeezout trouwens!

Daarnaast ook eindelijk gezwicht voor stomme huishoud handschoenen tijdens de afwas. :@

Hestia, die kleren zijn wel humor _O-
Thnxxxx! Even zoeken waar die winkel precies zit :)

Humor Hestia :D :D! Ben ook niet somber genoeg voor blue monday, maar wel bijzonder dat dit nu alledrie (volle maan, bloedmaan en blue monday) samen valt :) :)!
pi_184532662
Zit door het hele land geloof ik :)

Ik heb ook geen blue monday. Gelukkig maar! O+
Gek? kan je dat eten?
  maandag 21 januari 2019 @ 15:18:25 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184532960
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 08:27 schreef quickstepster het volgende:

Blaasjes eczeem is een reactie op iets anders, veelal voetschimmel. Dus misschien daar eens in verdiepen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184533939
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:02 schreef quickstepster het volgende:
Zit door het hele land geloof ik :)

Ik heb ook geen blue monday. Gelukkig maar! O+
Ja woon in een vrij grote stad dus we hebben er hier vast wel eentje.....alleen even opzoeken waar precies :)
pi_184535022
quote:
17s.gif Op maandag 21 januari 2019 15:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Blaasjes eczeem is een reactie op iets anders, veelal voetschimmel. Dus misschien daar eens in verdiepen?
Helaas geen schimmel hier, bij mij is het een chronisch eczeem dat getriggerd word door stress of contactallergie. Maar dank voor het meedenken! O+

Hoe is het met jouw geklefbek? Nog steeds lekker bezig? *;
Gek? kan je dat eten?
pi_184535229
Voor mij is dat ook QS........stress kan ik nog wel enigszins vermijden, maar er ltijd op letten wat ik gebruik en of ik er wel tegen kan......

Vanmiddag zoonlief maar even extra geknuffeld....hij was vanmorgen naar de crematie geweest van de vader van een schoolvriend, die man was net zo oud als ik :{ :{ ....
pi_184535302
Ik ben allergisch voor veel metalen, maar daar sta ik ook niet altijd bij stil. Heb vermoedelijk eens een uitbraak gehad door in de bus een afgebladderde ijzeren stang vast te houden toen ik een half uur moest staan. Tja...

En extra knuffel voor je zoon, je wil er echt niet aan herinnerd worden dat je familie sterfelijk is :'(
Gek? kan je dat eten?
pi_184535396
Ja precies dat......ik vind sommige shampoos heel fijn, maar voor ik die kleine lettertjes heb uitgeplozen of ik er tegen kan......

Helaas hebben we al vaker meegemaakt dat dierbaren sterfelijk zijn.....dank voor je knuffel :*
  maandag 21 januari 2019 @ 18:09:35 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184536379
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 16:56 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Helaas geen schimmel hier, bij mij is het een chronisch eczeem dat getriggerd word door stress of contactallergie. Maar dank voor het meedenken! O+

Hoe is het met jouw geklefbek? Nog steeds lekker bezig? *;
Hmm, ik heb hetzelfde namelijk en de huisarts gaf bij mij aan dat dit type eczeem altijd daardoor komt :). Raar!

Haha jazeker, vandaag om 5 uur gegeten zodat we samen konden eten voor ‘ie naar Beverwijk moest. En vannacht kruipt hij weer lekker naast me. Slapen eigenlijk altijd samen! En de eerste minivakantie (buiten weekendjes weg) staat gepland - Barcelona in april.
pi_184536440
Het komt idd vaak voor, maar ik ben ook preventief voor schimmels behandeld en dat haalt niets uit. Helaas, dat zou wss wel makkelijker zijn.

En wat heerlijk klef O+ iedere nacht samen, zou er bijna jaloers van worden *; en heerlijk, die minivakantie in het vooruitzicht! ;) ;)
Gek? kan je dat eten?
pi_184536460
Dat klinkt gezellig Debsterr! O+
  maandag 21 januari 2019 @ 18:15:43 #75
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_184536492
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 18:12 schreef quickstepster het volgende:
Het komt idd vaak voor, maar ik ben ook preventief voor schimmels behandeld en dat haalt niets uit. Helaas, dat zou wss wel makkelijker zijn.

En wat heerlijk klef O+ iedere nacht samen, zou er bijna jaloers van worden *; en heerlijk, die minivakantie in het vooruitzicht! ;) ;)
Inderdaad! Erg vervelend dat je er zo’n last van hebt. Ik weet hoe naar die plekken kunnen voelen.

Hihi, klef he? Maar het is echt heerlijk, ook de rust dat we beiden ons eigen ding kunnen doen, we zien elkaar uiteindelijk toch wel weer.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')