Ik vond hem juist beter dan vorige week. Wel jammer dat er officieel weer niemand afviel. Volgende aflevering ligt er waarschijnlijk wel iemand uit in het begin (denk het wel, want anders is het de tweede keer in drie weken zonder afvaller, en dat lijkt me sterk), maar had dat liever gewoon nu al geweten.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was helaas wel een hele matige afleveringAlleen dat aan het einde met die lichten was tof gedaan, maar dat maakt het als geheel nog niet goed.
Jij bent een heldquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 23:50 schreef Dave het volgende:
Have fun met het sjoelen! Waar is de livestream?
Leukquote:Op zondag 20 januari 2019 11:04 schreef Aoibhin het volgende:
Oh en ik ben er als het goed is gewoon op tijd om 2 uur; was eerst nog sprake dat ik misschien later kwam, maar dat is opgelost
Ik ga vertrouwen op mijn telefoonquote:Op zondag 20 januari 2019 11:07 schreef Aoibhin het volgende:
Nu nog even uitzoeken hoe ik precies bij het café moet komen. De vorige keer liep ik gewoon Grazz en Cyan achterna
Wij moeten je de goede kant op appen?quote:Op zondag 20 januari 2019 11:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga vertrouwen op mijn telefoon
Metrohalte weet je nog? En dan eruit en klein stukje terug lopen op het pad langs het spoor. En als je het niet kunt vinden app je me maar!quote:Op zondag 20 januari 2019 11:07 schreef Aoibhin het volgende:
Nu nog even uitzoeken hoe ik precies bij het café moet komen. De vorige keer liep ik gewoon Grazz en Cyan achterna
*Pling* 3 nieuwe berichten.quote:Op zondag 20 januari 2019 11:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij moeten je de goede kant op appen?
Gaat wel lukken hoorquote:Op zondag 20 januari 2019 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Metrohalte weet je nog? En dan eruit en klein stukje terug lopen op het pad langs het spoor. En als je het niet kunt vinden app je me maar!
quote:Op zondag 20 januari 2019 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
*Pling* als je dan toch zo eigenwijs bent om langs Volendammer vishandel J. Smit te gaan, kan je dan een lekkerbekje meenemen? En vragen wat een creative director doet?
Hoe heet die metrohalte ook weer?quote:Op zondag 20 januari 2019 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Metrohalte weet je nog? En dan eruit en klein stukje terug lopen op het pad langs het spoor. En als je het niet kunt vinden app je me maar!
Bedankt!quote:
Jij vuile afmelderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |