Niet alleen voor hem.quote:
Het is een mooi apparaat hoor. Je hebt er vast meer feeling en vooral geduld voor om het je eigen te maken dan ikquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:45 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik hou wel van gedoe als het goed gedoe is. Ik hoop er mijn kunstwerken beter mee te fotograferen én op pad van alles.
Dat gedoe valt wel mee.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:45 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik hou wel van gedoe als het goed gedoe is. Ik hoop er mijn kunstwerken beter mee te fotograferen én op pad van alles.
Da's pas gedoequote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:45 schreef sacha het volgende:
ow, en of ik even naar Australië wil om iemand te helpen
Werkte in de haven zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:51 schreef FANN het volgende:
Sorry Chuf ... was niet persoonlijk![]()
maar was wel écht waar... mij Pa was soms zo.....
deze was ook voor jou tijd........quote:
Toen kon ik al fietsen.quote:
Ik ben een vastbijter wdbtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is een mooi apparaat hoor. Je hebt er vast meer feeling en vooral geduld voor om het je eigen te maken dan ik
Klopt! Ik wil het ook gebruiken om referentiemateriaal vast te leggen. Naast tekenen van model/stilleven of natuur., ook fotomateriaal.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:52 schreef Gooddeal het volgende:
@ Voxs. Het maakt ook niet uit of je camera oud of nieuw is. Het gaat erom waar je hem voor gebruikt.
Ik wil vooral dieren en met name vogels vastleggen. Dat is heel wat anders dan je schilderijen fotograferen. Dan heb je aan een spiegelreflex waarschijnlijk veel meer.
Die met die hoge nummers zijn goede toestellen om mee te beginnen, vooral omdat ze eenvoudig zijn.quote:
Jij bent wel geduldig. Moet je ook hebben om een goede foto te maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben een vastbijter wdbtZo'n ongeduldig type jij?
Nou, eigenlijk niet nee. Blijkbaar wel waar het camera's betreft.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben een vastbijter wdbtZo'n ongeduldig type jij?
Brie brrquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:58 schreef Voxs het volgende:
Ik heb toastjes en brie en muhammara
zet in sc
hmhm goed kijken, nadenken over belichting etc, dan klikkenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent wel geduldig. Moet je ook hebben om een goede foto te maken.
Dan heb je tijd genoeg om alles zo mooi mogelijk vast te leggen. Alle tijd voor de juiste instelling, belichting, perfect voor jou dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klopt! Ik wil het ook gebruiken om referentiemateriaal vast te leggen. Naast tekenen van model/stilleven of natuur., ook fotomateriaal.
Daar heb jij ook nog wat aan?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn dochter wilt er ook 1 maar we hebben eerst een Nintendo gekocht
Je had hem ook gewoon op automatisch kunnen zettenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet nee. Blijkbaar wel waar het camera's betreft.
uhuhquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dan heb je tijd genoeg om alles zo mooi mogelijk vast te leggen. Alle tijd voor de juiste instelling, belichting, perfect voor jou dus.
Is lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ik moest muhammara googlen. Lijkt me wel lekker.
quote:
Dat deed ik dus ook meestal, maar dan vond ik het weer een lomp ding die onhandig mee te nemen was. En zonde van de mogelijkheden. Ik kende iemand die er heeeel graag eentje wilde maar hem niet kon betalen. Dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je had hem ook gewoon op automatisch kunnen zetten
Dat is een Switch toch?Wel leuk.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou ja om de Week
ze neemt de handheld mee naar moeders
Nerd jij. En gadgets liefhebber.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou ja om de Week
ze neemt de handheld mee naar moeders
Ja heel leuk Mario Kart heeft er nog nooit zo vet uitgezienquote:Op vrijdag 18 januari 2019 22:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is een Switch toch?Wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |