Ik net niet en toch wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:31 schreef Gooddeal het volgende:
Ik word zo blij van disco.![]()
Blij dat ik die tijd meegemaakt heb.
Je zou goedgekeurd zijn geweestquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?![]()
dat is ook een manier van geen antwoord geven geloof ik
quote:
weet je nog dat je je spijkerbroek moest hijsen? die moest strak mogelijk zijn...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]![]()
Die ken ik, zooooo fout.
![]()
![]()
Heerlijk.
Dat moet ik altijdquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je nog dat je je spijkerbroek moest hijsen? die moest strak mogelijk zijn...
dat moest je plat op je bed liggen om je rits dicht te krijgen![]()
Maar dan was je wel hip!![]()
Onee, dan krijgen we ditquote:
Skreeuwen tegen het skerm.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja en die kan niks nu verders
Ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je nog dat je je spijkerbroek moest hijsen? die moest strak mogelijk zijn...
je rits dichtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja! Ik ben zo blij! Een oudje wel hoor, Canon spiegelreflex.quote:
Mike Batt Lady of the Dawnquote:
oja!:Dquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ook aldacht dat Gooddeal gehackt was
Ik heb die Griek in de zondagmiddag disco ontmoetquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Leven is lol maken. Niks beters daarvoor dan disco.
Canon EOS 1100D. Oudje dusquote:
Hoho, ik heb een kazemat gefotografeerd, en een buizerd.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ook aldacht dat Gooddeal gehackt was
Een watte?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hoho, ik heb een kazemat gefotografeerd, en een buizerd.
(watvoornummer)D?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Ik ben zo blij! Een oudje wel hoor, Canon spiegelreflex.
1100D uit 2008 is hij geloof ik.quote:
Ik loop een beetje achter met m'n vragen, dat merk je welquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Canon EOS 1100D. Oudje dusMaar betaalbaar voor mij.
Die reklame was ook wel gaaf.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen internet en moet alles met de postduif doen. Geeft nietquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter met m'n vragen, dat merk je wel
Zoiets had ik ook. Teveel gedoe, dus weggegevenquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Canon EOS 1100D. Oudje dusMaar betaalbaar voor mij.
dit snap ik weer nietquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat hutkomissie opo duits?
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook. Teveel gedoe, dus weggegeven
Hut = user Treehut die komt hier ook al een tijdjequote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat hutkomissie opo duits?
Is het ticket door die gene geboekt? Dan gaan als je kanquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:45 schreef sacha het volgende:
ow, en of ik even naar Australië wil om iemand te helpen
Het zal niet gaan over een nieuw bankstel uitkiezen gok ikquote:Op vrijdag 18 januari 2019 21:45 schreef sacha het volgende:
ow, en of ik even naar Australië wil om iemand te helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |