Ik twijfel er aan om fox sports en ziggo sport op te zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Te weinig boksen op eurosport.
Ziggo sport heb ik gratis omdat dat mijn tv aanbieder is.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik twijfel er aan om fox sports en ziggo sport op te zeggen.
Ja het open kanaal alleen ja. Maar ik heb alle kanalen.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ziggo sport heb ik gratis omdat dat mijn tv aanbieder is.
Ideaal voor F1
Overkillquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja het open kanaal alleen ja. Maar ik heb alle kanalen.
ziggo sport heeft nog wel eens glory en zo, fox sports nooit gekeken denk ik maar hebben wij wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik twijfel er aan om fox sports en ziggo sport op te zeggen.
Die eredivisie kan mij gestolen worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ziggo sport heeft nog wel eens glory en zo, fox sports nooit gekeken denk ik maar hebben wij wel.
Ja, daar is driepink ook erg goed in maar die vreet de hele dag door.quote:
Ja mij al het voetbal wel een beetje.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die eredivisie kan mij gestolen worden.
Dat kijk ik dan weer nietquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Te weinig boksen op eurosport.
Ah schaatsen vind ik wel erg saai altijd, zelfde rondje steeds.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan weer nietschaatsen, wielrennen en tennis
Dit is eigenlijk de enige reden dat ik ziggo heb mee overgenomen na mijn laatste verhuizingquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ziggo sport heb ik gratis omdat dat mijn tv aanbieder is.
Ideaal voor F1
Ah zoquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja mij al het voetbal wel een beetje.
Hoe veel extra betaal jij voor ziggo sport en Fox?quote:
Vind ik lekker hypnotiserend en dat heb je bij iets als F1 natuurlijk ook, maar daar is geen uitputting...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah schaatsen vind ik wel erg saai altijd, zelfde rondje steeds.
Dat heb ik met wielrennen.....quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind ik lekker hypnotiserend en dat heb je bij iets als F1 natuurlijk ook, maar daar is geen uitputting...
Jups, same. Al heb ik wel weer weinig met baanwielrennen...quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat heb ik met wielrennen.....
moest het even opzoeken want wist het niet uit mijn hoofd maar voor fox eredivisie en international betaal ik 24.95 en ziggo sport compleet 14.95quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe veel extra betaal jij voor ziggo sport en Fox?
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat ik gay lifestyle als extra pakket ga bestellen. Lijkt mij wel wat.
Dan heb ik het inderdaad ook echt over de tour en veel vuelta enzoquote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jups, same. Al heb ik wel weer weinig met baanwielrennen...
Zolang je het leuk vind, waarom niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat ik gay lifestyle als extra pakket ga bestellen. Lijkt mij wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |