no problemoquote:Op donderdag 17 januari 2019 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan je wel hebben toch?
je weet wie het post toch.
Ze kunnen beide nog niet eens een zin goed uitspreken zonder de nodige euhs en gehakkelquote:Op donderdag 17 januari 2019 19:50 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel en Hiske over de groep: zij hullie, zullie. Jullie zijn ook onderdeel, domme belerende wijven.
Geeft niks, komt goedquote:Op donderdag 17 januari 2019 19:49 schreef okklaarpasta het volgende:
had begrepen van lotus dat ie vanavond naar utopia komt. anders slaat de TT niet echt ergens op.
en ik bedenk me net dat ik dus gekaapt heb. excuses.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
HaperChris: "wat jij zei was ook echt te gek"
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand ie me begrijptquote:Op donderdag 17 januari 2019 19:53 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ja dan mag jij dat ook uiteraard tuuwrlijk
quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:53 schreef Dotteke het volgende:
Chris en His komen er achter dat het gesprek beter ging toen Jes weg was
Hij moet gewoon weglopen omdat hij boos wordt,
[ afbeelding ]
mooie caps altijd dotteke, humorquote:Op donderdag 17 januari 2019 19:55 schreef Dotteke het volgende:
Mensen moeten luisteren en door de woorden heen kijken
[ afbeelding ]
Maar His mag dan wel der muil opentrekkenquote:Op donderdag 17 januari 2019 19:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Hiske vindt het ook sterk als iemand zijn mond houdt en vervolgens een verhaal over dat het eigenlijk alleen om Lotus en Jessie gaat.![]()
Bv Merel heeft haar mond gehouden, maar die heeft ook wel een mening, maar dat telt dan weer niet. Wat een vage wijven.
Dat is dus 2 TR`s rijker.quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:49 schreef okklaarpasta het volgende:
had begrepen van lotus dat ie vanavond naar utopia komt. anders slaat de TT niet echt ergens op.
en ik bedenk me net dat ik dus gekaapt heb. excuses.
Met een stel open deuren opentrappen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar His mag dan wel der muil opentrekken
hiske is flink de weg kwijt. probeert overal de leiding te nemen. had die nooit. heeft die nooit. krijgt 't nooit.quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Hiske vindt het ook sterk als iemand zijn mond houdt en vervolgens een verhaal over dat het eigenlijk alleen om Lotus en Jessie gaat.![]()
Bv Merel heeft haar mond gehouden, maar die heeft ook wel een mening, maar dat telt dan weer niet. Wat een vage wijven.
Kan ze zelf lekker observeren .quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Met een stel open deuren opentrappen.
Hiske wil dat ze het voortouw nemen en de tafel leuk dekken, gesprek openen en voeren.
Een gedirigeerd gesprekje voor de kijker.quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:57 schreef Dotteke het volgende:
His wil met Chris het voortouw nemen om gezellig de tafel te dekken en gezellig samen te eten
[ afbeelding ]
Met 2 vage wijven, wat een ergernis.quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een gedirigeerd gesprekje voor de kijker.
zelfs als hiske lacht, klinkt 't (helaas) alsof ze lacht omdat het verwacht wordt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een gedirigeerd gesprekje voor de kijker.
Daarvoor hadden ze het over actief luisteren. Christel: dat is voor veel mensen heel moeilijk. Hiske: dat kunnen we wel eens gaan bekijken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 19:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ze zelf lekker observeren .
bahquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarvoor hadden ze het over actief luisteren. Christel: dat is voor veel mensen heel moeilijk. Hiske: dat kunnen we wel eens gaan bekijken.
Die zijn het geitenhok aan het maken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:01 schreef Juud79 het volgende:
Waar zijn Lotus, Mike, Franny en Tim? Verplicht rust omdat de rest even tv momentjes aan het maken zijn....
had je haar vanmiddag moeten horen zingenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:00 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
zelfs als hiske lacht, klinkt 't (helaas) alsof ze lacht omdat het verwacht wordt.
ipv dat ze gewoon plezier heeft.
echt?quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
had je haar vanmiddag moeten horen zingen
Ik zie Hiske en Christel, aan de uiterste kanten van het terrein. Beide krijgen ze binnen een seconde te horen: Hiske zendercheck, Hiske zenderecheck, Christel zendercheck , Christel zenderecheck; Opdracht van der regie om met elkaar in gesprek te gaan en beide schaapjes volgden de bevelen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Met 2 vage wijven, wat een ergernis.
te overdreven blij enzo tekst halfquote:
Zo zie ik dat ook, maar ik heb zo helemaal niets met die mokkels!quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zie Hiske en Christel, aan de uiterste kanten van het terrein. Beide krijgen ze binnen een seconde te horen: Hiske zendercheck, Hiske zenderecheck, Christel zendercheck , Christel zenderecheck; Opdracht van der regie om met elkaar in gesprek te gaan en beide schaapjes volgden de bevelen.
Ze roept iedereen en als die niet komt ook goed tochquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
Er komt een zanger wat Lotus geloof ik heeft geregeld en nu roept ze iedereen erbij en vanmiddag toen er iets van Brandon was deed ze niet mee.
Ze eist toch niet dat iedereen komt?quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:10 schreef Koos1958 het volgende:
Er komt een zanger wat Lotus geloof ik heeft geregeld en nu roept ze iedereen erbij en vanmiddag toen er iets van Brandon was deed ze niet mee.
ging over vleesetende plantjes.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Tim vertelde iets over zijn plantjes.... Sl....te gevoelig voor de kijker.
Ow is dat het.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske;Pijn is een hersenactiviteit.
Franny vroeg vandaag of ze ook mensen eten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:18 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ging over vleesetende plantjes.
christel reageerde: "en de rest van de dag slapen ze?"
Ik dacht dat het mijn zenuwgestel was.Dompie dompie dom.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het mijn zenuwgestel was.Dompie dompie dom.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hovenier over de vleeseetplant
ze gaan wagenwijd openstaan
nah .. das dus een kwestie van tijd
leuter dr in test
Ja om dan vervolgens als je er op aangesproken wordt weg te lopen met je staart tussen de benen en uren lopen zeiken hier over...........quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ze willen wel met trots rondlopen maar op het moment dat er fouten gemaakt worden dan heb ik het gedaan.
De plantjes moeten nog verkocht worden aan het schuim voordat ze dood gaan. Schuim mag het niet weten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:18 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ging over vleesetende plantjes.
christel reageerde: "en de rest van de dag slapen ze?"
Vleesetende plantjes in gesloten potjes, hoe komen die aan hun vlees, moet je de hele dag zelf vliegen gaan vangen om die aan de plantjes te gevenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De plantjes moeten nog verkocht worden aan het schuim voordat ze dood gaan.
goeiequote:Op donderdag 17 januari 2019 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vleesetende plantjes in gesloten potjes, hoe komen die aan hun vlees, moet je de hele dag zelf vliegen gaan vangen om die aan de plantjes te geven
Juist.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja om dan vervolgens als je er op aangesproken wordt weg te lopen met je staart tussen de benen en uren lopen zeiken hier over...........
die krijgen de portie vlees die adje niet eetquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vleesetende plantjes in gesloten potjes, hoe komen die aan hun vlees, moet je de hele dag zelf vliegen gaan vangen om die aan de plantjes te geven
Ik ook, was net op t ijd om van zijn afgang te mogen genietenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Juist.
2de keer al dat ie op zijn bek gaat met zijn gestook.
Ik vind het geweldig. [ afbeelding ]
Al wist hij er niet van. Men hoeft toch geen toestemming te vragen aan herr Jessie om een biertje te pakken?quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
1 van de grootste natnekken van 1.0 loopt nu te jankebalken over dat er drank is gepakt, terwijl hij daarvan wist.
Goeie timing.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, was net op t ijd om van zijn afgang te mogen genieten
Voor alles moet je bij Jessie toestemming vragenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Al wist hij er niet van. Men hoeft toch geen toestemming te vragen aan herr Jessie om een biertje te pakken?
Hij vind van wel dat is het ergste.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Al wist hij er niet van. Men hoeft toch geen toestemming te vragen aan herr Jessie om een biertje te pakken?
Ik vond alleen Donny wel leukquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij vind van wel dat is het ergste.
Ik kan hem nog slechter hebben dan in 1.0 zeg, nooit gedacht dat dat kon.
Ik kan er niet tegen dat hij het "opstandigheid" noemt als iemand tegen hem in gaat.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tim is ook een galbak, maar ik zie verwende Jessie er maar over doorgaan, die kapt niet voordat hij zijn zin heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef Mjelleke het volgende:
Sow dan er heerst hier echt een Jessie aversie... het lijkt Utopia wel. Maar iemand die spullen van een ander ergens ingooit is ineens een heilige...
Die was wel grappig idd.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik vond alleen Donny wel leuk
Dat idd.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:32 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat hij het "opstandigheid" noemt als iemand tegen hem in gaat.![]()
Walgelijk mannetje.
Doen ze allebei.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tim is ook een galbak, maar ik zie verwende Jessie er maar over doorgaan, die kapt niet voordat hij zijn zin heeft.
Dat is een vals dilemma.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef Mjelleke het volgende:
Sow dan er heerst hier echt een Jessie aversie... het lijkt Utopia wel. Maar iemand die spullen van een ander ergens ingooit is ineens een heilige...
Waar staat dat Tim een heilige is, zal je mij niet horen zeggenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef Mjelleke het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tim is ook een galbak, maar ik zie verwende Jessie er maar over doorgaan, die kapt niet voordat hij zijn zin heeft.
Dan hedde gij nie goe gelezuh.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef Mjelleke het volgende:
Heeft hij GHB bij?quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:35 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze worden wel beziggehouden door talpa. Nu weer een één of andere muzikant.
Het houdt maar niet op.![]()
En wat is het nut ervan om aan de lopende band mensen daar naarbinnen te halen?
Tuurlijk, want het een impliceert meteen het andere.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef Mjelleke het volgende:
Ik had verwacht dat je er al 1 zou hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Moet ik nu ook zo'n muts aanschaffen?...Is dat mode?
??quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef Mjelleke het volgende:
Zal er meteen één bestellen.....Dacht altijd dat ik een voorloper was...quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je er al 1 zou hebben.
Val weer tegen.
Nog steeds:quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tuurlijk, want het een impliceert meteen het andere.
Pics dan he.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal er meteen één bestellen.....Dacht altijd dat ik een voorloper was...![]()
Team Fitty toch ook?quote:
quote:
quote:
Grappige tekstquote:
Los,we gaan zweven.quote:
Mag jij vindenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:38 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
??
nee hoor.
alle bewoners worden besproken.
niemand wordt heilig verklaard. best rare conclusie van jou
Omdat ze als groep hadden afgesproken door de week niet meer te drinken. Op initiatief van Tim.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat mij om de manier waarop.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze als groep hadden afgesproken door de week niet meer te drinken. Op initiatief van Tim.
Dat zie ik niet. Hij doet oprecht heel hard zijn best om iets van Utopia te maken en daarbij spaart hij zichzelf niet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gaat mij om de manier waarop.
Ik vind het een arrogante bal.
Dan kijk jij er anders tegenaan dan mij.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie ik niet. Hij doet oprecht heel hard zijn best om iets van Utopia te maken en daarbij spaart hij zichzelf niet.
Bedoel je Jessie?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie ik niet. Hij doet oprecht heel hard zijn best om iets van Utopia te maken en daarbij spaart hij zichzelf niet.
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan kijk jij er anders tegenaan dan mij.
Zo zie jij hem en dat kan. Ik zie het als zelfopoffering voor de groep.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bedoel je Jessie?
Ik zie hem zijn best doen om alles naar zijn hand te zetten, het moet allemaal gaan hoe h ij het wil
Ik zie hem als een nagemaakte. Die heel de tijd in de gaten houdt of de camera's hem volgen zodat hij weer wat "in zichzelf" kan zeggen. En die zich gedraagt als de eerste de beste tiran.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zie jij hem en dat kan. Ik zie het als zelfopoffering voor de groep.
Ja wel meerdere, zijn ook veel van gedachte veranderd volgens mij.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
JaIk vond het heel leuk toen hij opnieuw Utopia binnen stapte. Nu vind ik dat hij ook wel een beetje gas terug mag nemen.
Het enige wat Jessie doet is lijntjes uitzetten zoals hij het wil en daar vervolgens de hele dag op controleren. En als het niet gaat zoals hij wil dan begint ie te miepen en mensen af te kraken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze instructies krijgen om in zichzelf te praten en dat sommigen het doen en anderen niet. Jessie is er erg goed in.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:05 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik zie hem als een nagemaakte. Die heel de tijd in de gaten houdt of de camera's hem volgen zodat hij weer wat "in zichzelf" kan zeggen. En die zich gedraagt als de eerste de beste tiran.
Ik vond hem zielig zoals Billy met hem omging.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja wel meerdere, zijn ook veel van gedachte veranderd volgens mij.
Ik had in 1 al een hekel aan hem met zijn getreiter grote arrogante smoel, maar een angsthaas zodra hij tegengas krijgt.
Hij vond het maar wat geweldig om elke avond/nacht als kluif te fungerenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond hem zielig zoals Billy met hem omging.
Oke, is jouw mening, maar kan het ook zo zijn dat hij een structuur aan wil brengen (al dan niet door ervaring in Utopia 1 geleerd), om zo de groep tot een hoger level qua inkomsten en daardoor naar meer voldoening te brengen?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het enige wat Jessie doet is lijntjes uitzetten zoals hij het wil en daar vervolgens de hele dag op controleren. En als het niet gaat zoals hij wil dan begint ie te miepen en mensen af te kraken.
Maar zelf doet ie verder helemaal niks behalve met een mapje rond lopen.
Ik zou dat geen zelfopoffering voor de groep willen noemen.
De eerst paar keer had ik dat ook, daarna vond ik het een sukkel dat hij er steeds weer intrapte ondanks alle ervaringen en waarschuwingen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond hem zielig zoals Billy met hem omging.
Ik denk hier anders over, hij heeft een apart soort humor, en mijn ervaring is, dat als je dat leert kennen je hem veel beter begrijpt en waardeert.......quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja wel meerdere, zijn ook veel van gedachte veranderd volgens mij.
Ik had in 1 al een hekel aan hem met zijn getreiter grote arrogante smoel, maar een angsthaas zodra hij tegengas krijgt.
Het probleem is dat als jij de enige bent die lacht, en je humor altijd anderen negatief afspiegelt, het niet echt humor is.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik denk hier anders over, hij heeft een apart soort humor, en mijn ervaring is, dat als je dat leert kennen je hem veel beter begrijpt en waardeert.......
Zoals ik em vandaag weer zag zie ik er geen humor van in, ik kan er niet om lachen in elk geval.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik denk hier anders over, hij heeft een apart soort humor, en mijn ervaring is, dat als je dat leert kennen je hem veel beter begrijpt en waardeert.......
Hij heeft zeker een apart soort humor, onderbroekenlolhumor, maar vaker over de rug van een ander, dus met een ander als lijdend voorwerp.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je leert iemand niet kennen door te kijken naar de streams, laten we dat ff voorop stellen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
prima humorquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vreemd he dat iedereen het anders ziet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
+1.quote:
Dus datquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:06 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het enige wat Jessie doet is lijntjes uitzetten zoals hij het wil en daar vervolgens de hele dag op controleren. En als het niet gaat zoals hij wil dan begint ie te miepen en mensen af te kraken.
Maar zelf doet ie verder helemaal niks behalve met een mapje rond lopen.
Ik zou dat geen zelfopoffering voor de groep willen noemen.
Denk ook niet dat er vandaag veel 'humor' aan te pas kwam, zeker niet met de 'error' van Timothy, die voor het eerst sinds weken/maanden eens wat ging doen en totaal uit zijn stekker ging (niet voor het eerst)...... dat vind ik kwalijkerquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zoals ik em vandaag weer zag zie ik er geen humor van in, ik kan er niet om lachen in elk geval.
Ik waardeer zijn denigrerende en bijna dictatoriale gedrag naar de andere bewoners toe niet....Soms kan ik om hem lachen, dat wil ik best toegeven, maar zoals eerder aangegeven is niet mijn ding...quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Als je het iq hebt van een wortel en de mensenkennis van een hamster ,kan je er niets van maken.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je leert iemand niet kennen door te kijken naar de streams, laten we dat ff voorop stellen.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je leert iemand niet kennen door te kijken naar de streams, laten we dat ff voorop stellen.
Daar heb jij groot gelijk in........ oke, ik ken hem niet alleen van de streamsquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Snap je helemaal. In mijn omgeving zou ik zo iemand ook niet tolereren.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik waardeer zijn denigrerende en bijna dictatoriale gedrag naar de andere bewoners toe niet....Soms kan ik om hem lachen, dat wil ik best toegeven, maar zoals eerder aangegeven is niet mijn ding...
Billy was ook dol op hem en die kende hem niet alleen van de streams.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[..]
Daar heb jij groot gelijk in........ oke, ik ken hem niet alleen van de streams
1xdat varken met z'n speklappen tegen dat hek en die begeeft hetquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaat een prima hok worden![]()
![]()
![]()
hatsseflats..lkkr stevig ook
Jullie zijn vrijwel unaniem in de meerderheid en ik zie geen kans alle reacties te beantwoordenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd he dat iedereen het anders ziet.
Het is wel een afspiegeling van hoe iemand in reallive ook kan zijn. Ik zie dit programma toch net iets anders dan een Bijvoorbeeld GTST......Bij Utopia komt ook een script om de hoek kijken, maar 50 procent is toch de bewoner zelf, daar geloof ik nog wel in, anders was ik allang gestopt met het volgen van RL soaps.......quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:13 schreef Yaksa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Billy was ook dol op hem en die kende hem niet alleen van de streams.
hahahahaha ik ben geen Billyfan hoor, maar ja, die zullen er ook zijnquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij speelt de akkoorden op haar liedje.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die swingende muts on cam
Lotus zingt een deuntje mee
gitaar met maneer stinkie
Het zal wel zo'n klein hangbuikzwijntje worden.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1xdat varken met z'n speklappen tegen dat hek en die begeeft het![]()
Maar dat is wel waar het nu om gaat, aan dat gedrag irriteer ik mee.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er vandaag veel 'humor' aan te pas kwam, zeker niet met de 'error' van Timothy, die voor het eerst sinds weken/maanden eens wat ging doen en totaal uit zijn stekker ging (niet voor het eerst)...... dat vind ik kwalijker
Vlindertquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[..]
hahahahaha ik ben geen Billyfan hoor, maar ja, die zullen er ook zijn
Dat suggereerde ik ook niet hoor. Wel dat Billy hem ook leuk vond.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[..]
hahahahaha ik ben geen Billyfan hoor, maar ja, die zullen er ook zijn
Ik zou hem echt even op zijn of haar plaats zetten, dat op zeker en daar komt bij dat ik zo'n persoon helemaal niet toe zou laten in mijn vriendenkring..quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap je helemaal. In mijn omgeving zou ik zo iemand ook niet tolereren.
Snap het te veel om aan te beginnen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie zijn vrijwel unaniem in de meerderheid en ik zie geen kans alle reacties te beantwoorden
dat gaas..ook niet ingegravenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1xdat varken met z'n speklappen tegen dat hek en die begeeft het![]()
Dat zegt toch genoeg.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En het varken achter Adriaan aanschurken. Ben benieuwd of hij dat ook een error krijgt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het zal wel zo'n klein hangbuikzwijntje worden.
Vind het wel lekker klinken, aangenaam om naar te luisteren...quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:18 schreef Soulraven het volgende:
Ik blijf erbij, deze tekst is kut en nikszeggend.
Billy had er ook een handje naar.......starend uit het raam van haar penthouse......quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze instructies krijgen om in zichzelf te praten en dat sommigen het doen en anderen niet. Jessie is er erg goed in.
Inderdaad. Billy vond ik ook verschrikkelijk, maar dat zegt genoeg. Ben in ieder geval consequent.quote:
Een everzwijn zal het wel niet worden.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het zal wel zo'n klein hangbuikzwijntje worden.
vergis ik me of 'graven' varkens ook??quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat gaas..ook niet ingegraven
knorr is zo pleitos .. ff rond de varavan hapjes scoren
en bij de knoert zal ook wel het e.a. aan eetbaar gedoe liggen
Die graaft zich zo naar buiten. En geiten hou je ook niet zomaar binnen, die zijn helemaal zo los.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat gaas..ook niet ingegraven
knorr is zo pleitos .. ff rond de varavan hapjes scoren
en bij de knoert zal ook wel het e.a. aan eetbaar gedoe liggen
Ik denk dat hij geen instructies nodig heeft. Het zit in zijn DNA. Past bij zijn natuur. Hij praat ook graag in 3e persoon. Hij geniet er gewoon van.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ze instructies krijgen om in zichzelf te praten en dat sommigen het doen en anderen niet. Jessie is er erg goed in.
leukkkkkkkkkkkk ik verlang er nu ineens naar dat ze er zijnquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die graaft zich zo naar buiten. En geiten hou je ook niet zomaar binnen, die zijn helemaal zo los.
Knor ineens achter Keesie aanquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
vergis ik me of 'graven' varkens ook??
niet dat ik hem er snel onderdoor zie kruipen hoor....... hoewel, zou wel lachen zijn als hij ineens ergens voor de deur zou staan
thnxs voor je complimentenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je het iq hebt van een wortel en de mensenkennis van een hamster ,kan je er niets van maken.
Ineens in het tuintje van Adriaan waar hij niets meer mee doet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
niet dat ik hem er snel onderdoor zie kruipen hoor....... hoewel, zou wel lachen zijn als hij ineens ergens voor de deur zou staan
Is niet erg hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
thnxs voor je complimenten
![]()
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
met zijn vieren en een zooitje kippen rennend en dollend over het terrein......zie het helemaal voor me..... en 15 man er gillend achteraan........oh nee Adriaan er vooruit lijkt me toch iets leukerquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Knor ineens achter Keesie aan![]()
Of klaver gewoon in de loods aan het kakken en gewoon rondliep terwijl er mensen aannhet eten waren in die loods.....quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Knor ineens achter Keesie aan![]()
zijn nieuwequote:Op donderdag 17 januari 2019 21:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ineens in het tuintje van Adriaan waar hij niets meer mee doet.
Klinkt niet gek hoor. Gezellig. Geen overdreven gedoe, lekker relaxt. Heerlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
Gekwelde kreunliedjes.. misschien nog wat huilliehuillie erbij, en húp weer effe naar 538
Varkentjes kunnen heel goed truffels graven bijv.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik hoop dan op deze beeldenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die graaft zich zo naar buiten. En geiten hou je ook niet zomaar binnen, die zijn helemaal zo los.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind ze heel grappig, schijnen ook heel slim te zijn (gelijk het gemiddelde IQ daar omhoog)quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Zou ik best wel grappig vinden wakker worden en een varkentje die je vrolijk tegemoed komt lopen.
Benderquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Of klaver gewoon in de loods aan het kakken en gewoon rondliep terwijl er mensen aannhet eten waren in die loods.....
Hij had haar nodig net zoals hij Boyd nodig had, nu is hij nog zoekende.......maar zijn truukjes zijn hetzelfde......quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De eerst paar keer had ik dat ook, daarna vond ik het een sukkel dat hij er steeds weer intrapte ondanks alle ervaringen en waarschuwingen.
Ik krijg het idee dat hij andere mensen naar beneden wil halen om er zelf beter op te staan of zo, en dat vind ik em op een hele nare manier doen.
Adriaan mag naar huis wat mij betreft, hij is nu nog erger dan Bas. Die ging pas toen hij de tweede keer terug was en de prijs wilde pakken in de konten kruipen van de andere bewoners.quote:
Ga heen zeg.. relaxedquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klinkt niet gek hoor. Gezellig. Geen overdreven gedoe, lekker relaxt. Heerlijk.
Daarom moest het gisteren ook in eens veranderd worden en moest alles dieper om het graven van het varkenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Was Bender toch, die zeek ook neer.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Of klaver gewoon in de loods aan het kakken en gewoon rondliep terwijl er mensen aannhet eten waren in die loods.....
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dan op deze beelden
ahhhhhhhhhh om op te vreten (figuurlijk he!!!!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is tegen gevangenschap.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:27 schreef Angelique61 het volgende:
Adriaan houd toch wel van levende dieren, alleen niet om te eten?
ik zie er ook geen reden of logica in.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:27 schreef Angelique61 het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dan op deze beelden
Zo 1tje hebben wij vroeger met de fles opgevoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke vrolijke diertjes.
Hoe laat komen het varkentje en de geitjes morgen? Of is dat nog niet bekend.
pffffffffff Bas......... met zijn idiote opmerkingen en redenaties......gluiperd...... nee dank jequote:Op donderdag 17 januari 2019 21:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Adriaan mag naar huis wat mij betreft, hij is nu nog erger dan Bas. Die ging pas toen hij de tweede keer terug was en de prijs wilde pakken in de konten kruipen van de andere bewoners.
Ohh op die manierquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is tegen gevangenschap.
Ik ook niet. Ik zou het vervelend vinden als de mensen die ik liefheb zou blootstellen aan zo iemand. Ik koester mijn vrienden. Heb er niet veel, want daar heb ik geen tijd voor. Ik zou er niets aan missen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou hem echt even op zijn of haar plaats zetten, dat op zeker en daar komt bij dat ik zo'n persoon helemaal niet toe zou laten in mijn vriendenkring..
ze mogen niet opgesloten worden .....quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:27 schreef Angelique61 het volgende:
Dan kunnen ze beter Babe de finance laten doen dus.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind ze heel grappig, schijnen ook heel slim te zijn (gelijk het gemiddelde IQ daar omhoog)
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij had haar nodig net zoals hij Boyd nodig had, nu is hij nog zoekende.......maar zijn truukjes zijn hetzelfde......
Ah ja tuurlijk, ik zat het me al af te vragen wat hij er op tegen zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou het vervelend vinden als de mensen die ik liefheb zou blootstellen aan zo iemand. Ik koester mijn vrienden. Heb er niet veel, want daar heb ik geen tijd voor. Ik zou er niets aan missen.
En zelf zit 'ie.... ?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze moet scoren, dan doet ze dat goed. Geen pijn aan mijn oren. Prima teksten. Hou ik ook van. Ben van alle markten thuis. Ik kan ervan genieten. Het is inderdaad relaxed. Zat te twijfelen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga heen zeg.. relaxed
Ze moet scoren, en het klinkt nergens naar
Bouwen kan niet, kan geen hamer in zijn pootjes houdenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter Babe de finance laten doen dus.
Ik ben wel benieuwd, ik vind het leuk dat gaat weer dieren cappen en giffen worden.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bouwen kan niet, kan geen hamer in zijn pootjes houden
Afwassen gaat ook lastig met een borsteltje
volgens mij heeft die griet een poepfetish....... wat een triest gevalquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef yvondenise het volgende:
Franny laat weer ff weten dat ze lekker heeft gescheten.
wat denk je van de SL's met de dieren, ik genoot ervanquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, ik vind het leuk dat gaat weer dieren cappen en giffen worden. [ afbeelding ]
Dat heb ik wel gemist.
Ze heeft geen onaangename stem maar ook niet echt dat ik zeg "daar luister ik voor mijn plezier naar". Die teksten kan ik echt niks mee. Ze passen nauwelijks bij elkaar, vertellen niet echt een verhaal. Het ene Nederlandse nummer bestaat eigenlijk uit allemaal kitscherige dooddoeners, en dit Engelse nummer zijn echt bijeengeraapte zinnetjes vind ik.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze moet scoren, dan doet ze dat goed. Geen pijn aan mijn oren. Prima teksten. Hou ik ook van. Ben van alle markten thuis. Ik kan ervan genieten. Het is inderdaad relaxed. Zat te twijfelen.
Ik ben blij voor je.. echt waarquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze moet scoren, dan doet ze dat goed. Geen pijn aan mijn oren. Prima teksten. Hou ik ook van. Ben van alle markten thuis. Ik kan ervan genieten. Het is inderdaad relaxed. Zat te twijfelen.
Is weer eens wat anders. Hij durft wel.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef Vinamp het volgende:
Een neger met een pandabeer op zijn hoofd?!
Goh hadden we dat ook niet in Uto1 met Ruud en Billy, die elkaars windjes moesten ruikenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
volgens mij heeft die griet een poepfetish....... wat een triest geval
Ik ook, heel wat leuke capjes en gifjes gemaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wat denk je van de SL's met de dieren, ik genoot ervan
win winquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef Vinamp het volgende:
Een neger met een pandabeer op zijn hoofd?!
Dat moet van de ZKquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wel weer echt utopiaans om op de avond voordat die beesten komen, in de regen, dat hek te gaan maken
Ik vind het wel meevallen. heb beroerdere teksten gehoord die mij ook niets doen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze heeft geen onaangename stem maar die teksten kan ik echt niks mee. Ze passen nauwelijks bij elkaar, vertellen niet echt een verhaal. Het ene Nederlandse nummer bestaat eigenlijk uit allemaal kitscherige dooddoeners, en dit Engelse nummer zijn echt bijeengeraapte zinnetjes vind ik.
Maar goed ik ben nogal tekstbericht en smaken verschillen.
is bedreigde diersoort hoor (panda)quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders. Hij durft wel.
Mike heeft de tekst van dat Nederlandstalige nummer geschreven....... tja.... dan verbaast het me niet echt..... en de rest.... volgens mij kijkt ze gewoon wat leuk klinkt..... (in haar oren)quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze heeft geen onaangename stem maar ook niet echt dat ik zeg "daar luister ik voor mijn plezier naar". Die teksten kan ik echt niks mee. Ze passen nauwelijks bij elkaar, vertellen niet echt een verhaal. Het ene Nederlandse nummer bestaat eigenlijk uit allemaal kitscherige dooddoeners, en dit Engelse nummer zijn echt bijeengeraapte zinnetjes vind ik.
Maar goed ik ben nogal tekstbericht en smaken verschillen.
Nee joh. Stel je voor dat er per ongeluk zo'n niet sturende talpa medewerker door het beeld loopt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook, heel wat leuke capjes en gifjes gemaakt.
Hopen dat ze weer dieren gaan doen dan i.p.v. die bomen steeds.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:37 schreef Vinamp het volgende:
[..]
is bedreigde diersoort hoor (panda)
Ja dat denk ik ook idd. En wat Thunder zegt. Ze is ook beginnend idd. Ik heb er persoonlijk gewoon echt niks mee.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mike heeft de tekst van dat Nederlandstalige nummer geschreven....... tja.... dan verbaast het me niet echt..... en de rest.... volgens mij kijkt ze gewoon wat leuk klinkt..... (in haar oren)
Brandon........???........ oh ja die is er ook nog (Y)......quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Dan is hij safe in Utopia. Safe voor Tim en Jessie. Oja, ook voor Brandon.
Een deel heeft hij bedacht. Wel leuk (dat stuk bijv over wrijving maakt glans komt ook bij hem vandaan, al dan niet door haar erin verwerkt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mike heeft de tekst van dat Nederlandstalige nummer geschreven....... tja.... dan verbaast het me niet echt..... en de rest.... volgens mij kijkt ze gewoon wat leuk klinkt..... (in haar oren)
Vrijwillige opnamequote:
Dat kan, maar hij is ook eentje die de kippen totaal geen aandacht geeft terwijl die kippen er niks aan kunnen doen.....nooit praat hij is tegen ze of pakt hij eentje op.....ook niet bij Ceesie of zit ik ernaast.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Brandon........???........ oh ja die is er ook nog (Y)......
Ze waren hem van de week weer vergeten met iets
ik vond haar in het begin leuk, spontaan, verfrissend, maar als je die liedjes de godgeslagen dag voorbij hoort komen, komen ze je ook je strot uit (sorry)quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook idd. En wat Thunder zegt. Ze is ook beginnend idd. Ik heb er persoonlijk gewoon echt niks mee.
sjow onschwjekerquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef yvondenise het volgende:
Franny laat weer ff weten dat ze lekker heeft gescheten.
Vaag ja. Hm.... nog niet zo opgelet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij is ook de eentje die de kippen totaal geen aandacht geeft terwijl die kippen er niks aan kunnen doen.....nooit praat hij is tegen ze of pakt hij eentje op.....ook niet bij Ceesie of zit ik ernaast.
Jaahh.. dat klopt, is al een jaartje op 10 aan het beginnen... veel beginners breken ook pas door op hoge leeftijd... in Utopia Versie 36 zal ze vast wel beroemd zijnquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. heb beroerdere teksten gehoord die mij ook niets doen.
Het totaalplaatje klopt voor mij. Ze is beginnend, dus daar hou ik rekening mee. Sterker nog, ik wou dat ik het kon.![]()
Waarom zou je een kip oppakken?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij is ook de eentje die de kippen totaal geen aandacht geeft terwijl die kippen er niks aan kunnen doen.....nooit praat hij is tegen ze of pakt hij eentje op.....ook niet bij Ceesie of zit ik ernaast.
Brandon had vandaag 'n keer géén WitteKat batterijenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Vandaag was hij weer een beetje terror (voor zijn doen dan). Zijn batterijen stonden ineens weer aan.
Bas & Do ookquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goh hadden we dat ook niet in Uto1 met Ruud en Billy, die elkaars windjes moesten ruiken
ze werden ook regelmatig gestoord met onzin van de groep "samenleving"quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wel weer echt utopiaans om op de avond voordat die beesten komen, in de regen, dat hek te gaan maken
Klopt, omdat je in haar huiskamer zit, hoor je het te pas en onpas. Dan komt het wel je neusgaten uit op den duur. Vooral als het op een ongewenst moment is, wanneer je iets wil volgen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vond haar in het begin leuk, spontaan, verfrissend, maar als je die liedjes de godgeslagen dag voorbij hoort komen, komen ze je ook je strot uit (sorry)
en daarbij vind ik Lotus heel negatief veranderd, speelt bij mij ook mee
Die gozer heeft gewoon een paar draadjes niet goed zitten in dat gekke hoofd van hem. Moet je niet teveel aandacht aan schenken eigenlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop niet dat ze niet helemaal kapot is als ze niet beroemd wordt, want dat worden er maar weinig, dus ze bevindt zich sowieso in goed gezelschap. Mensen die muziek maken vind ik zo gezellig. Ben ik van huis uit ook gewend. Geeft zoveel sfeer en gevoel.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh.. dat klopt, is al een jaartje op 10 aan het beginnen... veel beginners breken ook pas door op hoge leeftijd... in Utopia Versie 36 zal ze vast wel beroemd zijn
Maar waarom dan vegan worden?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom zou je een kip oppakken?
Adriaan mist volgens mij empathie voor alles wat leeft. Alleen in zijn hoofd denkt 'ie het te hebben.,
Ruud liep altijd tv te maken met een kip op zijn arm. Bas dito. Allemaal show.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Adriaan mist volgens mij empathie voor alles wat leeft. Alleen in zijn hoofd denkt 'ie het te hebben.,
Joa liep toch echt te kletsen tegen ze en pakte ze wel eens op, kippen bleven erg rustig bij hem....geloof dat dieren toch best wel een rustige invloed op je kunnen hebben.....quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat hij een extra powerbank aangemeten krijgt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brandon had vandaag 'n keer géén WitteKat batterijen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
ahhhh Joaquin was echt leuk met de kippenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Joa liep toch echt te kletsen tegen ze en pakte ze wel eens op, kippen bleven erg rustig bij hem....geloof dat dieren toch best wel een rustige invloed op je kunnen hebben.....
Ik denk dat die beesten al vroeg komen morgen, dus dan moet heel de afrastering klaar zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhhh Joaquin was echt leuk met de kippen
en dan de anderen die voor dronken droppie in de silo zitten niet even waarschuwen, ben je gek, dat vinden ze niet nodig..........quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:46 schreef Mjelleke het volgende:
Het is geen huiskamerconcert maar een huisjesconcert.
1- Mensen die muziek maken zijn gezelligquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop niet dat ze niet helemaal kapot is als ze niet beroemd wordt, want dat worden er maar weinig, dus ze bevindt zich sowieso in goed gezelschap. Mensen die muziek maken vind ik zo gezellig. Ben ik van huis uit ook gewend. Geeft zoveel sfeer en gevoel.
Zaten ze in 1 ook in een dergelijk hok?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat die beesten al vroeg komen morgen, dus dan moet heel de afrastering klaar zijn.
En geloof me, voor geiten moet je echt elk stukje van de afrastering met klammen vastzetten, anders gaan ze er doorheen.
Ik vind haar nog redelijk kunnen zingen, vind het prettig om naar te luisteren, maar ja, wie ben ik...quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
1- Mensen die muziek maken zijn gezellig![]()
2- Mensen die proberen beroemd te worden![]()
3 Lotis is geen van beide...
Ben het niet met je eens. Zie op tv genoeg die ik niet hoef te horen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
1- Mensen die muziek maken zijn gezellig![]()
2- Mensen die proberen beroemd te worden![]()
3 Lotis is geen van beide...
Ik weet niet wat hem dat doen heeft besluiten.quote:
Anders krijg je straks van dit soort taferelen:quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik denk dat die beesten al vroeg komen morgen, dus dan moet heel de afrastering klaar zijn.
En geloof me, voor geiten moet je echt elk stukje van de afrastering met klammen vastzetten, anders gaan ze er doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar zijn die krotten echt niet op berekend.
Bovenstaand bericht is een column.
Idem.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind haar nog redelijk kunnen zingen, vind het prettig om naar te luisteren, maar ja, wie ben ik...
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:48 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Anders krijg je straks van dit soort taferelen:Hij zou zeker in de pan belanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daar zijn die krotten echt niet op berekend.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Smaken verschillen, niks mis mee.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind haar nog redelijk kunnen zingen, vind het prettig om naar te luisteren, maar ja, wie ben ik...
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Joa liep toch echt te kletsen tegen ze en pakte ze wel eens op, kippen bleven erg rustig bij hem....geloof dat dieren toch best wel een rustige invloed op je kunnen hebben.....
Dat laatste is zelfs bewezen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zag toch iets over een man van in de 70 die vegan was en nog marathons liep of zo???quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hem dat doen heeft besluiten.
Nee, daar hadden ze een vrij groot stuk weide en ze konden de stal in.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zaten ze in 1 ook in een dergelijk hok?
Die liepen op het weiland wat afgezet was.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zaten ze in 1 ook in een dergelijk hok?
Het is "door de strot geduwd krijgen" van een waardeloos zelfingenomen stuk vreten.. die niet zingen kan maar het zelf niet wil inzien...quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar goed ook lijkt me....Anders was de wereld wel erg saai..quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Smaken verschillen, niks mis mee.
Oja, dat weet ik ja.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die liepen op het weiland wat afgezet was.
Maar braken regelmatig uit en vraten dan alle struiken op.
Dat heb ik niet meegekregen. Zou goed kunnen. Hij hoort/ leest ziet wel vaker dingen en denkt dan dat het waarheid is.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij zag toch iets over een man van in de 70 die vegan was en nog marathons liep of zo???
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, daar hadden ze een vrij groot stuk weide en ze konden de stal in.
Nog niet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:51 schreef georgeclooney-lover het volgende:
gaan ze nog optreden in de silo ? Of is dat al geweest
en zijn waarheid is DE waarheid bij Adriaan (was bij Bas ook zo)quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Zou goed kunnen. Hij hoort/ leest ziet wel vaker dingen en denkt dan dat het waarheid is.
Ik vind haar goed zingen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |