ik vond haar in het begin leuk, spontaan, verfrissend, maar als je die liedjes de godgeslagen dag voorbij hoort komen, komen ze je ook je strot uit (sorry)quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook idd. En wat Thunder zegt. Ze is ook beginnend idd. Ik heb er persoonlijk gewoon echt niks mee.
sjow onschwjekerquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef yvondenise het volgende:
Franny laat weer ff weten dat ze lekker heeft gescheten.
Vaag ja. Hm.... nog niet zo opgelet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij is ook de eentje die de kippen totaal geen aandacht geeft terwijl die kippen er niks aan kunnen doen.....nooit praat hij is tegen ze of pakt hij eentje op.....ook niet bij Ceesie of zit ik ernaast.
Jaahh.. dat klopt, is al een jaartje op 10 aan het beginnen... veel beginners breken ook pas door op hoge leeftijd... in Utopia Versie 36 zal ze vast wel beroemd zijnquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. heb beroerdere teksten gehoord die mij ook niets doen.
Het totaalplaatje klopt voor mij. Ze is beginnend, dus daar hou ik rekening mee. Sterker nog, ik wou dat ik het kon.![]()
Waarom zou je een kip oppakken?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij is ook de eentje die de kippen totaal geen aandacht geeft terwijl die kippen er niks aan kunnen doen.....nooit praat hij is tegen ze of pakt hij eentje op.....ook niet bij Ceesie of zit ik ernaast.
Brandon had vandaag 'n keer géén WitteKat batterijenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Vandaag was hij weer een beetje terror (voor zijn doen dan). Zijn batterijen stonden ineens weer aan.
Bas & Do ookquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goh hadden we dat ook niet in Uto1 met Ruud en Billy, die elkaars windjes moesten ruiken
ze werden ook regelmatig gestoord met onzin van de groep "samenleving"quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wel weer echt utopiaans om op de avond voordat die beesten komen, in de regen, dat hek te gaan maken
Klopt, omdat je in haar huiskamer zit, hoor je het te pas en onpas. Dan komt het wel je neusgaten uit op den duur. Vooral als het op een ongewenst moment is, wanneer je iets wil volgen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vond haar in het begin leuk, spontaan, verfrissend, maar als je die liedjes de godgeslagen dag voorbij hoort komen, komen ze je ook je strot uit (sorry)
en daarbij vind ik Lotus heel negatief veranderd, speelt bij mij ook mee
Die gozer heeft gewoon een paar draadjes niet goed zitten in dat gekke hoofd van hem. Moet je niet teveel aandacht aan schenken eigenlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop niet dat ze niet helemaal kapot is als ze niet beroemd wordt, want dat worden er maar weinig, dus ze bevindt zich sowieso in goed gezelschap. Mensen die muziek maken vind ik zo gezellig. Ben ik van huis uit ook gewend. Geeft zoveel sfeer en gevoel.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaahh.. dat klopt, is al een jaartje op 10 aan het beginnen... veel beginners breken ook pas door op hoge leeftijd... in Utopia Versie 36 zal ze vast wel beroemd zijn
Maar waarom dan vegan worden?quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom zou je een kip oppakken?
Adriaan mist volgens mij empathie voor alles wat leeft. Alleen in zijn hoofd denkt 'ie het te hebben.,
Ruud liep altijd tv te maken met een kip op zijn arm. Bas dito. Allemaal show.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Adriaan mist volgens mij empathie voor alles wat leeft. Alleen in zijn hoofd denkt 'ie het te hebben.,
Joa liep toch echt te kletsen tegen ze en pakte ze wel eens op, kippen bleven erg rustig bij hem....geloof dat dieren toch best wel een rustige invloed op je kunnen hebben.....quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat hij een extra powerbank aangemeten krijgt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Brandon had vandaag 'n keer géén WitteKat batterijen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
ahhhh Joaquin was echt leuk met de kippenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Joa liep toch echt te kletsen tegen ze en pakte ze wel eens op, kippen bleven erg rustig bij hem....geloof dat dieren toch best wel een rustige invloed op je kunnen hebben.....
Ik denk dat die beesten al vroeg komen morgen, dus dan moet heel de afrastering klaar zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wel weer echt utopiaans om op de avond voordat die beesten komen, in de regen, dat hek te gaan maken
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ahhhh Joaquin was echt leuk met de kippen
en dan de anderen die voor dronken droppie in de silo zitten niet even waarschuwen, ben je gek, dat vinden ze niet nodig..........quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:46 schreef Mjelleke het volgende:
Het is geen huiskamerconcert maar een huisjesconcert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |