Ik ben wel benieuwd, ik vind het leuk dat gaat weer dieren cappen en giffen worden.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bouwen kan niet, kan geen hamer in zijn pootjes houden
Afwassen gaat ook lastig met een borsteltje
volgens mij heeft die griet een poepfetish....... wat een triest gevalquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef yvondenise het volgende:
Franny laat weer ff weten dat ze lekker heeft gescheten.
wat denk je van de SL's met de dieren, ik genoot ervanquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, ik vind het leuk dat gaat weer dieren cappen en giffen worden. [ afbeelding ]
Dat heb ik wel gemist.
Ze heeft geen onaangename stem maar ook niet echt dat ik zeg "daar luister ik voor mijn plezier naar". Die teksten kan ik echt niks mee. Ze passen nauwelijks bij elkaar, vertellen niet echt een verhaal. Het ene Nederlandse nummer bestaat eigenlijk uit allemaal kitscherige dooddoeners, en dit Engelse nummer zijn echt bijeengeraapte zinnetjes vind ik.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze moet scoren, dan doet ze dat goed. Geen pijn aan mijn oren. Prima teksten. Hou ik ook van. Ben van alle markten thuis. Ik kan ervan genieten. Het is inderdaad relaxed. Zat te twijfelen.
Ik ben blij voor je.. echt waarquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze moet scoren, dan doet ze dat goed. Geen pijn aan mijn oren. Prima teksten. Hou ik ook van. Ben van alle markten thuis. Ik kan ervan genieten. Het is inderdaad relaxed. Zat te twijfelen.
Is weer eens wat anders. Hij durft wel.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef Vinamp het volgende:
Een neger met een pandabeer op zijn hoofd?!
Goh hadden we dat ook niet in Uto1 met Ruud en Billy, die elkaars windjes moesten ruikenquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
volgens mij heeft die griet een poepfetish....... wat een triest geval
Ik ook, heel wat leuke capjes en gifjes gemaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wat denk je van de SL's met de dieren, ik genoot ervan
win winquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:34 schreef Vinamp het volgende:
Een neger met een pandabeer op zijn hoofd?!
Dat moet van de ZKquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wel weer echt utopiaans om op de avond voordat die beesten komen, in de regen, dat hek te gaan maken
Ik vind het wel meevallen. heb beroerdere teksten gehoord die mij ook niets doen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze heeft geen onaangename stem maar die teksten kan ik echt niks mee. Ze passen nauwelijks bij elkaar, vertellen niet echt een verhaal. Het ene Nederlandse nummer bestaat eigenlijk uit allemaal kitscherige dooddoeners, en dit Engelse nummer zijn echt bijeengeraapte zinnetjes vind ik.
Maar goed ik ben nogal tekstbericht en smaken verschillen.
is bedreigde diersoort hoor (panda)quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders. Hij durft wel.
Mike heeft de tekst van dat Nederlandstalige nummer geschreven....... tja.... dan verbaast het me niet echt..... en de rest.... volgens mij kijkt ze gewoon wat leuk klinkt..... (in haar oren)quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze heeft geen onaangename stem maar ook niet echt dat ik zeg "daar luister ik voor mijn plezier naar". Die teksten kan ik echt niks mee. Ze passen nauwelijks bij elkaar, vertellen niet echt een verhaal. Het ene Nederlandse nummer bestaat eigenlijk uit allemaal kitscherige dooddoeners, en dit Engelse nummer zijn echt bijeengeraapte zinnetjes vind ik.
Maar goed ik ben nogal tekstbericht en smaken verschillen.
Nee joh. Stel je voor dat er per ongeluk zo'n niet sturende talpa medewerker door het beeld loopt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook, heel wat leuke capjes en gifjes gemaakt.
Hopen dat ze weer dieren gaan doen dan i.p.v. die bomen steeds.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:37 schreef Vinamp het volgende:
[..]
is bedreigde diersoort hoor (panda)
Ja dat denk ik ook idd. En wat Thunder zegt. Ze is ook beginnend idd. Ik heb er persoonlijk gewoon echt niks mee.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mike heeft de tekst van dat Nederlandstalige nummer geschreven....... tja.... dan verbaast het me niet echt..... en de rest.... volgens mij kijkt ze gewoon wat leuk klinkt..... (in haar oren)
Brandon........???........ oh ja die is er ook nog (Y)......quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Dan is hij safe in Utopia. Safe voor Tim en Jessie. Oja, ook voor Brandon.
Een deel heeft hij bedacht. Wel leuk (dat stuk bijv over wrijving maakt glans komt ook bij hem vandaan, al dan niet door haar erin verwerkt.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mike heeft de tekst van dat Nederlandstalige nummer geschreven....... tja.... dan verbaast het me niet echt..... en de rest.... volgens mij kijkt ze gewoon wat leuk klinkt..... (in haar oren)
Vrijwillige opnamequote:
Dat kan, maar hij is ook eentje die de kippen totaal geen aandacht geeft terwijl die kippen er niks aan kunnen doen.....nooit praat hij is tegen ze of pakt hij eentje op.....ook niet bij Ceesie of zit ik ernaast.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is tegen gevangenschap.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Brandon........???........ oh ja die is er ook nog (Y)......
Ze waren hem van de week weer vergeten met iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |