Ik dacht dat het mijn zenuwgestel was.Dompie dompie dom.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het mijn zenuwgestel was.Dompie dompie dom.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hovenier over de vleeseetplant
ze gaan wagenwijd openstaan
nah .. das dus een kwestie van tijd
leuter dr in test
Ja om dan vervolgens als je er op aangesproken wordt weg te lopen met je staart tussen de benen en uren lopen zeiken hier over...........quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; Ze willen wel met trots rondlopen maar op het moment dat er fouten gemaakt worden dan heb ik het gedaan.
De plantjes moeten nog verkocht worden aan het schuim voordat ze dood gaan. Schuim mag het niet weten.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:18 schreef okklaarpasta het volgende:
[..]
ging over vleesetende plantjes.
christel reageerde: "en de rest van de dag slapen ze?"
Vleesetende plantjes in gesloten potjes, hoe komen die aan hun vlees, moet je de hele dag zelf vliegen gaan vangen om die aan de plantjes te gevenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De plantjes moeten nog verkocht worden aan het schuim voordat ze dood gaan.
goeiequote:Op donderdag 17 januari 2019 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vleesetende plantjes in gesloten potjes, hoe komen die aan hun vlees, moet je de hele dag zelf vliegen gaan vangen om die aan de plantjes te geven
Juist.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja om dan vervolgens als je er op aangesproken wordt weg te lopen met je staart tussen de benen en uren lopen zeiken hier over...........
die krijgen de portie vlees die adje niet eetquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vleesetende plantjes in gesloten potjes, hoe komen die aan hun vlees, moet je de hele dag zelf vliegen gaan vangen om die aan de plantjes te geven
Ik ook, was net op t ijd om van zijn afgang te mogen genietenquote:Op donderdag 17 januari 2019 20:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Juist.
2de keer al dat ie op zijn bek gaat met zijn gestook.
Ik vind het geweldig. [ afbeelding ]
Al wist hij er niet van. Men hoeft toch geen toestemming te vragen aan herr Jessie om een biertje te pakken?quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
1 van de grootste natnekken van 1.0 loopt nu te jankebalken over dat er drank is gepakt, terwijl hij daarvan wist.
Goeie timing.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, was net op t ijd om van zijn afgang te mogen genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |