Ja want sneeuw is in Nederland altijd geweldigquote:
Hahah thanks maar ik ga hem toch niet gebruiken ;p Bedoeling is toch om dit jaar een nieuwe laptop te kopen die kan vast die ene dvd die ik eens wil zien wel draaienquote:Op donderdag 17 januari 2019 16:49 schreef Poes. het volgende:
LP. je mag m'n dvd-speler hebben. Heb geen aansluiting op de tv en bruik hem eigenlijk ook nooit
Het leek even op echte sneeuwquote:Op donderdag 17 januari 2019 16:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja natte sneeuwEn de temperatuur kelderde opeens van 8 naar 3 graden
No pro, ik slijt hem wel ergens andersquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah thanks maar ik ga hem toch niet gebruiken ;p Bedoeling is toch om dit jaar een nieuwe laptop te kopen die kan vast die ene dvd die ik eens wil zien wel draaien
Hier ook, maar het smolt (uiteraard) gelijk op de grond. B ging wel vol goede moed naar buiten maar kwam na 5min al weer teleurgesteld binnenquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het leek even op echte sneeuwdikke vlokken.
Vast iemand op fb die hem wil hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
No pro, ik slijt hem wel ergens anders
Aaahquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier ook, maar het smolt (uiteraard) gelijk op de grond. B ging wel vol goede moed naar buiten maar kwam na 5min al weer teleurgesteld binnen
Zoals het nu lijkt staan wij volgende week op het ijsquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:13 schreef LPFAN het volgende:
[..]
AaahEn ja ik fietste er net middenin natuurlijk
Neuh, in de auto boeit het me juist weinig. Op de fiets daarentegen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:00 schreef Poes. het volgende:
Niks mis met een mooi pak sneeuw![]()
Maar ja JULLIE AUTOMOBILISTEN verpesten het weer hč
Nee omdat het daar gestrooid wordt hč, vandaar de bruine drek waar jullie zo'n hekel aan hebbenquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, in de auto boeit het me juist weinig. Op de fiets daarentegen.
En ijsplaat eronder. Vooral dat.quote:Op donderdag 17 januari 2019 17:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee omdat het daar gestrooid wordt hč, vandaar de bruine drek waar jullie zo'n hekel aan hebben
Dat gebeurt ook als er niet gestrooid wordtquote:Op donderdag 17 januari 2019 17:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee omdat het daar gestrooid wordt hč, vandaar de bruine drek waar jullie zo'n hekel aan hebben
Lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:29 schreef Poes. het volgende:
Goedemorgen
Nog een uur, dan heb ik weerweekend
Sterktequote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker.
Nog 10 uur en dan heb ik weekend.
Ik denk dat ik ijdeler ben dan ik soms denk.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:34 schreef Sarabi het volgende:
Niets mis met lachrimpels toch? Beter dan een sjaggo hoofd
Hoezo twee keer per maand weekend?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Maaarrr ik heb maar 2x per maand weekend, telt dat ter compensatie?
Nou pfoe, ik mijn geval wél hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:38 schreef Samzz het volgende:
Oh je bedoelt dat Billy er twee weekenden niet is? Nee dat telt niet hoor.
Oh dit vind ik wel pittig klinken, dat je met kind geen weekend hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:38 schreef Samzz het volgende:
Oh je bedoelt dat Billy er twee weekenden niet is? Nee dat telt niet hoor.
IK bedoel het wél zoquote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh dit vind ik wel pittig klinken, dat je met kind geen weekend hebt
Maar je bedoelt het vast niet zo.
Ik bedoel het dus andersomquote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh dit vind ik wel pittig klinken, dat je met kind geen weekend hebt
Maar je bedoelt het vast niet zo.
En dát bedoel IK dus nietquote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het dus andersom.
Ik bedoel dat je met kind ook gewoon weekend hebt.
Ja vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel het dus andersom.
Ik bedoel dat je met kind ook gewoon weekend hebt.
Dat werd ook tijd zegquote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:42 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is die idiote wind eindelijk gaan liggen.
Ja inderdaad. Gisteren was niet leuk. De regen voelde als hagelquote:
Viel hier gelukkig nog meequote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Gisteren was niet leuk. De regen voelde als hagel.
Dat laatste is nogal optimistisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Viel hier gelukkig nog meeNu wachten op de sneeuw
en de Elfstedentocht
Oh zeker. Valse hoop is alleen een beetje jammer.quote:
97 toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:50 schreef Samzz het volgende:
Zou wel leuk zijn als t weer een keer kan. Is ook alweer 23 jaar geleden?
Oh ik dacht 96... Geen idee tbh.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
97 toch?
Ik herinner me nog m'n Rintje Ritsma poster die ik toen kreeg![]()
Ben volgens mij zelf niet wezen kijken, weet het eigenlijk niet eens meer.. was 6.
Denk dat je een paar weken aan min 10 moet zitten voor t ijs goed genoeg is.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:53 schreef Poes. het volgende:
De 14-daagse van Weeronline wordt steeds kouder.. volgende week vrijdag t/m donderdag overdag 0 en 's nachts rond de -5.
Oh echt?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 08:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat je een paar weken aan min 10 moet zitten voor t ijs goed genoeg is.
Vond hem al zo stilquote:Op vrijdag 18 januari 2019 07:43 schreef Poes. het volgende:
Oh en bedankt Sarabi, dankzij jou (grapje hoor) is Braddie wederom #ANONIEM
Wie moet ik nu stalken?
Geen idee hoor. Maar de laatste jaren is t nooit in de buurt gekomen dacht ik en vorig jaar heeft t toch ook best gevroren.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 08:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh echt?Ik weet dat het in 2012 bijna ''oan gie'' maar toen gooide sneeuw roet in het eten. Kan me niet herinneren dat het toen wekenlang -10 is geweest..
Bedankt hčquote:Op vrijdag 18 januari 2019 09:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vond hem al zo stil
Tja maar dan ben je ook echt dom hoor
En wat ziet het er buiten mooi uit
Vanavond trouwens voor het eerst een Top Good To Go pakketje bij de bakker halen, ben benieuwd
Dat viel reuze mee, alleen begin maart even. Toen konden we op natuurijsquote:Op vrijdag 18 januari 2019 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee hoor. Maar de laatste jaren is t nooit in de buurt gekomen dacht ik en vorig jaar heeft t toch ook best gevroren.
De trailer zag er al zo goed uitquote:Op vrijdag 18 januari 2019 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Morgen naar How to train your dragon 3.
Ja, hij draait hier alleen op onze normale etenstijd, dus dat is wat jammer.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 10:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De trailer zag er al zo goed uit
De tijden komen ons steeds niet goed uitdus vanavond maar naar Mary en zaterdag Fantastic beasts
Weet ik nog nietquote:
Dat is wel heel leukquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Ga t via Facebook aanbieden, en vrienden van me hebben een winkeltje, misschien dat ik ze daar mag leggen.
Mja, vind ik wel terechtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel heel leuk
En beetje jaloers dat ik mijn hobby niet mag verkopen
Aan alcohol verkopen zitten zoveel haken en ogen.
Oja zeker wel terechtquote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, vind ik wel terecht.
Het wordt eerst een kleine oplage, kijken hoe t loopt. Bijdrukken kan altijd.
Ja dat zeker.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja zeker wel terecht
Maar nog steeds jammer.
Gaaf!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 15:52 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga de kaarten laten drukken.
Ga er setjes van 3 van maken en ze voor 7,50 te koop aanbieden. Denk dat dat leuk is. Dat is 2,50 per kaart.
Ga je online verkopen?quote:
Nice!! Ik ga ook kijken zodra ik online dingen kan betalen of hier wat is.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:18 schreef Sarabi het volgende:
Net mijn Too Good To Go pakketje opgehaald:
1 stokbrood
3 chocoladecroissants
3 gewone croissants
2 afbakbroodjes
2 worstenbroodjes
4 kwarkbollen
3 gebakjes
Bakje spritsen
Wilde dit weekend sowieso stokbrood kopen en de rest is ook welkom
Het zoete spul straks nog delen met familie.
Dit is het enige wat een beetje in de buurt is, maar nog steeds 20 minuten rijden.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nice!! Ik ga ook kijken zodra ik online dingen kan betalen of hier wat is.
Ja inderdaad, het is een goed initatief!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is het enige wat een beetje in de buurt is, maar nog steeds 20 minuten rijden.
Wel jammer.
Maar hopelijk wordt het steeds meer.
Ja, via Facebook e.d. eerst. Eens zien hoe t loopt.quote:
Wat is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dit is het enige wat een beetje in de buurt is, maar nog steeds 20 minuten rijden.
Wel jammer.
Maar hopelijk wordt het steeds meer.
Een app tegen voedselverspillingquote:
Leuk, wat ben je aan het spelen?quote:Op vrijdag 18 januari 2019 23:04 schreef LPFAN het volgende:
Zo mijn DS even uit het stof gehaalden nieuwe spelletjes op kaartje gezet
Opeens weer zin om te spelen.
Wat een goed initiatiefquote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een app tegen voedselverspilling
Winkels en bakkers kunnen daaraan mee doen.
Dan kan je voor een klein bedrag (wat ik hierboven opnoemde heeft mij 3,99 gekost) een pakket aan het eind van de dag ophalen.
Met eten dat anders weg wordt gedaan.
Wat een hoop!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 18:18 schreef Sarabi het volgende:
Net mijn Too Good To Go pakketje opgehaald:
1 stokbrood
3 chocoladecroissants
3 gewone croissants
2 afbakbroodjes
2 worstenbroodjes
4 kwarkbollen
3 gebakjes
Bakje spritsen
Wilde dit weekend sowieso stokbrood kopen en de rest is ook welkom
Het zoete spul straks nog delen met familie.
Ja het is wel altijd rond sluitingstijdquote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een hoop!
Hier in Utrecht is best veel aanbod, maar ik krijg het idee dat ik s avonds laat op jacht zou moeten, dat zie ik ook niet echt zitten
Ik ook. AH is best een fijne supermarkt.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 10:50 schreef Poes. het volgende:
Jammer, hier niks te krijgen..
De Bakkerij Bart heeft wel regelmatig zakjes met overgebleven meuk voor 1,50.
Verder ben ik gewoon team 35%korting stickert van de AH
Absoluut! De Poiesz had vroeger zelfs 50% stickers, maar die hebben ze ook al teruggebracht naar 35%.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik ook. AH is best een fijne supermarkt.
Animal Crossingquote:Op zaterdag 19 januari 2019 09:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk, wat ben je aan het spelen?
Mary, Queen of scots was een mooie film gisterenavond.
Over een paar uurtjes dan eindelijk naar Fantastic beasts (al 2x eerder gepland en steeds afgezegd).
Jaquote:
Ik heb vooral zo'n medelijden met de man waar hij bij woont. (we geven katten aan eenzame ouderen en komen dan een paar keer in de week langs om voor de kat te zorgen) Man is 92 en is er ook slecht aan toe. Ben bang dat het nu niet lang meer gaat duren voor hij ook overlijdt.quote:
Ach wat sneu, sterktequote:Op zaterdag 19 januari 2019 12:44 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben verdrietigBruikleenkat van mijn werk is maandag geopereerd en heeft een penisamputatie gekregen omdat hij niet meer kon plassen en dat de enige optie nog was. Helaas werkt alleen zijn blaas nu helemaal niet meer en moeten we om de zoveel uur zijn blaas leeg knijpen. De kans dat het nog gaat werken is er niet meer dus hij wordt zometeen ingeslapen.
Ja, als ze zo gaat als vandaag welquote:Op zaterdag 19 januari 2019 15:50 schreef Poes. het volgende:
Fijn LP
En voor jou ook Samzz, is ze klaar voor de wedstrijd?
Hier nog even de douche poetsen en dan is de bovenverdieping weer klaar. Voor vanavond focaccia op het menu en daarna lekker een wandeling maken. Het is zulk mooi weer
Jaahquote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Geen wind, veel zon, het is heerlijk buiten
Lekker onder de dekens danquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:28 schreef Poes. het volgende:
Gaan eindelijk alle vieze beestjes dood en zijn we niet meer continue ziekzwak&misselijk
Tis echt zo hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik heb mijn buitenpotten maar alvast naar binnen gezet.
Oopsquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:54 schreef Poes. het volgende:
Shiiiit, voor de tweede keer m'n huis in de rook omdat de grillfunctie van m'n magnetron stuk is
Ja geloof je welquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Tis echt zo hoor![]()
Ik heb het weer gehaald. Ga denk ik elke maand 500 stappen er bij doen, kijken wat haalbaar is.
Jammiequote:Op zaterdag 19 januari 2019 18:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik heb zo komkommersalade.
Met 2 minibapaos met kipsmoor
Laat ons weten wat je krijgtquote:Op zondag 20 januari 2019 12:16 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb bakker bart besteld via toogoodtogo app.
Ben benieuwd
Let you know. Misschien wel leuk om een toogoodtogo ervaringen topic te maken.quote:Op zondag 20 januari 2019 13:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Laat ons weten wat je krijgt
Net uurtje door de dierentuin gewandeld, heerlijk weer.
CUL / Too good to go - wat hebben jullie al gehaald?quote:Op zondag 20 januari 2019 14:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Let you know. Misschien wel leuk om een toogoodtogo ervaringen topic te maken.
Aanvulling:
Ik heb een topic gemaak!
CUL / Toogoodtogo ervaringen topic!
Volgens mij al eerder gezegd, dat ik van de korte wandelingen houquote:Op zondag 20 januari 2019 16:56 schreef Poes. het volgende:
Zo, het huis is gepoetst, de was is klaar, heb m'n rondje gemaakt. Nu koffie en relaxmode.
Sarabi, ik ben toch wel nieuwsgierig hoe jij élke dag de 10.000 stappen haalt, ik zit nu op 6000 en vind het best veel tijd kosten
Heb ik even gemist. Maar 4x 15min staat zo'n beetje gelijk aan 5/6 duizend stappen bij mij, ik red de 10 bij lange na nietquote:Op zondag 20 januari 2019 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij al eerder gezegd, dat ik van de korte wandelingen hou
Dus vaak 4x 15min
Maar misschien werkt voor jou 1x 60min beter
Dat moet je even uit zoeken
Nee maar de rest van de dag beweeg je dan toch ook nogquote:Op zondag 20 januari 2019 17:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb ik even gemist. Maar 4x 15min staat zo'n beetje gelijk aan 5/6 duizend stappen bij mij, ik red de 10 bij lange na niet
Blijkbaar niet. Heb tijdens het poetsen maar 500 stappen gezet ofzoquote:Op zondag 20 januari 2019 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee maar de rest van de dag beweeg je dan toch ook nog
Met alleen wandelen zou ik ook zo'n 1,5 uur per dag moeten lopen om aan de 10k te komen.
Dat is ook wel heel weinigquote:Op zondag 20 januari 2019 17:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Heb tijdens het poetsen maar 500 stappen gezet ofzo![]()
Klein huis
Moe. Net thuis van mijn werk. Nog even afscheid kunnen nemen van de kat voordat hij begraven wordt morgenquote:
Dat zeg ikquote:
Gister enorm huilen. (Terwijl het een doodnuchtere boer isquote:Op zondag 20 januari 2019 18:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Las ook op internet dat hij <10 stappen niet meetelt, dat helpt ook niet echt![]()
Och LP, wat sneu allemaal.. hoe is z'n baasje er onder?
quote:Op zondag 20 januari 2019 18:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gister enorm huilen. (Terwijl het een doodnuchtere boer is) maar nu redelijk kalm, hij is blij dat Thomas rust heeft maar mist hem natuurlijk enorm. Hij kon hem ook niet meer voeren en dergelijke dus ja.
Thanksquote:Op zondag 20 januari 2019 18:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heel veel sterkte voor jullie allemaal![]()
Het is een troost om te weten dat ze nog een mooi leven hebben gehad bij jullie en de cliëntenquote:Op zondag 20 januari 2019 18:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ThanksNadeel van de stichting. Dit is poes 5 die is overleden sinds ik er werk.
Jaah inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2019 18:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is een troost om te weten dat ze nog een mooi leven hebben gehad bij jullie en de cliënten
Ja dat lijkt me wel zwaarquote:Op zondag 20 januari 2019 18:31 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ThanksNadeel van de stichting. Dit is poes 5 die is overleden sinds ik er werk.
Ja maar wat Poes zegt, ze hebben nog wel een poos heel veel liefde en aandacht gehadquote:Op zondag 20 januari 2019 18:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel zwaar
Maar jullie doen goed
Dat is heel veel waardquote:Op zondag 20 januari 2019 18:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja maar wat Poes zegt, ze hebben nog wel een poos heel veel liefde en aandacht gehad
Absoluut. Ben zo blij dat ik de stichting gevonden hebquote:
Ik ookquote:Op zondag 20 januari 2019 18:53 schreef LPFAN het volgende:
Zo ik heb een Iglo maaltijd in de pan, ben benieuwd.
Smakelijk!quote:Op zondag 20 januari 2019 18:53 schreef LPFAN het volgende:
Zo ik heb een Iglo maaltijd in de pan, ben benieuwd.
Hehe wat had jij? ik vond het meh. Koop ik niet weer dus.quote:
Spannend! Succes!quote:Op zondag 20 januari 2019 19:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Smakelijk!
Ik heb net wraps met kip en groente gemaakt.
Nu ons winterbier bottelen. Is voor de wedstrijd van Brand.
Niks, want niet vega. Ik had immers voorspeld dat het ''meh'' zou zijnquote:Op zondag 20 januari 2019 19:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hehe wat had jij? ik vond het meh. Koop ik niet weer dus.
Oh hahaquote:Op zondag 20 januari 2019 19:16 schreef Poes. het volgende:
Met ''ik ook!'' doelde ik op de ''ik ben benieuwd''
Heb je het gewoon weggemikt ook?quote:Op zondag 20 januari 2019 19:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh hahaNIet helemaal helder meer
En inderdaad ja
Nu kijken wat ik anders in huis nog heb
Jaquote:Op zondag 20 januari 2019 19:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je het gewoon weggemikt ook?![]()
Ook maar eens Too Good to Go proberen, zag genoeg keus in Grunn. Hier in Friesland helemaal niks
Ik zag Pris haar buit al in het topic, nicequote:Op zondag 20 januari 2019 19:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jageld verspilling. Ja wil het eens proberen inderdaad! Had al ff gekeken.
Jaah nice!quote:Op zondag 20 januari 2019 19:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zag Pris haar buit al in het topic, nice
Nope, Leek is het dichtst bijquote:Op zondag 20 januari 2019 19:39 schreef LPFAN het volgende:
Maar helemaal niks bij jou in de buurt Poes?
Ja denk ik. In België is al heel erg veel. Maar ik vertik het om er een half uur voor te rijdenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
*Boks*
App is relatief nieuw toch? Wij zullen vast nog wel volgen
Same here, alles binnen Drachten is te doenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja denk ik. In België is al heel erg veel. Maar ik vertik het om er een half uur voor te rijden.
Oh ik lees net dat iemand die in de randstad woont ook nog niet veel keuze heeft. Misschien komt t omdat de app nog jong is.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Same here, alles binnen Drachten is te doen
Wij moeten het nog maar even met de 35% stickers doenquote:Op zondag 20 januari 2019 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat iemand die in de randstad woont ook nog niet veel keuze heeft. Misschien komt t omdat de app nog jong is.
Ja goed, als je zo'n eind moet rijden voor iets dan ben je je winst aan bezine haast kwijtquote:Op zondag 20 januari 2019 19:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wij moeten het nog maar even met de 35% stickers doen
Daarom, beetje nutteloos dan. Plus je weet vaak niet eens wat je krijgt.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, als je zo'n eind moet rijden voor iets dan ben je je winst aan bezine haast kwijt.
quote:Op zondag 20 januari 2019 19:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
*Boks*
App is relatief nieuw toch? Wij zullen vast nog wel volgen
Kijken jullie CtM met NL ondertitels? Zo ja, waar?quote:Op zondag 20 januari 2019 20:12 schreef LPFAN het volgende:
Poes ga je straks ook CtM kijken of ga je streamen?
BBC First heeft ondertiteling als ze het uitzenden maar wanneer geen idee. Ik ga vanavond live kijken op BBC One zonder ondertiteling dus.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijken jullie CtM met NL ondertitels? Zo ja, waar?
Ah okéquote:Op zondag 20 januari 2019 20:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
BBC First heeft ondertiteling als ze het uitzenden maar wanneer geen idee. Ik ga vanavond live kijken op BBC One zonder ondertiteling dus.
BBC heeft wel goeie ondertiteling voor slechthorenden, trouwens. Scheelt hier vaak net even qua een woord missen.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
BBC First heeft ondertiteling als ze het uitzenden maar wanneer geen idee. Ik ga vanavond live kijken op BBC One zonder ondertiteling dus.
Ja kloptquote:Op zondag 20 januari 2019 20:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
BBC heeft wel goeie ondertiteling voor slechthorenden, trouwens. Scheelt hier vaak net even qua een woord missen.
Oh ja is ook zoquote:Op zondag 20 januari 2019 20:44 schreef Poes. het volgende:
Ik ga streamen, speel Weet ik Veel?! op RTL4 nu, is live
Hmm ja inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2019 20:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst op zondag ipv zaterdagavond, dat is wel lame :/
Ik kan met een beetje geluk vanavond pas kijken, tafellaken is alweer uitgewassen en ''good to go'' hehequote:Op zondag 20 januari 2019 20:59 schreef LPFAN het volgende:
De aflevering wordt aangekondigd als een tearjerker episode. Fijn
Oefquote:Op zondag 20 januari 2019 22:19 schreef PrisTheShiz het volgende:
Bakker bart was perfect.
Smyrna tandoor restaurant was zeer karig en matig.
CUL / Too good to go - wat hebben jullie al gehaald?
Hier werd er standaard op vrijdagochtend hele bigshoppers vol voer weggegeven op de weggeefhoek. Toen heb ik wel even geklikt bij de Voedselbankquote:Op maandag 21 januari 2019 09:16 schreef Samzz het volgende:
Ik had die app doorgestuurd naar de plaatselijke supermarkt. Maar volgens mij zijn ze er niet heel happig op.
Maar dan denk ik, je brengt t naar de voedselbank (wat goed is) of je gooit t toch en nu verdien je er nog iets aan.
Wacht, watquote:Op maandag 21 januari 2019 09:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hier werd er standaard op vrijdagochtend hele bigshoppers vol voer weggegeven op de weggeefhoek. Toen heb ik wel even geklikt bij de Voedselbank
Song of Ice and Fire?quote:Op maandag 21 januari 2019 09:28 schreef Poes. het volgende:
Kwam deze in m'n FB herinneringen tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup.. vast onder het mom van ''lussik niequote:
Ja, heb boek 1/2/3 binnen 3 weken uitgelezen, begonnen aan 4, weggelegd en pas een jaar later samen met 5 eens uitgelezenquote:
Ja inderdaad. Schaamteloos. Wat je niet lust aan iemand anders geven, okay. Maar niet hele pakketten vol.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Yup.. vast onder het mom van ''lussik nie'', maar geef je plek dan aan iemand die het wél nodig heeft.
Ik ben bij boek 5 gestrand momenteelquote:[..]
Ja, heb boek 1/2/3 binnen 3 weken uitgelezen, begonnen aan 4, weggelegd en pas een jaar later samen met 5 eens uitgelezen
Ja, soms wel 2 bigshoppers tegelijkquote:Op maandag 21 januari 2019 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Schaamteloos. Wat je niet lust aan iemand anders geven, okay. Maar niet hele pakketten vol.
[..]
Ik ben bij boek 5 gestrand momenteel.
Vier is vreselijk om doorheen te koken, vijf gaat al een stuk vlotter. Maar boek 3quote:Op maandag 21 januari 2019 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Schaamteloos. Wat je niet lust aan iemand anders geven, okay. Maar niet hele pakketten vol.
[..]
Ik ben bij boek 5 gestrand momenteel.
Dat vind ik oprecht erg.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, soms wel 2 bigshoppers tegelijkElke keer dezelfde en elke keer rond het zelfde tijdstip. Toen was de link met de voedselbank wel gemaakt.
Heb zelfs eens een vegapakket van de weggeefhoek gekregen, kwam er pas bij de deur achter dat het van de voedselbank vandaan kwam. Typisch van zulke mensen die dat niet hoeven omdat het geen vlees is
Ja vier vond ik heel moeilijk. Die heb ik met moeite uitgelezen en verloor toen de zin om met 5 verder te gaan.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vier is vreselijk om doorheen te koken, vijf gaat al een stuk vlotter. Maar boek 3![]()
Terecht ook.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik dus ook. Voedselbank was blij met m'n opmerking en hebben haar er op aangesproken
Het is gewoon jammer dat 4&5 zich tegelijkertijd afspeelt en alleen 5 de interessante POV's heeftquote:Op maandag 21 januari 2019 09:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja vier vond ik heel moeilijk. Die heb ik met moeite uitgelezen en verloor toen de zin om met 5 verder te gaan.
Ja dat vond ik minder aan 4 hoor. Pfff.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat 4&5 zich tegelijkertijd afspeelt en alleen 5 de interessante POV's heeft
Ik stapte pas op de trein vlak voor seizoen 4 uitkwam, dus s123 kunnen bingen en daarna gingen de boeken vrij vlot.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat vond ik minder aan 4 hoor. Pfff.
Maar ik moet zeggen dat ik het sowieso 'lastige' boeken vind.
Ik vond boek 1 tm 3 sowieso wel aardig weglezen.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik stapte pas op de trein vlak voor seizoen 4 uitkwam, dus s123 kunnen bingen en daarna gingen de boeken vrij vlot.
Maar 4&5 blijven lastig doorkomen.
Aprilquote:Op maandag 21 januari 2019 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond boek 1 tm 3 sowieso wel aardig weglezen.
Wordt wel eens tijd dat de serie verder gaat.
De serie. En misschien maar goed ookquote:Op maandag 21 januari 2019 09:58 schreef Poes. het volgende:
[..]
Aprilen dan is het gewoon echt afgelopen
Of bedoel je de boeken?Not a chance.
We kunnen nog wel 10 pre- en sequels verwachtenquote:Op maandag 21 januari 2019 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
De serie. En misschien maar goed ook.
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 21 januari 2019 10:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
We kunnen nog wel 10 pre- en sequels verwachtenZe gaan die koei uitmelken.
Doen hoorquote:Op maandag 21 januari 2019 10:39 schreef Sarabi het volgende:
Aan die boeken moet ik ook echt eens gaan beginnen.
Ooit wel deel 1 gelezen.
Cersei kan ik niet uitsprekenquote:Op maandag 21 januari 2019 11:17 schreef Samzz het volgende:
Je werd ineens doodgegooid met Arya's en Daenerys'es en Cersei's en zo.
Ja ooit ga ik het ook wel doenquote:Op maandag 21 januari 2019 11:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Doen hoorIk vind het één van de meest fascinerende reeks die ik heb gelezen.
Wauw, dat is me in heel 2018 niet eens geluktquote:Op maandag 21 januari 2019 11:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ooit ga ik het ook wel doenmaar moet nog zoveel lezen
En heb dit jaar al 3 boeken uitgelezen maar toch wordt mijn to read lijst alleen maar langer
Die heb je niet nodigquote:Op maandag 21 januari 2019 09:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik kan met een beetje geluk vanavond pas kijken, tafellaken is alweer uitgewassen en ''good to go'' hehe![]()
Dat is wel jammer. En rustig aan weer wat opbouwen?quote:Op maandag 21 januari 2019 11:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wauw, dat is me in heel 2018 niet eens gelukt![]()
Ik mis het enorm, maar kan er de rust en concentratie niet meer voor vinden.
Hoezo was het een tearjerker dan?quote:
Lukt nietquote:Op maandag 21 januari 2019 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. En rustig aan weer wat opbouwen?
Dat was ie nietquote:
Oh wauw, dat is nog niet eerder voorgekomenquote:Op maandag 21 januari 2019 11:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dat was ie nietZo werd ie alleen aangekondigd voor dat de aflevering begon dus toen dacht ik dus van oh nee
Maar ik heb niet gejankt en dat is bijzonder
Haha nee inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2019 11:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is nog niet eerder voorgekomen![]()
![]()
Ik ben benieuwd, zal hem vanavond even streamen
Neh :p is alleen irritant dat ik een beetje aan huis gekluisterd zit vandaag maar verder niks aan de handquote:Op maandag 21 januari 2019 11:48 schreef Poes. het volgende:
Het is vandaag overigens Blue Monday. Iedereen depressief?
Waarom dat?quote:Op maandag 21 januari 2019 11:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Neh :p is alleen irritant dat ik een beetje aan huis gekluisterd zit vandaag maar verder niks aan de hand![]()
Jij?
Ik heb het meer met zondagenquote:Op maandag 21 januari 2019 11:51 schreef Sarabi het volgende:
Het is gewoon maandag....het weekend is leuker, maar depressief nah
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waarom dat?
Nee, maar sta wel stijf van de zenuwen. B heeft een dode kies die straks wordt getrokkenFoto maken was donderdag al hels en ben bang voor een paniekaanval vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bah!Ik hoop dat het goed gaat vanmiddag! Arme B!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
Bleh.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waarom dat?
Nee, maar sta wel stijf van de zenuwen. B heeft een dode kies die straks wordt getrokkenFoto maken was donderdag al hels en ben bang voor een paniekaanval vanmiddag.
Oja dan snap ik het welquote:Op maandag 21 januari 2019 11:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is zo'n dooie dag waar (voorheen..) niks open was.
Heb/had dat ook met feestdagen.
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]Je kunt het wel even ophouden als je naar de winkel gaat tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bah!Ik hoop dat het goed gaat vanmiddag! Arme B!
![]()
Ja ik vind het vreselijkHeb hem wel nieuwe poesjes beloofd als het voorbij was, dus kind is helemaal hyper en enthousiast dat z'n kies er uit gaat
Da's het nadeel van (zijn) autisme, de emotie-regulatie.
Haha jaquote:Op maandag 21 januari 2019 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat klinkt als een hoop gezeik, LP.Ter controle van je nier, neem ik aan?
[..]
Bleh.
Ik heb gewoon héél veel behoefte aan structuurquote:
Haha ja maar ik kan niet een paar uur wegquote:Op maandag 21 januari 2019 11:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je kunt het wel even ophouden als je naar de winkel gaat toch![]()
Ja ik vind het vreselijkHeb hem wel nieuwe poesjes beloofd als het voorbij was, dus kind is helemaal hyper en enthousiast dat z'n kies er uit gaat
Da's het nadeel van (zijn) autisme, de emotie-regulatie.
En dan wéét je dat de rest van de reizigers daar niks van merkt, maar het idee.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha jaMorgen poli afspraak en dan moet ik het dus meenemen. (Lekker in de bus
)
Ja inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2019 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan wéét je dat de rest van de reizigers daar niks van merkt, maar het idee.
God neequote:Op maandag 21 januari 2019 11:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja maar ik kan niet een paar uur wegIs irritant ;p
Aah ja inderdaad. Jullie hebben niet die nachtmerrie tandarts meer toch?
Gelukkig!quote:Op maandag 21 januari 2019 11:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
God neeHij heeft nu een angsttandarts
Maar ja, nu moet het allemaal nog hč.. vooral die verdovingsprik, die doen zo gemeen pijnquote:
quote:Op maandag 21 januari 2019 12:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar ja, nu moet het allemaal nog hč.. vooral die verdovingsprik, die doen zo gemeen pijn![]()
Laatste keer raakte hij ook dusdanig in paniek dat er na die prik niks meer kon gebeuren.
Jaquote:
Damn het wordt lachwekkendquote:Op maandag 21 januari 2019 12:10 schreef Poes. het volgende:
Telfort ook maar weer eens gebeld, opleverdatum ligt in 2035
Echt, wat een drama dit
Nu weer wachten op een terugbelletje van een andere klantenservice.
Erg hčquote:
Gelukkig wel ja maar wat maken ze er een bende van daarquote:Op maandag 21 januari 2019 12:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Erg hč![]()
Gelukkig doet tv/internet het gewoon, zou best kut zijn als ik in december was afgesloten
Nooit problemen gehad en nu alles tegelijkquote:Op maandag 21 januari 2019 12:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja maar wat maken ze er een bende van daar
quote:Op maandag 21 januari 2019 13:57 schreef Vlindur het volgende:
Succes en ik hoop dat het meevalt Pris!
Dat klinkt als een fijne tandarts.quote:Op maandag 21 januari 2019 14:16 schreef Poes. het volgende:
Sterkte Pris, hopelijk valt het mee!
Vlindur, daar hebben ze Google voor uit gevonden hčVeel plezier!
Zoals verwacht; paniek paniekStomme verdovingsprikken ook
Ook even flink gegild bij het trekken zelf, toen de tandarts stopte kreeg ik een hartverzakking, gelukkig was hij er al uit
![]()
Kind kreeg daarna een verrassingsenveloppe van de baliemedewerkster, met een plastic poesje en 3 uitgeprinte fotootjes van kittensHad ze goed onthouden van afgelopen donderdag.
ZO fijn dat het ook zķ kan! B was het daarna gelijk weer vergeten en stuiterde weer hyperactief door de wachtkamer.
De tandarts ging mijn pols nog opnemen, moest verplicht even gaan zittenMoeder zijn is soms zķ niet leuk
Volgens de monteur die hier vorige week was wel, er steekt bij de voordeur een kabel uit. Maar goed dat hij het zei, heb al een paar keer op het punt gestaan om dat ding weg te maaienquote:Op maandag 21 januari 2019 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Hebben ze überhaupt al glasvezelkabels liggen dan? De aansluiting is leuk, maar als dat vervolgens op ouwe bende is, merk je er alsnog niets van.
Absoluut, had ik dit gelijk maar geweten..quote:Op maandag 21 januari 2019 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt als een fijne tandarts.
Aaah arme B en arme jijquote:Op maandag 21 januari 2019 14:16 schreef Poes. het volgende:
Sterkte Pris, hopelijk valt het mee!
Vlindur, daar hebben ze Google voor uit gevonden hčVeel plezier!
Zoals verwacht; paniek paniekStomme verdovingsprikken ook
Ook even flink gegild bij het trekken zelf, toen de tandarts stopte kreeg ik een hartverzakking, gelukkig was hij er al uit
![]()
Kind kreeg daarna een verrassingsenveloppe van de baliemedewerkster, met een plastic poesje en 3 uitgeprinte fotootjes van kittensHad ze goed onthouden van afgelopen donderdag.
ZO fijn dat het ook zķ kan! B was het daarna gelijk weer vergeten en stuiterde weer hyperactief door de wachtkamer.
De tandarts ging mijn pols nog opnemen, moest verplicht even gaan zittenMoeder zijn is soms zķ niet leuk
Ja absoluutquote:Op maandag 21 januari 2019 15:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Aaah arme B en arme jijWat een fijne praktijk verder!
Ja geloof ik. Gelukkig is het voorbijquote:Op maandag 21 januari 2019 15:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja absoluutMaar ben er wel even ziek van geweest, meh
![]()
CtM was inderdaad wat tammetjes dit keer, mag ook wel eens voor de verandering
Ik trek al die wel/niet dode baby's niet hoorquote:Op maandag 21 januari 2019 15:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja geloof ik. Gelukkig is het voorbij
Haha ja inderdaad
Oh nee tochquote:Op maandag 21 januari 2019 16:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb zojuist de kno arts bijna vermoord.
Eerst plakker van mijn oor af, en daarna 5 hechtingen verwijderen.
Daarna het echte werk....
Kwam 4 meter gaas uit mn oor.
Laatste stukje zat vast
Deed tyfus zeer, trokken ze in 1 snok los.
Daarna even stofzuigen in m'n oor. Dokter weer bijna vermoord.
Maar alles geneest goed. Hoeft niet meer dichtgemaakt.
Over twee weken weer controle.
Ohja, om me te pesten kreeg ik nog even 7 dagen 3xdaags 3 oordruppels
![]()
![]()
![]()
Ik heb de kno arts gezegd dat ik haar meer haat dan de tandarts, believe me... Dat zegt watwant het k haat de tandarts met hart en ziel
Beterschap!quote:Op maandag 21 januari 2019 16:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb zojuist de kno arts bijna vermoord.
Eerst plakker van mijn oor af, en daarna 5 hechtingen verwijderen.
Daarna het echte werk....
Kwam 4 meter gaas uit mn oor.
Laatste stukje zat vast
Deed tyfus zeer, trokken ze in 1 snok los.
Daarna even stofzuigen in m'n oor. Dokter weer bijna vermoord.
Maar alles geneest goed. Hoeft niet meer dichtgemaakt.
Over twee weken weer controle.
Ohja, om me te pesten kreeg ik nog even 7 dagen 3xdaags 3 oordruppels
![]()
![]()
![]()
Ik heb de kno arts gezegd dat ik haar meer haat dan de tandarts, believe me... Dat zegt watwant het k haat de tandarts met hart en ziel
Ochquote:Op maandag 21 januari 2019 16:49 schreef LPFAN het volgende:
Stichting heeft een goeie week zeg. Woensdag andere kat laten inslapen. Heeft een gezwel in de buik.
We hebben ook wel wat jongeren maar ze hebben allemaal gezondheidsproblemen.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Och![]()
Kunnen ze niet wat jongere katten plaatsen ook? Die gaan doorgaans wat langer mee![]()
(Na 2x een te oude kat te hebben geadopteerd waag ik me er ook niet meer aan)
Ohquote:Op maandag 21 januari 2019 17:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
We hebben ook wel wat jongeren maar ze hebben allemaal gezondheidsproblemen.
Ja ik ook. De tekening was iig scherp genoeg en goed van formaat.quote:Op maandag 21 januari 2019 17:28 schreef Poes. het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar het resultaat Samzz! Genoeg geīnteresseerden hier al
Balen!quote:
Ja misschien. Maar het lukt gewoon echt niet. De charme van de tekening is dat de achtergrond erdoor schijnt. Dat valt weg als ik alleen de achtergrond lichter maakquote:
Hmm okequote:Op maandag 21 januari 2019 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja misschien. Maar het lukt gewoon echt niet. De charme van de tekening is dat de achtergrond erdoor schijnt. Dat valt weg als ik alleen de achtergrond lichter maak.
Ben benieuwd wat ze zeggen, anders laat ik t gewoon drukken en zie wel hoe t eruit ziet... Kan meevallen, kan tegenvallen.quote:
Jah inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zeggen, anders laat ik t gewoon drukken en zie wel hoe t eruit ziet... Kan meevallen, kan tegenvallen.
De drukker zei nog, 'neigt misschien naar te rood'. Sja...quote:
Misschien. Of ik red t met een filter.quote:Op maandag 21 januari 2019 19:59 schreef Poes. het volgende:
Wat jammer![]()
Misschien iemand in DIG die je kan helpen?
Niet gaan stressen hoor, er zijn vast mensen die je kunnen helpen daarquote:Op maandag 21 januari 2019 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Of ik red t met een filter.
Oh nee, ik stress ook niet. Maar ik weet natuurlijk de instellingen van de drukker niet, dus dan is het nogal moeilijk de kleuren aan te passen.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Niet gaan stressen hoor, er zijn vast mensen die je kunnen helpen daar
Ik maakte eens een foldertje voor een klant, uit onze printer kwam ook een heel vaag kleurtje maar bij de drukker was het helemaal perfectquote:Op maandag 21 januari 2019 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nee, ik stress ook niet. Maar ik weet natuurlijk de instellingen van de drukker niet, dus dan is het nogal moeilijk de kleuren aan te passen.
Goedemorgen dan maarquote:Op maandag 21 januari 2019 21:21 schreef LPFAN het volgende:
Ik ga richting bed. Morgen 6 uur dagSlaap lekker!
Ja ik kan zelf photoshoppen, maar ik weet natuurlijk niet hoe de kleuren van hun printer zijn.quote:Op maandag 21 januari 2019 20:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik maakte eens een foldertje voor een klant, uit onze printer kwam ook een heel vaag kleurtje maar bij de drukker was het helemaal perfect![]()
Kleurcodes e.d. Heb toen hulp gekregen van iemand die gespecialiseerd was in Photoshop ook.
Jaa leuk, hoe ging het?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:10 schreef Sarabi het volgende:
GoedemorgenGisteren voor het eerst in 1,5 maand weer naar danstraining geweest
Proefdruk aanvragen?quote:Op dinsdag 22 januari 2019 07:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik kan zelf photoshoppen, maar ik weet natuurlijk niet hoe de kleuren van hun printer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |