Mocht drie smeersels uitzoeken en kreeg een vers Turks brood. Super lekker!quote:Op zondag 20 januari 2019 15:54 schreef Koettie het volgende:
Ik heb een bon van een delicatessenwinkel, volgens mij Turks. Ben heel benieuwd!
dat is zo vervelend, zeker wanneer je al onderweg bentquote:Op zondag 20 januari 2019 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
25 minuten voor ik kan gaan ophalen een annulering.Al de tweede keer bij deze zaak en ik ga het nu melden.
Want dit is wel erg laat en ik was al onderweg. Gelukkig nog 2 bonnen om af te halen.
quote:Op zondag 20 januari 2019 17:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
10 triangel harde broodjes
1 bruin brood
1 krentenbrood
5 krentenbollen
5 witte puntjes
2 volkoren twisters
2 choco twisters
4,99¤
Bakker Bart Dordrecht 20-1-2019
Ik had wel een vleesvervanger willen ruilen tegen drie kippenpotenquote:
Mooi pakket! Ik dacht dat ekoplaza matig was, maar dan moet ik die ook eens in de gaten gaan houden.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik had wel een vleesvervanger willen ruilen tegen drie kippenpoten
[ afbeelding ]
Kreeg gister dit bij ekoplaza, alles was tot en met vandaag houdbaar. De groente is morgen ook nog wel goed. De maaltijd en het broodje waren vegetarisch en veel daarom soep in diepvries gedaan. De bananen leken echt niks meer maar dat viel erg mee en die zijn nu bananenbrood, de kip is gekookt voor de zwerfkat waar de benedenbuurvrouw voor zorgt. Dus toch netjes voor 2,99 ook al eet ik dus geen vlees en ik had even wat te doen.
Was dat de eko plaza in Eindhoven op de Kruisstraat?quote:Op zondag 20 januari 2019 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mooi pakket! Ik dacht dat ekoplaza matig was, maar dan moet ik die ook eens in de gaten gaan houden.
Ik had mijn tofu zo met je geruild
Goeie buit! Ik was zelf ook tevreden over verswarenhuys. Daar ga ik zeker nog eens bestellen. Aardige man die het runt ook.quote:Op zondag 20 januari 2019 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buit!
[ afbeelding ]
Links Verswarenhuys, rechts Brood2day
Verswarenhuys (4,99 euro):
Harissa balletjes
Vega gehakt
Naturel tofu
Tofu met gember en citroen
Magnetronmaaltijd die je waarschijnlijk ter plekke samen kunt stellen. Hadden ze al voor mij gedaan. Ik gok op gemengde groenten, aardappels en slavink.
Treurig halfje speltbrood wat het niet fijn vond in de tas
En niet één, maar drie croissantjes!
Brood2day (4,50 euro) (hier was ik de eerste en mocht kiezen uit de twee klaarstaande tasjes):
Drie kleine stokbroden
Italiaanse bol
Choclademuffin
Twee stukjes appeltaart (je zou het niet zeggen als je naar het doosje kijkt, maar ook zij vonden de tas niet zo fijn)
Aardbeiensmoothie
Nu dus diner met croissant, stokbrood en smoothie, de maaltijd is morgen ook nog goed. En alle vleesvervangers gaan de diepvries in.
En mijn toetje is uiteraard ook al geregeld voor vandaag en morgen
Nee. Ik woon helemaal aan de andere kant van het land.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Was dat de eko plaza in Eindhoven op de Kruisstraat?
Als dat zo is: netjes!
Ik heb na de eerste keer er niet meer besteld omdat 't me tegenviel.
Luchtbel woont volgens mij niet in Eindhoven. Ik heb er nog nooit besteld.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Was dat de eko plaza in Eindhoven op de Kruisstraat?
Als dat zo is: netjes!
Ik heb na de eerste keer er niet meer besteld omdat 't me tegenviel.
Die oudere man? Erg enthousiast was hijquote:Op zondag 20 januari 2019 20:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Goeie buit! Ik was zelf ook tevreden over verswarenhuys. Daar ga ik zeker nog eens bestellen. Aardige man die het runt ook.
Oeps sorry.quote:Op zondag 20 januari 2019 20:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee. Ik woon helemaal aan de andere kant van het land.
Ja hè? Was hij bij mij ook. En hij is een enorme kaasfan. Heb ook wel eens 'n half uur met hem over kaas zitten praten. Maakt hele goeie fondue overigens.quote:Op zondag 20 januari 2019 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die oudere man? Erg enthousiast was hijKwam ook meteen buffel ricotta showen.
Als het zo uitkomt ga ik er ook vaker halen.
Vanmiddag ben ik op en neer getreind ervoor. Lekker door de stad gewandeld na een lui weekend binnen.
Ik haat kaas dus dan ben ik snel uitgepraatquote:Op zondag 20 januari 2019 21:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja hè? Was hij bij mij ook. En hij is een enorme kaasfan. Heb ook wel eens 'n half uur met hem over kaas zitten praten. Maakt hele goeie fondue overigens.
Inderdaad matigquote:Op zondag 20 januari 2019 22:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Smyrna tandoor restaurant in Dordrecht.
Eigenlijk beetje armoedig.
Is een turks vis / vlees restaurant maar kreeg alleen beetje restjes saladebar mee. Voor 4¤ kan ik beter naar de supermarkt...
Geld niet waard....
Ik heb een mail gestuurd over dit stukje saladebar. Kijken of ik antwoord krijg.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Inderdaad matigDan zou je een stukje vis of vlees(vervanger) erbij verwachten.
wat een treurigheid die inhoudquote:Op zondag 20 januari 2019 22:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
[ afbeelding ]
Is een turks vis / vlees restaurant maar kreeg alleen beetje restjes saladebar mee. Voor 4¤ kan ik beter naar de supermarkt...
Geld niet waard....
Op de app staat dit:
De inhoud kan dus van dag tot dag verschillen en het kan een combinatie zijn van gerechten, salades en brood. Zo houden we het spannend!
Deze ga ik maar even over klagen...
Volgens mij hebben die er standaard elke dag 3 over. Als je zulke beetjes mee krijgt verdienen ze er nog aan.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
[ afbeelding ]
Geld niet waard....
Op de app staat dit:
De inhoud kan dus van dag tot dag verschillen en het kan een combinatie zijn van gerechten, salades en brood. Zo houden we het spannend!
Deze ga ik maar even over klagen...
Hahaha, zul je net hebben.quote:Op zondag 20 januari 2019 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik haat kaas dus dan ben ik snel uitgepraat
De ricotta die hij me liet zien kon me ook matig boeien maar dat was ook zo onaardig om te zeggen.
Nee, geen bonnen. Omdat ik in de buurt was ben ik er even overheen gelopen. Er hadden heel lekkere dingen in die box kunnen zitten.quote:Op maandag 21 januari 2019 00:58 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij geen bonnen geweest voor de feel good market. Wel jammer was wel echt benieuwd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |