Neh :p is alleen irritant dat ik een beetje aan huis gekluisterd zit vandaag maar verder niks aan de handquote:Op maandag 21 januari 2019 11:48 schreef Poes. het volgende:
Het is vandaag overigens Blue Monday. Iedereen depressief?
Waarom dat?quote:Op maandag 21 januari 2019 11:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Neh :p is alleen irritant dat ik een beetje aan huis gekluisterd zit vandaag maar verder niks aan de hand![]()
Jij?
Ik heb het meer met zondagenquote:Op maandag 21 januari 2019 11:51 schreef Sarabi het volgende:
Het is gewoon maandag....het weekend is leuker, maar depressief nah
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waarom dat?
Nee, maar sta wel stijf van de zenuwen. B heeft een dode kies die straks wordt getrokkenFoto maken was donderdag al hels en ben bang voor een paniekaanval vanmiddag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bah!Ik hoop dat het goed gaat vanmiddag! Arme B!
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Bleh.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waarom dat?
Nee, maar sta wel stijf van de zenuwen. B heeft een dode kies die straks wordt getrokkenFoto maken was donderdag al hels en ben bang voor een paniekaanval vanmiddag.
Oja dan snap ik het welquote:Op maandag 21 januari 2019 11:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het is zo'n dooie dag waar (voorheen..) niks open was.
Heb/had dat ook met feestdagen.
quote:Op maandag 21 januari 2019 11:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]Je kunt het wel even ophouden als je naar de winkel gaat tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bah!Ik hoop dat het goed gaat vanmiddag! Arme B!
![]()
Ja ik vind het vreselijkHeb hem wel nieuwe poesjes beloofd als het voorbij was, dus kind is helemaal hyper en enthousiast dat z'n kies er uit gaat
Da's het nadeel van (zijn) autisme, de emotie-regulatie.
Haha jaquote:Op maandag 21 januari 2019 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat klinkt als een hoop gezeik, LP.Ter controle van je nier, neem ik aan?
[..]
Bleh.
Ik heb gewoon héél veel behoefte aan structuurquote:
Haha ja maar ik kan niet een paar uur wegquote:Op maandag 21 januari 2019 11:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je kunt het wel even ophouden als je naar de winkel gaat toch![]()
Ja ik vind het vreselijkHeb hem wel nieuwe poesjes beloofd als het voorbij was, dus kind is helemaal hyper en enthousiast dat z'n kies er uit gaat
Da's het nadeel van (zijn) autisme, de emotie-regulatie.
En dan wéét je dat de rest van de reizigers daar niks van merkt, maar het idee.quote:Op maandag 21 januari 2019 11:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha jaMorgen poli afspraak en dan moet ik het dus meenemen. (Lekker in de bus
)
Ja inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2019 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan wéét je dat de rest van de reizigers daar niks van merkt, maar het idee.
God neequote:Op maandag 21 januari 2019 11:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja maar ik kan niet een paar uur wegIs irritant ;p
Aah ja inderdaad. Jullie hebben niet die nachtmerrie tandarts meer toch?
Gelukkig!quote:Op maandag 21 januari 2019 11:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
God neeHij heeft nu een angsttandarts
Maar ja, nu moet het allemaal nog hč.. vooral die verdovingsprik, die doen zo gemeen pijnquote:
quote:Op maandag 21 januari 2019 12:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Maar ja, nu moet het allemaal nog hč.. vooral die verdovingsprik, die doen zo gemeen pijn![]()
Laatste keer raakte hij ook dusdanig in paniek dat er na die prik niks meer kon gebeuren.
Damn het wordt lachwekkendquote:Op maandag 21 januari 2019 12:10 schreef Poes. het volgende:
Telfort ook maar weer eens gebeld, opleverdatum ligt in 2035
Echt, wat een drama dit
Nu weer wachten op een terugbelletje van een andere klantenservice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |