abonnement Unibet Coolblue
pi_184460004
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens; ik smeer ook bevroren, maar 's avonds laat en dan gaat het in een broodtrommel met een app0l en een klimfruitje, en dat werkt al 25 jaar lang uitstekend. Vroegah thuis hadden we al brood uit de diepvries. Is bijna net zo vers als toen je het erin stopte :Y
Oh ok...
Ik heb 's morgens altijd een vast ritme, de avond ervoor heb ik de tas al helemaal gepakt, het lunchpakket maken is altijd op een vast tijdstip in het ochtendrooster. Dat doe ik halfslaperig, maar het komt altijd goed.
Het in de kantine eten maakt me dik, merkte ik, dus dat leerde ik al snel af.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:16:02 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184463803
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:19 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Oh ok...
Ik heb 's morgens altijd een vast ritme, de avond ervoor heb ik de tas al helemaal gepakt, het lunchpakket maken is altijd op een vast tijdstip in het ochtendrooster. Dat doe ik halfslaperig, maar het komt altijd goed.
Het in de kantine eten maakt me dik, merkte ik, dus dat leerde ik al snel af.
Same here.. mijn ochtendritueel is echt zombie-proof _O-

Brood klaar in de koelkast, hoef ik alleen in de tas te schuiven.
2 mokken verse bonenkoffie staan klaar als ik beneden kom (timer in je koffieslet is baas _O_ )
Tas en alles staat ook klaar
Kleding ligt klaar.
Alle andere zooi die ik meesleep e.d ligt nog net niet op volgorde ernaast.

Alles wat niet in het systeem ingepast ligt of staat wordt standaard vergeten, de auto-pilot geeft geen nueq :O :z
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184463854
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Same here.. mijn ochtendritueel is echt zombie-proof _O-

Brood klaar in de koelkast, hoef ik alleen in de tas te schuiven.
2 mokken verse bonenkoffie staan klaar als ik beneden kom (timer in je koffieslet is baas _O_ )
Tas en alles staat ook klaar
Kleding ligt klaar.
Alle andere zooi die ik meesleep e.d ligt nog net niet op volgorde ernaast.

Alles wat niet in het systeem ingepast ligt of staat wordt standaard vergeten, de auto-pilot geeft geen nueq :O :z
Like a pro _O_
Spoilers!
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:23:10 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184464018
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Like a pro _O_
Al jaren *) .. de ervaring leert dat je niet zo heel scherp bent als je midden in de nacht op moet staan, en dan heb ik ook nog behoorlijk variabele tijden; som rijd ik om 06.00 weg, maar 03.00 - 0400 komt ook voor. Ben ook wel eens om 01.30 weggereden :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184464089
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Same here.. mijn ochtendritueel is echt zombie-proof _O-

Brood klaar in de koelkast, hoef ik alleen in de tas te schuiven.
2 mokken verse bonenkoffie staan klaar als ik beneden kom (timer in je koffieslet is baas _O_ )
Tas en alles staat ook klaar
Kleding ligt klaar.
Alle andere zooi die ik meesleep e.d ligt nog net niet op volgorde ernaast.

Alles wat niet in het systeem ingepast ligt of staat wordt standaard vergeten, de auto-pilot geeft geen nueq :O :z
Precies, kleren liggen al gestreken de avond ervoor, schoenen en alles er voor. Ik hoef 's morgens zelfs niet na te denken. Binnen een uur is het hele ritueel gedaan en zit ik op de fiets of in de bus, geschoren (avond ervoor) en zeer fris en volkomen op de hoogte van het ochtendnieuws en het weer dat komen gaat. Voorkomt zoveel stress.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:29:15 #56
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_184464214
Ik lunch zelden :') .
Is er een keer ingeslopen bij een stress project waar ik de hele dag van vergadering naar vergadering rende en er niet meer uit gegaan. Scheelt een bak geld, want eten meenemen van huis deed ik al vanaf de 4de klas Havo niet meer. Van dat smerige plakbrood met laffe plakjes half gesmolten kaas :r .
pi_184464239
Brood, salade, yoghurt met fruit. Dat zijn de drie dingen die ik vaak afwissel. Elke dag brood kwam mijn strot uit, dus gewoon af en toe wat anders. Ik werk bij de Appie, dus ik koop vaak wat in de winkel tijdens de lunch.
  donderdag 17 januari 2019 @ 22:30:19 #58
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184464244
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:25 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Precies, kleren liggen al gestreken de avond ervoor, schoenen en alles er voor. Ik hoef 's morgens zelfs niet na te denken. Binnen een uur is het hele ritueel gedaan en zit ik op de fiets of in de bus, geschoren (avond ervoor) en zeer fris en volkomen op de hoogte van het ochtendnieuws en het weer dat komen gaat. Voorkomt zoveel stress.
Ik doe er een kwartier minder over doorgaans; maar ik 'scheer' me 1 keer per week, dat moet geen gewoonte worden :7 , en de strijkbout heeft hier een luizenleventje.
Kan gebeuren dat de 2e bak pleur mee in de auto gaat, dat dan weer wel. E.e.a. hangt af van het feit of ik een asbak of een fruitschaal heb gekleid, en hoeveel interessant nieuws er op nu.nl staat :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184464481
Nodogedwongen broodjes mee :r

Vroeger haalde ik vaak wat, maar met het huidige klantenlocaties en het feit dat ik vaak langer bij een aan het werk ben, kost het eenvoudig teveel tijd om even weg te gaan, broodjeszaak te zoeken en samen met de helft van het bedrijventerrein in de rij te wachten.
.
pi_184468190
quote:
14s.gif Op donderdag 17 januari 2019 22:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik doe er een kwartier minder over doorgaans; maar ik 'scheer' me 1 keer per week, dat moet geen gewoonte worden :7 , en de strijkbout heeft hier een luizenleventje.
Kan gebeuren dat de 2e bak pleur mee in de auto gaat, dat dan weer wel. E.e.a. hangt af van het feit of ik een asbak of een fruitschaal heb gekleid, en hoeveel interessant nieuws er op nu.nl staat :+
Ik moet netjes op het werk verschijnen, want ik heb veel externe contacten, dus elke twee dagen scheren, nette kleren en gepoetste schoenen. Radio 1 staat aan bij het hele ritueel die iedere werknemer doet 's morgens, zelfs in de badkamer. Ben blij dat ik geen vrouw bij. Ik moet er niet aan denken dat opmaken, ik zou er knetter van worden.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_184468682
Meestal nasi.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  vrijdag 18 januari 2019 @ 09:50:52 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184469079
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 08:43 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik moet netjes op het werk verschijnen, want ik heb veel externe contacten, dus elke twee dagen scheren, nette kleren en gepoetste schoenen. Radio 1 staat aan bij het hele ritueel die iedere werknemer doet 's morgens, zelfs in de badkamer. Ben blij dat ik geen vrouw bij. Ik moet er niet aan denken dat opmaken, ik zou er knetter van worden.
Ik moet alleen eten en ademhalen. Voor de rest van de kunstjes moet betaald worden.
Ik doe dit al tig jaar zo.. het is wat het is, en ik doe mijn werk geen procent minder als ik wel of geen haar op mijn gezicht heb. Ik ben gewoon een soort wandelende weekkalender; je kunt aan mijn kop zijn wat voor dag het is :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184497776
Verschilt. Soms uit eten in restaurant,vaak supermarkt,soms fastfood, soms broodjeszaak/slager. In ieder geval altijd rondje lopen buiten
pi_184569071
Bruin brood met kaas.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_184569597
(Noedel)soep, crackers, boterhammen en roggebrood wisselen elkaar af of combineren.
Donderdag Subway broodje, vrijdag snacklunch.

Bij warm weer ook afwisselen met salades.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184575114
Tegenwoordig brood, omdat het makkelijk en goedkoop is.
Maar voorheen ook weleens kliekjes, denk aan: boerenkool, nasi, pannenkoeken met stroop, pasta pesto met tonijn etc etc

Nadeel is dat we geen magnetron hebben, dus alles is wel koud.
Krijg ik weer 565 x commentaar; is dat nog lekker koud? :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  Moderator woensdag 23 januari 2019 @ 16:21:19 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_184575135
Twee broodjes met beleg, een banaan en een kiwi. Broodjes gewoon zelf gemaakt en meegenomen :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_184575549
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2019 16:21 schreef Karina het volgende:
Twee broodjes met beleg, een banaan en een kiwi. Broodjes gewoon zelf gemaakt en meegenomen :P
pi_184585524
Ik neem dagelijks boterhammen mee met pindakaas of vleesbeleg en een cup-a-soup. Verder eet ik ongeveer een keer in de week iets van de kantine als het er goed uit ziet: een uitsmijter, maaltijdsalade, broodje kroket of een warme maaltijd, heerlijk.
pi_184585804
3 gangen maaltijd :7
  maandag 18 februari 2019 @ 21:32:56 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185093337
Soms een blikje tonijn.

Soms een gekookte kipfilet die ik meeneem van huis.

Soms bak ik de dag vantevoren een ei of een omelet, en neem ik die mee.

Heeeel soms wat brood; vind ik wel lekker maar moet niet teveel brood kanen.

We hebben hier wel een kantine; mar dan betaal je 2,75 voor een broodje. Of van die schandalige prijzen voor een frikandel van 1,75 ofzo :')
Of dat ze dan wel wat lekkers hebben, maar dan is het meteen moeilijk veel (wie vreet nou een huge pizza kebab weg in de pauze?! Dan moet je wel brak zijn)
pi_185099768
Vaak crackers en apart beleg (rosbief of salami) en dan beleg ik op het werk. Soms neem ik ook nog restjes avondeten van de vorige dag mee of soep, even in de magnetron dan. Ik werk in het onderwijs en vaak heb ik te weinig tijd om te lunchen, dus dan lunch ik na mijn laatste les om 4 uur ofzo. :+
pi_185108248
Vaak salade uit de salade bar of de al opgemaakte salades met een zelf gesneden broodje met pesto of hummus, en dan een sapje of melk. Soms een maaltijd (als die lekker zijn). Meestal rond de 3,50 kwijt hiervoor in het bedrijfsrestaurant
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 19 februari 2019 @ 17:50:33 #74
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185108799
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 09:57 schreef Doloris het volgende:
Vaak crackers en apart beleg (rosbief of salami) en dan beleg ik op het werk. Soms neem ik ook nog restjes avondeten van de vorige dag mee of soep, even in de magnetron dan. Ik werk in het onderwijs en vaak heb ik te weinig tijd om te lunchen, dus dan lunch ik na mijn laatste les om 4 uur ofzo. :+
Wanneer eet je in de avond?
pi_185109838
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 17:50 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Wanneer eet je in de avond?
Ligt eraan, als ik weinig/geen tijd heb gehad om te lunchen, dan eet ik soms om 4 uur iets lichts en dan om 6 uur al meteen een grotere portie avondeten. Soms lunch ik om 4 uur dan wel echt stevig en rond half 8/8 uur nog een lichte avondmaaltijd. Zeker niet ideaal, maar ik lunch liever rustig om 4 uur dan gestrest in 5 minuten in mijn 'pauze' terwijl ik nog met leerlingen in gesprek ben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')