SPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het Grrrrote DTS kerrrrst gedichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
wat heb je toch tegen limoentje?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk hoe irritant de nummer 1 van deze maand bezig is terwijl normaal is dat echt wel een toffe user.
zelfde met kat toen no thanks
glijden nog welquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:47 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. Dames mogen de DM binnen glijden als ze willen![]()
Niks hoor al moet ze geen troll users gaan aanmoedigenquote:
Ja, dat doen ze nou eenmaal als ze nat zijn. Net een wildwaterpark.quote:
Net een bak vol palingquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze nou eenmaal als ze nat zijn. Net een wildwaterpark.
is er eindelijk iemand die mij aanmoedigt, is het weer niet goedquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks hoor al moet ze geen troll users gaan aanmoedigen
Jij opent geen tt met random user is een kanker mongool.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
is er eindelijk iemand die mij aanmoedigt, is het weer niet goed
Ik geloof niet dat ze ooit quoti heeft aangemoedigd hoor. Denk dat ze net als ik vind dat jullie elkaar in DM mogen knuffelen/uitscheldenquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij opent geen tt met random user is een kanker mongool.
hoe sneller we die gozer vergeten zijn hoe beter.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze ooit quoti heeft aangemoedigd hoor. Denk dat ze net als ik vind dat jullie elkaar in DM mogen knuffelen/uitschelden
Dst soort users schieten we niks mee op.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:55 schreef devzero het volgende:
gewoon negeren als hij je niet aanstaat
Ik zal m'n kuisheidschild vast aandoen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:56 schreef devzero het volgende:
pas maar op homijn die straks lekker van achteren komt
kan die tegen homijns wortel van staalquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zal m'n kuisheidschild vast aandoen.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:52 schreef devzero het volgende:
Denk dat ze net als ik vind dat jullie elkaar in DM mogen knuffelen/uitschelden
ik doe niks hequote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
kan die tegen homijns wortel van staal
quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Geen kaap en netjes de TT veranderd zoals het hoort
Eng
stuurt meerdere he heb ik ook hele tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit als reactie op fanatiek het spel spelenIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Je zusje deed raar.quote:
Nouja, ik zoek het niet op maar na alle verwijten die ik blijf krijgen mag ik mezelf best even verdedigen.quote:
Dat kan vast ook wel in ONZ-feedback.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nouja, ik zoek het niet op maar na alle verwijten die ik blijf krijgen mag ik mezelf best even verdedigen.
ja ik doe dus niksquote:
Dit, of in DM/PM.quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan vast ook wel in ONZ-feedback.
quote melding ookquote:
Voor 50 eu kan je bij mij een persoonlijk bolkdicht kopen!quote:
En bij mij drugsquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor 50 eu kan je bij mij een persoonlijk bolkdicht kopen!
quote:
Als je bitsj wil chillen is er geen probleem dus.quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Als je bitsj wil chillen is er geen probleem dus.
Rapduo Dr. Abbit en Nogaquote:
Op tour met MC Moo en Lil' TJILP. Beetje festivals doen, optreden in boerengaten. Dik binnenlopen man!quote:
Schoon aan tafel zitten heur toch?quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:24 schreef dud0r het volgende:
Waarom wil m'n kind perse nu onder de douche. Ik sta te koken.
Ja maar hij is nog niet echt oud genoeg dat hij zelf alles kan met de douche waardoor ik nu dus niet verder kan koken. En de wederhelft barst als ze over een uurtje thuiskomt van de honger dus dan is het niet chill als het eten niet klaar isquote:Op woensdag 16 januari 2019 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schoon aan tafel zitten heur toch?
Hopelijk ben je trots op jezelf je hebt een topic waar ik me al jaren thuis voel totaal voor mij verpest binnen 48 uur met je getreiter en geklier.quote:
De enige die hier irritant bezig is ben jij Mikey. Wel duidelijk dat jij wat tegen mij hebtquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk hoe irritant de nummer 1 van deze maand bezig is terwijl normaal is dat echt wel een toffe user.
zelfde met kat toen no thanks
quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De enige die hier irritant bezig is ben jij Mikey. Wel duidelijk dat jij wat tegen mij hebt
Het is eens niet is.quote:
Liefst zo laag mogelijk. Het heeft niet echt een toegevoegde waarde en ik merk dat ik steeds meer punten probeer te pakken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hallo quoti
Voor welke plaats in het spel ga jij deze maand ?
Zo laag mogelijkquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Liefst zo laag mogelijk. Het heeft niet echt een toegevoegde waarde en ik merk dat ik steeds meer punten probeer te pakken.
Nouja hoe hoger je komt hoe moeilijker het wordt, dus ik probeer gewoon een paar plekken te klimmen nog.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo laag mogelijkdat is niet het doel van het spel
nummer 1 kan je uit je hoofd zetten
maar proberen top 5 te halen ofzo?
Ik vind het best een raar en verslavend spel, probeer ook telkens meer punten te pakken![]()
Maar het is en blijft een spel natuurlijk
Ik zeg doen ja! Kijken hoe ver je kan komenquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nouja hoe hoger je komt hoe moeilijker het wordt, dus ik probeer gewoon een paar plekken te klimmen nog.
Maar ik moet eigenlijk mijn tijd in andere dingen stekenquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zeg doen ja! Kijken hoe ver je kan komen
zolang het maar niet 1e plek is![]()
Die heeft zelf een beetje geholpen daarbij.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt nattekat ver achter je gelaten
Dat is mijn achter achter achter nicht. Ik mocht haar toch nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft zelf een beetje geholpen daarbij.
[ afbeelding ]
Voor in het avondeten
quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Maar ik moet eigenlijk mijn tijd in andere dingen steken
Mooi zoquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is mijn achter achter achter nicht. Ik mocht haar toch niet
Het is vrij dramatisch.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]erg is dat he. Zit je hier te posten terwijl je nog andere dingen te doen hebt
Gelukkigquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:25 schreef Already_in_use het volgende:
Voor degene die het interesseert.
Net naar de gyn geweest. Het is iig niks ernstigsBiopt afgenomen. Nu even kijken of mijn lichaam het zelf afstoot.
Last die van mijn schouders valt nu
quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is mijn achter achter achter nicht. Ik mocht haar toch niet
quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
GelukkigKan je ons weer vermaken!
Dokter Grrrrrrrr verwacht u wel maandelijks op controle om de situatie te monitoren.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]![]()
Precies. Terug op volle sterkte
Prima Dokter Grrr.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dokter Grrrrrrrr verwacht u wel maandelijks op controle om de situatie te monitoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prima Dokter Grrr.
De eerstkomende week kan helaas nog niet.
Ach, zolang kan grrrrrr ook nog wel wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Agenda zat toch al vol met werkbezoeken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, zolang kan grrrrrr ook nog wel wachten
quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:25 schreef Already_in_use het volgende:
Voor degene die het interesseert.
Net naar de gyn geweest. Het is iig niks ernstigsBiopt afgenomen. Nu even kijken of mijn lichaam het zelf afstoot.
Last die van mijn schouders valt nu
'werkbezoeken' uhuhquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Agenda zat toch al vol met werkbezoeken.
Zo werkt het niet hoorquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil makkelijk resultaat hebben.
Dus zo zit jij echt in elkaarquote:
John de mol zin bij v Nieuwkerk aan tafelquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Lol, SBS 6 is echt alle grote poppetjes van RTL aan het stelen
De campingzender met alle diva's en RTL met niks meer over.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Prima Dokter Grrr.
De eerstkomende week kan helaas nog niet.
Gaat je dit wel lukken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja moet RTL straks nog dingen bedenken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Lol, SBS 6 is echt alle grote poppetjes van RTL aan het stelen
De campingzender met alle diva's en RTL met niks meer over.
Zeehondenfluisteraarquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja moet RTL straks nog dingen bedenken.
Rip RTL 4. 5 afstoten en alles naar 4 verhuizen dus.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja moet RTL straks nog dingen bedenken.
Kom danquote:Op woensdag 16 januari 2019 18:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo werkt het niet hoorBOLK DIE QUOTIDIEN!! TJILP
Bolluk!quote:
hey fris en fruitig moentjuhquote:
De kritiek was afgelopen tijd wel dat ze steeds dezelfde mensen overal lieten verschijnen. Daar kunnen ze mooi iets mee doen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rip RTL 4. 5 afstoten en alles naar 4 verhuizen dus.
Hoe gaat het met het boksen en hardlopen?quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hey fris en fruitig moentjuh
bolkquote:
Goedquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het boksen en hardlopen?
Bolkes! Moentjuh!quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]:"Daar heb je grrrr!! MOOOO!!"
:"Hij heeft ons een stem gegeven!! TJILP!!"
Grrrr kampioen
Wel goed je heupen indraaien hequote:
Ja ik moet nog beter zitten.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wel goed je heupen indraaien he![]()
Geef ze maar op hun flikker!
Beetje uitgefeest voor komende tijd? Of heb je binnenkort weer een week lang feestjes op de planning staanquote:
Komend weekend uit eten. Dus dat valt mooi mee.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje uitgefeest voor komende tijd? Of heb je binnenkort weer een week lang feestjes op de planning staan
nee gaat steeds beter het verdelenquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vergeet je de andere dingen niet, je app school en je vriendin
Train je nu ook vaker ?
Uit eten eindigt (meestal) op een normaal tijdstipquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komend weekend uit eten. Dus dat valt mooi mee.
Ja rug moet recht alleen wat door je benen gezakt. Als je recht staat zijn je heupen op slot, en de kracht bij een stoot komt vanuit het draaien van de heup.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is goed voor je rug. Krom erbij lopen wil je toch niet
dikke lul band als opkomstmuziek tochquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee gaat steeds beter het verdelen![]()
Nou ik train iets meer, maar heb thuis een bokszak hangen dus daar twee keer per week op en drie keer boksschool en twee keer hardlopen. Blijf voorlopig zo doen tot ik bij de gevorderden mee kan doen met training.
Steakrestaurant.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Uit eten eindigt (meestal) op een normaal tijdstip
Sushi ?
Doen ze niet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De kritiek was afgelopen tijd wel dat ze steeds dezelfde mensen overal lieten verschijnen. Daar kunnen ze mooi iets mee doen.
Je gaat er echt helemaal voorquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee gaat steeds beter het verdelen![]()
Nou ik train iets meer, maar heb thuis een bokszak hangen dus daar twee keer per week op en drie keer boksschool en twee keer hardlopen. Blijf voorlopig zo doen tot ik bij de gevorderden mee kan doen met training.
Ja denk ik ook niet.quote:
haha dat zou goud zijnquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dikke lul band als opkomstmuziek toch
Ow dat weet ik allemaal niet.. ik zei maar watquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja rug moet recht alleen wat door je benen gezakt. Als je recht staat zijn je heupen op slot, en de kracht bij een stoot komt vanuit het draaien van de heup.
ja nou ja het is leuk dus dat helptquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je gaat er echt helemaal voor
Fanatiek hoor
Ik zit ondertussen nog steeds te wachten op:
ZEEHONDEN DIE DE WERELD OVERNEMEN!!
Mja ik wil eerst voor je moeder gaan vrindquote:
Wit heb je toch alquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mja ik wil eerst voor je moeder gaan vrind
Grote jongenquote:
Lang geleden dat ik een echt goede opheb dus ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan erg lekker zijnlekkerder dan sushi iig
Mijn naam is haasquote:
hey halloquote:
nijntjequote:
zijn naam is haagsquote:
Dat is wel een bijzonder toevalquote:
Restaurant heeft goede reviews neem ik aanquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik een echt goede opheb dus ben benieuwd.
Puntjonsquote:
Zekerquote:
Komt zeker in de buurt ja.quote:
Is natuurlijk ook afhankelijk van de seksquote:
nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:23 schreef Quotidien het volgende:
Dit is een 12+ chat, hou het netjes
ik heb alleen nog maar seks met bomen gehadquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook afhankelijk van de seks
Dan is seks toch gewoon beter dan puntjesquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb alleen nog maar seks met bomen gehad
dit soort praatjes voor na middernacht jaquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:23 schreef Quotidien het volgende:
Dit is een 12+ chat, hou het netjes
maar puntjes zijn ookquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is seks toch gewoon beter dan puntjes
zit er ook wel in toch?quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sow die Krikke kan ook beter opstappen
Je kan niet alleen zeggen eten was lekkerquote:
Niet gekeken, is op aanraden van vriendenquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Restaurant heeft goede reviews neem ik aan
apartquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb alleen nog maar seks met bomen gehad
Hoezo jij niet dan?quote:
vond het al een kakwijf bij aantredenquote:
madrasquote:
yeshquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vond het al een kakwijf bij aantreden
Gelukkig, ik voelde me al uniek.quote:
Wacht, bomen of bommen?quote:
wie weet lezen de koters van dud0r wel mee, die kunnen alvast aan de therapie beginnen nuquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dit soort praatjes voor na middernacht ja
Gewoon de kop eraf draaien.quote:
Alleen als ze meelezen ik KLB of VBL moeten ze in therapie.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
wie weet lezen de koters van dud0r wel mee, die kunnen alvast aan de therapie beginnen nu
VBL kom ik nooit, KLB is echt een put geworden.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen als ze meelezen ik KLB of VBL moeten ze in therapie.
Daar kan geen therapie tegen opquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen als ze meelezen ik KLB of VBL moeten ze in therapie.
Oh lama dan.quote:
lama's zijn zo 2018, alpaca's moet je tegenwoordig hebbenquote:
Alpaca VBL dan maar.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
lama's zijn zo 2018, alpaca's moet je tegenwoordig hebben
Verspakket van de ah.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zo'n Knorr wereldgerecht pakje?
Ik heb weleens een wallaby bij iemand in de tuin gezien. Alpaca nog nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
lama's zijn zo 2018, alpaca's moet je tegenwoordig hebben
Was het toevallig deze?quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb weleens een wallaby bij iemand in de tuin gezien. Alpaca nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Het lukt me al een paar maanden. Die week gaat dan ook nog welquote:
Ik plan je meteen in voor een consult op 23 januari.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het lukt me al een paar maanden. Die week gaat dan ook nog wel
Arme jijquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het lukt me al een paar maanden. Die week gaat dan ook nog wel
quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Was het toevallig deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja!! Is die van jou
Helaas. Maar mijn hamster is minstens zo gespierd.quote:
Ranger Zinus toch.quote:
Bijna 100K keer Grrrrrrrrgodgenot!quote:
Nee joh.quote:
Moet je zorgen dat haagsmod m niet heeft of kaapt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:26 schreef devzero het volgende:
voor de TT. iets anders dan neuken graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |