madrasquote:

yeshquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vond het al een kakwijf bij aantreden

Gelukkig, ik voelde me al uniek.quote:

Wacht, bomen of bommen?quote:

wie weet lezen de koters van dud0r wel mee, die kunnen alvast aan de therapie beginnen nuquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dit soort praatjes voor na middernacht ja

Gewoon de kop eraf draaien.quote:

Alleen als ze meelezen ik KLB of VBL moeten ze in therapie.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
wie weet lezen de koters van dud0r wel mee, die kunnen alvast aan de therapie beginnen nu

VBL kom ik nooit, KLB is echt een put geworden.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen als ze meelezen ik KLB of VBL moeten ze in therapie.

Daar kan geen therapie tegen opquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen als ze meelezen ik KLB of VBL moeten ze in therapie.

Oh lama dan.quote:

lama's zijn zo 2018, alpaca's moet je tegenwoordig hebbenquote:

Alpaca VBL dan maar.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
lama's zijn zo 2018, alpaca's moet je tegenwoordig hebben

Verspakket van de ah.quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker![]()
Zo'n Knorr wereldgerecht pakje?

Ik heb weleens een wallaby bij iemand in de tuin gezien. Alpaca nog nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 19:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
lama's zijn zo 2018, alpaca's moet je tegenwoordig hebben

Was het toevallig deze?quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb weleens een wallaby bij iemand in de tuin gezien. Alpaca nog niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |