SPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het Grrrrote DTS kerrrrst gedichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
die stond ook al in mijn telefoon hoe zet je uit dat whattsap automatisch al die gedeelde shit im je phone zet?quote:
Niet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die stond ook al in mijn telefoon hoe zet je uit dat whattsap automatisch al die gedeelde shit im je phone zet?
kan regelmatig puin ruimen met die groepsapp.
Whatsapp > instellingen (via bovenin 3 stipjes) > data en opslaggebruik > media autom. downloaden = alles op GEEN MEDIA zettenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die stond ook al in mijn telefoon hoe zet je uit dat whattsap automatisch al die gedeelde shit im je phone zet?
kan regelmatig puin ruimen met die groepsapp.
ga eens werkenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Whatsapp > instellingen (via bovenin 3 stipjes) > data en opslaggebruik > media autom. downloaden = alles op GEEN MEDIA zetten
Haags is een stuk stoerderquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:25 schreef dud0r het volgende:
Kan hij wel. Hij is net zo stoer als haags
Nou nou, dat zijn gewaagde uitspraken groene mevrouwquote:
Ik spreek enkel de waarheidquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou nou, dat zijn gewaagde uitspraken groene mevrouw
thank youquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Whatsapp > instellingen (via bovenin 3 stipjes) > data en opslaggebruik > media autom. downloaden = alles op GEEN MEDIA zetten
Nice, bedankt!quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat jij de waarheid vindt, is niet automatisch ook daadwerkelijk de waarheid.quote:
Haags en ik lopen elkaar altijd mis. Hij gaat met de trein mijn kant op en ik met de trein zijn kant op.quote:
Wel hoorquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat jij de waarheid vindt, is niet automatisch ook daadwerkelijk de waarheid.
Vrouwen vinden wel vaker dat ze gelijk hebben.....quote:
Misschien maar beter ook. Net zoals je werk en privé uit elkaar moet houden geldt dat ook voor FOKquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haags en ik lopen elkaar altijd mis. Hij gaat met de trein mijn kant op en ik met de trein zijn kant op.
Topshow lekker manquote:
Maar ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrouwen vinden wel vaker dat ze gelijk hebben.....
Aparte uitspraak voor iemand die een relatie heeft met een fokker.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Net zoals je werk en privé uit elkaar moet houden geldt dat ook voor FOK
Dat is allemaal een act. Ik ben een creatie van devzero.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aparte uitspraak voor iemand die een relatie heeft met een fokker.
Oh. Dan heb je sowieso geen gelijkquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ik ben geen vrouw![]()
Ben een citrusvrucht, een limoen om precies te zijn
Kloon bedoel je, jij mafkeesquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is allemaal een act. Ik ben een creatie van devzero.
Seks met jezelf in een nieuwe dementie.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is allemaal een act. Ik ben een creatie van devzero.
Als je die intro post is haags heel blijquote:
Ik vraag altijd of het pijn doet als ik ze uit knijp en dan zeggen ze niks maar wel kermen van de pijn als het dan gebeurtquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jawel hoor altijd gelijk. Heb je ooit een limoen horen liegen ? Nee !
Moordenaarquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vraag altijd of het pijn doet als ik ze uit knijp en dan zeggen ze niks maar wel kermen van de pijn als het dan gebeurt
Je gaat aardig lekker momenteelquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een brandende limoen lijkt me niet fijn
Maar ze smaken zo lekker op m'n tortilla P:quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moordenaarlaat mn familie met rust!!
Je had ook citroenen kunnen gebruiken. Die mag ik toch niet.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ze smaken zo lekker op m'n tortilla P:
Maar limoen op een tortilla?quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ze smaken zo lekker op m'n tortilla P:
en ik kon het niet voorkomenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Waarom zuur ? Ze hebben gwn gepost en punten gepakt
ik wil mmmr 69quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:56 schreef Limoentjuh het volgende:
Grrrrrr kampioen mag van mij op nummer 1
Dev wil plek 7
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar kunnen zij niks aan doen.
Ja, beetje uitknijpen erop. Beter dan citroen erop. Citroen is verder favoriet bij mij. Die eet ik ook gewoon zo. Maar op een tortilla met mexicaans tintje is limoen lekkerder.quote:
Limoenen zijn leuker dan citroenen!!quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, beetje uitknijpen erop. Beter dan citroen erop. Citroen is verder favoriet bij mij. Die eet ik ook gewoon zo. Maar op een tortilla met mexicaans tintje is limoen lekkerder.
Maar zijn ze ook lekkerder?quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Limoenen zijn leuker dan citroenen!!
limoen gebruik ik soms om verse limoen thee van te zettenquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, beetje uitknijpen erop. Beter dan citroen erop. Citroen is verder favoriet bij mij. Die eet ik ook gewoon zo. Maar op een tortilla met mexicaans tintje is limoen lekkerder.
Proef het verschil niet zoquote:
Nou ben je gewoon aan het liegen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Proef het verschil niet zo
Maar ze zijn stukken leuker. En groen is een mooiere kleur dan geel
Homijn? Die is eerder chagrijnigquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus
Niet altijdquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Homijn? Die is eerder chagrijnig
nehquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Homijn? Die is eerder chagrijnig
quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ben je gewoon aan het liegen.
Geel is altijd beter dan groen.
Heul niet! Geel is superieur aan groen. Want primaire kleurquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]niet waar!! Groen groen groen
Geel is matig
Pennyworthquote:
#teamdud0rquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:06 schreef dud0r het volgende:
Die wil ik nog een beetje inhalen vandaag.
Butler van Bruce Waynequote:
Groen staat voor veel meer dan dat stomme geelquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heul niet! Geel is superieur aan groen. Want primaire kleur
Tegen die logica kan ik niet in.quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Groen staat voor veel meer dan dat stomme geel
Groen is geld
En met geld kan je winkelen !!
En winkelen is![]()
![]()
Oeps sorry. Zal niet meer na jou reageren. Ben toch wegquote:
Ja dagquote:
Ben je toch alweer voorbijquote:
groen geelquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Groen staat voor veel meer dan dat stomme geel
Groen is geld
En met geld kan je winkelen !!
En winkelen is![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow en denhaag is groen geel![]()
Zie het net aan je UI
Ik wil m'n top 10 plek terug. Yquote:
Diemag je hebben als ik 10 gepakt heb.quote:
de maand is nog langquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Diemag je hebben als ik 10 gepakt heb.
Hoe eerder hoe beterquote:
goed bezig ambitiesquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe beter
Dan kunnen we de doelstelling opschuiven naar nog hogere plekken.
Streven naar de topquote:
Als je mij Homijn laat inhalen ben je van me afquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Diemag je hebben als ik 10 gepakt heb.
jajaquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je mij Homijn laat inhalen ben je van me af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Die kan je inhalen nadat ik het gedaan hebquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je mij Homijn laat inhalen ben je van me af
Ben ik er?quote:
jaquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben ik er?
Nog twee volgens de eerste pagina. Maar bedankt nat poesje
En de volgende keer kan je het vergetenquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben ik er?
Nog twee volgens de eerste pagina. Maar bedankt nat poesje
quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de volgende keer kan je het vergeten
Staat hier nog genoeg voor 1 bakkie denk ik. Wel koud waarschijnlijk.quote:
koud is prima.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staat hier nog genoeg voor 1 bakkie denk ik. Wel koud waarschijnlijk.
Sorry poes. Niet bedoelde bolk
Ik wil dat ook nog doen. Heb wel een pasta machine staan maar nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:07 schreef devzero het volgende:
vind die niet te etenmisschien vanavond wel verse pasta maken. Als ik niet te laat thuis kom
Is lekker. Alleen veel werk.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil dat ook nog doen. Heb wel een pasta machine staan maar nog nooit gebruikt.
Gaat wel sneller naarmate je het vaker doet toch?quote:
Deeg maken voor pasta is erg simpel (semolina, eieren en misschien wat water), maar ik sta toch al snel 10-15 minuten te kneden voor het goed is. Dan laat ik het nog even 10 minuten in de koelkast rusten (weet niet of dat echt nodig is). Door de machine is ook redelijk snel, maar zeker 15 minuten. Koken: 3 minutenquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat wel sneller naarmate je het vaker doet toch?
Heb een paar keer focaccia gemaakt en daar werd ik ook steeds handiger in. Dan duurt dat deeg kneden niet zo lang als dat het de eerste paar keer deed.
Overdreven gedoequote:Op woensdag 16 januari 2019 15:07 schreef devzero het volgende:
vind die niet te etenmisschien vanavond wel verse pasta maken. Als ik niet te laat thuis kom
Verse paste is best lekker hoor. Niets mis met gedroogde pasta overigens.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Overdreven gedoe
Gedroogde pasta is
Dat zou het niveau van deze reeks echt tot nieuwe dieptepunten brengen.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig praat hier niemand ooit over voetbal
Eensquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zou het niveau van deze reeks echt tot nieuwe dieptepunten brengen.
De meeste nederlanders zullen ook geen mayonaise zelf willen maken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Tevens zijn mijn Italiaanse collega's het daarmee eens
IK weet ook wel hoe ik het moet maken maar vroeg me een beetje de tijdsspanne af.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Deeg maken voor pasta is erg simpel (semolina, eieren en misschien wat water), maar ik sta toch al snel 10-15 minuten te kneden voor het goed is. Dan laat ik het nog even 10 minuten in de koelkast rusten (weet niet of dat echt nodig is). Door de machine is ook redelijk snel, maar zeker 15 minuten. Koken: 3 minuten![]()
Voor een doordeweekse avond is dat toch meestal net te lang tenzij je in het weekend het deeg al maakt en een gedeelte voor bv dinsdag avond bewaart.
ik probeerde een beetje een grove schatting van de tijd te gevenquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
IK weet ook wel hoe ik het moet maken maar vroeg me een beetje de tijdsspanne af.
Over het algemeen ben ik rond vijf uur thuis. Dan zou ik het nog prima kunnen maken. Kan ik het tussen 1800 en 1830 eten.
Zal er volgende week eens de tijd voor nemen. Eerst zaterdag weer eens een hele gebraden kip maken.
Klopt. Maar dat is meer een gemakskwestie omdat we niet heel veel mayonaise eten. Af en toe wel zelf aioli maken. Boh gekkies, dan ruik ik drie dagen naar knoflook maar het is zo lekker op toastquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste nederlanders zullen ook geen mayonaise zelf willen maken.
En anders kunnen we in jouw FoBo kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:21 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste nederlanders zullen ook geen mayonaise zelf willen maken.
Ik heb collega's uit Sri Lanka en de Caraïben, dus het ruikt hier wel vaker naar kruiden en knoflook op de vloerquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is meer een gemakskwestie omdat we niet heel veel mayonaise eten. Af en toe wel zelf aioli maken. Boh gekkies, dan ruik ik drie dagen naar knoflook maar het is zo lekker op toast
Anders vergeet ik hetquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
En anders kunnen we in jouw FoBo kijken
quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb collega's uit Sri Lanka en de Caraïben, dus het ruikt hier wel vaker naar kruiden en knoflook op de vloer![]()
Hele knoflookteentjes roasteren in de oven en dan uitlepelen of op brood smeren![]()
Klopt. Gewoon een paar tenen rauw knoflook naar binnen werken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:31 schreef devzero het volgende:
Knoflook schijnt ook goed tegen koudjes
En haags heeft een eigen bedrijf, dus niemand die zal klagen. En hij heeft eindelijk zitplaats in de tramquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Gewoon een paar tenen rauw knoflook naar binnen werken.
bans worden niet besproken op het forum dus daar ga je geen antwoord op krijgen.quote:
Stuur maar een DM naar murpquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:44 schreef Quotidien het volgende:
Mag ik nog een bam krijgen? Eindelijk ff tijd voor andere dingen
Als je dit écht wilt kan het natuurlijk geregeld worden..quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:44 schreef Quotidien het volgende:
Mag ik nog een ban krijgen? Eindelijk ff tijd voor andere dingen
quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:53 schreef devzero het volgende:
stien/sig komt hier toch niet zo vaak meer? Wie levert er tegenwoordig aan benodigde DTSertjes?
Dat is ook troepquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:54 schreef devzero het volgende:
[..]
dat spul van flat is maar van matige kwaliteit. volgens een vriend.
stort in als een kaartenhuis jaquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
Ja, niet dan?
Het valt gewoon om, zomaar
Zal Haags wel zijn, komt uit die regio iigquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijg jij je keta nou van flat of haags?
niet zomaarquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
Ja, niet dan?
Het valt gewoon om, zomaar
Ja.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:00 schreef dud0r het volgende:
Was er ooit niet een heel forum voor dat soort zaken hier?
Aanlokkelijk maar is toch zonde voor de fans die ik met lege handen achterlaatquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als je dit écht wilt kan het natuurlijk geregeld worden..
Dat dacht ik alquote:
Ja, maar we mogen niet vertellen onder welke nick haags toen poste.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:00 schreef dud0r het volgende:
Was er ooit niet een heel forum voor dat soort zaken hier?
Hier draait momenteel foreigner.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
welke muziek wil jij horen?
Ben op het werk nu, dus heb wat "rustigere" muziek opquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
welke muziek wil jij horen?
jaquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben op het werk nu, dus heb wat "rustigere" muziek op
ace of spades
ook bijna even oud als doe maar
Waiting for a girl like you.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
I wanna know what love is
THE GOLDEN EARRINGquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waiting for a girl like you.
En nu door naar de beste nederlandse rockband en die komt ook nog eens uit den haag.
Rene and the alligators?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waiting for a girl like you.
En nu door naar de beste nederlandse rockband en die komt ook nog eens uit den haag.
Nee wat haagsie al zei. De gouden oorbel.quote:
heb je het boek van Barry Hay gelezen?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee wat haagsie al zei. De gouden oorbel.
Is ook wel erg oud ja, rene en zijn krokodillen. Gelukkig noemde je niet Anoukquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee wat haagsie al zei. De gouden oorbel.
Anouk moet oppleuren. Die was nog een beetje te haggelen toen ze net ontdekt was en onder Barry z'n vleugels zat. Nadat ze van die kerel van Postmen af ging is het alleen maar bergafwaarts gegaan met haar.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Is ook wel erg oud ja, rene en zijn krokodillen. Gelukkig noemde je niet Anouk
Ohja, Postmen. Ook maar weer eens gaan luisterenquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anouk moet oppleuren. Die was nog een beetje te haggelen toen ze net ontdekt was en onder Barry z'n vleugels zat. Nadat ze van die kerel van Postmen af ging is het alleen maar bergafwaarts gegaan met haar.
@haags nee
Die gozer ging toch later solo als postman?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anouk moet oppleuren. Die was nog een beetje te haggelen toen ze net ontdekt was en onder Barry z'n vleugels zat. Nadat ze van die kerel van Postmen af ging is het alleen maar bergafwaarts gegaan met haar.
@haags nee
Zou kunnen. En toen TNT PostNL werd, werd hij gewoon postbezorger.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Die gozer ging toch later solo als postman?
Eens.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
@haags nee
Niet zo mooi meer als twintig jaar geleden.quote:
Denk dat dat voor heel veel banen geldtquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo mooi meer als twintig jaar geleden.
Vrij weinigquote:
Wat was er twintig jaar geleden beter dan? Betaald krijgen in guldens ipv euro?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo mooi meer als twintig jaar geleden.
Dat is het spel.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch zuur dat grr en dev punten pakte terwijl ik net zo lekker 4e was
huh wat?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:41 schreef Nattekat het volgende:
Toch zuur dat dat konijn zo ver voor staat
Waar heb je het overquote:
no offense, maar dacht je dat iedereen zou stoppen met posten?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch zuur dat grr en dev punten pakte terwijl ik net zo lekker 4e was
Veel meer vrijheid en minder werkdruk dan nu.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat was er twintig jaar geleden beter dan? Betaald krijgen in guldens ipv euro?
ik had een extra hindernissenparcoursquote:
Volgende maand ga je voor de winst.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik had een extra hindernissenparcours
geloof je wel, ik was toen nog niet aan het werkquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Veel meer vrijheid en minder werkdruk dan nu.
Nee nooit meer irriteer me zo al genoegquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende maand ga je voor de winst.
Ik heb een hoop vrijheid maar ervaar niet veel druk.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
geloof je wel toen was ik nog niet aan het werkMaar ik heb nu ook een hoop vrijheid. Wel veel werkdruk
Jij bent postbode?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
geloof je wel toen was ik nog niet aan het werkMaar ik heb nu ook een hoop vrijheid. Wel veel werkdruk
quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee nooit meer irriteer me zo al genoeg
never everquote:
Daarom is 1x ook wel voldoende voor mijquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee nooit meer irriteer me zo al genoeg
Kijk hoe irritant de nummer 1 van deze maand bezig is terwijl normaal is dat echt wel een toffe user.quote:
Ik zal even het uitzicht op m'n ballen vergroten voor jequote:Op woensdag 16 januari 2019 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik sta nu bij je naar binnen te gluren
kat is terecht gediskwalificeerd die maandquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk hoe irritant de nummer 1 van deze maand bezig is terwijl normaal is dat echt wel een toffe user.
zelfde met kat toen no thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |