jaquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben op het werk nu, dus heb wat "rustigere" muziek op
ace of spades
ook bijna even oud als doe maar
Waiting for a girl like you.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
I wanna know what love is
THE GOLDEN EARRINGquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waiting for a girl like you.
En nu door naar de beste nederlandse rockband en die komt ook nog eens uit den haag.
Rene and the alligators?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waiting for a girl like you.
En nu door naar de beste nederlandse rockband en die komt ook nog eens uit den haag.
Nee wat haagsie al zei. De gouden oorbel.quote:
heb je het boek van Barry Hay gelezen?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee wat haagsie al zei. De gouden oorbel.
Is ook wel erg oud ja, rene en zijn krokodillen. Gelukkig noemde je niet Anoukquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee wat haagsie al zei. De gouden oorbel.
Anouk moet oppleuren. Die was nog een beetje te haggelen toen ze net ontdekt was en onder Barry z'n vleugels zat. Nadat ze van die kerel van Postmen af ging is het alleen maar bergafwaarts gegaan met haar.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Is ook wel erg oud ja, rene en zijn krokodillen. Gelukkig noemde je niet Anouk
Ohja, Postmen. Ook maar weer eens gaan luisterenquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anouk moet oppleuren. Die was nog een beetje te haggelen toen ze net ontdekt was en onder Barry z'n vleugels zat. Nadat ze van die kerel van Postmen af ging is het alleen maar bergafwaarts gegaan met haar.
@haags nee
Die gozer ging toch later solo als postman?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anouk moet oppleuren. Die was nog een beetje te haggelen toen ze net ontdekt was en onder Barry z'n vleugels zat. Nadat ze van die kerel van Postmen af ging is het alleen maar bergafwaarts gegaan met haar.
@haags nee
Zou kunnen. En toen TNT PostNL werd, werd hij gewoon postbezorger.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Die gozer ging toch later solo als postman?
Eens.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
@haags nee
Niet zo mooi meer als twintig jaar geleden.quote:
Denk dat dat voor heel veel banen geldtquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo mooi meer als twintig jaar geleden.
Vrij weinigquote:
Wat was er twintig jaar geleden beter dan? Betaald krijgen in guldens ipv euro?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo mooi meer als twintig jaar geleden.
Dat is het spel.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch zuur dat grr en dev punten pakte terwijl ik net zo lekker 4e was
huh wat?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:41 schreef Nattekat het volgende:
Toch zuur dat dat konijn zo ver voor staat
Waar heb je het overquote:
no offense, maar dacht je dat iedereen zou stoppen met posten?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch zuur dat grr en dev punten pakte terwijl ik net zo lekker 4e was
Veel meer vrijheid en minder werkdruk dan nu.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat was er twintig jaar geleden beter dan? Betaald krijgen in guldens ipv euro?
ik had een extra hindernissenparcoursquote:
Volgende maand ga je voor de winst.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik had een extra hindernissenparcours
geloof je wel, ik was toen nog niet aan het werkquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Veel meer vrijheid en minder werkdruk dan nu.
Nee nooit meer irriteer me zo al genoegquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende maand ga je voor de winst.
Ik heb een hoop vrijheid maar ervaar niet veel druk.quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
geloof je wel toen was ik nog niet aan het werkMaar ik heb nu ook een hoop vrijheid. Wel veel werkdruk
Jij bent postbode?quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
geloof je wel toen was ik nog niet aan het werkMaar ik heb nu ook een hoop vrijheid. Wel veel werkdruk
quote:Op woensdag 16 januari 2019 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee nooit meer irriteer me zo al genoeg
never everquote:
Daarom is 1x ook wel voldoende voor mijquote:Op woensdag 16 januari 2019 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee nooit meer irriteer me zo al genoeg
Kijk hoe irritant de nummer 1 van deze maand bezig is terwijl normaal is dat echt wel een toffe user.quote:
Ik zal even het uitzicht op m'n ballen vergroten voor jequote:Op woensdag 16 januari 2019 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik sta nu bij je naar binnen te gluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |