Haags en ik lopen elkaar altijd mis. Hij gaat met de trein mijn kant op en ik met de trein zijn kant op.quote:
Wel hoorquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat jij de waarheid vindt, is niet automatisch ook daadwerkelijk de waarheid.
Vrouwen vinden wel vaker dat ze gelijk hebben.....quote:
Misschien maar beter ook. Net zoals je werk en privé uit elkaar moet houden geldt dat ook voor FOKquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haags en ik lopen elkaar altijd mis. Hij gaat met de trein mijn kant op en ik met de trein zijn kant op.
Topshow lekker manquote:
Maar ik ben geen vrouwquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vrouwen vinden wel vaker dat ze gelijk hebben.....
Aparte uitspraak voor iemand die een relatie heeft met een fokker.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Net zoals je werk en privé uit elkaar moet houden geldt dat ook voor FOK
Dat is allemaal een act. Ik ben een creatie van devzero.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aparte uitspraak voor iemand die een relatie heeft met een fokker.
Oh. Dan heb je sowieso geen gelijkquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ik ben geen vrouw![]()
Ben een citrusvrucht, een limoen om precies te zijn
Kloon bedoel je, jij mafkeesquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is allemaal een act. Ik ben een creatie van devzero.
Seks met jezelf in een nieuwe dementie.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is allemaal een act. Ik ben een creatie van devzero.
Als je die intro post is haags heel blijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |