SPOILER: thema,5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:35 schreef RW-fan het volgende:
[..]
Ook een v-tje te veel? Of heb ik er een te weinig geteld in de originele tekst?
Wacht wacht, ik denk dat Excel bij mij een v-tje te weinig geteld heeft in de originele tekst vanwege de hoofdletter?quote:
3 keer v (Voor, voet, veld)quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:36 schreef RW-fan het volgende:
[..]
[..]
Wacht wacht, ik denk dat Excel bij mij een v-tje te weinig geteld heeft in de originele tekst vanwege de hoofdletter?
quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:36 schreef pi31415 het volgende:
Mind Blown!SPOILER: thema,5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow geweldig hahaSPOILER: thema,5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
hartVerzakking!quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:36 schreef RW-fan het volgende:
[..]
[..]
Wacht wacht, ik denk dat Excel bij mij een v-tje te weinig geteld heeft in de originele tekst vanwege de hoofdletter?
Ja, sorry!!quote:
Excel maakt daar geen onderscheid in toch? Ik gebruik al drie jaar op rij dezelfde sheet voor de creatieve opgave om letters in een zin te tellen en te vergelijken. Een V of v maakt geen verschilquote:Wacht wacht, ik denk dat Excel bij mij een v-tje te weinig geteld heeft in de originele tekst vanwege de hoofdletter?
Hier ben ik erg van gecharmeerd! Komen we zo langzamerhand niet over de 10 aanwijzingen voor de hint?SPOILER: thema,5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De MINSTREEL is trouwens ook een semipriem.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:41 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Hier ben ik erg van gecharmeerd! Komen we zo langzamerhand niet over de 10 aanwijzingen voor de hint?
Geeft nietquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:39 schreef RW-fan het volgende:
[..]
Ja, sorry!!
Excel maakt onderscheid tussen kleine letter en hoofdletter bij het tellen.
Datzelfde Excel is me overigens deze editie erg tegen gaan vallen, aangezien de Solver opgave 3 nog niet eens aan kon....
Bij mij blijkbaar wel, want als ik de hoofdletter omzet in een kleine letter, dan telt Excel er wel 3 en nu maar 2...quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:41 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Excel maakt daar geen onderscheid in toch? Ik gebruik al drie jaar op rij dezelfde sheet voor de creatieve opgave om letters in een zin te tellen en te vergelijken. Een V of v maakt geen verschil
Ik heb ook Excel gebruikt. De functie AANTAL.ALS om specifiek te zijn. Die maakt geen onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters.quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:39 schreef RW-fan het volgende:
[..]
Excel maakt onderscheid tussen kleine letter en hoofdletter bij het tellen.
Die MINSTREEL had ik ook gevonden. Ik vermoed dat ze niet elke semipriem als een aparte aanwijzing zienquote:Op woensdag 16 januari 2019 11:42 schreef pi31415 het volgende:
[..]
De MINSTREEL is trouwens ook een semipriem.
Was toch mooier geweest als de twee mogelijke REKENLESsen priem waren
Ja zo kan ik nog twintig bedenkenSPOILER: thema,5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILER: thema,15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:50 schreef pi31415 het volgende:
[..]SPOILER: thema,15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: themaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
quote:
SPOILER: wiskundeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:59 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: wiskundeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:02 schreef pi31415 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: statistiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoera nog meer mensen in de club 100!quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:13 schreef Erbo79 het volgende:
Jammer dat ze 2017 in het document niet hebben vervangen door 2018. 1 strafpunt voor de AIVD en/of voor alle inzenders 1 punt erbij!
Die hint voor 13👌quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:07 schreef lezpuz-dvai het volgende:
De hints!
https://www.aivd.nl/onder(...)ivd-kerstpuzzel-2018
SPOILER: 1cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:21 schreef Geerart het volgende:
Als spellingsfout,SPOILER: 1cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:23 schreef Erbo79 het volgende:
[..]SPOILER: 1cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:23 schreef Erbo79 het volgende:
[..]SPOILER: 1cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:26 schreef CarloV het volgende:
[..]Ik vind het, vooral met dit soort opmerkingen, bijna jammer dat hier geen like-knop is.SPOILER: 1cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:26 schreef Geerart het volgende:
[..]SPOILER: 1cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog grappiger, wikipedia geeft de titel in de ene spelling en de lyrics in de andere spellingquote:Op woensdag 16 januari 2019 12:33 schreef MarianneS het volgende:
Het is een oud liedje, dus nog oude spelling.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:26 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: 1cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:44 schreef Erbo79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aivd2018 (41) - 1ab; 2; 3; 4; 7a; 8; 9b; 11ab; 13; 16; 18; 19abcd; 22; 23a; 25
enige voortgang: 12; 17; 23b; 27
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aivd2018 (41) - 1ab; 2; 3; 4; 7a; 8; 9b; 11ab; 13; 16; 18; 19abcd; 22; 23a; 25
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:59 schreef nushae het volgende:
en fuck you met die hint voor 19 want dat deed ik en dat HIELP dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 19.5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:01 schreef ZiGZaG3737 het volgende:
[..]Doe ik ook niet, maar een letter in zijn eentje zegt niet zo veel heSPOILER: 19.5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aivd2018 (41) - 1ab; 2; 3; 4; 7a; 8; 9b; 11ab; 13; 16; 18; 19abcd; 22; 23a; 25
en fuck you met die hint voor 19 want dat deed ik en dat HIELP dus niet.Zoveel bekenden zijn er ook niet die ons verlieten vorig jaar toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik merk net dat ik bij de derde sleutel een lettertje vergeten overtypen heb... Zouden ze dat helemaal fout rekenen dan? (niet dat het érg vele zal uitmaken, maar toch... :p )
en fuck you met die hint voor 19 want dat deed ik en dat HIELP dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 januari 2019 12:55 schreef nushae het volgende:
Opl. 8 is iemands sterfdatum, dat was voor mij de bevestiging dat ik het goed had.
en 23b...Tip voor de volgende keer: oeis.orgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zit zeker weten in mijn puzzeltoolbox! En voor de grote getallen heb ik ook deze toegevoegd: https://www.alpertron.com.ar/ECM.HTMquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: oeis.org
SPOILER: huh? 8?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: redenatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Daarvoor gebruik ik SageMath, of soms PARI.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:20 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Die zit zeker weten in mijn puzzeltoolbox! En voor de grote getallen heb ik ook deze toegevoegd: https://www.alpertron.com.ar/ECM.HTM
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:28 schreef Cassa95 het volgende:
SPOILER: huh? 8?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: redenatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:28 schreef Cassa95 het volgende:
SPOILER: huh? 8?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt erop dat je de streepjes niet goed hebt geteld.SPOILER: redenatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tering, geef dan gewoon een rij met data.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Voor 23b staat de reeks getallen daar niet in, de reeks kwadraten wel. Maar als je die hebt, zie je zelf ook al wat er aan de hand isquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:13 schreef thabit het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: oeis.org![]()
![]()
Het 'voordeel' van de site die ik noemde is dat je het online kan laten berekenen zonder software te hoeven installeren. Voor de mensen die in het dagelijks leven niet veel met wiskunde doen is dat misschien een drempel.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:34 schreef thabit het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik ik SageMath, of soms PARI.
Ik was al erg ver met het zelf scripten van het factoriseren, maar toen ik de site ontdekte heb ik dat eerst maar even opzij gelegd![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:38 schreef pi31415 het volgende:
[..]
Voor 23b staat de reeks getallen daar niet in, de reeks kwadraten wel. Maar als je die hebt, zie je zelf ook al wat er aan de hand isSPOILER: 23bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opgave 8 is inderdaad kerstpuzzel-onwaardig. Het komt vooral op tellen neer want de logica is van debielenniveau.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:38 schreef Cassa95 het volgende:
Tering, geef dan gewoon een rij met data.![]()
Maar dan moet je vervolgens dus wel het antwoord goed invullenquote:Op woensdag 16 januari 2019 13:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Opgave 8 is inderdaad kerstpuzzel-onwaardig. Het komt vooral op tellen neer want de logica is van debielenniveau.![]()
![]()
Nou nou....quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Opgave 8 is inderdaad kerstpuzzel-onwaardig. Het komt vooral op tellen neer want de logica is van debielenniveau.![]()
Vind ik ook. Ik smul van logische puzzels, maar deze was gewoon *te* simpel.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Opgave 8 is inderdaad kerstpuzzel-onwaardig. Het komt vooral op tellen neer want de logica is van debielenniveau.
Achteraf was 12 ook wel erg makkelijk.![]()
We kunnen een voorspelling maken van de top 3 winnaars geloof ik...en dat zijn al club 100 members denk ik zo.![]()
Weet ik niet, hij was dit jaar wel erg makkelijk. Ik gok dat er heel veel gedeelde 1e,2e of 3e plaatsen zullen zijn...quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:52 schreef MarianneS het volgende:
We kunnen een voorspelling maken van de top 3 winnaars geloof ik...en dat zijn al club 100 members denk ik zo.
En ook zeker een uitbreiding van de club 100. Er zullen meerdere groepen/personen zijn die er over zijn gegaan. Het enige wat dan nog kan is dat ze creativiteit geen bonuspunten krijgen en 27 streng wordt beoordeelt. Waardoor het uiteindelijk nog te overzien is.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2019 11:30 schreef CathyCathy het volgende:
Wat zijn jullie creatief!
Ik kwam niet verder dan:Ik vind het ander heel leuk hoor! Mijne is ook gelogen, maar heb het wel netjes toegegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was mijn tweede poging. De eerste sloeg nergens op en was bovendien gelogen omdat het anders niet uitkwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD 2024: 1, 2, 3ac, 4abc, 6, 7ab, 8a, 9?, 13a, 18a, 24abc, 24abc![]()
Ja, ik denk ook dat ze maximaal 4 bonuspunten geven om de club van 100 zo klein mogelijk te houden.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:58 schreef CarloV het volgende:
[..]
Weet ik niet, hij was dit jaar wel erg makkelijk. Ik gok dat er heel veel gedeelde 1e,2e of 3e plaatsen zullen zijn...
En ook zeker een uitbreiding van de club 100. Er zullen meerdere groepen/personen zijn die er over zijn gegaan. Het enige wat dan nog kan is dat ze creativiteit geen bonuspunten krijgen en 27 streng wordt beoordeelt. Waardoor het uiteindelijk nog te overzien is.![]()
Ik zou dat een laffe kunstmatige manier vinden om te verhullen dat je die exclusiviteit de das om hebt gedaan door de kerstpuzzel niet pittig genoeg te maken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:58 schreef CarloV het volgende:
[..]
Het enige wat dan nog kan is dat ze creativiteit geen bonuspunten krijgen en 27 streng wordt beoordeelt. Waardoor het uiteindelijk nog te overzien is.
Wat ik me wél voor kan stellen is dat er maar één winnaar is, en die wordt gekozen op wat subjectieve dingen bij 16 en 27. Kunnen we achteraf mooi tieren op de keuze.![]()
Kunnen we niet een club van net geen 100(waarschijnlijk) ofzo oprichten? Dan voel ik me niet zo eenzaam😓Jaja![]()
Ik denk dat er dit jaar wel weer meer het puzzelplezier hebben teruggevonden. Vorige jaar was de puzzel een stuk lastiger, maar was wel meer een uitdaging toen.![]()
Nou ja mijn 16 is wel echt heel mooi, al zeg ik het zelf, mede omdat ik er 2 week aan heb zitten sleutelen. Maar bij 27 zullen veel mensen hetzelfde thema en dezelfde hints hebben, dus de hoeveelheid hints geven dan de doorslag.quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:07 schreef ZiGZaG3737 het volgende:
[..]
Ik zou dat een laffe kunstmatige manier vinden om te verhullen dat je die exclusiviteit de das om hebt gedaan door de kerstpuzzel niet pittig genoeg te maken.
Wat ik me wél voor kan stellen is dat er maar één winnaar is, en die wordt gekozen op wat subjectieve dingen bij 16 en 27. Kunnen we achteraf mooi tieren op de keuze.Ik heb juist meer plezier als die zo lastig is als vorig jaar of 3 jaar geledenquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:09 schreef MarianneS het volgende:
Ik denk dat er dit jaar wel weer meer het puzzelplezier hebben teruggevonden. Vorige jaar was de puzzel een stuk lastiger, maar was wel meer een uitdaging toen.Maar ik snap je punt, niet iedereen die meedoet is als ik
![]()
![]()
Standaard zitten maar 87 punten in de puzzel dacht ik, dus je moet al op veel bonuspunten rekenen voor die 100, toch?![]()
Lees de inleiding van de puzzel eens goed doorquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:12 schreef Zoomb het volgende:
Standaard zitten maar 87 punten in de puzzel dacht ik, dus je moet al op veel bonuspunten rekenen voor die 100, toch?![]()
![]()
Nou ja, iemand als jij die ze allemaal goed heeft, heeft dus 99, zonder bonuspunten...quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:13 schreef CarloV het volgende:
[..]
Lees de inleiding van de puzzel eens goed door![]()
Ik heb juist meer plezier als die zo lastig is als vorig jaar of 3 jaar geledenMaar ik snap je punt, niet iedereen die meedoet is als ik
[/quote]
Ik ook hoor, maar is nu wat toegankelijker geweest.![]()
Misschien heb je ook een foutje gemaakt bij het optellen? Of ik?quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:14 schreef Zoomb het volgende:
[..]
Nou ja, iemand als jij die ze allemaal goed heeft, heeft dus 99, zonder bonuspunten...![]()
![]()
Help, ik zie 26 maar niet..
Met de hint in het document schiet ik ook niet veel op..hoe vaak ik daar al naar gekeken heb zonder resultaat....
En als het alleen daarom zou gaan, waarom dan zo’n vreemd woord als LALA?
.......
Dus, nu ik dit zo opschrijf zie ik het opeens :-)
Wat heb ik me de afgelopen dagen blind zitten staren!
P.S. Complimenten voor al jullie creatieve inzendingen voor 16!![]()
Hebben we jouw inzending voor 16 hier al gezien Carlo?quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:12 schreef CarloV het volgende:
[..]
Nou ja mijn 16 is wel echt heel mooi, al zeg ik het zelf, mede omdat ik er 2 week aan heb zitten sleutelen. Maar bij 27 zullen veel mensen hetzelfde thema en dezelfde hints hebben, dus de hoeveelheid hints geven dan de doorslag.![]()
Neequote:Op woensdag 16 januari 2019 14:22 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Hebben we jouw inzending voor 16 hier al gezien Carlo?Maar je mag hem in DM aan mij vragen, wil het niet publiekelijk brengen
quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:19 schreef Nikkie72 het volgende:
En als het alleen daarom zou gaan, waarom dan zo’n vreemd woord als LALA?SPOILER: LALAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zien we toch wel in het uitwerkingenvel. Ik ben al heel blij dat ik die ooit heb mogen halen met een creatieve zin die eigenlijk niet eens mijn inzending was, maar ik er in het commentaarvak bij had gezet hahaquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:22 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Hebben we jouw inzending voor 16 hier al gezien Carlo?Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Wat ik heb geleerd is dat hoe later je de creatieve opgave maakt, hoe meer verwijzingen naar de puzzel je erin kan stoppen. Ik heb alleen mijn (foute) antwoord bij 11a erin kunnen verwerken.quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:19 schreef Nikkie72 het volgende:
P.S. Complimenten voor al jullie creatieve inzendingen voor 16!![]()
Ik zou het wel grappig vindenquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:33 schreef MarianneS het volgende:
Nee, en ook geen behoefte om daar te zitten.![]()
![]()
dat was ook mijn commentaar naar de puzzelmakers, dit was zeer moeilijk afleesbaar zo. Zelfs uitgezoomd in acrobat op 400%quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:38 schreef Cassa95 het volgende:
Tering, geef dan gewoon een rij met data.![]()
Als zoveel radiozenders zijn nummer hebben, zullen ze die bij DWDD toch onderhand ook wel te pakken kunnen krijgen?quote:Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Ze bellen me niet op mijn mobiel, maar mijn werk is gewoon goed te vinden, dus alles gaat via mijn werktelefoonnummerquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:40 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Als zoveel radiozenders zijn nummer hebben, zullen ze die bij DWDD toch onderhand ook wel te pakken kunnen krijgen?![]()
![]()
Matthijs: Kan jij niet even de Brexit-puzzel voor iedereen oplossen?quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:39 schreef CarloV het volgende:
[..]
Nah die zijn waarschijnlijk te druk met brexit vandaagMuziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Gewoon voorbereidingen treffen op een harde brexit, dan valt het altijd mee!quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:41 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Matthijs: Kan jij niet even de Brexit-puzzel voor iedereen oplossen?![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2019 13:42 schreef thabit het volgende:
[..]SPOILER: 23bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie van jullie zit er eigenlijk in die club (buiten CarloV)?quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:02 schreef lezpuz-dvai het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat ze maximaal 4 bonuspunten geven om de club van 100 zo klein mogelijk te houden.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:56 schreef pi31415 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2019 14:56 schreef pi31415 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik inmiddels ook, ik kreeg hem een jaar laterquote:Op woensdag 16 januari 2019 15:02 schreef MarianneS het volgende:
Wij hebben een tegeltje thuis staan ja.![]()
![]()
https://www.aivd.nl/binar(...)de-puntentotalen.pngquote:Op woensdag 16 januari 2019 14:59 schreef pi31415 het volgende:
[..]
Wie van jullie zit er eigenlijk in die club (buiten CarloV)?
Als je deze afbeelding mag geloven zijn het er maar vier. Maar dat kunnen teams zijn.![]()
Huh, volgens mij zijn het er 9 totaal.quote:Op woensdag 16 januari 2019 15:07 schreef lezpuz-dvai het volgende:
[..]
https://www.aivd.nl/binar(...)de-puntentotalen.png
Als je deze afbeelding mag geloven zijn het er maar vier. Maar dat kunnen teams zijn.Jaja
Forum Opties Forumhop: Hop naar: