Nope. De gewone Pokémon spellen.quote:
Kom maar doorquote:Op donderdag 17 januari 2019 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, jammer, anders had ik je m'n trainer code kunnen geven.
Ik speel ook Pokémon GO hoor!! Geef maar door.quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
*steekt hand op*quote:Op donderdag 17 januari 2019 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
SPOILER: Mijn trainerscodeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
En friend requestquote:
Je kan beestjes met elkaar ruilen of tegen elkaar vechten, maar het belangrijkste: je kan elkaar cadeautjes sturenquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:15 schreef Greys het volgende:
Wat is het, kunnen jullie dan met elkaar spelen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dave op 17-01-2019 12:27:31 ]C’est Davie :o)
Oh leuk!quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan beestjes met elkaar ruilen of tegen elkaar vechten, maar het belangrijkste: je kan elkaar cadeautjes sturenDaarnaast levert het wat bonuspunten op
Vergeet XP met ei niet.quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan beestjes met elkaar ruilen of tegen elkaar vechten, maar het belangrijkste: je kan elkaar cadeautjes sturenDaarnaast levert het wat bonuspunten op
Farmville heb ik nooit gespeeld. Bij Pokemon weet je als gever ook niet wat je precies weggeeft. Als je elkaar vaak cadeautjes geeft krijg je meer vriendschapspunten, en bij bepaalde stappen kan je er weer XP voor krijgen. Zet je op het juiste moment een geluksei in, dan krijg je dubbel XP. Klinkt logisch, toch?quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk!
Beetje zoals vroeger boerderij-buren bij Farmville die je een schoffel konden sturen enzo.
Maar dat wisten we al van je.quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:28 schreef Dave het volgende:
Ik krijg het liefst ballen, maar soms krijg je alleen stardust.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:09 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik speel ook Pokémon GO hoor!! Geef maar door.
quote:Op donderdag 17 januari 2019 12:10 schreef Momo... het volgende:
Jullie mogen ook mij je pokemon go trainer code sturen
Dave en ik hebben ze in spoiler in het topic gezetquote:Op donderdag 17 januari 2019 12:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
*steekt hand op*
Ik meld me vrijwillig aan als pokémon GO speler.
Ooooh, vier andere mensen zelfs. Kom maar dooooooor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |