Draai je om nu je nog kunt. Het gaat hier hard tegen hard.quote:
Popcorn is halverwege klaar.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Draai je om nu je nog kunt. Het gaat hier hard tegen hard.
Eh oke.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja normaal eet ik in dat soort situaties de kut van je moeder, maar dat luie gedrocht lag nog te slapen.
Denk jij dat Buitendam dat niet aankan?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Draai je om nu je nog kunt. Het gaat hier hard tegen hard.
Klopt. Maar als je het snel uitspreekt - en dat doe je normaal - klinkt het als teringleier. (denk fonetisch)quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is toch teringlijder?
Prima anekdote verder Lans!
2/10quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja normaal eet ik in dat soort situaties de kut van je moeder, maar dat luie gedrocht lag nog te slapen.
Elan, beter stop je gewoonquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk jij dat Buitendam dat niet aankan?
Eet smakelijk vriendquote:
Bedanktquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk vriend(Laten wij dan maar vriendelijk tegen elkaar doen aangezien dat gepeupel het niet kan.)
Wat is dit nu weer voor een kutopmerking?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk vriend(Laten wij dan maar vriendelijk tegen elkaar doen aangezien dat gepeupel het niet kan.)
Huh. Dit was positief hoor.quote:
Onlogisch kan het allemaal weer niet aan. Mietje dat het is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een kutopmerking?
Ik heb geen verklaring gekregen voor je meltdown niks. Geen excuses, helemaal niks.quote:
Stukjes chocolade in je pudding ja? Wat voor smaak pudding is het? Mijn interesse is gewekt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:51 schreef O_o_ het volgende:
De stukjes chocolade in mijn pudding smaken naar karton.
Collega in de groep ging dat vandaag eten, man man man die geur.quote:
Ik noteer het evenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:51 schreef O_o_ het volgende:
De stukjes chocolade in mijn pudding smaken naar karton.
Aanvaard. Lozano beste speler kutcaf hè. Lozanogod.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh ik lees het verkeerd, excuus.
Vanille met chocoladestukjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stukjes chocolade in je pudding ja? Wat voor smaak pudding is het? Mijn interesse is gewekt.
ik heb altijd het idee dat jij geestelijk gehandicapt bentquote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee dat elan op fok iets moet compenseren voor zijn leven
Hee dat gevoel heb ik bij jou nou nooit.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee dat elan op fok iets moet compenseren voor zijn leven
Zat er toevallig een grapjas bij die een woordgrap maakte?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Collega in de groep ging dat vandaag eten, man man man die geur.
Ja, als je hem zelf eet merk je dat niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Collega in de groep ging dat vandaag eten, man man man die geur.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lees er meteen even Lelystad van Joris van Casteren bij.
Nee, wel iemand die at een kiwi met schil. (wat een baas)quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zat er toevallig een grapjas bij die een woordgrap maakte?
Ik heb altijd het idee dat je moeder een hoer is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:53 schreef Saind het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee dat jij geestelijk gehandicapt bent
Sow koekoek.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:53 schreef Saind het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat je moeder een hoer is.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt me toch zien posten in o.a. het kiwi topic en het Willem II topic?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb geen verklaring gekregen voor je meltdown niks. Geen excuses, helemaal niks.
Heb me een week lang zorgen gemaakt.
Beste speler van wat? Kutcaf?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aanvaard. Lozano beste speler kutcaf hè. Lozanogod.
Hmmm. Dit is niet je sterkste topic aangaande comebacks. Maar gelukkig is er spoedig weer een nieuw topic waar je het kunt proberen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat je moeder een hoer is.
Nee nou ja, dan weet je het nu.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je hebt me toch zien posten in o.a. het kiwi topic en het Willem II topic?
Ik heb ook geen PM/DM ontvangen dus ik wist niet dat je je zorgen maakte.
Kom net bij je moeder vandaan dus mijn vingers zijn nog wat krampachtig.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 19:55 schreef Elan het volgende:
De sfeer zit er goed in.
Gaan we zo nog tekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |