je deponeert L_L toch dagelijks?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar L_L is gedeponeerd. Daarnaast is Lance ook gewoon een woord.
Pics van je kop?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk je dat zo’n knotje mij zou staan?
Het zou in ieder geval de aandacht wat van je aangezicht afleiden, wat positief is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk je dat zo’n knotje mij zou staan?
Sterk Tarado.quote:
Bedankt voor je feedback, dit kan ik zeer waarderenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval de aandacht wat van je aangezicht afleiden, wat positief is.
Facebooklink aub.quote:
Komt meestal een dag later.quote:
Ik ben een beetje verneukt door de studie hierquote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik merk dat je wel vaker moeite hebt met Engels, ook met dat tekenspelletje...
Jammer. Had wat oude foto's van je gevonden en dat ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt meestal een dag later.
Maar de eigenaresse is afwezig dus ik denk geen foto’s vandaag.
Ik zag net in mijn agenda dat ik al meer dan 8 maanden niet bij de kapper geweest benquote:
Tondeuse kopen en dan iedere week kaal terminaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zag net in mijn agenda dat ik al meer dan 8 maanden niet bij de kapper geweest ben
Denk morgen even gaan
Maar dat kost me m'n moneymaker, de krullenbolquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:22 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tondeuse kopen en dan iedere week kaal terminaal.
Bedankt hè.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer. Had wat oude foto's van je gevonden en dat ziet er goed uit.
Lekkere opskeer?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zag net in mijn agenda dat ik al meer dan 8 maanden niet bij de kapper geweest ben
Denk morgen even gaan
Nee man.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat voor kapsel heb je, toch geen kort en pittig hè?
is weer een hele opluchtingquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee man.
Blijft lang. Nu laagjes.
Jojo is wel een 7/10.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer. Had wat oude foto's van je gevonden en dat ziet er goed uit.
Mijn studie is ook volledig Engelstalig, ik voel je pijnquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verneukt door de studie hier
alles is engelstalig dus ben de hele dag van Nederlands naar Engels aan het overschakelen
Kan jij niet een keer wat anders doen dan trollen? Voorheen voegde je inhoudelijk nog wel eens wat toe, maar sinds je mod bent is dat tot een minimum beperkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
GGMM heeft op een link van mij in het Feyenoordtopic geklikt.![]()
![]()
![]()
Weeeeeeeeeeeeehoooooooooooooooooooooo![]()
(En Scrummie hapt. Wat een voorspelbaarheid)
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere vorderingen
Er staat gewoon in de link waar het om gaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
GGMM heeft op een link van mij in het Feyenoordtopic geklikt.![]()
![]()
![]()
Weeeeeeeeeeeeehoooooooooooooooooooooo![]()
(En Scrummie hapt. Wat een voorspelbaarheid)
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere vorderingen
Dit kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Voorheen voegde je inhoudelijk nog wel eens wat toe
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan jij niet een keer wat anders doen dan trollen? Voorheen voegde je inhoudelijk nog wel eens wat toe, maar sinds je mod bent is dat tot een minimum beperkt.
Ik stuur wel een mailtje naar forum@fok.nl. Hoog tijd dat men je gaat aanpakken.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning]Kan jij je taalgebruik even minderen anders is note 23 dichterbij dan je denkt.[/warning]
Gekeken, gelachen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mailtje naar forum@fok.nl. Hoog tijd dat men je gaat aanpakken.
Ik heb dus de afgelopen 7 dagen 2 notes gekregen (want ik sta nog op 20 in shop.fok.nl). IK BEN REUZE BENIEUWD!
Die notesquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mailtje naar forum@fok.nl. Hoog tijd dat men je gaat aanpakken.
Ik heb dus de afgelopen 7 dagen 2 notes gekregen (want ik sta nog op 20 in shop.fok.nl). IK BEN REUZE BENIEUWD!
wtfquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Stoer zeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sinds oktober he.
Scrummie1.0 had er 300nogwat.
Nou, vier het met champagne, Scrummie.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sinds oktober he.
Mensen met minder dan 423 notes neem ik niet serieusquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sinds oktober he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |